Mini Size "BA" ... no midagi sinnapoole
Moderaatorid: Daniel, hrz, Moderators
Mini Size "BA" ... no midagi sinnapoole
Otsustasin ehitada järgmise crawleri mis meenutab JR-i Fullsize Bad Ass'i aga koonerdamise
ja kokkuhoiu asemel teha topelt parem, seega oodata on custom raami,
pikemad kui elu ise coiloverid igasse nurka, kaks elektri mootorit (yhest õnnetust diislist kindlasti parem ),
4 link vedrustus ette ja taha jne: Kuna ma teoorias olen tugev: Kuidas ehitada oma crawler
aga praktilisi näiteid ja pilte napib siis yritan seda ehitust nagu näitliku lisana arvestada -
seega lugege eelmine topic kindlasti enne läbi et vältida juba vastatud kysimusi.
seega alustame sildadest:
Sillad on pärit järjekordselt USA-s myydavalt mõnekymne dollariliselt mänguasjalt millel on nelivedu
( samasuguseid sildasid kasutasin selle ehitamiseks. ) aga seekord kasutan kahte tagumist silda et vältida kardaani kasutamist.
PILT 1
Sild koos originaal rehvidega ( ilmselgelt lähevad rehvid vahetusse lähiajal aga
mõõdud jäävad sarnaseks seega ehitust ei tohiks segada )
PILT 2
Järgmiseks tuli paikka panna sillavahe ning et sobitamist lihtsustada
lisasin juurde ka kere. Kere sobitamisel kindlasti tõsta kere oma soovitud kõrgusele et veenduda sobivuses.
PILT 3
Järgmiseks yks raskemaid osasid - mõelda välja millise raami teha
kuna plaanisin veidi realistliku välimust siis otsustasin kahe täispika raami tala kasuks kuid jätsin tavalisest rohkem seadistamise võimalusi.
Raami joonised tegin arvutis ning printisin 1:1 mõõtkavas välja aga kõik ei pea nii keeruliselt tegema - võib ka tavalise joonlaua ja pliiatsiga sobiv detail valmis joonestada ning välja lõigata ja veenduda oma mõõtmiste tulemuses.
PILT 4
positiivse vastukaja korral jätkan
edit: muutsin pildid linkideks
ja kokkuhoiu asemel teha topelt parem, seega oodata on custom raami,
pikemad kui elu ise coiloverid igasse nurka, kaks elektri mootorit (yhest õnnetust diislist kindlasti parem ),
4 link vedrustus ette ja taha jne: Kuna ma teoorias olen tugev: Kuidas ehitada oma crawler
aga praktilisi näiteid ja pilte napib siis yritan seda ehitust nagu näitliku lisana arvestada -
seega lugege eelmine topic kindlasti enne läbi et vältida juba vastatud kysimusi.
seega alustame sildadest:
Sillad on pärit järjekordselt USA-s myydavalt mõnekymne dollariliselt mänguasjalt millel on nelivedu
( samasuguseid sildasid kasutasin selle ehitamiseks. ) aga seekord kasutan kahte tagumist silda et vältida kardaani kasutamist.
PILT 1
Sild koos originaal rehvidega ( ilmselgelt lähevad rehvid vahetusse lähiajal aga
mõõdud jäävad sarnaseks seega ehitust ei tohiks segada )
PILT 2
Järgmiseks tuli paikka panna sillavahe ning et sobitamist lihtsustada
lisasin juurde ka kere. Kere sobitamisel kindlasti tõsta kere oma soovitud kõrgusele et veenduda sobivuses.
PILT 3
Järgmiseks yks raskemaid osasid - mõelda välja millise raami teha
kuna plaanisin veidi realistliku välimust siis otsustasin kahe täispika raami tala kasuks kuid jätsin tavalisest rohkem seadistamise võimalusi.
Raami joonised tegin arvutis ning printisin 1:1 mõõtkavas välja aga kõik ei pea nii keeruliselt tegema - võib ka tavalise joonlaua ja pliiatsiga sobiv detail valmis joonestada ning välja lõigata ja veenduda oma mõõtmiste tulemuses.
PILT 4
positiivse vastukaja korral jätkan
edit: muutsin pildid linkideks
Viimati muutis Daniel, K Apr 25, 2007 11:08 am, muudetud 2 korda kokku.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kuna ehitamine kohe masina enda peal on kallis ettevõtmine, siis proovime kõigepealt uusi tehnilisi lahendusi minikoopia peal järgi. Kõik on ilus, coilover töötab hästi ja see pisike kroomitud muhk kapoti peal annab aimu sellest, kui hästi blower sobib antud masina kapotist läbi turritama.
+372 5028488
Sildade kinnitus - kui kasutada hobimudelismi sildasid siis nendel on tavaliselt sellele mõeldud ning sobivad kohad leiduvad ilma pikema otsimiseta, erinevalt siis minu sildadest kus pidin sobivad kohad looma. Kaks alumist varrast lähevad raami kyljes kokku ja ylemised lähevad võimalikult lahku.
