19. leht 20-st

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 1:17 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:
PS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
Oled ikka :)
Ise kirjutasid neid sildade jutte ja miinimumkaalu paberile ...
Mõistlik oleks lihtsalt lubada kõikvõimalikke lahendusi kuna nagunii ju kasutatakse edaspidi arendades vaid osasid mõne talasilla küljest (portaalülekandeid näiteks) ja moditakse ringi.
Kes jõuab vaielda, mis kuipalju kaalub ja mille küljest lõigatud ... seda enam, et vaba13 ja tr3 suht sarnased ja saavad mõne aja pärast kokku.
Teoreetiliselt on meil praegu juba 3 erinevat Vabat ja TR 3.Need TR1-d näevad juba suht vabad välja :D

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 1:20 pm
Postitas totu
See, et ma asju kirja panin, ei tähenda erilist kaasarääkimist :D Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole, võib selle punkti ka ellimineerida.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 1:27 pm
Postitas e.p.
Teoreetiliselt on meil praegu juba 3 erinevat Vabat ja TR 3.Need TR1-d näevad juba suht vabad välja
Millegipärast pole kellelgi julgust öelda, et Vaba on vaba (läti Open ilma puurita) ja ülejäänud on TR3-ed :)

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 4:34 pm
Postitas Movistar
Mis siin ikka karta :-)
Tehke 2 klassi ja asi ants.
Olemasolevatest saaks kaks korralikku klassi ja korraldajatel ka lihtsam

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 5:35 pm
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Mis siin ikka karta :-)
Tehke 2 klassi ja asi ants.
Olemasolevatest saaks kaks korralikku klassi ja korraldajatel ka lihtsam
12 aastat tagasi oli ka alguses vaid Originaal ja Spetiaal, ning hiljem tekkis juurde Standard.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: R Nov 23, 2012 10:07 pm
Postitas Movistar
totu kirjutas: Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole
Neid on aasta lõikes olnud ainult 2. Seega pole keeruline üle küsida.
Igasugused muud ilusad muinasjutud meeletust Vaba13 autode armeest jäävadki siia foorumi seinte vahele.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 24, 2012 12:45 am
Postitas Heinza
Movistar kirjutas:
totu kirjutas: Kui tänased Vaba 13 sõitjad vastu ei ole
Neid on aasta lõikes olnud ainult 2. Seega pole keeruline üle küsida.
Igasugused muud ilusad muinasjutud meeletust Vaba13 autode armeest jäävadki siia foorumi seinte vahele.
Kuule filmitäht :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sel sõidul kus sind näha ei tahetud oli 5 autot vaba+ -sis rajal .
Oh ja veel kas sa ise äkki ei ehita vaba+ autot ? Kummaline , et just see teema sind nii kohe erutab. Räägid küll TR3 tegemisest aga... ???? :lol: Ja vaata kuhu sinu palju kiidetud Läti vaba reeglistiks tänaseks tüürib :lol: :lol: :lol: :lol: ! Soovitan sul sirvida soome kõige popima klassi reegleid, ratas kuni 915mm. Selles klassis enim autosid seal maal. Piisav lobitöö meie uutest reeglitest, sest nüüd on neil olemas võimalus meie radadel sõita. Enne seda polnud. Vot nii. pole mul midagi nii kitsas silmaring kui sa korra siin minu kohta rääkisid.
Tegele TR3 reeglitega kui sa seal sõidad , eks ! :beer:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 24, 2012 1:13 am
Postitas Movistar
Kas meil on nüüd jutupaunikute klass ka lisaks Vabadele loodud ?
Alakomiteel jälle tööd juures.Peab hakkama teile reegleid välja mõtlema.
Kus sõitma hakkate ?
Foorumis ve ?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 24, 2012 10:57 am
Postitas totu
Jutuks hea küll aga rasketehnika sillad? Kui kolm poolt (praeguste suurerattaliste ja portaalide seast) postitust tuleb, tõmbame maha. Ehk ei nämmutaks sellega kevadeni?

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Nov 24, 2012 12:58 pm
Postitas Heinza
Muidugi maha, mis siin mõelda. Minu arust pangu mis sild tahes sinna alla .

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 25, 2012 12:12 pm
Postitas totu
+1 Vallolt, üks veel ja palun Artol selle punkti ajaloo prügikasti läkitada.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 25, 2012 6:12 pm
Postitas RaidoKol
Kuidas on lood sellise sillaga? Kas arvatakse see ikka talasilla kategooriasse? Ja millisest punktist toimub kliirentsi mõõtmine?

Pilt

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 25, 2012 6:31 pm
Postitas totu
RaidoKol kirjutas:Kuidas on lood sellise sillaga? Kas arvatakse see ikka talasilla kategooriasse? Ja millisest punktist toimub kliirentsi mõõtmine?

Pilt
See on talasild, sellel ei ole rattareduktoreid ja kliirensi mõõtmine toimub peaülekande reduktori alt. Arvestades, et keelatud on kliirensi kunstlik vähendamine, tuleb ratta läbimõõtu piirata.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 25, 2012 6:56 pm
Postitas Heinza
3.5.7.3.4. Kliirens, talasildadega autodel, mõõdetuna telje reduktori
madalaimast punktist ei tohi olla suurem, kui 330 mm.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: P Nov 25, 2012 7:10 pm
Postitas RaidoKol
Heinza kirjutas:3.5.7.3.4. Kliirens, talasildadega autodel, mõõdetuna telje reduktori
madalaimast punktist ei tohi olla suurem, kui 330 mm.


Ma pidasin silmas VABA+ reegleid, milles kirjas....

3.6.7.3.4. Kliirens, mõõdetuna telje reduktori madalaimast punktist ei tohi olla
suurem, kui 380 mm