1. leht 2-st

õige valik

Postitatud: N Veebr 21, 2008 7:23 pm
Postitas enx
Tervist

On ka huvi tekkinud offroadiga tegelema hakata mingil määral.Aga küsimus sis selline et milline maastur oleks kõige õigem osta et algul alustada TR1-es ja millest sis oleks võimalik hiljem potensiaalselt välja ehitada TR3, kui peaks asi tõesti huvitama hakkama nii väga? Nagu ma aru saanud siin foorumis lugedes et Suzuki Samurai sobiks nagu algajale aga see vist pole hea toorik hiljem edasi ehitamiseks? Kõik soovitused teretulnud!

Postitatud: N Veebr 21, 2008 7:31 pm
Postitas Rax888
G-klass :thumb:

Postitatud: N Veebr 21, 2008 7:31 pm
Postitas zum
G-Mersu, Defender, Jeep Wrangler. Ise olen nii vähemalt aru saanud...

Postitatud: N Veebr 21, 2008 7:54 pm
Postitas enx
Njaa. G oleks hea küll aga olen seda siiani liiga kalliks pidanud. Aga kui G siiski sis millise mootoriga oleks sobivaim?

Postitatud: N Veebr 21, 2008 7:57 pm
Postitas Maasturid
enx kirjutas:Njaa. G oleks hea küll aga olen seda siiani liiga kalliks pidanud. Aga kui G siiski sis millise mootoriga oleks sobivaim?
80 000- pakkuda ju võistlusvalmis G
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9242

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:03 pm
Postitas fagott
Ärge nüüd unustage LC70-t.

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:08 pm
Postitas Veiko
Kahjuks pole sellist universaalselt autot millest aretada.
2005 aastal oli aasta kokkuvõttes kõik esikohad Land Rover Defender 90 päralt.Põhimõtteliselt on defekas päris hea toorik.Väikse vaevaga saab korralikult TR-1 sõitma.Sealt edasi TR-2 paneks teised vedrud ja 37" rehvid ning taha vintsi.TR-3 jaoks on vaja Volvo reduktor sildasid(saab ka sirgetega kuid oskusi ja vedamist on vaja).Alustada võib diisliga kuid lõpu-poole on vaja V8 bensiini,et lõbus oleks.

Jeep Wrangler on teine selline hea toorik millega alustada ja edasi areneda. 4.0L H.O liigub kenasit ja liigutab ka TR-3-e Hõbekolli ilusti.
Sildade vastupidavusega saab natuke maadelda kuid see on juba paljuda jaoks juba läbikäidid nii,et know-how on olemas

G Mesa on raske minu arvates.Neil on head mootorid ja A/T kastid.

Vana Patrolit ei leia enam korralikku.Muidu need on ka hea alg materjal.

LC70 sõidavad küll ühte ja kahte kuid kolmes pole ma neid näinud.

Veiko

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:14 pm
Postitas fagott
Veiko kirjutas:Kahjuks pole sellist universaalselt autot millest aretada.
2005 aastal oli aasta kokkuvõttes kõik esikohad Land Rover Defender 90 päralt.Põhimõtteliselt on defekas päris hea toorik.Väikse vaevaga saab korralikult TR-1 sõitma.Sealt edasi TR-2 paneks teised vedrud ja 37" rehvid ning taha vintsi.TR-3 jaoks on vaja Volvo reduktor sildasid(saab ka sirgetega kuid oskusi ja vedamist on vaja).Alustada võib diisliga kuid lõpu-poole on vaja V8 bensiini,et lõbus oleks.

Jeep Wrangler on teine selline hea toorik millega alustada ja edasi areneda. 4.0L H.O liigub kenasit ja liigutab ka TR-3-e Hõbekolli ilusti.
Sildade vastupidavusega saab natuke maadelda kuid see on juba paljuda jaoks juba läbikäidid nii,et know-how on olemas

G Mesa on raske minu arvates.Neil on head mootorid ja A/T kastid.

Vana Patrolit ei leia enam korralikku.Muidu need on ka hea alg materjal.

LC70 sõidavad küll ühte ja kahte kuid kolmes pole ma neid näinud.

Veiko
Mina aga olen:Toyoodikud(tõsi küll,ammu)

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:18 pm
Postitas Veiko
Me ka võistlesime Luigega TR-3-s sirgete sildadega veel eelmisel aastal kuid aeg on edasi läinud ja reduktori vastu ei saa.Sellest järelduvalt ootan Reinu projekti suure huviga.

Veiko

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:24 pm
Postitas enx
Aga G-le keegi Unimogi sildasi on alla pannud? Ühe firma toodang nagu et kas midagi neil ühist pole nende sildadega? Vabandan kui oli liiga rumal küsimus :oops:

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:32 pm
Postitas Veiko
Ei ole loll küsimus.Esiteks need kaaluvad rohkem kui vaja ja nende kinnitamine on tunduvalt keerukam kui Volvo omade.

Veiko

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:49 pm
Postitas enx
Esimese päeva kohta nii palju targemaks jälle saanud :D . Mõtlemist on. Eks küsin jälle kui tekib veel küsimusi.

Selle ajani tänan väga!

ootan aga veel soovitusi

Postitatud: N Veebr 21, 2008 8:53 pm
Postitas TR Pjätt
Veiko jutt õige, kõige parem valik on Land Rover 90. Mina sõidan praeguseni TR3-s autoga, mis alustas TR1-s. Toyota probleemiks saab mootor ja vist on ka probleeme volvo silla alla aretamisega rohkem.

Priit
QKulgur

Postitatud: N Veebr 21, 2008 9:07 pm
Postitas Landy
Ega muud lisad polegi, kui sobivad kõik siiani klassikalised "kandilise kere" tugeva redelraami ja talasildade ning spiraalvedrustusega autod.
Eks kõigil välja toodud autodel (LR Defekas, G-Mersu. LC70, Wrangler) ole omad plussid ja miinused.

LR Defeka eeliseks on tema "lego" tehnoloogia, lihtne konstruktsioon ning väike kaal.
Miinuseks suht nõrgad sillad ja roolivardad. (Eelab üsna kiiresti tuvemaid pooltelgi ja püsikiiruliigendeid ja vardaid ning lisakaitseid.) Ka lukud tuleb ise sisse osta. Samas on tegu ühega vähestest, millele kikkis originaalvedru ja amordiga 33" rehvi alla saab panna.

Kui su valik hakkab langema Land Rover'i poole, siis ära pelga minu või Veikoga konsulteerimast. Seletame sulle lahkelt kõik tugevad ja nõrgad kohad ära.

Omal jõul liikuva tooriku saad alates 3500-4000 EUR kätte.

Re: õige valik

Postitatud: N Veebr 21, 2008 9:45 pm
Postitas Stupiduser
enx kirjutas: Nagu ma aru saanud siin foorumis lugedes et Suzuki Samurai sobiks nagu algajale aga see vist pole hea toorik hiljem edasi ehitamiseks?
Oled täiesti õigesti aru saanud!

TR1-s ja Vabas täiesti konkurentsivõimeline aga TR2-s ja TR3-s suhteliselt mõttetu.

Plussiks odav hind, lihtne konstruktsioon, väike mass ning hea manööverdamisvõime.
Miinuseks lehtvedrud, väiksem kliirens (32" ei taha hästi alla mahtuda), jõuetu mootor (1.0-1.3 l) ning see, et sõiduvead saavad vist rohkem karistatud kui suurte masinate puhul (purunevad jupid).

Algajale minu arvates väga hea valik!