Kotre Muda

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 5:55 pm
MahviaDeTyrk kirjutas:
N Sept 03, 2020 5:14 pm
heeringas kirjutas:
T Sept 01, 2020 11:33 am


Kui nii saab siis pole ju reegleid vajagi.
No ja väikkesed nüandsid olid ikka ka veel. :lol:
Mitu reeglitele vastavat maasturit osales ?
Üks kindlast, mõni võis veel alakaaluline maastur olla.
Aga ma neist ei tea, ma ise veoka omanik .
Selles mõttes on nagu tore, kui proteste hakkavad esitama pealtvaatajad või isegi need kes kohalgi ei käinud.
Maastureid oli 6, reeglitele vastavaid 4. Kui kellelgi võistlejatest jäi okas hinge, oleme nõus ära kuulama ja anname endast parima, et järgmisel korral selliseid okkaid ei tekiks. Jah, maasturite osas saidki reeglid sellised, sest miskit pidi kiiresti paberile panema. Korraldajate poolne ainus kindel nägemus maasturite osas on see, et selles sarjas sõidaksid rajal autod, mis näevad välja nagu maasturid.
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ural 6x6 kirjutas:
N Sept 03, 2020 7:41 pm
Selles mõttes on nagu tore, kui proteste hakkavad esitama pealtvaatajad või isegi need kes kohalgi ei käinud.
Maastureid oli 6, reeglitele vastavaid 4. Kui kellelgi võistlejatest jäi okas hinge, oleme nõus ära kuulama ja anname endast parima, et järgmisel korral selliseid okkaid ei tekiks. Jah, maasturite osas saidki reeglid sellised, sest miskit pidi kiiresti paberile panema. Korraldajate poolne ainus kindel nägemus maasturite osas on see, et selles sarjas sõidaksid rajal autod, mis näevad välja nagu maasturid.
Ma ei protesteeri - ma olen uudishimulik :P
tartuoffroad.ee
5581340
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas heeringas »

Ural 6x6 kirjutas:
N Sept 03, 2020 7:41 pm
heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 5:55 pm
MahviaDeTyrk kirjutas:
N Sept 03, 2020 5:14 pm


Mitu reeglitele vastavat maasturit osales ?
Üks kindlast, mõni võis veel alakaaluline maastur olla.
Aga ma neist ei tea, ma ise veoka omanik .
Selles mõttes on nagu tore, kui proteste hakkavad esitama pealtvaatajad või isegi need kes kohalgi ei käinud.
Maastureid oli 6, reeglitele vastavaid 4. Kui kellelgi võistlejatest jäi okas hinge, oleme nõus ära kuulama ja anname endast parima, et järgmisel korral selliseid okkaid ei tekiks. Jah, maasturite osas saidki reeglid sellised, sest miskit pidi kiiresti paberile panema. Korraldajate poolne ainus kindel nägemus maasturite osas on see, et selles sarjas sõidaksid rajal autod, mis näevad välja nagu maasturid.
Ja kas veokad olid kõik reeglitepärased?
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Jünger »

Mind piinab juba pikemat aega küsimus, et kellele või kelle huve arvestades see uus sari on kokku vormistatud?
Saan ma õigesti aru, et selles sarjas EI SAA osaleda unimogid, volvod, pinzgauerid? Rääkimata siis tänapäevastest veokitest.
Ja kogemata olete teinud sellised reeglid, et ilma kaalu lisamata ei saa isegi originaal Gaz 66’ga rajale.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 8:49 pm

Ja kas veokad olid kõik reeglitepärased?
Tehnilise otsusel lasti kõik rajale. Nõutud asjad olid olemas. Jah, 66-l puudus tagurpidikäigu tuli, mida sinna pole tehasest kunagi isegi mitte paigaldatud. Keegi võistlejatest proteste ei esitanud - ei protestimaksu eest ega isegi mitte niisama suusõnalisi. Tegelt oleks jube tore, kui Sa ka karikasarjas seisaksid reeglite täitmise eest nii nagu Sa siin üritad seda teha. Võib-olla satub siis ka mõni kolhoosi veok aeg-ajalt sinna, kellel vastav turvakarkass juba peale ehitatud. Kuigi see turvakarkass on selles sarjas soovituslik, siis plaanivad enamus autosid omavaid kolhoosnike neid siiski autodele/autodesse ehitada. See, et me sel aastal karikasarja sõitudes ei osale ei tähenda veel seda, et ükski kolhoosi veok karikasarjas enam kunagi osaleda ei võiks. Hetkel paistab, et Sa tahad seda senist kraavi ikka järjest sügavamaks kaevata. Edu Sulle selles.
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Urvo »

Minu arvamus on see, et mul on korraldajast kahju. Ilmselgelt oli nähtud vaeva ja pühendatud palju aega ning raha, et teha hea üritus. Korralik olme, toitlustus, rajakaart, kohtunikud jne jne. Ilus töö!