PILT 5
Seejärel lõikasin plekist välja raami talad (oleksin võinud ka kasutada kaalu säästmiseks alumiiniumi
kuid rauda on lihtsam töödelda edaspidi ning kaalujälgimine pole prioriteet ) Talad keevitasin otstest omavahel kokku.
Antud pildil on ka hetkel näha aku ja elektroonika kinnitus kohta ning ka kere kinnitus.
( hetkel on juba pildil ka stanged ning asmelauad aga nendest hiljem )
PILT 6
ja siin siis king Mega Giga coiloverid
PILT 7
millalgi jätkan
edit:pildid linkideks
PILT 5
Seejärel lõikasin plekist välja raami talad (oleksin võinud ka kasutada kaalu säästmiseks alumiiniumi
kuid rauda on lihtsam töödelda edaspidi ning kaalujälgimine pole prioriteet ) Talad keevitasin otstest omavahel kokku.
Antud pildil on ka hetkel näha aku ja elektroonika kinnitus kohta ning ka kere kinnitus.
( hetkel on juba pildil ka stanged ning asmelauad aga nendest hiljem )
PILT 6
ja siin siis king Mega Giga coiloverid
PILT 7
millalgi jätkan
edit:pildid linkideks
Viimati muutis Daniel, K Apr 25, 2007 11:08 am, muudetud 2 korda kokku.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Keevitan siiski MIG'iga kuigi eelistaks TIG'i
lihtsalt hiljem tuleb kõvasti aega veeta käiates ja lihvides.
Yldiselt antud ehituse juures oleks saanud ka hakkama polt yhendusega , aga nii tundus ilusam.
JOONIS
edit: pilt lingiks
lihtsalt hiljem tuleb kõvasti aega veeta käiates ja lihvides.
Yldiselt antud ehituse juures oleks saanud ka hakkama polt yhendusega , aga nii tundus ilusam.
JOONIS
edit: pilt lingiks
Viimati muutis Daniel, K Apr 25, 2007 11:09 am, muudetud 2 korda kokku.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
headuut kõigile mudelismi huvilisetele siis
siin mõned pildid masina esimesest testimisest:
ja ega siis ilma väikese demolitionita ei saa:
lõpp tulemus on see et autol on liiga vähe võudu vaatamata headele mootoritele - seega ylekanded on liiga kiired hetkel - selle probleemi saan lahendatud kui lisan lennuki nn "aeglusti" pigem kyl on see kaks lisa hammasratast mis kinnituvad mootori kylge ( 2x 12.-$ väljaminek )
siis rehvid on liiga väiksed ja libedad ning hetkel kävad veljed rehvide sees ringi - selle saab super liimiga lahendada. Ning viimaseks tundub et
sillavahe sai veidi liiga pikk.
varsti uuendan jälle
siin mõned pildid masina esimesest testimisest:
ja ega siis ilma väikese demolitionita ei saa:
lõpp tulemus on see et autol on liiga vähe võudu vaatamata headele mootoritele - seega ylekanded on liiga kiired hetkel - selle probleemi saan lahendatud kui lisan lennuki nn "aeglusti" pigem kyl on see kaks lisa hammasratast mis kinnituvad mootori kylge ( 2x 12.-$ väljaminek )
siis rehvid on liiga väiksed ja libedad ning hetkel kävad veljed rehvide sees ringi - selle saab super liimiga lahendada. Ning viimaseks tundub et
sillavahe sai veidi liiga pikk.
varsti uuendan jälle
Viimati muutis Daniel, K Apr 25, 2007 11:10 am, muudetud 1 kord kokku.
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Nagu näha siis on pildid hetkel kadunud olekus ...
yritan õigepea endise oleku taastada loodetavalt samade piltidega
nyyd aga crawlerist ....
mõlemale sillale lisasin aeglustid ning vahetasin välja rehvid
siis lyhendasin sillavahet veidi ning ehitasin masinale töötava vintsi.
Samas aga läheb masin vist lähiajal myyki
yritan õigepea endise oleku taastada loodetavalt samade piltidega
nyyd aga crawlerist ....
mõlemale sillale lisasin aeglustid ning vahetasin välja rehvid
siis lyhendasin sillavahet veidi ning ehitasin masinale töötava vintsi.
Samas aga läheb masin vist lähiajal myyki
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Uuel omanikul läheb arendamisega natuke aega - ta sai just 5-seks Aga eks ma püüan teda jõudumööda aidata. Ses mõttes pean küll ütlema, et tegu äärmiselt õnneliku kombinatsiooniga - poiss saab sõitmisega tänu suhteliselt aeglasele ülekandele täiesti edukalt hakkama ja minul võimalik ronimisega kätt proovida. Ja mis põhiline - huvitavat nokkimist on kõvasti ja lapsele kah piisavalt hea ja õpetlik. Lisaks veel tänu elektrimootoritele (suur moment esimesest pöördest, vaikne, ei tossa) ja aeglasele ülekandele võmalik toas kasutada - crawlimisrada põrandalt diivanile saab ju ehitada ja arendada millest iganes jne-jne. Niiet soovitan soojalt teistelegi isadele - "all in one wonder" missugune. Emme hakkab kah juba asja mõistvalt suhtuma