Soome võistlused
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Pari teamia on tulossa orginaaliluokkaan. Tiedoksi vielä, että nastoja saa käyttää kunhan ne on tieliikennekäyttöön hyväksytyt (ainakin lähelle), niin ja originaaliluokassa saa käyttää rengaslukkoja.
Et selgituseks siis
Tavakasutuseks lubatud naelrehve võib kasutada, samuti on originaalklassis lubatud rehvilukud
Et selgituseks siis
Tavakasutuseks lubatud naelrehve võib kasutada, samuti on originaalklassis lubatud rehvilukud
Talvieksytyksen tulokset löytyvät tuolta ZIP-filenä.
http://www.4x4cup.com/tiedostot/talviek ... esults.zip
http://www.4x4cup.com/tiedostot/talviek ... esults.zip
Nonii,Talvieksytysel ära käidud.Tulemuseks 4 koht.Väga lahe sõit oli,hommikul peale starti metsa lund lükkama.Oli kive kuhu otsa pidid ennast vintsima või üle kivi ja tagasi.Väga lahe rada oli,igav ei hakanud.Esimese katse lõpus suutsime vahekasti tala pooleks sõita,aga meil oli päris kõva tehniline team kaasas Korraldajate poolt oli olemas töökoda kus sai autot remontida.Egas siis midagi,sai Artole helistatud ,et meil auto veits katki ja ta sebis kohe asjad nii ,et saime suunduda töökotta.Keevitajaid oli meil ka hulgem kaasas Ok,auto garaazis ja remondi tegevus algas, kes keevitas ,kes käias ja korraga avanes garaazi uks ja kamandati meid sööma.Üllatus oli suur,meie teadmata oli meil ka oma kokk kaasas Väga vinge,auto tehti korda,tangiti auto, meie kõhud ja siis uuesti rajale.Olime öö läbi sõitnud ja hommikul kui aju oli meil juba pehme ,motiveeris meid Arto veel mõned KP-d ära võtma.Finisisse jõudsime suht täpselt 6 min ennem 23 tundi. Tõdesime seda ,et ilma turvapuurita esi kolmikusse asja ei ole(me ei tohtinud võtta ohtlikke punkte,nende punktide väärtused olid kõvasti suuremad)Ülisuured tänud Artole ja Suzuki Gängi rahvale kes meile terve võistluse ajal toeks olid.Kui Priit pildid ära sorteerib ,siis tuleb varsti siia ka mingi pildigalerii.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Kes EAL-i lehe pealt ei oska leida ,siis tulemused siin http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... emused.pdf
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
KP pildid http://4x4.ruijanpallas.com/index.php?m ... &comp=3303
Paar leitud pilti offipalstast http://picasaweb.google.com/jeeppi360/O ... 0431194914
http://picasaweb.google.com/jeeppi360/O ... 8205303874
Paar leitud pilti offipalstast http://picasaweb.google.com/jeeppi360/O ... 0431194914
http://picasaweb.google.com/jeeppi360/O ... 8205303874
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
tuolta http://4x4.ruijanpallas.com/ löytyy kaikkien kilpailijoiden rastikuvat. Jos rastikuva on hylätty kuvan ylälaidassa olevan numeron kohdalla on kolme kysymysmerkkiä (???).
Niiniinii.
Ka Soomest tagasi ja välja puhanud.
Võistlus oli vinge, rada oli 5+. Mõnus vaheldus eesti võistlustele.
Saavutasime 6. koha. Minu arvates on see IME, arvestades seda nussi ja viletsust. Saime lahti oma udupeene MileMarkeri mootorist ning pidime vintsima edasi come-upiga, millel ei saanud umbes 1/4 poolist kasutada. JUHHEI! proovige 30m trossi nii väikesele poolile panna.
Eriti kep*is meie ajusid Fedima Trial Ade, lausa kaks tükki. Mitu tundi jauramist ja lõpuks saime õhu ühele sisse. Jõudsime järeldusele et kahe silindriline kompüressor on hädavajalik.
Sammuti vaevasid meid temperatuuri probleemid, õigemini termo anduri puudumine.
