Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

1)Antud reeglite projekti aluseks on teksti jälgides võetud olemasolev TR3 reeglistsik (Lihtsam , kui nullist kirjutada). Seega kinlasti sees asju, mis veoktele ei sobi.

2)Turvakaare olemasolu vajalik teie enda ohutuse pärast, sest veoka raam, mootor ja veermik on reeglina kõvasti kaalukam, kui mistahes TR-auto oma ja vajutab ka plekkuudi nigu niuhti pannkoogiks, kui nipple tuleb (näiteks mäest laskudes). Pealgi on veoka sildu kasutvatel TR3-edel turvakaared kohustulikud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

See turvakaare nõue võib saada piiravaks faktoriks mõnele kroomi poleerijale, kes tahaks mõnel üritusel oma veokaga osaleda aga ei taha seda ümber ehitada

Lisaks turvakaar ei pruugi eriti seaduslik olla tänavaliikluses oleval veokal...
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
saarik
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: E Okt 04, 2010 3:20 pm

Postitus Postitas saarik »

Tere!


Mina kui atraktiivse ala pealtvaataja lisaks möned mötted:

1. Miks te ajate taga seda täismassi nöuet, lisage oma punktidesse miinimumkaal. Täismass on tühimass+kandevöime, milleks teil sportmasinatel kandevöime teema üldse...

2. Rehvidele määrake ka ära max mööt ja laius, lihtne. Siis ei läe teerullide ehitamiseks.

3. Liigendraam on jah pigem traktor, nelikroolimine seevastu lubage vöi laske neil, kel see on, osadel vöistlustel kinni stoperdada, see on hüdro- ja ka mehaanilise roolimise puhul suht lihtne.

4. Pelatvaataja jaoks ei ole vahet kas kast vöi söiduauto kere, atraktiivne on niikuinii, eriti see lätakate porchekoll ntx.
Pange siis söiduauto kerega "veokatele" 500 kg miinimumkaal körgemaks vöi miskit.

5. Turvakaar ( ka kabiini kohal olev kaitse) peaks elementaarne olema, polegi midagi arutada.

6. Max kliirensit ärge ära piirake, selline veokas peaks pea igas poosis TR3-st suuremast august ja kännust läbi ja üle saama...





Lugupidamisega, Janis.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ettepaneku punkt 2 ja punkt 6 on veidi vastuolus, sest kliientsi annab sures osas rehvimõõt. Veidi ka sillakonstruktsioon.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Näe siin on huvitavad veokad
http://vezdehody.ru/
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Kohustuslik aeglusti jätaks kõrvale moogid kellel säherdune kang puudu.
Kui lukud on vabad siis keevita või mis iganes.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere

Raja ääres on kolmesort inimesi ;sõitjad koos meeskonnaga,korraldajad ja pealtvaatajad.Mina kui pealtvaataja ,kes veokaid vaatama tuleb tahan näha
neid võimalikult palju. 3 auto pärast ei hakkaks teise eesti otsa sõitma.Osa asju võiks eraldi olla näiteks see
http://www.youtube.com/watch?v=ce_5wlQUicw
,et täita tühimikke sõitude vahel.Traktorid võivad olla päris kiired.T 150
ehitati sõjaväe jaoks need olid kiiremad kui põllumajandus.
Kunagi oli EMV üks T150 mis arendas täis lastiga suurt kiirust,tavaliselt
oli palgi koorem järgi ja ega ta Ikarusest suurt maha ei jäänud.
http://www.autoreview.ru/archive/2005/11/mamont/

http://arkhangelsk.olx.ru/66-iid-40181810
http://autokadabra.ru/tag/%D0%93%D0%90%D0%97%2066/
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

Jah.
Mõistlik on ,et võimaliklut palju autosid saaks rajale.
Paljud on kindlasti nõus ,et reeglid oleks võimalikult laadnad kuid tagaksid maksimaalse ohutuse nii võitlejatele kui vaatajatele.
muidu rajal võistlejaid vähe.
Olen Heintsi esimese postitusega nõus .
Olen siiani sisukohal:
turvakaar/puur peab olema kohustuslik.
liigendraam keelatud.
roomik keelatud

muus osas suht pohh-kasvõi reaktiivmootor....

