1.Ka nõus Muuviga.Star Team kirjutas:Movistar´i mõtted ka minu arust igati õiged. Ka mina kuulusin 2012. aasta lõpus (vahetult enne VABA klassi reeglite kinnitamist) nende meeste hulka, k.a. siis ka Movistar, kes si**agi asjast ei teadnud. Nüüd oleme ikkagi millegi pärast sama teema juures tagasi. Oli sel hetkel Nõmme kõrtsis 4-5 meest, kelle poolt oli välja mõeldud VABA klassi tehnilised reeglid ja nende suurteks toetajateks olid EP ja Arto. Tahaks siinkohal küsida, kus on nüüd need 4-5 VABA klassi reeglite kinnitamist nõudjat meest? Sel hetkel väitsid nad, et kõigil neil on kodus ootel vähemalt 3 sõpra juba stardivalmis autodega. Lihtsa arvutamise põhjal 5 meest x 3 sõpra = 15 võistlusautot ja lisaks veel hulgaliselt juurde tulijaid. Kus need mehed nüüd on ja miks nad ennast peidavad? Andku siis nüüd vähemasti märku, kuhu nad kadusid ja kuhu sõbrad jäid? Või on hoopis mingi muu põhjus?
Vastuseks Artole:
1. Kas sa ikka ei saa aru, et nn. MINI TR-3 ei sobi koheselt TR-1st edasi minejatele? Oleks ikkagi midagi vahepealset vaja.
2. Klassi nimetus ei pea loomulikult olema just TR-2. Mõelda võiks sellele, kui palju lubada kere ja raami lõikamisi ja sellega ei tohiks lasta liiale minna. TR-1s lõigata ju ei tohi või on teil jällegi mingi uus plaan ka seda juba TR-1s lubada? Üldiselt olid vanad TR-2 reeglid täiesti okei. Erinevus TR-1 ja TR-2 vahel olekski põhiliselt vintsides. TR-2s saaks sellisel juhul lubada hüdromehhaanilisi ja mida iganes...
3. 35" rehvi kannatab iga auto sild ja seda enam, et enamik sõidumehi, kes sinna tulevad, omavad eelnevalt ka natuke juba kogemust. See klass peakski olema juba natukene rohkem kogemusi omavatele sõidumeestele. Hullu jõuga võib loomulikult igasugu asju ära murda.
4. TR-1 klassi ei karda keegi. Teema on selles, et TR-1te võiks ju tulla uusi sõitjaid Turistist. Seda kõike võistlejate arvu suurendamise nimel. Need nn. üle ehitatud TR-1 autod aga edasi suunata, kui loomulikult oleks klass, kuhu suunata. Selles oleks näha arengut. Praegu aga olukord selline, et TR-1d peavad oma mehhaanilised- ja hüdrovintsid kuskile garaažinurka viskama ja alustama põristamist elektrivintsidega. Lihtsalt ei ole sellise tagasikäiguga nõus ja samas veel on ju tehtud suured kulutused vintsidele. Miks siis peaks selle kulutatud raha lihtsalt garaažinurka viskama?
5. AK liikmete suhtes jääb arusaamatuks, kuidas saavad inimesed tegeleda, kui mõni neist pole võib-olla 5 aastat isegi võistlust vaatamas käinud? Kuidas saab siis olla selline inimene pädev kaasa rääkima, reegleid vastu võtma jne.? Samuti ei loe ka kuskilt välja nn. arengukava - kõik otsused võetakse vastu jooksvalt ja alles siis, kui jama majas. Kuidas toimub uute liikmete valimine alakomiteesse (ei pea siinkohal silmas, et just mina sinna konkureeriksin, vaid äkki on aktiivseid inimesi, kellel selline soov on) ja millega alakomitee üldiselt veel tegeleb? Ehk on selleks olemas ka mingi põhikiri vms. dokument? Sellisel juhul võiks selle ka kuhugi üles riputada. Kas ka lihtsalt võistlejal on võimalik osa võtta AK koosolekutest ja kus nende toimumisaegadest teavitatakse?
2. Alamkomitees ei tee keegi, midagi ala torpedeerimiseks ja kui läheb, vahel nihu, on tegemist tööõnnetusega.
3. Niipalju, kui tean Alamkomiteesse pääsemise võimalusest, ei ole see keeruline ja kes arvab ennast sinna otsustajaks sobivaks, andke tuld.
4. TR-1 ei peaks olema kiireid vintse (Kui meenutada Nõmme kõrtsi kokkusaamist, saigi vaba reeglid lahku löödud, et keegi ei peaks "arengus" tagasi minema ja kus me oleme?) ja keegi peab oma investeeringu korstnasse kirjutama, vastasel juhul on paari aastaga, või veelgi varem, mehaaniline keskvints normiks. Üheselt ei tuleks see võistlejate arvule kasuks. Ideaalis võiks olla TR-1 rajad sellised, kus vints ei anna tulemuseelist aga sellise raja tegemist ei taha keegi kinni maksta.
PS: Enamus sillad ei kannata isegi 33" rehvi, 35" peab ikka vägagi ettevaatlik olema ja see ei ole juba autosport. Aga ok, reduktorita, 35" (pigem küll ET-1 analoogina 33"), misiganesnimega üleminekuklass peaks toimima. Ja las olla mini TR-3, reduktori puudumine lasebki TR-1 täiendada/lõigata ja viimases etapis portaalsildadega TR-3e kolida.