Praks1 kirjutas:Kuna olen läbi aastate sõitnud nats tr1,tr2 kui ka tr3,nii siin kui piiritaga,olen näinud igast asju mis järgi annavad,kui sõita poodjumi kõrgema koha peale.
37" ratas ja konkurendsis püsimine toyota sillaga lõppes kurland 2008 lätlase toyota sillale sellega,et võistluse lõpuks oli kärupeal 3 siledate hammastega diffrit näiteks.
Räägite ulme jutte tugevatest sildadest,TML püsikas läheb tr1-es nagu makaroon puruks.
Eks te ise teate mis teete,aga need asjad pole nii tugevad,kui arvate
Praks,eks selles olegi asi,et need targad kes siin kestvusest räägivad ei ole ise kunagi suure rattaga võistlusi sõitnud-võitnud ja seda siis tugevas konkurentsis.Alles see nädalavahetus lätis nägin ise kuidas nii TR1 kui ka Vaba oma Toyota sillaga diffreid -püsikaid vahetas ja Eestiski ei ole see üldse haruldane olnud.TR2-s lagunesid need pidevalt ja just nendel kes võidu peale sõitsid.Kindlasti on oma osa ka auto massis.Mida kergemaks auto saad,seda vähem sillad lagunema hakkavad.
Tänane offroad ongi tegelikult selliseks kujunenud,et ei võida enam ratas vaid see kelle auto lõpuni ühte tükki jääb ja kelle insenertehnilised teadmised üle keskmise head on .Remondiaega võistluse käigus praktiliselt enam ei ole.Sõit käib sekund-sekundisse.
Samas jah,kui vaadata statistikat,siis Eestist käib piiri taha ainult 1 auto (see mees kes konkurentsi ei karda 33 rehviga) ja siin käivad ka vähesed.
Selles valguses võiks Eesti Vabas piirata ainult rehvimõõdu 37 peale ja ülejäänu ongi vaba.Las mehed teevad mis tahavad ja loodus suretab nõrgad ning jäävad tugevad.
Siin räägitakse,et lubame ainult elektrivintsi.Pidi odav olema.Kellel pappi on ostab omale GIGGLEPINI ca 4000-4300 euri või suts odavama Warni 2 mootoriga ja vintsib kiiremini kui mõni sõidab.Elektrivintsist räägivad need mehed kes pole üle ComeUp 9000 kunagi näinudki.Jätke omale meelde,et kiireid elektrivintse on maailmas küll ja paljudel on ka raha,et neid omale osta.
Kiire hüdro ei maksa ulmehinda,kui kohe kõik õieti teha.Olen oma hüdrovintsi tuuninud päris kiireks ja võimsaks ja kui ma poleks kõvat kooliraha katsetamise peale maksnud ja kohe kõik komponendid õiged ostnud,siis hind jääb 2000 euri kanti kogu kompoti eest koos saba ja karvadega.Ei ole ju midagi hirmsat.
Samas maksab mehhaaniline vints ca 500 euri ,pluss oma aretus kardaani näol ja on veelgi kiirem hüdrost,kuid hind on ju odav.
Kui lugeda Heinza postitusi ja ideid siis kõik on täpselt sellised nagu tema auto .Aga kas kõik ülejäänud ka selliseid masinaid soovivad jääb arusaamatuks.
Igaljuhul kui teete kõik vabaks ja jääb ainult rehvipiirang 920 mm või 37 tolli siis tulen ka teiega Vabasse kaarte segama paariks sõiduks aastas.
Rehvid on mul juba mõnda aega olemas ,küll mitte selleks aga siiski.
Seega ükskõik millistesse raamidesse te üritate oma reegleid suruda,siis kellegil on ikka rohkem raha,et nende reeglite järgi omale praktiliselt võitmatu masin ehitada.Mehed peavad ka head olema.Masin üksi ei tee midagi.