1. leht 2-st

Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 2:52 pm
Postitas walkman
Seoses sellega, et rajad võistlustel on TR1 klassil sellised, et vints on olulisim vahend metsas edasi liikumisel küsiks siit veidi nõu. Kõuekõminal õnnestus mul maha põletada kaks jõuetut vintsi. Sissejuhatuseks Mile Marker V10 ning seejärel kärssas ära ka ComeUp 9.5. Kuna sellised juhtumid on närve ja rahasöövad, siis tahakski teada, millised on valikud, mida kaaluda? Autoks on TR1 klassi nõuetele vastav Mercedes Benz 300GD. Vints peaks olema töökindel, jõuline ja kiire kuivõrd neid kolm ühes variante üldse leidub. Come Up 15000 peale mõtlesin korra, aga pidi olema hirmus aeglane ja väga raske. Oma niigi raske ninaga soomukile, aga nina peale väga rasket asja ei taha. Mida soovitate?

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:11 pm
Postitas Movistar
Võimas,kiire ja töökindel on hüdrauliline.Ülejäänud on abivahendid.Milemarker V10 pole isegi abivahend.
Rohkem variante polegi.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:14 pm
Postitas salmus
Mis nendel vintsidel nagu täpselt maha põles?

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:15 pm
Postitas Ojala
Tuleb hüdro peale minna. Aga miinuseks see, et mitte töötava mootoriga ei ole midagi teha.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:25 pm
Postitas walkman
Maha põlesid mootorid mõlemal. Milemarkeril juhtus lisaks veel sees mingi galitell laagritega ka. Hüdro mõte käis ka millalgi peast läbi, aga... kuidas 25 aastat vana mersu R5 65 kW diisel hüdro paigaldamisse suhtub? Juba tavakonditsioonis ei ole see mootor teatavasti kõige püssim kone maailmas, kui lisada veel hüdraulikast tekkiv jõukadu, siis..... Või olen midagi valesti aru saanud. Kes meist siin selle hüdro seal peal toimima paneks? Vintsi ma võin ju osta, aga selle pealepanek ja korrektselt toimima saamine ei ole minu pädevuses kindlasti mitte.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:33 pm
Postitas Landy
Minu teada on G-del olemas ka jõuväljavõttega vahekaste. Näiteks Land Roveritele müükase hüdroumpsid mis sinna otsa käivad. Eestis kasutas D90 tiim seda oma masinal.
Kas MB jaoks ka sihukest asja tehakse, ei tea.

Mis täpsemalt mootoris maha põles? Äkki olid ankrute ühendused lahti tulnud?
Oleks vast mõtekas CU-le võimsma mootor külge panna?

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:39 pm
Postitas walkman
Landy kirjutas:Minu teada on G-del olemas ka jõuväljavõttega vahekaste. Näiteks Land Roveritele müükase hüdroumpsid mis sinna otsa käivad. Eestis kasutas D90 tiim seda oma masinal.
Kas MB jaoks ka sihukest asja tehakse, ei tea.

Mis täpsemalt mootoris maha põles? Äkki olid ankrute ühendused lahti tulnud?
Oleks vast mõtekas CU-le võimsma mootor külge panna?
Minu omal väljavõte puudub kindlasti. Kas see võimsam mootor asja parandab, ei ole kindel. Keegi, kes proovinud võiks pasundada küll. Vägev, et vastuseid vähe ajaga nii palju juba.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:45 pm
Postitas jr
Ei ole olemas varianti, kiire ja tugev ja võimas elektrivints, mis ühtlasi on ka kerge.

On veel Warn 9.5XP, mis on hästi kerge, hästi kiire omas klassis ja nagu Luige peal näha, siis ka vastupidav. Samas, kui sa juba kaks sama klassi vintsi oled maha põletanud, siis kas saad ennast usaldada veel ühega, mis maksab samapalju kui V10 ja DS9.5 kokku?