Minu soovitus järgmiseka hooajaks - korraldada AK rinka sari koos "rahva" sarjaga samal ajal (vähemalt Kotres) Ehk siis "maasturid" sõidavad oma arvestust TR1-ga samal ajal, "Veokid" samal Karikasarja veokatega, lihtsalt sõidavad eraldi arvestuses (kodurahu huvides) Korraldaja jaoks väga väike lisatöö, aga pealtvaatajad on õnnelikud, sest neil on suva, mis vedrud sul autol all - peaasi, et oleks rohkem osalejaid ning fun!

Sellest võidaks kõik, aga peamiselt korraldaja, kellel oleks siis vähemalt lootust oma vaev tasutud saada :)
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

Jünger kirjutas:
N Sept 03, 2020 9:27 pm
Mind piinab juba pikemat aega küsimus, et kellele või kelle huve arvestades see uus sari on kokku vormistatud?
Saan ma õigesti aru, et selles sarjas EI SAA osaleda unimogid, volvod, pinzgauerid? Rääkimata siis tänapäevastest veokitest.
Ja kogemata olete teinud sellised reeglid, et ilma kaalu lisamata ei saa isegi originaal Gaz 66’ga rajale.


Kaspar
Mind isiklikult on piinanud küsimus, miks veok peaks kaaluma alla 3,5t ja miks alla 3,5 t kaaluv sportvedrustusega veok ei võiks sõita karikasarjas ET2 klassis? Igalühel on mingid küsimused, igaühel on mingid ideed - mehed, tegelt see niisama targutamine ei vii mitte kusagile. Kui tahad sõita, sõida. Kui tahad ehitada, ehita. Kas selles on nagu miskit halba, kui võimalusi sõita tekib juurde?
Kõige sellega, mida Sa nimetasid saad sõita karikasarjas. Seal kaalupiirang 3t. Kui meie sarjas tuleb originaalveokite klass, siis ka seal saad sõita ükskõik millise originaalkonditsioonis veokiga(rehvimõõt kaasa arvatud). Hetkel on aja küsimus, kuskohast tuleb viies selline veok, neli on juba põhimõtteliselt olemas.
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas heeringas »

Ural 6x6 kirjutas:
N Sept 03, 2020 9:50 pm
heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 8:49 pm

Ja kas veokad olid kõik reeglitepärased?
Tehnilise otsusel lasti kõik rajale. Nõutud asjad olid olemas. Jah, 66-l puudus tagurpidikäigu tuli, mida sinna pole tehasest kunagi isegi mitte paigaldatud. Keegi võistlejatest proteste ei esitanud - ei protestimaksu eest ega isegi mitte niisama suusõnalisi. Tegelt oleks jube tore, kui Sa ka karikasarjas seisaksid reeglite täitmise eest nii nagu Sa siin üritad seda teha. Võib-olla satub siis ka mõni kolhoosi veok aeg-ajalt sinna, kellel vastav turvakarkass juba peale ehitatud. Kuigi see turvakarkass on selles sarjas soovituslik, siis plaanivad enamus autosid omavaid kolhoosnike neid siiski autodele/autodesse ehitada. See, et me sel aastal karikasarja sõitudes ei osale ei tähenda veel seda, et ükski kolhoosi veok karikasarjas enam kunagi osaleda ei võiks. Hetkel paistab, et Sa tahad seda senist kraavi ikka järjest sügavamaks kaevata. Edu Sulle selles.
Kas kaaludest on ka mingit selgust?
Küll ma seisan - karikasarja reeglid ju lihtsad - veoauto jupid , 3000kg , puur ja ei mingeid vedrusi !!!
Kõik autod on karikasarja oodatud olgu siis kolhoosist või kosmosest.

Ei ole mina mingi kraavisüvendaja, aga kraavikavaja hakkab vist juba selguma :wink:
Ja edu on ikka kõigil vaja .Tänud.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

Urvo kirjutas:
N Sept 03, 2020 9:56 pm
Minu arvamus on see, et mul on korraldajast kahju. Ilmselgelt oli nähtud vaeva ja pühendatud palju aega ning raha, et teha hea üritus. Korralik olme, toitlustus, rajakaart, kohtunikud jne jne. Ilus töö!

