Kas mahub tr-2?

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Kas mahub tr-2?

Postitus Postitas inseneer »

Küsimus siis lihtne: Kui valmistada analoogne turvapuur kui Luige-l kas autoga pääseb sõitma tr-2? Auto ikka Def 90.

katkise auto omanik :(
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

nagu sa mäletad, siis kere peab säilima originaalne. TR2 reeglites. Q kulgur on hea näide.

K


PS. mis selle auto hind on praegusel kujul.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Steelman
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: K Mär 29, 2006 12:54 am
Asukoht: harju

Postitus Postitas Steelman »

Nonii nüüd puuri vaja, kas Klapperjahil võttis kõhedaks :twisted: Mis tegid seal :?:
Klaasplast. Mahutid kanalisatsioonimahutid, vaakum- ja survemahutid ja septikud. Lipumastid,kastikatele kastikatted ja kuudid. Klaasplast toodete valmistamine ja remont,
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Q kulguril oli probleeme kere külgedega kui ma õieti aru sain. Kere ärakäidavad osad võib asendada omavalmistatud detailidega järgides detaili kuju. Oli vist nii... Akna raam on eemaldatav ja katus ka. Qkulguril on paras keskkütte sõlm ümber auto, mis mulle isiklikult ei meeldi.

P.S. auto hind on 100000.- :)
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ma arvan,et sa ei tohi TR-2 jaoks sellist puuri teha kui meil sest lugedes reegleid siis:
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
Kui sa paned esi akna turvapuuri sisse nagu meil siis see ei ole enam identne sellega mis ta oli kui ta tehasest tuli.Muidugi korraliku puuri annab sissepoole ka teha.Nagu seda on tehtud D-90.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Samas, mina pakuks kõige lihtsama variandi, milleks on lõigata auto kastikaks e. truck cab. Siis säilib originaal D-90 kuju ja saab tüütust katusest ka lahti.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Offy-roady kirjutas:Samas, mina pakuks kõige lihtsama variandi, milleks on lõigata auto kastikaks e. truck cab. Siis säilib originaal D-90 kuju ja saab tüütust katusest ka lahti.
Defekal pole midagi lõigata vaja. Seal tuleb lihtsalt lühiekkastus nagu Liblikal peale panna ja kogu moos. Mõned poldid lahti ja tuld. Samas võib ka turvapuuriga cabrio teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

Ei hakanud uut teemat tegema, kas TR-2 on aksepteeritav kui turvapuur teha väljapoole autot. Samas kuulaks ka plusse-miinuseid.
Kasutaja avatar
D-90
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: L Veebr 04, 2006 5:03 pm

Postitus Postitas D-90 »

pickup kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kas TR-2 on aksepteeritav kui turvapuur teha väljapoole autot. Samas kuulaks ka plusse-miinuseid.
Välise turvapuuri suurimaks plusiks on võimalus autot rahulikult vastu puud toetada, kartmata et klaasid katki lähevad ja kere kortsu. :shock:
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”