Kukepea 2017 tagasiside
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kukepea 2017 tagasiside
Turistid tiimist "Pajepatero" tänavad hästi korraldatud ja vaheldusrikka rajaga seikluse eest!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Kukepea 2017 tagsiside
Muidu oli tore võistlus oma korralduse, formaadi ja pikkuse poolest, aga TR1/Vaba jaoks oli see rada liiga raske. Siin oli enamik punkte ainult vintsiga läbitavad. Nii me tapame selle asja jälle ära. Jah, üks meeskond tõepoolest suutis kogu programmi 100% läbida ning sai ka vastava tasu. Siiski usun, et peaks olema lõpetajate ning kõikide etappide läbinute protsent oluliselt suurem.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Kukepea 2017 tagsiside
Niisiis, kõik vist veel väsinud eilsest päevast ja suud veel pori täis.
LK1 Miila. Mul oli enamvähem ettekujutus olemas sellest katsest eelmisest Kukepeast ja teadsin mida oodata. Varasemalt siis koguaeg sügisel olnd sõit ning maapind jõudnud suve jooksul taheneda. Kohe enne esimest kiipi metsa alla keerates olid vaba klassi masinad tee ära blokeerinud. Neil tundus seal päris tore olevat, kivid maa seest välja kakutud ning liiguti ainult trossi jõul. Saime kuidagi sealt rööpast välja ning puude vahel õnnetutest mööda. Esimeses kiibipunktis suutsin vintsides ilusti käpuli käia ning terveks päevaks omale märja olemise kahlajatesse luua. See on alati tore. Edasi sai loksutud seda harvesteri rööbast, mis mõnes kohas oli ikka ERITI sügav (eelnevatel aastatel oleme korra küllili ka sinna kukkunud). Jälge ees väga ei läinud (Boatworld oli ainukesena ees läinud). Kohati oli see hea, et ees otsas olime, kuna iga läbimisega läks olukord ikka väga palju hullemaks. Aga kohati jälle ei leidnud õiget rada (jälje järgi on alati kiirem sõita, kui pind all). Pokumaal, mis siis on selline mõnus mättaline s'taauk, kus mätaste vahel on ca nabani vedel ning vahel ka vesi kaenla alla, üritasime ka valida sellise jälje, et koguaeg oleks vintsimiseks puu olemas, kuna me ei viitsi ankrut kaasa vedada. Sealt saime suht lihtsalt läbi (võrreldes eelnevate aastatega). Mõni ATV olevat seal tunde veetnud - ju siis meeldis .
Kuskil poole peal rammisime võsa maha ning seal oli ka üks känd, mis meie roolivarda purustas. See tõmbas masti korraks päris maha. Kiire kõne Evenile ning hakkasin esimese asustatud punkti poole kõndima, kust uus varuosa hankida. Sinna kadus meil suht täpselt tund. Vahepeal oli mõte, et sõidame suvalisest kohast välja ära, kuna ei teadnud, mis see Miila katse veel varuks hoiab aga surusime edasi. Kuna mõtlesime, et katse nagunii pekkis, siis võtsime rahulikult. Olime kaasvõistlejatele ankruks jne. Pärast tulemustest vaadates oleks ilma viperusteta katsel teise aja saanud aga oleksid ei loe mitte midagi. 6 aeg LK1-lt kokkuvõttes.
Järgmisena võtsime LK3 ette. Stardis anti peale piiksu kätte paberkaart ning pidid selle järgi punktid leidma liini äärest. Päris põnev formaat. Autosi oli katse päris palju ning ilge sagimine käis. TR3s olid vahed suht väikesed kuna vintsima ei pidanud. Väikestel ratastel võis seal olla jälle päris palju pusimist, kuna katsel puid vintsimiseks oli ülivähe ning ankur ei tahtnud pidama jääda.
Me võtsime järgmisena LK2 põhjapoolsed punktid ära, et pärast ei peaks tagasi sinna kanti tulema. Ning mingi loogilise ringi ka enda jaoks luua ning siis sealt alla LK4 suunduda.