Minu soovitus järgmiseka hooajaks - korraldada AK rinka sari koos "rahva" sarjaga samal ajal (vähemalt Kotres) Ehk siis "maasturid" sõidavad oma arvestust TR1-ga samal ajal, "Veokid" samal Karikasarja veokatega, lihtsalt sõidavad eraldi arvestuses (kodurahu huvides) Korraldaja jaoks väga väike lisatöö, aga pealtvaatajad on õnnelikud, sest neil on suva, mis vedrud sul autol all - peaasi, et oleks rohkem osalejaid ning fun!

Sellest võidaks kõik, aga peamiselt korraldaja, kellel oleks siis vähemalt lootust oma vaev tasutud saada :)
Ei ole paha plaan. Järgmiseks aastaks on Raudsepa küla mehed oma veokiga ka vast juba rajal. Hannes just täna rääkis, et hakkavad tema küla mehed ka veokat ehitama. Kurtis, et siis poleks enam rajakohtunikke kuskilt võtta :)
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 10:16 pm

Kas kaaludest on ka mingit selgust?
Arvad, et IFA või Magirus ei kaalunud 3,5t ? Ole maru rahulik, järgmine kord Mäksal on võimalik kõik ära kaaluda.
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas heeringas »

Ural 6x6 kirjutas:
N Sept 03, 2020 10:31 pm
heeringas kirjutas:
N Sept 03, 2020 10:16 pm

Kas kaaludest on ka mingit selgust?
Arvad, et IFA või Magirus ei kaalunud 3,5t ? Ole maru rahulik, järgmine kord Mäksal on võimalik kõik ära kaaluda.
Jätka, kas teised olid alakaalulised kõik.
Viimati muutis heeringas, N Sept 03, 2020 10:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2860
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas totu »

Urvo kirjutas:
N Sept 03, 2020 9:56 pm
Minu arvamus on see, et mul on korraldajast kahju. Ilmselgelt oli nähtud vaeva ja pühendatud palju aega ning raha, et teha hea üritus. Korralik olme, toitlustus, rajakaart, kohtunikud jne jne. Ilus töö!

Minu soovitus järgmiseka hooajaks - korraldada AK rinka sari koos "rahva" sarjaga samal ajal (vähemalt Kotres) Ehk siis "maasturid" sõidavad oma arvestust TR1-ga samal ajal, "Veokid" samal Karikasarja veokatega, lihtsalt sõidavad eraldi arvestuses (kodurahu huvides) Korraldaja jaoks väga väike lisatöö, aga pealtvaatajad on õnnelikud, sest neil on suva, mis vedrud sul autol all - peaasi, et oleks rohkem osalejaid ning fun!

Sellest võidaks kõik, aga peamiselt korraldaja, kellel oleks siis vähemalt lootust oma vaev tasutud saada :)
:thumb:
On KV ja MV, meie konnatiiki ilmselt rohkem ei mahu, lihtsalt sõitjaid ei jätku. Kui on 4 autot stardis ja 3 saavad medali, kisub igavaks? Ja eriti nutune on korraldajatel. Uued tegijad on igati teretulnud la lugupeetud, eriti kui nende sõitudel saab ka osaleda. See, et keegi lubati, reeglitele mittevastava, raketiga rajale ei ole argument, et "kõik oleks ju sõitma saanud". Jõudu, igatahes!
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Ural 6x6 »

Rahva Offroad'i idee ei ole ainult kolhoosi idee.
Rahva Offroad'i mõte on pakkuda sõitmisvõimalust harrastajatele ja hoida sarjas sõitvate sõiduvahendite soetus/ehitus-kulud madalad.
Kes arvab, et tahab kaasa lüüa selles ettevõtmises - tere tulemast pardale.
Kellele see mõte kohe üldse ei meeldi, siis kahjuks ei saa me teid kuidagi aidata. Püüdke kuidagi hakkama saada.

Konnatiigist rääkides. Võib-olla ei peaks selles väikses lombis istuma ja virisema vaid seda natukese laiemaks kaevama. Pigem peakski kaasama uusi inimesi, mitte ei peaks sportlased jooksma kahe sarja vahet.
Veokite osas võin öelda, et rajal käinud 21-st osalejast 8 olid täiesti esimest korda veokitega võistlusrajal. Kaugeltki ei ole kõik need inimesed kolhoosi liikmed. Üheksast autost kolme autot poleks ealeski karikasarjas osalemiseks ehitama hakatud ja nii mitmedki senised juba ehitatud veokid oleks seisnud nukralt nurgas, sest väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu ei ahvatle neid samamoodi nagu heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.

Korraldajate poolt tänan tähelepanu ja sooja vastuvõtu eest.
’’Kolhoosi esimees’’
56651125
https://www.facebook.com/maksakolhoos/
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas heeringas »

Ural 6x6 kirjutas:
R Sept 04, 2020 2:40 am
Rahva Offroad'i idee ei ole ainult kolhoosi idee.
Rahva Offroad'i mõte on pakkuda sõitmisvõimalust harrastajatele ja hoida sarjas sõitvate sõiduvahendite soetus/ehitus-kulud madalad.

