Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitus Postitas Arto »

AINIONU kirjutas:Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Siin jõudsite põhjuseni, samale järeldusele jõudis ka komitee, seega ei ole vaja hakata muutma kehtivaid tehnilisi tingimusi vaid tuleb saata võistlussõidukid rajale mis on neile jõukohane.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Priitm
Rock Crawler
Postitusi: 564
Liitunud: T Okt 07, 2008 8:40 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitus Postitas Priitm »

AINIONU kirjutas:Kulla Arto.
Cabrio kerega autole võin katusele metallist katte panna kuid tagaseinale samasugust asja ei tohi.
Seletaksid ehk mis seal vahe ka on?
See tagasein on hästikinnitatud veos, nagu on seda ka tagavararatas, tung, kompressor, jne.
Vaadates eelmise aasta VABA klassi statistikat leidsin tulemuseks täpselt kaks Eesti autot kogu hooaja peale kahel erineval võistlusel-mis VABA klassist siin juttu saab olla? Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Kuna VABA klassis on nõutud ka turvapuur, siis auto ei ole ju enam tänavalegaalne-samas on soov autot kasutada ka võistlusväliselt.
Kuna uues teemaalgatuses on keelatud ka tagavints, siis plaan TR-1.s sõita jääb ära.

Mul vist kahesilmavahele selline asi jäänud aga Vabas ei ole puur kohustuslik! Või eksin?
Priit
Grand
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 25, 2008 5:00 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitus Postitas Grand »

Kuna TR-1 on keelatud igasugune kere lõikamine, välja arvatud vajadus seda teha vintsi paigaldamiel. Siis mahub meie auto igati reeglitesse, kuna meie ei ole kere lõiganud.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”