4. leht 6-st

Postitatud: E Dets 06, 2010 7:50 pm
Postitas helar
Turvakaar . kas ikka on hea kui pole+
minupärast jäägu kasvõi mõni auto rajale tulemata, kuid kaar või puur PEAB olema.
Ei ole vaja teha erinevaid klasse kui rada ja ohud on ühised.
Kaare tegemine on odavam kui matuste korraldamine.
Läks küll veidi süngeks kuid mõelege natuke laiemalt!

Postitatud: E Dets 06, 2010 8:03 pm
Postitas AsTroSS
Näiteks kodukootud turvapuur põllurallikal võib olla kordades ohtlikum kui selle puudumine!!!!

Arusaadavalt võiks mingi turvaelement olla kaltskatusega Moogil ja vineeri-mööblikombinaadi toodangul nimega Kraz 255B, full-size meerika masinal ei näe ma vajadust ,kuna need on juba tehasest projekteeritud *katuse* jaoks ja omavad vastavaid tugevdusi postides


Tehke, mis tahate aga kõrvalt tundub see kogu reeglite jant tüüpilise EUR- pedereerimisena kus takistusi on rohkem kui lahendusi ...


Luban ,et rohkem ei vaidle ja jätkan kroomi poleerimist ja tänaval kõvatamist , kui reeglid lubavad siis tulen metsa ka ..

Postitatud: E Dets 06, 2010 8:36 pm
Postitas erik
AsTroSS kirjutas:Näiteks kodukootud turvapuur põllurallikal võib olla kordades ohtlikum kui selle puudumine!!!!

Arusaadavalt võiks mingi turvaelement olla kaltskatusega Moogil ja vineeri-mööblikombinaadi toodangul nimega Kraz 255B, full-size meerika masinal ei näe ma vajadust ,kuna need on juba tehasest projekteeritud *katuse* jaoks ja omavad vastavaid tugevdusi postides


Tehke, mis tahate aga kõrvalt tundub see kogu reeglite jant tüüpilise EUR- pedereerimisena kus takistusi on rohkem kui lahendusi ...


Luban ,et rohkem ei vaidle ja jätkan kroomi poleerimist ja tänaval kõvatamist , kui reeglid lubavad siis tulen metsa ka ..
Sa oled ikka päris offroadi lähedalt näinud? Klapperil pealtvaatajana näiteks? Autode vahel on võistlusel reaalne kerekontakt, näiteks ühe võistlusauto Ifa ratas on 1,3 meetrise läbimõõduga ja masin kaalub u. 5 - 6 tonni?

Kodukootud turvapuuri mitteturvalisuse teemal palun mitte sõna võtta, see on teema, millest sa ilmselt midagi ei tea ja tegelikult enamus ei tea. Kõik arvavad midagi, pähh

Postitatud: E Dets 06, 2010 10:20 pm
Postitas tooland
Kui keskliigend ei aga liigendraam.

Postitatud: E Dets 06, 2010 10:29 pm
Postitas Landy
Kjen kasutas ühel oma võistlus veo-maasturil ju bolt-on puuri.
Usun, et hea tahtmise ja teatava näputööga on võimalik ka tänavalegaalsetele veokatele peale ja maha kruvitav kaart/puur ehitada.
Ka kasti saab ju minimaalse teurvakaare paigutada:
Pilt


Vaevalt, et keegi sellisel hetkel:
Pilt
ilma turvakaarte veokas sooviks olla.

Postitatud: E Dets 06, 2010 10:43 pm
Postitas Külahull
Kui kedagi peaks ka minu arvamus huvitama, siis siit see tuleb:

Kui juba räägitakse reaktiivmootoritest ja liigendraamidest, siis tehke kaks klassi. Stock oleks siis igati tänavalegaalne ja teh ülevaatusega. Eestis on tsiviilis küllaga igatsugu sõjatehnikat ja muidu võimekaid kulgureid, mis seisavad niisama ja mida omanikud ei taha kardinaalselt ehitada/lammutada, kuid aeg-ajalt võiks mudaga määrida küll.
Outlow klassis pange kasvõi topfuel mootor peale ja 8 vintsi kerima ning 6 silda keerama. Peaasi , et ei ole ohtlik endale ja teistele. Showelement peab ka juures olema.

Postitatud: E Dets 06, 2010 10:58 pm
Postitas erik
Kaks klassi masinatele, mille jaoks hetkel tehakse aastas üks võistlus ja kus on osalenud mõned autod eestist ja mõned lähivälismaalt?

Ega siis foorumis võidu ei sõideta, selleks on ikka vaja reaalseid inimesi ja masinaid, kui tuumik olemas, siis nagu ülejäänu, või mis?

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:16 pm
Postitas helar
Milleks 2 klassi? turvapuuri pärast? ühel on, teisel mitte?
plaan on võimalikult palju rahvast võistlema saada. Turvaliselt.

ja plaan on ,et meeskondade arv aastast aastasse kasvaks mitte lollide, puudulike reglementide pärast väheneks.(rasvane iroonia)

Muus osas on ju plaan minna suht laadnaks. Kaasaarvatud nelikroolimine.