LK4 oli täitsa ok. Õnneks oli maapind veel veidi külmunud ning jää kandis. Muidu oleks tublisti kauem aega seal läinud. Navicupi järgi ekslesime ikka päris palju tühja katsel aga lõpuks tuli ikka kuidagi katsevõit ära.
Tagasi finishi poole pöördudes hakkasime alles jäänud punkte noppima, et ikka kõik saaks võetud. Plaan õnnestus ilusti ning LK2 jagasime Boatworldiga esikohta (aega seal ei arvestatud, ainult võetud punkte).
Tehniliselt peale roolisüsteemi häda rohkem midagi meil ei juhtunud, Kütust läks nende ülesõitude peale päris palju. Isegi meie oma diisli kärakaga suutsime mingi 60-70 liitrit kütust atmosfääri saata.
Katsete kokkuvõttes siis meile 2 koht.
Rada oli päris raske ja murdis palju tehnikat. Vahepeal rajal kohtasime ka TR1 ning VABA klassi autosi, paeaegu koguaeg olid need vintsimas. Kõvad mehed!
Korraldajatele ka suur kiitus! Kõik ajakavad, koordinaadid jms klappis 100% ning oli väga meeldiv võistelda! Järgmisel aastal loodetavasti jälle!
EDIT: Mina seda raja raskust hetkel rajameistritele ette ei heidaks. Kevad on nii heitlik aeg, rajameistrid sõitsid ise paar päeva varem raja läbi nign polnud probleemi aga nüüd viimastel päevadel vihmaga sulatas keltsa lõplikult ära ning maapind läks pehmeks. Eks see võistlus oli jälle paras katsumus ja võibolla väikese rattaga võisteldes räägiksin teist juttu aga loodusele vastu ei saa.
LK1 Miila. Mul oli enamvähem ettekujutus olemas sellest katsest eelmisest Kukepeast ja teadsin mida oodata. Varasemalt siis koguaeg sügisel olnd sõit ning maapind jõudnud suve jooksul taheneda. Kohe enne esimest kiipi metsa alla keerates olid vaba klassi masinad tee ära blokeerinud. Neil tundus seal päris tore olevat, kivid maa seest välja kakutud ning liiguti ainult trossi jõul. Saime kuidagi sealt rööpast välja ning puude vahel õnnetutest mööda. Esimeses kiibipunktis suutsin vintsides ilusti käpuli käia ning terveks päevaks omale märja olemise kahlajatesse luua. See on alati tore. Edasi sai loksutud seda harvesteri rööbast, mis mõnes kohas oli ikka ERITI sügav (eelnevatel aastatel oleme korra küllili ka sinna kukkunud). Jälge ees väga ei läinud (Boatworld oli ainukesena ees läinud). Kohati oli see hea, et ees otsas olime, kuna iga läbimisega läks olukord ikka väga palju hullemaks. Aga kohati jälle ei leidnud õiget rada (jälje järgi on alati kiirem sõita, kui pind all). Pokumaal, mis siis on selline mõnus mättaline s'taauk, kus mätaste vahel on ca nabani vedel ning vahel ka vesi kaenla alla, üritasime ka valida sellise jälje, et koguaeg oleks vintsimiseks puu olemas, kuna me ei viitsi ankrut kaasa vedada. Sealt saime suht lihtsalt läbi (võrreldes eelnevate aastatega). Mõni ATV olevat seal tunde veetnud - ju siis meeldis .
Kuskil poole peal rammisime võsa maha ning seal oli ka üks känd, mis meie roolivarda purustas. See tõmbas masti korraks päris maha. Kiire kõne Evenile ning hakkasin esimese asustatud punkti poole kõndima, kust uus varuosa hankida. Sinna kadus meil suht täpselt tund. Vahepeal oli mõte, et sõidame suvalisest kohast välja ära, kuna ei teadnud, mis see Miila katse veel varuks hoiab aga surusime edasi. Kuna mõtlesime, et katse nagunii pekkis, siis võtsime rahulikult. Olime kaasvõistlejatele ankruks jne. Pärast tulemustest vaadates oleks ilma viperusteta katsel teise aja saanud aga oleksid ei loe mitte midagi. 6 aeg LK1-lt kokkuvõttes.