Tänud ka Taile konstruktiivse vestluse eest. Väärt mõtted, oma mätta otsast ei osanudki näha...

Kas istuks veel selle aastanumbri sees veokameestega kokku ja arutaks teemat ?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Rootsi posid hullavad selliste masinatega
http://www.youtube.com/watch?v=heICakyN ... rofilepage
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Tegin esilehel olevasse reeglite plaani parandused.Jätsin välja liigendraami ja lisasin turvakaare.Liigendraami keeld jätab ukse taha traktorid ja harvesterid ja lisab võrdsust.Turvakaare lisamine ei tohiks kellegil tükki küljest võtta ja lisab turvalisust sõitjale.Keegi insener võiks välja pakkuda ka kaare materjali nõuded.
Teeks nii et pange siis veel mõtteid kirja ja kui kõik nõus teen esimesse posti muudatused siis lihtsam jälgida. Eelkõige ootaks arvamusi sõitjatelt ja neilt kes alles plaani peavad kuna pealtvaatajatele meeldiks kindlalt ka tanke ja buldoosereid rajal näha mis pole kuigi reaalne. Kui plaani pidada siis äkki millalgi peale 21 detsembrit?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 129
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas tooland »

Kui liigendraam keelatud siis lubada ikkagi nelikroolimist. Rataste katmine keeruline ja kas ongi vajalik. Masina laius võiks olla 2550mm või alla. Kabiin peaks pärinema ikkagi veoautolt. Tegemist ikkagi veoautoga võiks olla pera peal kast või furgoon.( kas või sümboolne). Need minu mõtted. :roll:
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

mnjah roortsi poisid....
minumeelest võiks ka taolised tulevikuss veokaklassis startida.
....niikaua kui neil turvapuur on.
http://www.youtube.com/watch?v=FR3W65u5 ... re=related
asja juurde.

turvapuuri toru paksuse nõue peaks kindlasti paigas olema,vastavalt eluskaalule. see peaks ilmselt ületama auto massi mingil määral-
läks segaseks... mõte on see ,et peale korralikku katust saaks pärast võistlust kompanjoonidega koos õlut rüübata.
targemad täpsustage. Palun.
isiklikult peale 21. sobib( va 24 ja Lehtse) Kokkusaamine on primaarne.
Kuidas teistel ? Asukoht on minu jaoks sekundaarne.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Las see 4 roolimine olla lubatud. Iseenesest korraliku ja töötava süsteemi ehitamine pole väga kerge ülessanne ja kui keegi valmis teeb siis on tal väike eelis pööramisel aga samas ka rohkem asju mis ära laguneks.Kui veokasti nõuda peaks see olema vabade mõõtudega ja sümboolne a la paned meeter x meeter kasti taha raamile ja olemas.Aga kas on mõtet?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Turvakaar võiks siiski olla vabatahtlik.

Mina vaatan oma mätta otsast ja turvakaare paigaldust ei taha kohe kuidagi mõelda oma RAM'ile aga Moogide ja Volvodega tahaks küll vägikaigast vedada.
Suhtlesin ka paar päeva tagsi paari RAM'i omanikuga sellel teemal ja ka neil on huvi mõnel üritusel osaleda, eeldusel et ei ole totaalne mudamülgas kuhu liikurid katuseni ära uputada aga erilisi ümberehitusi (näiteks turvakaar) ei taha nad kohe kindlasti teha ...


Korraliku turvakaare paigaldus nõuab kasti lõhkumist ja raami muutmist, mis ei pruugi eriti seaduslik enam tänavaliikluseks olla ....


Järsku hoopis kaks erinevat klassi:
1. standard
2. unlimited
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Vaata kõigepealt nats klapperi veoka videosi ja mõtle sügavalt kas sa ikka tahad oma ilusa autoga sinna tulla? Mina ei tahaks. :D
Või siis punkt et tänavalegaalsetelt tüv ja kindlustust omavatelt autodelt kaart ei nõuta?? Saaksid paljud ka stock moogidega proovima tulla.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”