UAZ 31512 õhuvõtu ülespoole toomine

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

UAZ 31512 õhuvõtu ülespoole toomine

Postitus Postitas weix2 »

:roll: Tiba tehnilise poolepealt kysimus. Klapperil saime üle "kukepea" hakkama ilma et oleks mootor lonksu vett bensule vahele võtt, nyyd kavas enne Kukepead õuvõtt üles tuua. Kas teh. komisjon lubab et karpapealt toruga toon akukinnitusetagant (soendusrdika voolikute pealt) õhutoru armatuurialla ja ja sealt auk sisse mitte kapotile vaid klaasi ja kapoti vahelisele alale ja sirgelt ülesmööda aknapiita. Mõte lihtsalt selles et siis ei jää segama kui kapoti all on vaja miskit teha. Et küsimus, kas õhuvõtu toru-voolik võib salongist (armatuurialt)läbi käia või mitte? keski kuskil mainis et ei tohi, aga ei suuda kuskilt leida ametlikest allikatest, kinnitust. Narr ka kui ehitad valmis hakkad rajale minema ja teh kontrollist ei saa läbi. Ette tänades
Weix2
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Miks see toru siis salongist läbi ei või minna?
Keelatud on salongist õhu võtmine, antud juhul ei võeta salongist õhku vaid ikka katuselt või A-piilari eest.

Kood 616 võib ära unustada: läpparit ja inverterit hoiab kaardilugeja süles ve? :lol:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

mulle on kusagilt meelde jäänud,et kui salongist toru läbi tuleb,peab olema toru ühenddused jäigalt kinni.(et ei saaks salongist õhku võtta)
ma ei ole ka päris kindel...
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Stupiduser kirjutas:Miks see toru siis salongist läbi ei või minna?
Keelatud on salongist õhu võtmine, antud juhul ei võeta salongist õhku vaid ikka katuselt või A-piilari eest.

Kood 616 võib ära unustada: läpparit ja inverterit hoiab kaardilugeja süles ve? :lol:
:roll: kurja nyyd peab veel laua ka enda külge kinnitama :roll:
teemasse tagasi->Tegu ei ole õhuvõtuga salongist, se on loogiline, et salongist hapniku ei võta. Lihtsalt yx auk sinna kus tulevad ka soojenduse voolikud salongi ja teine kus läheb väja. Ja isegi on võimalik teha nii et ei tule liitekohta salongi.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Miks ei võiks seda va toru kohe kapoti vahelt välja tuua?
UAZ-il saab seda ju täiesti normaalselt teha.

Aga panen siia paar väljavõtet tehnilistest:

TR3
Mootori õhuvõtt
Keelatud on õhuvõtt sõitjateruumist, teised muudatused lubatud.

Klaasid
Tuuleklaasi muutmine on keelatud, see peab olema kolmekihilisest ( triplex ) klaasist. Teiste klaaside materjali on vaba, kuid murdmisel või muul viisil purunemisel ei tohi tekkida teravaid kilde.


ja siis

VABA
1. MÄÄRANG
Sellesse klassi kuuluvad autod täismassiga kuni 3500 kg ja rattavalemiga 4x4:

Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistis ja võivad omada EAL sportauto tehnilistkaarti (kasutada võib vastavalt EAL 4x4 AK tehnilistele tingimustele võistlusklassidele TR2 või TR3 ettevalmistatud võistlusautosid kuid tingimusel, et on täidetud käesoleva juhendi punkt 2.) ning omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja liikluskindlustust.
Autode juures tehtavad muudatused ei tohi olla vastuolus Eesti Vabariigi seadusandlusega.

Võistluse tehnilisel komissaril on õigus starti mitte lubada autosid mis võivad seada ohtu võistlejaid või kolmandaid isikuid.

Kokkuvõtteks:
1.Kui on liitekoht salongis, siis ei sobi (ei saa välistada, et sõidu käigus toru lahti ei tule/võeta)
2. Läbi klaasi ei soovitaks ka tuua, sest siis ju tegu katkise klaasiga :roll:
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Aitäh kõigile kes infot ja mõtteid jagasid. Nagu ikka oli plaan paigas ja kui rellakas sai kätte võetud siis tuli sootuks teine lahendus :-) välja kukkus siis nii -> http://fotoalbum.ee/photos/weix2/38463373
http://fotoalbum.ee/photos/weix2/38463375

:wink: kukepeal näeme :wink:
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mõistlik.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”