Postitatud: K Okt 20, 2010 7:33 pm
Ilmarine, et sa ka aru saaks käib jutt ülevaatusest, mitte kindlustusest Ma ei tea kus sa selle kindlustuse välja lugesid.
Priit
QKUlgur
Priit
QKUlgur
Mõtlesin ülevaatust,kirjutasin millegipärast kindlustus.Küsimus ikkagi sama.TR Pjätt kirjutas:Ilmarine, et sa ka aru saaks käib jutt ülevaatusest, mitte kindlustusest Ma ei tea kus sa selle kindlustuse välja lugesid.
Priit
QKUlgur
Räägin sellest, et ei hakataks kohapeal reegleid tegema. Veel täpsemalt sellest, et EAL lehel välja toodut rakendataks kõigile, mitte valikuliselt.TR Pjätt kirjutas: p.s. mis kiivritesse puutub, siis see ju EAL lehel välja toodud, millistega sõita tohib. Ma ei saa aru, millest me siin räägime.
Miks üritasin sõna võtta?, vastaks sinu sõnadega "nii asjad ei käi".TR Pjätt kirjutas:Ma ei tea, kus sina võistlusauto TÜV teed ja kas su masin on passis regatud võistlusautona. Mina küsisin isikult kes on volitatud tegema võisltusautode ülevaatust ja sain vastuseks, et meie masinal ei pea kontrollima helisignaali. See väljavõte mille sa siia lisasid, vast puudutab tavasõidukeid. Vabandan ette kui valesti aru sain, sest kuskil polnud väidetud vastupidiset.
Teiseks, nagu sa tead, ei toimu uuest aastast enam võistlusautode TÜV-i. Ehk kõik korrektsete paberitega masinad ei käi TÜV-l. Mis me siis teeme hakkamegi enne võistlusi foorumis jälgima, mille peale keegi tuleb. Ma juhtisin oma tähelepanu sellele, et nii asjad ei käi. Kui tahetakse asju õieti ajada siis meil on selleks eal.4x4, palun avaldada võistlusega seoses tehnilist jura seal. Siin võib ainult arutada ja igaüks saab ennast väljendada. Seega võtan ma Veiko juttu kui tema üht mõtet, mitte fakti.
Priit
p.s. Eero sa oled muidu mõnus mees ja tean, et teed ise TÜVi aga ära nüüd üle kee, meil on siin tõsisemaidki muresid kui signaal.
Peale mõningast teadmiste värskendamist selgus, kui pilli lõhki mitte ajada siis sellega me neid ei niida.hulkur kirjutas:Kui nüüd juba võistlejate-korraldajate vaheliseks noolemänguks läks, siis oleks korrektne lahtikirjutada mis CE standardile peab aktsepteeritav kiiver vastama. Eurobürokraatias puudub mõiste auto-moto kiiver, on isikukaitsevahendite erinevad standardid.
andres@armastab eur-lex andmebaasi ja eurobürokraatiat mida üldjuhul keegi lugeda ei viitsi