TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Tere
Küsimus Teile ratta "porilaua" kohta, et kui pikk oleks mõistlik pikkus? 500 mm, 700 mm?
Ehk siis paneks kirja nii, et vertikaalsihis alla vaadates ratta keskpunktist peab ratas olema kaetud tiiva või tiivalaiendiga, mille pikkus minimaalsest ... mm.
Päris ilma ei saa, kuna sõidukid liiklevad ka avalikel teedel.
Kuidas suhtute "tagurduskaamerasse" ehk kui puuduvad peeglid või on tagaaken kinni ehitatud, siis peaks olema selline vidin autol küljes.
Peeter
Küsimus Teile ratta "porilaua" kohta, et kui pikk oleks mõistlik pikkus? 500 mm, 700 mm?
Ehk siis paneks kirja nii, et vertikaalsihis alla vaadates ratta keskpunktist peab ratas olema kaetud tiiva või tiivalaiendiga, mille pikkus minimaalsest ... mm.
Päris ilma ei saa, kuna sõidukid liiklevad ka avalikel teedel.
Kuidas suhtute "tagurduskaamerasse" ehk kui puuduvad peeglid või on tagaaken kinni ehitatud, siis peaks olema selline vidin autol küljes.
Peeter
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Seda pikkust ei peaks üldse piirama hakkama.Suurel osal masinatest lõppeb kere sel kus sild.Nüüd peaks siis ehitama mingi totra porilaua 500-700 mm kerest ette-taha ulatuva
See näeks ikka eriti rõve välja ja selline ei püsi küljes samuti.
Põhjus miks ma seda porilaua teemat arendasin on sellepärast,et näiteks mul on 2 jooksu velgi-rehve millest 1 komplekt teeb auto ca 10 cm kitsamaks.
Porilauad oleks teinud selle kitsama paari järgi ja need paar sõitu mis teeks laiemate ratastega,oleks lihtsalt 5 cm kummaltki poolt väljas.
Sellest ka küsimus,et kas võib ?
Seda avalikel teedel sõitmist ei mõjuta see kitsam või laiem porilaud kuidagi.TR3 de küljes on kümneid oluliselt ohtlikumaid sõlmi,mis peaks maanteeliikluse üldse välistama.Nt hüdrorool ,vastavalt oskustele alla pandud sillad jne.Meil eksisteerib mingi hulk kodanikke kelledel need kuidagi all ei püsi ja selliseid lastakse maanteele ilma probleemideta.
Kaamerasse suhtun positiivselt.Endal selline asi olemas ja teeb ikka ohutumaks küll sõidu .Kasvõi näed kui keegi mööduda soovib.Muidu oled nagu pime roolis.
See näeks ikka eriti rõve välja ja selline ei püsi küljes samuti.
Põhjus miks ma seda porilaua teemat arendasin on sellepärast,et näiteks mul on 2 jooksu velgi-rehve millest 1 komplekt teeb auto ca 10 cm kitsamaks.
Porilauad oleks teinud selle kitsama paari järgi ja need paar sõitu mis teeks laiemate ratastega,oleks lihtsalt 5 cm kummaltki poolt väljas.
Sellest ka küsimus,et kas võib ?
Seda avalikel teedel sõitmist ei mõjuta see kitsam või laiem porilaud kuidagi.TR3 de küljes on kümneid oluliselt ohtlikumaid sõlmi,mis peaks maanteeliikluse üldse välistama.Nt hüdrorool ,vastavalt oskustele alla pandud sillad jne.Meil eksisteerib mingi hulk kodanikke kelledel need kuidagi all ei püsi ja selliseid lastakse maanteele ilma probleemideta.
Kaamerasse suhtun positiivselt.Endal selline asi olemas ja teeb ikka ohutumaks küll sõidu .Kasvõi näed kui keegi mööduda soovib.Muidu oled nagu pime roolis.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Ratas peab olema kaetud, üle ei tohi olla. Nii jääb ja rajale ei saa, kui on ratas katmata.
Ei oota emotsioonidel põhinevat ja läbimõtlemata pläma vaid konstruktiivseid ettepanekuid.
Ei oota emotsioonidel põhinevat ja läbimõtlemata pläma vaid konstruktiivseid ettepanekuid.
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Kiigates kehtivat eurodirektiivi (78/549/EMÜ), siis kõige problemaatilisemaks kohaks TR võistlusautodel on ilmselt punkt 2.1.2, eriti tagumiste ratastega. Samas ei nõuta, et kogu ratas oleks kaetud.
Egert Pinn
Egert Pinn
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Sarnase pildi saime ka arutelu käigus.
Oleks vast suht mõistlik ja joonise järgi kõigil üheselt võimalik teostada?
Oleks vast suht mõistlik ja joonise järgi kõigil üheselt võimalik teostada?
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Selline pilt siis, kas see on hea lahendus?
teljest eespool 30* ja taga 50*
teljest eespool 30* ja taga 50*
- Manused
-
- Porikaitse.GIF (13.81 KiB) Vaadatud 10088 korda
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Võidad võistluse, võtame auto pulkadeks ja mõõdame kõik kraadid täpselt ära koos EAL tehnikakolleegiumiga ...
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
Küll kadedad konkurendid mõõdavad
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Hardo, kas navigeerimisvahenditest oled kuulnud?
Igas tõsiseltvõetavas offroadmasinas need ju olemas
Igas tõsiseltvõetavas offroadmasinas need ju olemas
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Andres, täppi panid
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
See Eestlaslik kadedus toimib küll.e.p. kirjutas:Andres, täppi panid
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele
Rikkust , vaesust ja vingumist osatakse juba mõõta ,äkki saavad kraadid ka selgeks.
HM Racing Team
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Üks variant, usun, et neid on olemas veel!Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Ärge nüüd lolliks ka minge oma kraadidega.
Ma tahaks näha kuidas sa selle riistapuuga neid porilaudasid mõõtma hakkad.
Kasutusele võib võtta ka Pythagorose teoreemi,radiaani,trigonomeetria jmt matemaatika nurga mõõtmiseks.
Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Nurga spetsialistidele ka üks kodune harjutus ajule,et tehnilises nurga mõõtmine libedamalt läheks :
ftp://ftp.ttkool.ut.ee/math/kaug/poordkehad_.pdf
Ma tahaks näha kuidas sa selle riistapuuga neid porilaudasid mõõtma hakkad.
Kasutusele võib võtta ka Pythagorose teoreemi,radiaani,trigonomeetria jmt matemaatika nurga mõõtmiseks.
Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Nurga spetsialistidele ka üks kodune harjutus ajule,et tehnilises nurga mõõtmine libedamalt läheks :
ftp://ftp.ttkool.ut.ee/math/kaug/poordkehad_.pdf
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......
Milline osa jäi arusaamatuks?Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.