Aga iseenesest on kõik hästi, autogi ju veel sõidab omal jalal.
Suured tänud Artole, Renele, Priidule ning Suzuki gängile, kes aitasid nii jõu kui nõuga.
Jünger
Ka Soomest tagasi ja välja puhanud.
Võistlus oli vinge, rada oli 5+. Mõnus vaheldus eesti võistlustele.
Saavutasime 6. koha. Minu arvates on see IME, arvestades seda nussi ja viletsust. Saime lahti oma udupeene MileMarkeri mootorist ning pidime vintsima edasi come-upiga, millel ei saanud umbes 1/4 poolist kasutada. JUHHEI! proovige 30m trossi nii väikesele poolile panna.
Eriti kep*is meie ajusid Fedima Trial Ade, lausa kaks tükki. Mitu tundi jauramist ja lõpuks saime õhu ühele sisse. Jõudsime järeldusele et kahe silindriline kompüressor on hädavajalik.
Sammuti vaevasid meid temperatuuri probleemid, õigemini termo anduri puudumine.
Aga iseenesest on kõik hästi, autogi ju veel sõidab omal jalal.
Suured tänud Artole, Renele, Priidule ning Suzuki gängile, kes aitasid nii jõu kui nõuga.
Jünger
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Tublid poisid 4 ja 6 koht on ok kohad
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Omalt poolt ka paar sõna. Kes tahavad soome võistlema minna, nende autodel peaks olema turvapuur, sest ilma ei lubatud seal neid kõige magusamaid punkte võtta. Krt, võtad lubatud punkti 30 väärtusega punkti ära ja seal kõrval u. 20 m., lihtsalt sõida juurde u. 70 palli väärt punkt jääb võtmata. Ja mõne auto (original-tr1) turvapuur ajas ikka väga suu muigele. Reeglite järgimisest ja turvalisusest polnd haisugi.
Tagantjärgi tark olles oleksime pidanud, selle asemel, et paaniliselt 31" rehve otsides originali saada, pidanud alla panema oma vabaklassist alles olevad 33" Boggerid, sõitma lõbusalt sulalumes Standart (Vaba) klassis ja oleks 2/3 ndik vintsimisi vähem olnud, ja isegi selle 6 tundi jebimist sisse arvestades isegi ehk mingi koha saanud, sest originaali 6 koht ületas oma punktisummaga Standarti 4 kohta. Aga see on nagu ikka - oleks kurat teadnud....
Korralduse poole pealt oli kõik ok, soomlased olid enda jaoks asja lihtsaks teinud. Stardi aeg, 23 + 1 t. orienteerumist, kõigil klassidel samad punktid, viimane pilt finishis, paberiga staapi ja aeg kinni. Ei mingeid kiipe.
Siin müts maha Eesti võistluste korraldajate ees, kes viitsivad vaeva näha võistluste mitmekesisuse pärast ja minuarust ka rohkem publiku peale mõtlevad.
Üldkokkuvõttes aga igati rahul, auto terve (nii palju oli lumest kasu, ei saanud kihutada ja eks ta tegi nii mõnegi kännu ja kivi natuke madalamaks) ja ikka veel Soomes. Tänuavaldused Artole, Mudarakett tiimile ja Suzuke gangile!
PS. Vintsmanitele väike latt ette. Proovige kahe katkise ribiga 23 tundi järjest vähemalt poolemeetrises lumes trossi vedada. Seda nimelt meil Vaiko tegi!
Tagantjärgi tark olles oleksime pidanud, selle asemel, et paaniliselt 31" rehve otsides originali saada, pidanud alla panema oma vabaklassist alles olevad 33" Boggerid, sõitma lõbusalt sulalumes Standart (Vaba) klassis ja oleks 2/3 ndik vintsimisi vähem olnud, ja isegi selle 6 tundi jebimist sisse arvestades isegi ehk mingi koha saanud, sest originaali 6 koht ületas oma punktisummaga Standarti 4 kohta. Aga see on nagu ikka - oleks kurat teadnud....