Järgmisena võtsime LK3 ette. Stardis anti peale piiksu kätte paberkaart ning pidid selle järgi punktid leidma liini äärest. Päris põnev formaat. Autosi oli katse päris palju ning ilge sagimine käis. TR3s olid vahed suht väikesed kuna vintsima ei pidanud. Väikestel ratastel võis seal olla jälle päris palju pusimist, kuna katsel puid vintsimiseks oli ülivähe ning ankur ei tahtnud pidama jääda.
Me võtsime järgmisena LK2 põhjapoolsed punktid ära, et pärast ei peaks tagasi sinna kanti tulema. Ning mingi loogilise ringi ka enda jaoks luua ning siis sealt alla LK4 suunduda.
LK4 oli täitsa ok. Õnneks oli maapind veel veidi külmunud ning jää kandis. Muidu oleks tublisti kauem aega seal läinud. Navicupi järgi ekslesime ikka päris palju tühja katsel aga lõpuks tuli ikka kuidagi katsevõit ära.
Tagasi finishi poole pöördudes hakkasime alles jäänud punkte noppima, et ikka kõik saaks võetud. Plaan õnnestus ilusti ning LK2 jagasime Boatworldiga esikohta (aega seal ei arvestatud, ainult võetud punkte).
Tehniliselt peale roolisüsteemi häda rohkem midagi meil ei juhtunud, Kütust läks nende ülesõitude peale päris palju. Isegi meie oma diisli kärakaga suutsime mingi 60-70 liitrit kütust atmosfääri saata.
Katsete kokkuvõttes siis meile 2 koht.
Rada oli päris raske ja murdis palju tehnikat. Vahepeal rajal kohtasime ka TR1 ning VABA klassi autosi, paeaegu koguaeg olid need vintsimas. Kõvad mehed!
Korraldajatele ka suur kiitus! Kõik ajakavad, koordinaadid jms klappis 100% ning oli väga meeldiv võistelda! Järgmisel aastal loodetavasti jälle!
EDIT: Mina seda raja raskust hetkel rajameistritele ette ei heidaks. Kevad on nii heitlik aeg, rajameistrid sõitsid ise paar päeva varem raja läbi nign polnud probleemi aga nüüd viimastel päevadel vihmaga sulatas keltsa lõplikult ära ning maapind läks pehmeks. Eks see võistlus oli jälle paras katsumus ja võibolla väikese rattaga võisteldes räägiksin teist juttu aga loodusele vastu ei saa.
Re: Kukepea 2017 tagasiside
No täielik vintsimine ainult oligi. Paar korda sai ka juurika taha komistatud ja kõhuli mudasse kukutud. Pidasime kuskil kuni 70-nda punktini vastu ja ennem mäkke tõusu kadus sherokeel esivedu. Vintsman-kaardilugeja oli nii läbi et saatsi kõik p☆☆☆☆ ja jätsime sõidu pooleli. Muidu oli lahe
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Oleks veel sõitnud, aga suht alguses hakkas esisild nagu lukuga tõõle ja ragisema, mingi ajapärast pidime aind tagasilla ja vintsiga paar kolm km laskma, oleks veel tahtnud, aga tehnika pani punkti seekord... Korraldajatele tänud. Kahju et ei tea mis edasi toimus, algus oli küll aind vintsiotsas... Aga sai ka sõita...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Rada oli norm.iga kord tase tòuseb
Nende kòige vàiksema rattaga masinatele ikka ja jàlle korralik vintsi ralli
Ma ei virise ,aga sòitjaid kuidagi vàheks jàànud
Kui nii edasi siis vòib ùhe klassi àra lòpetada varsti
Veel suuremaid pastlaid alla panema ei hakka,àkki ikka mehed tulevad ja pààstavad TR 1
Nende kòige vàiksema rattaga masinatele ikka ja jàlle korralik vintsi ralli
Ma ei virise ,aga sòitjaid kuidagi vàheks jàànud
Kui nii edasi siis vòib ùhe klassi àra lòpetada varsti
Veel suuremaid pastlaid alla panema ei hakka,àkki ikka mehed tulevad ja pààstavad TR 1
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Sòidaks kah tr1 aga kui jeebile pisike ratas panna siis pole kardaane enam vaja, aind vintse ja hunnik voolu...-tuhkur kirjutas:Rada oli norm.iga kord tase tòuseb
Nende kòige vàiksema rattaga masinatele ikka ja jàlle korralik vintsi ralli
Ma ei virise ,aga sòitjaid kuidagi vàheks jàànud
Kui nii edasi siis vòib ùhe klassi àra lòpetada varsti
Veel suuremaid pastlaid alla panema ei hakka,àkki ikka mehed tulevad ja pààstavad TR 1
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Tere!
