Kas mahub tr-2?
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Kas mahub tr-2?
Küsimus siis lihtne: Kui valmistada analoogne turvapuur kui Luige-l kas autoga pääseb sõitma tr-2? Auto ikka Def 90.
katkise auto omanik
katkise auto omanik
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Nonii nüüd puuri vaja, kas Klapperjahil võttis kõhedaks Mis tegid seal
Klaasplast. Mahutid kanalisatsioonimahutid, vaakum- ja survemahutid ja septikud. Lipumastid,kastikatele kastikatted ja kuudid. Klaasplast toodete valmistamine ja remont,
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
56678664 Martin
http://klaasplast.eu
http://lipumast.eu
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Q kulguril oli probleeme kere külgedega kui ma õieti aru sain. Kere ärakäidavad osad võib asendada omavalmistatud detailidega järgides detaili kuju. Oli vist nii... Akna raam on eemaldatav ja katus ka. Qkulguril on paras keskkütte sõlm ümber auto, mis mulle isiklikult ei meeldi.
P.S. auto hind on 100000.-
P.S. auto hind on 100000.-
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Ma arvan,et sa ei tohi TR-2 jaoks sellist puuri teha kui meil sest lugedes reegleid siis:
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
Kui sa paned esi akna turvapuuri sisse nagu meil siis see ei ole enam identne sellega mis ta oli kui ta tehasest tuli.Muidugi korraliku puuri annab sissepoole ka teha.Nagu seda on tehtud D-90.
Veiko
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
Kui sa paned esi akna turvapuuri sisse nagu meil siis see ei ole enam identne sellega mis ta oli kui ta tehasest tuli.Muidugi korraliku puuri annab sissepoole ka teha.Nagu seda on tehtud D-90.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Defekal pole midagi lõigata vaja. Seal tuleb lihtsalt lühiekkastus nagu Liblikal peale panna ja kogu moos. Mõned poldid lahti ja tuld. Samas võib ka turvapuuriga cabrio teha.Offy-roady kirjutas:Samas, mina pakuks kõige lihtsama variandi, milleks on lõigata auto kastikaks e. truck cab. Siis säilib originaal D-90 kuju ja saab tüütust katusest ka lahti.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Välise turvapuuri suurimaks plusiks on võimalus autot rahulikult vastu puud toetada, kartmata et klaasid katki lähevad ja kere kortsu.pickup kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kas TR-2 on aksepteeritav kui turvapuur teha väljapoole autot. Samas kuulaks ka plusse-miinuseid.
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.