TR-1 tehnilised reeglid 2021-

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, MM, Arto, Moderators

Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1071
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas marauder »

Külapeal jutud, et TR1 reegleid hakatakse üle vaatama?

Lubame tagasillale ketaspidurid panna trumlite asemele? Läheb asi kovasti turvalisemaks ning hoolduse kohapealt ka inimlikum.
Team saarlased
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2743
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas erik »

Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
R.Laansalu
Fitting 38"
Postitusi: 250
Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas R.Laansalu »

erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1160
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas enx »

R.Laansalu kirjutas:
erik kirjutas:Teile ka teadmiseks, et reeglid tehakse klassi sees ja Teie enda poolt valitud inimese osalusel. Kas Teil on esindaja olemas, kes suudaks tehniliste reeglite tegemisel kaasa rääkida ja kes on teie (tr1 klassis sõitjate enamusel valitud)?
Sellest on põgusalt räägitud, et peaks sinna kellegi sellise valima. Ärgake TR-1 mehed ja naised!
Rasmus sa sobiksid väga edukalt TR1 mehi esindama.
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2490
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas inseneer »

Ma võiks ka vabalt esindada.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 923
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas Urvo »

Hetkel on Arto TR1 esindaja
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1071
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas marauder »

Nii, esindaja olemas.

Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Team saarlased
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15996
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas Landy »

Kindlasti tuleks võrrelda, et siin
https://www.tehnoulevaatus.ee/uudised-t ... mentaarid/
lubatud muudatused oleksid ka TR1 kalssi reeglitega lubatud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1225
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas Arto »

marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2020 TR-1 nr. 111, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4329
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Arto kirjutas:Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Kas seda reaalses elus võimalik teostada kah on ?
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1160
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas enx »

Arto kirjutas:
marauder kirjutas:Mis teeme siis? Muudame midagi vöi jätame samaks? Ma ikka suruks seda tagasillale ketaspidurite lubamist. Muu on ok.
Pidurite ümberehitamisega on selline lugu, et see tuleb maanteametis ametlikult vormistada ümberehitusena, maksta riigilõiv, lasta üle vaadata maanteeameti töötajal või tema poolt tunnustatud eksperdil (kes ka soovib oma töö eest tasu) ning siis on asi legaalne.
Küsimus on puhtalt selles, et lubades pidurid vahetada võistlusautode maksumus tõuseb.
Kas me seda soovime?
Mina sooviks küll, tegelt nende trummlitega on ikka ohtlikuid olukordi olnud küll.
Sest poole päeva pärast tagumisi pidured nagunii enam pole.
Rajad on palju palju kiiremaks läinud peale seda, kui pildistamine ära kadus.
Kui oli rohkem pildistamist, siis tundsin isegi veel rohkem puudust ketaspiduritest, sest koos tagumiste piduritega kaob ära ka käsipidur, käid autost väljas pildistamas mootor surnd ja käik sees, jube tüütu on. Hoiad hinge kinni, et käik ikka peaks kallakul.

Võistlusauto maksumus küll tõuseb korra, kuid hiljem on hoolduskulud palju soodsamad. Muudest automarkidest ei tea, aga Suzukil on piduritrummel umbes 3 korda kallim kui piduriketas ja trumli piduriklotsid umbes poole kallimad kui ketta klotsid.

Niiet kuluosade pealt teeb selle ühekordse investeeringu suht kiirelt tasa ja võistlus saab kindlasti turvalisem.
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2405
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas helar »

Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.
Sinine Datsun -Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15996
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas Landy »

TR1 kalssis võiks taas lubada tehase poolsed originaal vintsid ja seda sõltumata ajami tüübist.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1071
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas marauder »

helar kirjutas:Sukil, geel, cruiseril, defekal jne on tehasest taga ketaspidur. Ma ei näe probleemi.
Millises tehases Jimyke ketas taha pandi? Isegi uuel pole.
Team saarlased
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2405
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: TR-1 tehnilised reeglid 2021-

Postitus Postitas helar »

Minu point oli tegelikult see, et leppige klassi siseselt kokku ja tehke ära.
Tüv onudel on täiesti savi kui stend ei kisa.
Sinine Datsun -Y61
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”