Uaz bussi tingimused!!

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, MM, Arto, Moderators

Vasta
Alvar84
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: K Mär 03, 2010 10:19 am
Asukoht: Jõgeva. Helsinki

Uaz bussi tingimused!!

Postitus Postitas Alvar84 »

Aga kysimus selline et kas siis UAZ buss ei saagi sinna klassi alla minna ui sealt TR 2 klassi tingimustest loen järgmist: Täiendavad kinnitused
Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
investeerib nädalas miljoni
Postitusi: 1615
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Tr2 on sportklass, nagu ka Tr1 ja Tr3. Uaz buz on sul pigem turisti auto...
erkist
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: E Aug 04, 2008 10:50 pm

Postitus Postitas erkist »

Pilt


Ka probleeme võib tekkida väljast mootorile ligipääsuga
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Ma oleks küll kahe käega poolt, et sportklassidesse ilmuks sadade tuhandete eest tuunitud supermaasturite kõrvale ka tagasihoidlikuma eelarve ja ehitusega isendeid näitamaks et fun pole kusagile kadunud, aga Uaz buss TR2 on vist kosmos isegi minu hullu mõttelennu jaoks. Buss on juba ise oma ülesehitusega päris kreisi lahendus maastikule. Kõige pealt läheb juht mäest alla ja siis tuleb ülejäänud masin järgi. Ega ilmaasjata ei esinda Laplandereid reeglina vaid sillad võistlustel.

Reegel väljast avatava kapoti kohta on tehtud, et kui mingi suuremat sorti pahandus on autoga, siis saab väljast näiteks aku juhtmetele ligi. Kui ei ole kapottigi siis on see eriti raskendatud ja seega ilmselt ei hakkagi buss alluma TR2 reeglitele, kui keegi just erandit ei tee.

Kuid sellegipoolest ei arva, et kõik vähem konkurentsivõimelisem peaks turisti sõitma. Kui huvi ja tahtmist on siis võiks ju TR1 proovida. Seal pole kapoti avamist väljastpoolt nõutud.

Jõudu:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16086
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kapoti vamise nõue ei aita kuidagi Land Rover (Defeneri) aku juhtme eemaldamisle kaasa. Pigem tulekahju korral lihtsm mootori põlengule ligi saada. (UAZ) bussid jäägu jah pigem TR1, vabaklassi ja ja turism mängumaale, sest sinna kaabiini alla ei taha reeglina üle 33" ratta kuidagi mahtuda.

O.T. Vanal kalpperi rajal oli päris lõnus Lauz-e, ja UAZ katikaid ning busse omal ajal tiirlemas näha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
empudogy
Fitting 38"
Postitusi: 385
Liitunud: E Okt 11, 2010 11:42 am
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas empudogy »

EI hakka uut teemat tegema, kuhu klassi läheks mina oma väikese laplanderiga? meh.vints(kesk) on tehase seades nagu ka terve auto ise.
Autod:
Nissan Patrol 260 (1991)
MZMA 401 1954 (valmis 2012)
Volvo Laplander l3314 (1970)
ZAZ 965 1964 (valmis 2010)
Toyota Avensis (2007)
Toyota Corolla (1999)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16086
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

empudogy kirjutas:EI hakka uut teemat tegema, kuhu klassi läheks mina oma väikese laplanderiga? meh.vints(kesk) on tehase seades nagu ka terve auto ise.
Kui on paigaldatud TR1 reeglite alla mahtuv "väike" rehv, siis TR1, kui on kuni 33" rehv, siis VABA, kui üle 33", siis koos lisa turvavarustuse pigaldamisega TR2.

Lisainfo:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”