Landy kirjutas:Varsti kolm kuud minu küsimuset möödas ja uuriks lisaks kas Lätlased soovivad ka ehk olemaolevate reeglitega jätkata? Ka pole minu 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekute kohta ei Arto ega Peeter midagi vastanud.
Antud alateemat lugedes oled kindlasti märganud, et enamus on kehtivate reeglite poolt, seega jätame alles kehtivad reeglid ning teeme nendele ainult kosmeetilist ravi arvestades siin alateemas tehtud ettepanekuid ning mõningaid üldisi muudatusi mis on kõigile klassidele ühised.
Kogu reeglistiku puhtaks kirjutamine on praegu takerdunud VABA-klassi reeglite taha, loodame nende osas peagi lahenduseni jõuda.
Kui on konkreetseid küsimusi milledele ootate vastust siis palun need saata 4x4 komitee e-postile eal4x4ak@hot.ee.
e.p. kirjutas:
Miks räägite pidevalt, et keegi on midagi välja suretanud, ei ole ju ... need muutmise otsused on tehtud võistlejate ja võistluse korraldajate ühisel soovil ja tulnud sellest, et pole enam ka kolme võistlejat stardis siiani kehtinud reeglitega.
O.T. on - Kuid mina pole küll kohanud ühtegi TR1 võistkonda/võistlejst kes oleks põlvi käinud AK juures neid 2013 teniliste reeglite muudatusi omas klassi lunimas. Samas on juhitud korduvalat tähelepanu hopis muudele kitsaskohtadele. Vähemasti TR1 juures on need muudatused küll kusgilt mujalt pärit.
- O.T. off
Arto ütles suve hakul. et sügise poole algab saabunud ettepanekute analüüs. Kuna kuuldavasti on peagi tulemas koositusmistumine Läti kolleegidega siis tuletaks siinkohal meelede enda 23.Nov.2011 12:14 ja 22.Nov.2011 22:47 postitusi ja neis olevaid ettepanekuid.
Samas ka seisukohti mille postitasin 22.Jaan.2012 14:43 ja Arto vastust 10.Apr.2012 10:17
Peale taaskordset külili käimist võtaks siinkohal taas üles polditava turvapuuri lubamise.
Kõikse suuremad võimalused katust mõlkida on siiskit igatsugu karjääri ja muudel analoogsetel katsetel kus kõigil on rada sama - mille krdi pärast peavad TR1 mehed need ainukesed segased olema kes seal ilma turvapuurita oma tervist ohtu seadma peavad
MahviaDeTyrk kirjutas:Peale taaskordset külili käimist võtaks siinkohal taas üles polditava turvapuuri lubamise.
Kõikse suuremad võimalused katust mõlkida on siiskit igatsugu karjääri ja muudel analoogsetel katsetel kus kõigil on rada sama - mille krdi pärast peavad TR1 mehed need ainukesed segased olema kes seal ilma turvapuurita oma tervist ohtu seadma peavad
Olen Kaidoga nõus. Cherokeega keerutamise probleemi ei ole, küll aga samuraiga, kindlasti ka toyotaga. Defeka meestest ei hakka rääkimagi, sinna ei julgeks vist isegi puuriga koos istuda
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Jünger kirjutas:Cherokeega keerutamise probleemi ei ole,
Võta vaata Jaanisafari 2012 pildid uuesti üle ja vaata mis Cherokeest saab
Kui vastu tulles sõitjate soovidele muutuvad rajad aina kergemaks - siis muutuvad need ka kiiremaks, ning aina enam tuleb rajameistritel sisse lülitada ka kuivasid ronimise kohtasid VS pehmed kohad kus maa sees olles on keeruline kummuli kukkuda (või vähemalt on pehme)
Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist aga Tyrgi idee pole paha,et lubataks teisaldatava puuriga sõita näiteks Klaperjahti.Võin omast käest öelda,et see Samurai on suht kööbakas jonnipunn ja turvapuur on teretulnud autosolijate tervisele,tasub mõelda sellele tõsiselt,sest kiirused EI OLE mõnel rajalõigul MITTE VÄIKSED.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Jünger kirjutas:Cherokeega keerutamise probleemi ei ole, küll aga samuraiga, kindlasti ka toyotaga. Defeka meestest ei hakka rääkimagi, sinna ei julgeks vist isegi puuriga koos istuda
Kaspar
Cheroga see probleem just kõige suurem ongi.Üks kord üle katuse ja....
srock kirjutas:Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist
Palju neid Defeka mehi siis on? Pean silmas neid, kes aktiivselt sõidavad?
Ise küll ei ole plaaninud turvapuuri (keskküttesüsteemi torustikku) ümber auto punuda.
youtubis sellest õnnetusest ka video.Tiiru sai peale ka teine cero.Oro offroad park.Puur peaks olema kõigil võistlusautodel.Mis oleks juhtunud klapperi kvalifikatsoonil Toyotaga ilma puurita.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
srock kirjutas:Defeka meestele piisaks suukorvist ehk nina puurist
Palju neid Defeka mehi siis on? Pean silmas neid, kes aktiivselt sõidavad?
Ise küll ei ole plaaninud turvapuuri (keskküttesüsteemi torustikku) ümber auto punuda.
Tegelikult pidasingi sind silmas. Kui päris aus olla, ei tahaks teada,mis su defekast peale korralikku katust järgi jääb. Ei pea silmas suzuki moodi külili vajumist.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
tooland kirjutas:youtubis sellest õnnetusest ka video.Tiiru sai peale ka teine cero.Oro offroad park.Puur peaks olema kõigil võistlusautodel.Mis oleks juhtunud klapperi kvalifikatsoonil Toyotaga ilma puurita.
Pidasin silmas seda, et chero ei lähe väga lihtsalt üle katuse, kui just ise loll ei ole.Aga eks ma tulen kukepeale kahe kiivrvga.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
*Eemeldatava (välise) turvapuuri kasutamine on lubatud kiiruskatsetel/etapidel/võistlustel mis toimuvad täies mahus avalikuks liikluseks suletud teedel ja aladel. Vastav märge tuuakse ära iga konkreetse võistluse juhendis.