Oled sa kindel, et tegid kõik võimaliku endast, et mitte vintsi maha põletada? Juhtmed olid head, ühendused saumuti. Ei lasknud mootoril kuumaks minna - pidasid pause kui vaja. Ei vintsinud tühja akuga. Kasutasid blokki kui raske koht oli. Tõstsid autot kui känd oli, kaevasid ninaesist tühjemaks kui maakera ette hakkas tekkima jne jne. Teinekord võib planeeritud ettevaatlikusest kasu olla. Oluline ei ole võistlustel olla mitte kõige kiirem kogu aeg, vaid ehk hoopis kõige kalkuleerivam, järjekindlam ning tasakaalukam.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:54 pm
Postitas Movistar
Minu soe soovitus oleks,et müü see auto maha ja soeta midagi kergemat/tänapäevasemat TR-1 ja pane külge Come-Up 9000 6,4 hp mootoriga ja ei ole mingit muret. G ja veel lahja ei sobi tr-1 minumeelest kuidagi.Suur auto väikeste ratastega.
Hüdrovints koos vajalike asjadega ja kuna sa ise ka ei suuda seda konstrueerida läheb maksma huupi pakutult ca 2500-3000 eur.
Kui sa aga tahad ikka hüdro peale minna siis võin sulle konstrueerida ja valmistada pumbalülitussüsteemi.Hind tuleb ca 500 eur.Sisaldab ainult mehhaanilist osa.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 3:58 pm
Postitas walkman
Movistar kirjutas:Minu soe soovitus oleks,et müü see auto maha ja soeta midagi kergemat/tänapäevasemat TR-1 ja pane külge Come-Up 9000 6,4 hp mootoriga ja ei ole mingit muret. G ja veel lahja ei sobi tr-1 minumeelest kuidagi.Suur auto väikeste ratastega.
Hüdrovints koos vajalike asjadega ja kuna sa ise ka ei suuda seda konstrueerida läheb maksma huupi pakutult ca 2500-3000 eur.
Kui sa aga tahad ikka hüdro peale minna siis võin sulle konstrueerida ja valmistada pumbalülitussüsteemi.Hind tuleb ca 500 eur.Sisaldab ainult mehhaanilist osa.
Üldjoontes selge pilt.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 4:36 pm
Postitas Arto
Meie oleme sõitnud ComeUp DV9000-ga juba viis aastat, seda vintsi jätkub kui mõistlikult toimetada.
Meil ei ole veel ka paigaldatud seda kõige võimsamat mootorit, ajame läbi selle keskmise 5,6 hp mootoriga.
G-ga sõites tuleb meeles pidada ning kaasas kanda plokki nagu ka eelnevalt mainiti siis jätkub sellest vintsist küll.

Hüdrovintsi TR1-le ärge hakake paigaldama, arvatavasti tahaks hüdrovintsid TR1-es kõrvale jätta!

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 4:56 pm
Postitas walkman
Arto kirjutas:Hüdrovintsi TR1-le ärge hakake paigaldama, arvatavasti tahaks hüdrovintsid TR1-es kõrvale jätta!
Ohhoo.. Tuleb TR1 hõredaid ridu arvestades ilmselt kasuks küll, ei aja seda hinda niivõrd üles ka. Eks siis tuleb ComeUp ellu äratada ja võimsam mootor vaadata ja lihtsamini läbitavaid võistlustrasse oodata. Krt hea oli, et siia ennem postitasin, kui kola ostuks-müügiks-sebimiseks läks.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 6:55 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mina tikun arvan, et sul on seal miski muu jama kui vintside kehvus ja jõuetus

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 7:17 pm
Postitas Movistar
MahviaDeTyrk kirjutas:Mina tikun arvan, et sul on seal miski muu jama kui vintside kehvus ja jõuetus
Tyrk arvas,et tihend lekib :D

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 7:21 pm
Postitas walkman
Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Mina tikun arvan, et sul on seal miski muu jama kui vintside kehvus ja jõuetus
Tyrk arvas,et tihend lekib :D
Üks lind arvas ka, et muneb pessa - tegelikult hoopis...