, sest väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu ei ahvatle neid samamoodi nagu heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.

Korraldajate poolt tänan tähelepanu ja sooja vastuvõtu eest.
Esimeses väites julgen kahelda, tunduvad reeglid nagu ühe auto kõrvalseistes kirjutatud olevat.
Teine mõte hea, kulud tulebki madalal hoida .Selleks tuleb aga ise rohkem vaeva näha ,panustada oma tööd, kvaliteetsemate algosade ja
muu innovatiivsete lahenduste peale (mis ei ole aga odavad) aga viivad edasi.

Ja siis see väljavaade --- ei ole võimalik kõigil poodjumile sõita ,sinna saavad 3 paremat ainult
ja selleks tulebki tehnikat arendada(reeglitepäraselt) ning lihvid sõidutehnikat.

Teie arusaam on et väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu on vale.
Esteks -See on küll raske aga mitte võimatu ja sellepärast ei maksa ju luua uut sarja.
Teiseks- kergete!!! minu pill kaalub 4T, Karla 3,6 teisi ei tea aga 3T peavad olema.
Kolmandaks- coiloverid mis need on??? vedrud ju . Karlal täitsa hüdrosilindrid gaasiga, minul MAZ kabiinivedru Scania amordiga.
Teistel midagi muud ja mis siis.

veokatel juba ammu 4-link välja mõeldud
hqdefault.jpg
hqdefault.jpg (21.47 KiB) Vaadatud 2596 korda
Tsitaat:heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.: tsitaadi lõpp
Ega ei ahvatle küll AUSALT sedasi, et saab, ei saa. võib-olla, otsustame.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Kotre Muda

Postitus Postitas Landy »

Ural 6x6 kirjutas:
R Sept 04, 2020 2:40 am
Rahva Offroad'i idee ei ole ainult kolhoosi idee.
Rahva Offroad'i mõte on pakkuda sõitmisvõimalust harrastajatele ja hoida sarjas sõitvate sõiduvahendite soetus/ehitus-kulud madalad.
Kes arvab, et tahab kaasa lüüa selles ettevõtmises - tere tulemast pardale.
Kellele see mõte kohe üldse ei meeldi, siis kahjuks ei saa me teid kuidagi aidata. Püüdke kuidagi hakkama saada.

Konnatiigist rääkides. Võib-olla ei peaks selles väikses lombis istuma ja virisema vaid seda natukese laiemaks kaevama. Pigem peakski kaasama uusi inimesi, mitte ei peaks sportlased jooksma kahe sarja vahet.
Veokite osas võin öelda, et rajal käinud 21-st osalejast 8 olid täiesti esimest korda veokitega võistlusrajal. Kaugeltki ei ole kõik need inimesed kolhoosi liikmed. Üheksast autost kolme autot poleks ealeski karikasarjas osalemiseks ehitama hakatud ja nii mitmedki senised juba ehitatud veokid oleks seisnud nukralt nurgas, sest väljavaade sõita vedruvankriga kergete coiloveritega kollide vastu ei ahvatle neid samamoodi nagu heeringat ei ahvatle võimalus sõita vedruvankritega koos väljaspool arvestust.

Korraldajate poolt tänan tähelepanu ja sooja vastuvõtu eest.
Lugupeetud Daamid ja Härjad!

1. Müts maha kõigi ees kes viitsivad ja tahavad võistlusi korraldada.
2. Kraaps nende ees kes viitsivad ja leievad motivatsiooni võistelda

Olen siin maakeral juba nii mitu aastat ringi liikunud, et meie off-road võistluste ja klasside kujunemist pea algusest saadik ( 1998 a. ) kõrvalt näha ja tean, et sellest Rahava Offroadi ehk igamehe saraja on korra juba tehtud ja paraku see hääbus meie konnatiigis ära. 2004/2005 oli Off-Road klubil peale EAL 4x4AK loomist oma parleelsari oma kalsside ja tehniliste tingimustega "harrastajatele", aga ei osutunud elujõuliseks.

Arvestades meie koduvabariigi piiratud inim-ja finantsressursse soovitaks korraldajatel EAL 4x4AK meestega maha istuda ja leida võimalus Meistrivõistluste raames enda võistlusklasside lisamiseks ringngraja saraja arvestusse. Las siis "päris" sportalstele jääb jõukatsumine Karikasarja raames ja harrastajad saavad Meistrivõistluste egiidi all ennast ringrajal teostada.

Edu ja jõudu üksmeele ja kompromisside leidmisel!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”