Võistlusklassid ja sarjad

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, MM, Arto, Moderators

Vasta
samur
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: P Okt 19, 2014 7:52 pm
Asukoht: Tartu

Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas samur »

Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
SAMRU
5026744
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1225
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Koduleht eal.4x4.ee kolib

Postitus Postitas Arto »

samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
Erinevad formaadid on kujunenud aegade jooksul, kui orienteerumissõite on peetud aegade algusest peale siis ringrajasõit tuli alles 2013 aastal ning algselt oli planeeritud tema loojate poolt just Eesti Meistrivõistlustena kahele võistlusklassile, ET1 ja ET2. Kuna aga huvi ringrajasõidu vastu on suur siis ongi sinna lisandunud veel ATV, TR-1 ja VEOK võistlusklassid.
Selge on see, et juba erinevaid võistlusklasse on meil palju (ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-3, VABA, VABA+ ja VEOK), neid tuleb proovida vähendada aga tavaliselt alati leidub keegi kes just mingit kindlat klassi "vajab".
Kõik head ettepanekud on alati teretulnud, mina arvan, et saab ka vähemaga läbi, samas kui vaadata autospordi muid alasid siis suuremas enamuses on erinevaid võistlusklasse vee rohkem.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2020 TR-1 nr. 111, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4305
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas Movistar »

ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
TR3
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4333
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 924
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas Urvo »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Mina oleks selle mõtte poolt! Siis tekiks nö 3 autode klassi 2 sarja peale kokku, mis annaks võimaluse kõigil osaleda nii ühel või teisel üritusel. Samuti oleks konkurents igas klassis tihedam.
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 90' W463 MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2402
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Tapa 5013912
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas boob »

TR2 reeglid VABA (+) järgi vabamaks sama rehvipiiranguga.
ET2 peaks pigem olema samasse auku TR2/VABA (+) reeglitega, vaadates praeguseid masinaid, aga rehvi kõrguse piiranguga, et TR1 ka klassi mahuks?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4305
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas Movistar »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.
TR3
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4333
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:ATV, ET1, ET2, TR-1, TR-2, TR-3 ja VEOK

Kõik muu on üleliigne.
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.
Lähvad TR-1ed :D
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1160
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas enx »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:
Ja miks ei võiks ka ET1 ja TR-2 olla sama, ning ET2 ja TR-3 olla sama ?
Sellepärast,et need kerged ja nuditud ET1-d ei läheks karikasarjas vabade käest kommi ära võtma.
Lihtne ju.
Lähvad TR-1ed :D
Kas just kommi järgi, aga jah, on meilgi Vaba sõitmise mõtted.
Kui TR1-e klassi pole reganud vähemalt viite masinat, läheme Vabasse.
Panen massilüliti juba külge ära :D
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 38"
Postitusi: 388
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas raulex »

ET2 ja TR3 reeglid kattuvad juba praegu 99%. Kui liiklusregistris olemise kohustus ja avalikuks liikluseks vajalikud tuled-viled kõrvale jätta ,siis on ainult 2 suuremat erinevust.
ET 2 on max rehvimõõt vaba ja toitesüsteemis igasugune ülelaadimine lubatud.
samur
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: P Okt 19, 2014 7:52 pm
Asukoht: Tartu

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas samur »

Klasside osas nõus nende vähenemisega, nagu ka siin pakutud, aga miks erinevaid formaate nii palju. Praegune olukord, kus 4x4 aastakokkuvõttes autasustamine erinevates kohtades ei ole minu arvates kõige õigem. Kogu autospordi tunnustamine peaks ikka koos olema, aga kui 4x4 sinna ei taheta, siis oleme ka edasi eraldi, aga kogu 4x4 koos.
SAMRU
5026744
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 16026
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas Landy »

samur kirjutas:Kuidagi palju erinevaid formaate, karikavõistlused, meistrivõistlused, ringrajal veel midagi - kas vähemaga ei saaks läbi?
Lühike ( tavakodanikule arusaadav) kokkuvõte klasside erinevustest.
ATV - nimi ütleb kõik ( suurete meeste väikesed ja kerged, kuid kallid mänguasjad)
TR-1 - minimaalselt modifitseeeritud tehaseauto, mille maastikusuutlikust ja sõlmede vastupidvaust on parendatud (liiklusregistris)
TR-2 - ( ET1, Vaba) - Tehase sõiduki baasil loodud, kuid oluliselt modifitseeritud ja oluliselt suurendatud maastikusuutlikusega auto ( hetkel nii valge, kui punase numbriga)
TR-3 ( ET2) - reeglina seeriast "isetehtud - hästi tehtud", võib leida ka tehase autodele iseloomulike osi (sportregistris)
VEOK - nimi ütleb kõik ( suurte meest suured ja rasked rauast mänguasjad)
Vaba+ - Ei liha ega kala, ilmselt seen.

Lugedes aastate taguseid postitusi, siis ET1 ja ET2 loodi seetõttu, et mehed saaks sõita kinnisel rajal (kuuri tagant leitud ja soodsate) sõidukitega, millede puhul ei peaks muretsema dokumentide, kindlustuse ja ülevaatuse pärast ning ei peaks liialt investeerima valgustusseadmetesse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
samur
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: P Okt 19, 2014 7:52 pm
Asukoht: Tartu

Re: Võistlusklassid ja sarjad

Postitus Postitas samur »

Landy´le - loe, millele sa viitad, rääkisin sarjadest, mitte klassidest.
Klasside jaotusega on Tyrk´i variant OK. ET-1 = VABA, ET-2 = TR-3, ka reeglid võiks olla samad, ainult ringrada saaks sõita ilma riiklikus registris olemiseta. TR-1, ATV, VEOK - omaette klassid. Kuidas klassid nimetada, see on juba maitse asi.
Keegi ei võta kellegi käest midagi ära, sõidetakse sellise tehnikaga, mis mahub vastava klassi reeglitesse. Annan au selle aasta Vaba võitjale, kõva etteaste.
SAMRU
5026744
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”