Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Sportautoks registreerimine
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: Sportautoks registreerimine
Re: Sportautoks registreerimine
Alates 1998 nõutakse tüübikinnitust.LauriJ kirjutas:Kõige lihtsam ja odavam on, kui kasutad originaal dokumente ja registreerid ümber auto. Loodetavasti on auto väljalaske aasta varasem, kui (vist) 1999a. Siis hakatakse nõudma tüübikinnitust vms. See jälle maksab paar sotti ning võtab sõltuvalt ametnike suvast aega paar nädalat.uudistaja kirjutas:Soovin oma masinat arvele võtta sportautona, et vabaklassi võistlustele jõuda. Kunagi masinat ostes kahjuks dokumente kaasa ei saanud. Kas sellisel juhul tuleks püüda masin arvele võtta omavalmistatuna (doonorist on säilinud kabiin ja uksed, raam, käiguosa) või peaks ostma mingi dokumentidega kabiinitooriku millele auto ümber laduda?
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Sämmy Offroad Team
Re: Sportautoks registreerimine
Sinine Saremaalt?uudistaja kirjutas:Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Team saarlased
Re: Sportautoks registreerimine
Toosama kirst jah. Kui infot jagada siis palun pane PM.marauder kirjutas:Sinine Saremaalt?uudistaja kirjutas:Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Tänan vastajatele, sain vajaliku info.