Tiiva laiendid ja stanged, klassis tr1.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/avo05/26_11_2005_053Stupiduser kirjutas:Hmm, mul ei tule küll hetkel meelde, kellel TR1-s
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis"
...
See siis kiirelt leitud pilt. Kas need torudest moodustised on tehase poolt paigaldatud/valmistatud? Ma väga vabandan kui kellelegi liiga teen, aga minu isiklik arvamus küll eitab seda. Pole just parim pilt aga aimu saab siiski millest räägin
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Foto pärit Avo Mälestussõidult möödunud novembris, mis oli ka klubisarja võistlus. Klubisarja klass ORIGINAAL ei vasta tehnilistelt reeglitelt klassile TR 1, vaid on sellest OLULISELT vabamate reeglitega, piiranguks peamiselt rehvi mõõt. Ma ei leidnud küll kiiruga võistluse lõpp-protokolle, et kontrollida mis klassis antud auto võistles, kuid kaldun arvama, et nimelt klassis ORIGINAAL, mitte aga TR 1.Mats kirjutas: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/avo05/26_11_2005_053
See siis kiirelt leitud pilt. Kas need torudest moodustised on tehase poolt paigaldatud/valmistatud? Ma väga vabandan kui kellelegi liiga teen, aga minu isiklik arvamus küll eitab seda. Pole just parim pilt aga aimu saab siiski millest räägin
andres
- Service
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: N Sept 16, 2004 8:31 am
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa
- Kontakt:
Ja Stardis peab olema nõuetele vastava mõõduga rehvd all jne?Stupiduser kirjutas:Fleim fleimiks, aga tõsi see on, et stanged ja laiendid peavad ainult stardis küljes olema.aadu kirjutas: Tegelikult see stangede teema ongi suht diskrimineeriv. Eriti just plaststangede omanike suhtes. Mis sest eeskirjast kasu on kui peale esimest mudaauku korjatakse stangetükid kokku ja seotakse katusele
ups, nüüd tõmbasin vist fleimi üles , see viimane oli ainult minu isiklik ja väga tagasihoidlik arvamus
Arvan, et Aadu vihjas sellele plaststangedega maasturile:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage23.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage24.htm
Esistange on kinnitatud 2 Lada tüübliga (1-2 eeku tk) ja ise võite arvata mitukümmend sekundit selle eemaldamiseks kulub
Nii, et pikemal sõidul oleks variant boksist läbi sõita ja stange kindlasse kohta hoiule panna.
Aga ka selle juures on oma "agad"
Kaua see rehvi vahetus siis boksis ikka aega võtab.
Kas siis ainult teh. komisjoni lollitamiseks need reeglid tehtud?
Marek
ARB, Old Man Emu.
www.offroadservice.ee
www.offroadservice.ee
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Nutikas oled Marek! Selle peale pole vist keegi tulnudki
Nüüd lasid dzinni pudelist välja...
Tõepoolest pole rehvivahetus keelatud. Ja rattaid ei markeerita enne võistlust.
Mis plaststangedesse puutub siis mina ei näe küll mingit vahet, kas korjatakse peale N-ndat mudaauku tükid katusele või võetakse varem ühes tükis küljest ära...
Nüüd lasid dzinni pudelist välja...
Tõepoolest pole rehvivahetus keelatud. Ja rattaid ei markeerita enne võistlust.
Mis plaststangedesse puutub siis mina ei näe küll mingit vahet, kas korjatakse peale N-ndat mudaauku tükid katusele või võetakse varem ühes tükis küljest ära...
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Siiski, siiski... minu mäletamist mööda, ühel mälestusväärsel suvisel võistlustüüpi safaril sai üks mitte-eesti tiim rehvivahetuse eest võistluse ajal pea-aegu disklafi. Ja seda tänu kaas-safariliste protestile. Ametlik disklaf jäi ära ainult tänu nimetet tiimi auto tagasilla pooleksmurdumisele (või oli see esisild, ei mäleta enam nii täpselt).
andres
andres
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Ma arvan,et keegi ei viitsi eriti vaeva näha kahekortse rehvi vahetusega.Tavaliselt ollakse ju lõpus kõik koos ja räägitakse mis katgi läks ja millist punkti ei leitud.Ja siis veel selline nüants ka,et kui võetud punktide piltide peal on ikka näha,et mingid eriti suurete rehvidega auto siis see hakkab silma.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Teema on küll mölaks kätte läinud, kuid mäletan ühe võistluse reeglitest, et "kohtunikud võivad teha rajal rehvidele pistelist kontrolli".hulkur kirjutas:Siiski, siiski... minu mäletamist mööda, ühel mälestusväärsel suvisel võistlustüüpi safaril sai üks mitte-eesti tiim rehvivahetuse eest võistluse ajal pea-aegu disklafi. Ja seda tänu kaas-safariliste protestile. Ametlik disklaf jäi ära ainult tänu nimetet tiimi auto tagasilla pooleksmurdumisele (või oli see esisild, ei mäleta enam nii täpselt).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Service
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: N Sept 16, 2004 8:31 am
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa
- Kontakt:
Möla küll, aga lollitame ise-ennast.
Vabalt võiks ehitada ju sellise auto, et pealt nagu originaal, aga.............
pärast starti tõmbad splindi-stanged kukuvad,
vajutad nuppu-tõste+30cm.
Ja veel....... küll fantaasiat jaguks.
Vabalt võiks ehitada ju sellise auto, et pealt nagu originaal, aga.............
pärast starti tõmbad splindi-stanged kukuvad,
vajutad nuppu-tõste+30cm.
Ja veel....... küll fantaasiat jaguks.
ARB, Old Man Emu.
www.offroadservice.ee
www.offroadservice.ee