tr-1 airbagi eemaldamine
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Näiteks Jimnyl ei anna ka jah mingid tuled seal süüte andmisel midagi märku, samas kui spidoka anduri pistik oli lahti, põles kohe armatuuris kiri "check engine".
Sämmy Offroad Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
zuki iseenesest ohtlik koos bagidega kuna avanemisel tekib "raketiefekt" vastukaalu puudumisest
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
e.p. kirjutas:zuki iseenesest ohtlik koos bagidega kuna avanemisel tekib "raketiefekt" vastukaalu puudumisest
Sämmy Offroad Team
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Viimati muutis ZilV8, T Mär 20, 2012 11:47 pm, muudetud 1 kord kokku.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Omad poisid-joped seljasZilV8 kirjutas:
misassjaa??? soomes on jah nii kuuldavasti, räägitakse. Eestis sellist probleemi pole olnd. abs ja srs ei ole kohustuslikud, päris mitmetel autodel mul need põlend ja pole ÜV nendekohta kunagi midagi öelnd
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
kui on pädev ülevaataja,siis ei lase ta sind läbi ülevaatuselt,kui põlevad armatuuris punased,või kollased tuled,sest need suht hoiatus tuled.
Seega see soome jutt kehtib ka siin ikka
Seega see soome jutt kehtib ka siin ikka
Proto
53951597
53951597
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Pane 4oomi takisti iga Bagi asemele ja pillu bag'id minema. Armatuuris tuled kah korras.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Ega neid tühjasid aukusid roolil ja armatuuris ei märka keegi
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Las siis auto olla nii nagu ta tehasest tuli.
Viimati muutis Ax, R Mär 16, 2012 10:07 am, muudetud 1 kord kokku.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
AX, loe nüüd see teema läbi ja siis oma postitused läbi ja siis mõtle, mida lahmides kirjutad jälle.
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Mis siis tehnilise komisjoni koosolekul otsustati?Arto kirjutas:Suure tõenäosusega sel nädalal tehnilise komisjoni koosolek, arutame teema seal läbi.ngumarek kirjutas:Oleks õige ta eemaldada jah, aga tahaks ikka kinda peale välja minna, ilma et tuleks üllatusi enne starti tehnilises. Ootaks et möned kes teevad tehnilist, enne vöistlusi sõna võtaksid. Pole mõtet ise omale probleemisid tekitada.
Sämmy Offroad Team
Re: tr-1 airbagi eemaldamine
Lähtudes tehnilistest reeglitest:enx kirjutas:Mis siis tehnilise komisjoni koosolekul otsustati?
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
Kõik lubatud muudatused sisalduvad antud tehnilistes tingimustes. Lubatud on kõikide kulunud / purunenud sõlmede või detailide vahetus identsete sõlmede ja detailidega.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistis ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ning liikluskindlustust.
Autode juures tehtavad muudatused ei tohi olla vastuolus Eesti Vabariigi seadusandlusega.
Sõitjateruum
Rooliratta vahetamine on lubatud, eeldusel, et paigaldatud rooliratas omab antud margile ja mudelile vastavat sertifikaati.
Lubatud on eemaldada vaibad, heliisolatsioonimaterjalid ja laepolster.
Lubatud on muuta või eemaldada uste käetoed ja uste kohal olevad lingid.
Lubatud on eemaldada dekoratiivsed lävepaku katted.
Uste ja salongi sisemist voodrit on lubatud muuta (materjal vaba, soovitav on kasutada alumiiniumi või tulekindlat plastikut), kuid mitte eemaldada.
Lubatud on paigaldada mistahes kontroll ja mõõtevahendeid, tingimusel, et nende paigaldus on ohutu.
On lubatud lisada täiendavaid sahtleid, laekaid või uksetaskuid.
Lubatud on aknatõstukite vahetus elektrilisest manuaalseks ja vastupidi.
Siin siis tehnilistele reeglitele põhinev vastus. Mudelipõhistes üksikasjades palume pöörduda juba eraldi meie tehnilise komisjoni liikmete poole.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee