Kukepea 2019
Postitatud: K Apr 10, 2019 9:59 am
Tere
Nagu tavaliselt, nii ka tänavu on aprilli lõpus Kukepea. 26-28 siis täpsemalt.
Staap on ikka Mõedakul. Minu andmetel peaks seal isegi vabu tubasid veel hetkel olema. Söögi telgi paneme püsti ja laupäeva õhtul kütame võistelajatele sauna ka soojaks. Seega süüa juua otseselt kaasa varuma ei pea ja peael võistlust saab kondid soojaks ja pori maha.
Proovime siis seekord natuke jälle midagi uut. ehk siis Võidab see, kes on päeva lõpuks kiirem mees radade läbimisel. no umbes nii nagu WRC-s et katseid on tore võita, aga võidab see, kes summaarselt on kiireim.
Pilte ja piikse ei tee seekord, mikro offroadi jätame ka ära, st linte metsa ei vea. Üldiselt olen ma üsna plastiku loodusesse tassimise vastane, seega kaardilugejad peavad ikka kaarti lugema, mitte lihtsalt lintide vahel sõites kaasa loksuma. Ülesõidud peaks tulema ajaloo lühimad.
Et elu korraldajana liiga lihtne poleks, siis TR3/ATV ja TR1/Vaba saavad sisuliselt täiesti erinevad rajad, kattuvad ainult 2 katset, esimene ja viimane, mis on suhteliselt kõval pinnasel ja pigem tehnilised.
Pealtvaatajatele jääb päeva viimane katse, mis on hästi jälgitav, hästi ligipääsetav ja mida kõik klassid läbivad. Ülejäänud päev on nagu ta on, publikumi jaoks.
Hetekl elame teadmises, et turistidele tuleb ka seiklus, aga kana ka ei kaaguta enne, kui munenud pole.
Raido
Nagu tavaliselt, nii ka tänavu on aprilli lõpus Kukepea. 26-28 siis täpsemalt.
Staap on ikka Mõedakul. Minu andmetel peaks seal isegi vabu tubasid veel hetkel olema. Söögi telgi paneme püsti ja laupäeva õhtul kütame võistelajatele sauna ka soojaks. Seega süüa juua otseselt kaasa varuma ei pea ja peael võistlust saab kondid soojaks ja pori maha.
Proovime siis seekord natuke jälle midagi uut. ehk siis Võidab see, kes on päeva lõpuks kiirem mees radade läbimisel. no umbes nii nagu WRC-s et katseid on tore võita, aga võidab see, kes summaarselt on kiireim.
Pilte ja piikse ei tee seekord, mikro offroadi jätame ka ära, st linte metsa ei vea. Üldiselt olen ma üsna plastiku loodusesse tassimise vastane, seega kaardilugejad peavad ikka kaarti lugema, mitte lihtsalt lintide vahel sõites kaasa loksuma. Ülesõidud peaks tulema ajaloo lühimad.
Et elu korraldajana liiga lihtne poleks, siis TR3/ATV ja TR1/Vaba saavad sisuliselt täiesti erinevad rajad, kattuvad ainult 2 katset, esimene ja viimane, mis on suhteliselt kõval pinnasel ja pigem tehnilised.
Pealtvaatajatele jääb päeva viimane katse, mis on hästi jälgitav, hästi ligipääsetav ja mida kõik klassid läbivad. Ülejäänud päev on nagu ta on, publikumi jaoks.
Hetekl elame teadmises, et turistidele tuleb ka seiklus, aga kana ka ei kaaguta enne, kui munenud pole.
Raido