Korralduse poole pealt oli kõik ok, soomlased olid enda jaoks asja lihtsaks teinud. Stardi aeg, 23 + 1 t. orienteerumist, kõigil klassidel samad punktid, viimane pilt finishis, paberiga staapi ja aeg kinni. Ei mingeid kiipe.
Siin müts maha Eesti võistluste korraldajate ees, kes viitsivad vaeva näha võistluste mitmekesisuse pärast ja minuarust ka rohkem publiku peale mõtlevad.
Üldkokkuvõttes aga igati rahul, auto terve (nii palju oli lumest kasu, ei saanud kihutada ja eks ta tegi nii mõnegi kännu ja kivi natuke madalamaks) ja ikka veel Soomes. Tänuavaldused Artole, Mudarakett tiimile ja Suzuke gangile!
PS. Vintsmanitele väike latt ette. Proovige kahe katkise ribiga 23 tundi järjest vähemalt poolemeetrises lumes trossi vedada. Seda nimelt meil Vaiko tegi!
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
weix2 kirjutas:Tublid poisid 4 ja 6 koht on ok kohad
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Näo kohta ei tea öelda, nii meil kui ka Mudaraketil ei arvestatud ühte pilti, aga punktid olid küll päris tihti tagurpidi keeratud. Ja sellest aastast ei tohi Soomes lahtise tagumise uksega pilti teha, st. uks võib küll lahti olla, aga käe kontakt peab olema autoga, mitte lahtise uksega.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Soome pildikontroll ei nõua, et nägu oleks näha.weix2 kirjutas:Tublid poisid 4 ja 6 koht on ok kohad
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Punktid nagu ikka soome kombe kohaselt keeratakse peal võtmist seljaga tuleku suunda nii, et näha jääb ainult valge paber.
Samas kilesse pandud paberid ning pildistamisega eriti vaeva ei tundunud küll olevat, arvan, et meil eestis tahetakse vahest lihtsalt liiga palju joriseda ( loe, mina teen ju kõik õigesti aga ... )
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
[quote="weix2"]Tublid poisid 4 ja 6 koht on ok kohad
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Isegi selline pilt loeb,Soomes nägu ei pea olema tuvastatav,ainult kätega puude selgelt loetav.Punktid olid leitavad ,aga kohati vale pool vaataja suunas,ühte punkti Sommid ei leidnud ,kuna see oli valge lume peal,isegi meil oli keeruline ühte punkti leida (hommikul ja jälgi ees ei olnud) Artisti teami vintsmann oli käsigepsuga punkti juures rinnuni lumes ja seletab ,no krt ma seisan ju punktis,häda selles ,et peale punkti panemist sinna oli lund sadanud ja ainult peenike punane nöör oli näha ,silt ise lume sees.Öösel keegi m..n oli ühe sildi lumme lükanud
Mida Soomes pildikontrollis vaadatakse? Võistlusnumber ja punktinumber ja kontakt nendevahel. Aga kontaktisik võib olla vaid riiete järgi uvastatav või kuidas? Kuidas seal korralduslik pool? meil oli diskussioon siin punktinumbrite kohapealt A4 valgel taustal mustad numerid talvel olid normaalselt leitavad?
Isegi selline pilt loeb,Soomes nägu ei pea olema tuvastatav,ainult kätega puude selgelt loetav.Punktid olid leitavad ,aga kohati vale pool vaataja suunas,ühte punkti Sommid ei leidnud ,kuna see oli valge lume peal,isegi meil oli keeruline ühte punkti leida (hommikul ja jälgi ees ei olnud) Artisti teami vintsmann oli käsigepsuga punkti juures rinnuni lumes ja seletab ,no krt ma seisan ju punktis,häda selles ,et peale punkti panemist sinna oli lund sadanud ja ainult peenike punane nöör oli näha ,silt ise lume sees.Öösel keegi m..n oli ühe sildi lumme lükanud
Viimati muutis srock, N Mär 04, 2010 11:36 am, muudetud 3 korda kokku.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Sommide naljad.Ühte punkti, oksa külge oli keegi porri pildi riputanud
Viimati muutis srock, N Mär 04, 2010 11:34 am, muudetud 1 kord kokku.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008