Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, MM, Arto, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16306
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitus Postitas Landy »

Huvitav, et siia foorumise pole uutete tehniliste tingimuste asjus kordagi midagi postitatid.

Siit loen:
https://offroad.ee/wp-content/uploads/2 ... q6swGqgQiA

6.4. TR-1 tehnilistes tingimustes muuta maksimaalselt lubatud ratta läbimõõt sõltuvaks võistlusauto
tühimassist:
6.4.1.Tühimass kuni 1500kg, läbimõõt 790mm, laius 265mm.
6.4.2.Tühimass 1501-2000kg, läbimõõt 840mm, laius 320mm.
6.4.3.Tühimass üle 2001kg, läbimõõt 890mm, laiust ei piirata.

--------
Kust pärineb alljärgnev algatus?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1366
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitus Postitas LauriJ »

MudEstil tegid võistlejad ühispöördumise ja panid asja veerema. Nüüd siis tehti selline lahendus. Kas see päris õige on, näitab aeg. Mina leian, et kaal tuleks leida reaalse kaalumise teel teh. kontrollis, mitte sõiduki tehnilisest passist, kus numbrid on vahel suht suvalt visatud.
TR3 "ZukMy" , MB G-wagun W463 OM606, Volvo C304, LC150
Estonian Offroad Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16306
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2767
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitus Postitas erik »

Võib ka vabalt kommenteerida.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2664
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Tehnilised tingimused 2021 - 2022

Postitus Postitas totu »

Ühte ei sõida aga puhttehniliselt võiks mass olla seotud ratta laiusega ja läbimõõt kõigil sama või väikese variatsooniga (nt. sõltuvalt saadaolevatest rehvimõõtudest). Tihti määrab vintsimise vajaduse rööpa sügavus ja siin annab suurem ratas selge eelise. Ja kolm nädalat enne esimest võistlust uued reeglid? Massidega nii ja naa, pigem praegune lahendus hea. Tootja poolt antud väärtusega (tühimass) on kõige keerulisem manipuleerida, tegeliku massi arvestusega lihtne raskemasse (suurema rattaga) kategooriasse pääseda. Isekeskis mõtlesime juba JOKKe välja, näiteks 300kg põhjaplaat, mis kaob "kogemata" esimeses augus, lihtsalt poldid saavad liiga nõrgad, jällegi "kogemata". Ja ettenägematuid rikkeid ei saa ju ometi keelata :D .
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”