Istmete vahetus võistlusautol.

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Tarmi
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Okt 18, 2009 7:14 pm
Asukoht: mets&meri
Kontakt:

Istmete vahetus võistlusautol.

Postitus Postitas Tarmi »

Plaanin oma TR1 klassi tingimustele vastaval Toyota LC 70-l istmeid vahetada ja ka istekohtade arvu kolmele vähendada. Siit küsimused:
1) Kas pean laskma ARK-s mingi märke teha passi (noh, et auto kolmekohaline ka paberil oleks), et võistlustel starti pääseda ja tehnilisest läbi?

2) Milliseid istmeid keegi kasutanud on võistlusautol originaalsete asemel? Päris täiskorv jääb vist vähe karmiks ja ebamugavaks Offroadi iseärasusi silmas pidades. Mingid regullitavad poolkorvid ehk? Võibolla hoopis midagi kolmandat.Mis firmat eelistatada ja mõni koht ehk kellegil kohe ka vihjata, kes sääraste asjadega äritseb? Mitme punkti vööd kasutusele võtta - traksid pisut ebamugavad offroadsporti tehes või kuidas? Jah, annan endale aru küll, et TR1 autos jõuad ennast vaevu traksidega kinni tõmmata, kui juba vaja jälle autost välja minna, aga siiski... turvalisus võiks vähemalt teoorias prioriteediks ju olla. Mis firma vööd või mis tüüpi olema peaksid? Selline tunne jäänud, et näiteks Väo üritusel kuluks päris marjaks ära kui kindlalt paigal istuks autos, erinevad karjääri- ning krossi lisakatsed samuti.

3) Mis üldnõudeid veel istmetele esitatakse. Ilmselt mingit FIA homologeeringut olema ei pea TR1-s aga mis olema peab ?


Tarmi.
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Kae siit istumist , enda autol need juba 3 aastat ja täitsa hääd http://www.offroadtarvike.fi/verkkokaup ... y/139/219/
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Loe TR1 reegleid, enam ei mäleta kas tohib või ei. Kunagi sai registreeritud 3kohaliseks, kuna tehkom kukkus inisema.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91

Kõik ümberehitused peavad olema tehnilises passis sisse kantud ehk kooskõlastatud ARK-ga.

Mõistlik oleks ka suuremad rehvid ühe soojaga kirja saada registris.

P.S. ka vints peaks olema märgitud ümberehituste ninekirjas.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

e.p. kirjutas:Mõistlik oleks ka suuremad rehvid ühe soojaga kirja saada registris.
Ja saad ka automaatselt sportauto templi. PALJU ÕNNE :)


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Tarmi
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Okt 18, 2009 7:14 pm
Asukoht: mets&meri
Kontakt:

Postitus Postitas Tarmi »

Aga mida see sportauto tempel siis reaalselt tähendab? Ei või tänavaliikluses sõita? Savi ju, nagunii tänased TR klassi sõidukid enam omal jalal võistlustel ei käi reeglina ju. Aga mismoodi see võistlustel siis välja peaks nägema, kui tekib situatsioon: Vaja ühelt katselt teisele teha ülesõit mööda avalikku maanteed, tuleb ju ette selliseid olukordi. Kas ma siis võin mööda maanteed sõita ja muidu ei või? Segane värk anyway. Pigem siis tasuks seda templit vältida ja loota tehnilise kontrolli mõistvale suhtumisele.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Tarmi kirjutas:Aga mida see sportauto tempel siis reaalselt tähendab?
Sportautot on lubatud kasutada ainult treening- ja võistlussõitudeks.
Ja sportauto ülevaatuseid teostavad ainult volitatud ÜV punktid, mida eestis on hetkel vist 4 või 5. Ja treilaga kohale...
Traksidest - tr1-es ära oma 4 punkti ja korvistmetega üle punnita - käivad tavalised istmed küll ja enam ning 3 punkti vöödest on küll.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Sportauto kirje lisatakse sinu avalduse ja soovi kohaselt teh.passi. Selleks tuleb kõigepealt EAL i avaldus teha jne. See ikka nii ei käi , et kohe pannakse ARK i s. Alust ju pole. Suuremate rehvidega on sõiduautol hoopis teine teema. neid enam passis kirjas pole. Kaubikutel ja veoautodel on passis lubatud rehvid kirjas. Sõiduautol-maasturil peab jääma sõiduk omade mõõtude sisse mis on etteantud, kõrgus-laius-pikkus.Nende mõõtude muutumisel pead saama sisse märkustesse uued mõõdud. Kuidas sa need saad on parem küsida ARK st. TR1 auto on nii ehk naa, ja peabki olema tänava kõlbulik sõiduk.
Märkustesse pead kindlasti sisse saama vintsi, sellisel juhul pole ka kellelgi midagi tänaval öelda.
Sportauto kirje auto registreerimis tunnistusel annab sulle võimaluse osaleda liikluses autoga ainult võistlus perioodil ja treeningutel.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Postitus Postitas Jünger »

Heinza kirjutas:Sportauto kirje auto registreerimis tunnistusel annab sulle võimaluse osaleda liikluses autoga ainult võistlus perioodil ja treeningutel.
Ja treeningu lubasid väljastab EAL, kas ka keegi kunagi on treeninguloa saanud?! VAEVALT.
Ehk et saadki sõita AINULT metsas ja võistlustel.
ARK väga ei taha suuremat rehvi passi märkida. Võib-olla kuskil väiksemas kohas ja tutvusega on see võimalik, aga Tallinnas võid sa sellest unistada. Arvan mina.

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Tarmi
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Okt 18, 2009 7:14 pm
Asukoht: mets&meri
Kontakt:

Postitus Postitas Tarmi »

Tänud info eest. Nüüd palju targem jälle 8)
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

ARK väga ei taha suuremat rehvi passi märkida. Võib-olla kuskil väiksemas kohas ja tutvusega on see võimalik, aga Tallinnas võid sa sellest unistada. Arvan mina.

Kaspar[/quote]

Jünger kuule , kas sinu auto millele sa tahad suuremaid kummikuid alla saada on kaubik või väikeveoauto ? Sõiduauto-maasturile ammu juba kummiku mõõtu passi ei märgita.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”