Modifitseeritud BJ40-ga võistlema?

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

kui asja pisut kalkullida siis ega pole ta suurt kallim midagi.
2xARB + kompressor + mõned katkised pöörised/poolassid = volvo/moogi sillad.

OK, töötunde võibolla kulub algul pisut rohkem kuid hoolduskulud/aeg on sama mis muudes klassides.

Sõltub aga loomulikult kuidas ja mida tahta :twisted:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ja minu pakkumine kehtib siiani, et kui keegi hakkab endale TR3´e ehitama
aitan oma kogemuste ja kontaktidega raudselt. Kui vaja, aitan ka reaalse eelarve koostamisel. Aga aidatav peab asjalik ja tehnotaiplik inimene olema.

Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas P6tu »

Njah...Pean veel plaanima ja mõtlema seda asja... :roll:
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”