Vabamehest võistlejaks

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Põhimõtteliselt saaks, kui veidi viiliga mõõte sobitada.
Krt, et ise selle mõtte peale ei tulnud :o
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Postitus Postitas Jokker »

Lugesin Teie lugu ja mitte kohe ei saa aru, miks te seda 24V süsteemi niiväga säilitate , kas poleks lihtsam 12V peale pöörduda? Nagunii teil kaks akut mis on praegu jadamisi ühendatud, aga uue süsteemi puhul saaks ju paraleelselt panna ja mahtuvuse kasv oleks kahekordne (kurdate ju metsas elektrilise võimsuse vähesuse üle). Loomulikult nõuaks see uue generaatori paigaldamist, andurite, näidikute vahetamist ja muidugi ka vintsimootorid ja hulga pirne. Odav lõbu see pole, aga siis jääks ära see igasuguste mootorite mähkimine jne.

Jõudu teile ehitamisel!
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Vaat, see 12V peale ehitamine tähendabki tegelikult kogu elektrisüsteemi ümberehitust ja läheb päris kalliks... Vintsimootor, genekas, starter, lambid ja näidikud ja andurid jne... Palju lihtsam ja odavam on leida või aretada soojendusmootorile harjad või osta uued jahutusventikad :wink:
Samas voolu vähesuse üle nagu ei mäleta, et oleks kurtnud :roll:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

24 V on oluliselt töökindlam pinge, mis soosib kontakte ja releesid. Ja kaablid ei pea olema nii jämedad.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ampreid läheb kohe poole vähem juhtmest läbi kui seal on 24V.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”