TR-3 tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Hardo ega kellegi teise auto järgi kindlasti reegleid ei tehta, pigem ikka autod ehitatakse reeglite järgi.

Lisaks veel, et kõik tänavaliikluseks nõutud valgustid PEAVAD olema paigaldatud ja olemas olema vastavalt seadusandlusele.
Kuna riiklik tehnoülevaatus sportautodel kadus ära, siis on kontrollimise kohustus ja vastutus tehnilisel komisjonil.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Eile oli TR3 suurem kokkusaamine ja ümalaua taga oli porilaua teema tugeva arutelu all.Ainult selle teema peale kulus ca 1 tund ja mitu liitrit :D
Sai korralikult läbi arutatud koos joonistega ja arvamust avaldas ca paarkümmend inimest.
Selgeks sai ka see,et TR 3 reegleid teevad siiski TR3 sõitjad,kes oma esindajate kaudu oma ettepanekutest alaliidule teada annavad.
Etteruttavalt ütlen,et see 30 kraadi ettepoole ja 30 kraadi tahapoole ei ole vastuvõetav lahendus .
Tänavaliikluse jaoks ohutuse mõistes ei anna see mitte kui midagi.
Loodetavasti jõuab see reeglite tegijatele ka kohale,et selline direktiiv sobib tänavaautole,mitte TR3 le ja vaja on kuidagi muud moodi reglementeerida seda punkti.Kasvõi vähendades kraade 15 ni.
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas e.p. »

Hakkab juba mõistlikumaks minema jutt, kas saite nurkade määramise ja arvutamise selgeks? :lol:

Turvalisuse ja ohutuse ja avalikel teedel liiklemiseks vajalike nõudmiste seadmine ei ole kuidagi võistlejate otsustada.

Meie poolt pakutud variant oli juba algselt üles seatud küsimusena ja parima lahenduse leidmisena.
Hea, et lõpuks olete süvenenud teemasse ja püüate kaasa rääkida mitte niisama jaurata.
Probleem oligi senistes reeglites, millele enamus tr3 ei vastanud.
Kas jätkame sama versiooniga ja jätame "valgepaberimeestele" hea võimaluse protestimiseks?
Antud variant oleks "kooskõlas seadusandlusega" ja suht üheselt mõistetav auto ehitamisel.
See, kas on 30,20 või 15 kraadi on juba paberile rääkimise teema. Oluline on põhimõte.
Mõistlik lahendus oleks 15-20 kraadi esiratastel ette poole ratta tsentrit ja 20-30 kraadi tagaratastel taha poole ratta tsentrit
aga lõplik versioon vaja juba Arto poolt otsustada ja paberile panna.
Kindlasti tuleb sama ka "vaba" reeglitesse.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Movistar »

Tegelikult ei ole selle mõõtmiseks vaja isegi mingit totrat mõõteriista teha vaid seda saab ka lihtsalt arvutada.

Pilt
Suur A tähistab ratta keskpunkti,väike b pikkust ratta keskpunktist porilauani vertikaalselt, nurk b ja c vahel on teada(hetkel räägitud 30 kraadi), vaja on teada saada väike a .
EHK: täisnurkse kolmnurga mittetäisnurkse nurga α tangensiks nimetatakse selle nurga vastaskaateti a ning lähiskaateti b pikkuse jagatist.
Pilt

Ja ongi kõik selge. :D
Nüüd kõik garaazi tangensit arvutama.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Paul
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: T Mai 29, 2007 3:34 pm
Asukoht: Pealinn

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Paul »

Kellele Hardo jutt segaseks jäi, siis internet on tänapäeval asja palju lihtsamaks teinud:

http://www.visualtrig.com/Angles.aspx
56 505 100
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Arto »

Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”