....
. Eestis on tsiviilis küllaga igatsugu sõjatehnikat ja muidu võimekaid kulgureid, mis seisavad niisama ja mida omanikud ei taha kardinaalselt ehitada/lammutada, kuid aeg-ajalt võiks mudaga määrida küll.
Kas sa sõber tunned mõnda neist?
Kui jah ,siis edasta neile palun selle foorumi link.
Peaasi ,et saaks võimalikult palju võistlusrahvast ühise laua taha ja viimistleks lõpp-produkti reeglite näol seal.

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:18 pm
Postitas Külahull
Erik, kui ma millestki valesti aru sain, siis vabandan. Mulle jäi mulje, et tahetaksegi saada ühe võistluse piirest välja? Arutelu toimub selleks, et teha oma klass? Vist toimub selline mõttetalgu korras asi, mis oleks ehk tulevikus vundamendiks.
Eesti on kahjuks liiga väike, et ajada välja üle 20 auto. Heale sõidule oleks ehk võimalik välja ajada ca 15 autot, seda siis nn mõlemas klassis kokku. Samas ei ole ka õiglane panna kasvõi "kaarkummiga" Sassi Krokodill ja stock moog kokku ja jagada ühel alusel punkte. See oleks sama kui paaritada tr1 ja tr3 ja öelda, et üks mudas sonkimine kõik.

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:26 pm
Postitas heints
Hetkel äkki mingi kümmekond veokat olemas kõik suuremal või vähemal määral moditud.Neid siis klapperil näha olnud.
Stocki mehed võiks tulla ja kõigepealt ühe sõidu kaasa teha. Saate tunde kätte ja tekib hirmus tahtmine võita. Seega hakkate mõtlema auto modimisele.
Näiteks klapperil täitsa võimalik ka stock 66 sõita kui rahulikult rada valida.
Katsuks ikka kõigepealt olemasolevatele masinatele sõite juurde saada siis võiks ka edasi arendada asja.Reeglid võiks lihtsalt takistada tankide ja tr3 rajaletulekut veokate kõrvale. Mingit suurt võrdsust tehnikaspordis taga ajada pole mõtet sest ükskõik kui palju asja reeglitega piirata või kui kergeks rada teha leidub alati keegi kes ehitab parema auto ja leidub ka see mees kes põske saab ja pärast hädaldab ,et reeglid ja rada pahad.

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:35 pm
Postitas helar
Mingit suurt võrdsust tehnikaspordis taga ajada pole mõtet sest ükskõik kui palju asja reeglitega piirata või kui kergeks rada teha leidub alati keegi kes ehitab parema auto ja leidub ka see mees kes põske saab ja pärast hädaldab ,et reeglid ja rada pahad
tsiteerides Faking zenjat: ja nii ongi.

Kui kaarrehviga 66 paneb mind lutti imema siis ei ole põhjust vaadata reeglistikku vaid peeglisse._selle koha pealt side lõpp.

Kokkusaamine siiani päevakorras.
teeks kiriku keset küla : Imavere kõrts .Nädal 51 ja enne pühi?

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:59 pm
Postitas heints
Krt ei andnud see krokodilli ja moogi võrdlus rahu.
Klapper 2009 oli sass kaarkummidega 6 kohal ja tai pisikese traktorirehvi ja stock moogiga millel ainult kast maas 3 kohal. :D
Seega rista oma 66 sitalaotajaga ja tule näita järgmine aasta moogidele koht kätte.

Postitatud: N Dets 16, 2010 10:34 pm
Postitas STG44
olen Boatservice 66-ga 2 astat osalenud klapperil ja arendan autot edasi sest suure auto fiilinguga ei saa muid võrrelda !!!
Aga kindlasti ei pane ma mingit CHEVI V8 (mida on mul palju garaaziz), ega muid üliedasiarendusi autole.
Samas show peab jääma ja edu "lätlaste" sarnastele projektidele, on ka neil nõrgad kohad - juhul kui keegi väga pjedestaalile ihkab
Reegleid ma esialgu ei piiraks - saab näha mis uus aasta toob, äkki mõni uus liituja hakkab bürokraatiat kartma ?
Korraldajana ma sebiks igal võimalikul moel veokaid oma võistlusele, pealtvaatajatele ikkagi põhimagneteid - võibolla teha veokatele 2 sõitu ???

Eks uus aasta toob selgust

Häid pühi ja uut aastat !

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: R Dets 23, 2011 10:49 am
Postitas karjamäe
Kas võistlejate arv autos on piiratud 2,3,4,5 mordaga.Näiteks pikk kabiin.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: R Dets 23, 2011 5:16 pm
Postitas heints
Seni on olnud kuni 2 võistlejat. Mulle meeldiks kui oleks lubatud 3 juhul kui kabiinis on niipalju kohti. Võistlusklassides ju lubatud,veokatel võiks ju ka 3 olla maximum.