1. leht 2-st

TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: P Nov 03, 2019 11:04 am
Postitas marauder
Külapeal jutud, et TR1 reegleid hakatakse üle vaatama?

Lubame tagasillale ketaspidurid panna trumlite asemele? Läheb asi kovasti turvalisemaks ning hoolduse kohapealt ka inimlikum.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: E Nov 04, 2019 11:49 am
Postitas erik
Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: K Nov 06, 2019 10:02 am
Postitas R.Laansalu
erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: K Nov 06, 2019 4:02 pm
Postitas enx
R.Laansalu kirjutas:
erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!
Rasmus sa sobiksid väga edukalt TR1 mehi esindama.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: K Nov 06, 2019 7:16 pm
Postitas inseneer
Ma võiks ka vabalt esindada.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: N Nov 07, 2019 7:52 am
Postitas Urvo
Hetkel on Arto TR1 esindaja

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: N Nov 07, 2019 12:02 pm
Postitas marauder
Nii, esindaja olemas.

Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: N Nov 07, 2019 12:12 pm
Postitas Landy
Kindlasti tuleks võrrelda, et siin
https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-t ... mentaarid/
lubatud muudatused oleksid ka TR1 kalssi reeglitega lubatud.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: R Nov 08, 2019 10:29 am
Postitas Arto
marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: R Nov 08, 2019 10:46 am
Postitas MahviaDeTyrk
Arto kirjutas:Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Kas seda reaalses elus võimalik teostada kah on ?

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: R Nov 08, 2019 7:03 pm
Postitas enx
Arto kirjutas:
marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?
Mina sooviks küll, tegelt nende trummlitega on ikka ohtlikuid olukordi olnud küll.
Sest poole päeva pärast tagumisi pidured nagunii enam pole.
Rajad on palju palju kiiremaks läinud peale seda, kui pildistamine ära kadus.
Kui oli rohkem pildistamist, siis tundsin isegi veel rohkem puudust ketaspiduritest, sest koos tagumiste piduritega kaob ära ka käsipidur, käid autost väljas pildistamas mootor surnd ja käik sees, jube tüütu on. Hoiad hinge kinni, et käik ikka peaks kallakul.

Võistlusauto maksumus küll tõuseb korra, kuid hiljem on hoolduskulud palju soodsamad. Muudest automarkidest ei tea, aga Suzukil on piduritrummel umbes 3 korda kallim kui piduriketas ja trumli piduriklotsid umbes poole kallimad kui ketta klotsid.

Niiet kuluosade pealt teeb selle ühekordse investeeringu suht kiirelt tasa ja võistlus saab kindlasti turvalisem.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: R Nov 08, 2019 10:00 pm
Postitas helar
Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: R Nov 08, 2019 11:13 pm
Postitas Landy
TR1 kalssis võiks taas lubada tehase poolsed originaal vintsid ja seda sõltumata ajami tüübist.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: L Nov 09, 2019 10:13 am
Postitas marauder
helar kirjutas:Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.
Millises tehases Jimyke ketas taha pandi? Isegi uuel pole.

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitatud: L Nov 09, 2019 5:33 pm
Postitas helar
Minu point oli tegelikult see, et leppige klassi siseselt kokku ja tehke ära.
Tüv onudel on täiesti savi kui stend ei kisa.