TURi rada oli samuti täpselt paras, sai sõita, sai munadeni mudas vintsida,...nagu peab.
Täname!
H.
TURi rada oli samuti täpselt paras, sai sõita, sai munadeni mudas vintsida,...nagu peab.
Täname!
H.
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Ütleme nii et TR1 jaoks oli see LK1 natuke üle võlli sõita praktiliselt ei saanud aint vints. Sinna pasasse sisse hüpates sai auto taga kardaan täpselt kännuga pihta ja purunes, mis tegi munadeni mudas remontimise suht võimatuks. Enda päästmise nimel rebisime vintsiga edasi mis ka lõpuks alla vandus. Meie auto tõmmati alles pühapäeval mudast välja. Kui need rajad aina raskemad tehakse kaob selles klassis edasi sõitmise isu ära.
NB! Leidsime LK1 KP65-70 vahelt mäest vintsi ploki koos seekliga, kes puudust tunneb kirjutage mulle!
NB! Leidsime LK1 KP65-70 vahelt mäest vintsi ploki koos seekliga, kes puudust tunneb kirjutage mulle!
TR1 Team RAK
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 22
- Liitunud: T Veebr 02, 2016 1:48 pm
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Atvde rada oli väga vägev, meie meeskond sai vintsida kumbki ainult ühe korra terve päeva peale mille oleks saanud ka ära hoida. Jätkame samas vaimus!
Aex motoklubi
Virko
Aex motoklubi
Virko
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Pole hullu midagi sel rajal:marr234 kirjutas:Ütleme nii et TR1 jaoks oli see LK1 natuke üle võlli sõita praktiliselt ei saanud aint vints. Sinna pasasse sisse hüpates sai auto taga kardaan täpselt kännuga pihta ja purunes, mis tegi munadeni mudas remontimise suht võimatuks. Enda päästmise nimel rebisime vintsiga edasi mis ka lõpuks alla vandus. Meie auto tõmmati alles pühapäeval mudast välja. Kui need rajad aina raskemad tehakse kaob selles klassis edasi sõitmise isu ära.
NB! Leidsime LK1 KP65-70 vahelt mäest vintsi ploki koos seekliga, kes puudust tunneb kirjutage mulle!
https://www.youtube.com/watch?v=QjVpNPlKAjQ
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kukepea 2017 tagasiside
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Vägev sõit oli...sai ise endale ülesande raskust valida
Sõit kahjuks lõppes vastu tahtmist...vale mõõtu kardaanirist oli kaasas.
Tänud korraldajale, meie jäime rahule
Varsti ka ahjusoe filmiklipp sõidust.
Sõit kahjuks lõppes vastu tahtmist...vale mõõtu kardaanirist oli kaasas.
Tänud korraldajale, meie jäime rahule
Varsti ka ahjusoe filmiklipp sõidust.
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Landy kirjutas:http://virumaateataja.postimees.ee/4088 ... 1463125590
Toredad kommentaarid on video all <:)
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Kukepea 2017 tagasiside
Mina lugesin kommentaaridest välja "tublid poisid"smurhv kirjutas:Landy kirjutas:http://virumaateataja.postimees.ee/4088 ... 1463125590
Toredad kommentaarid on video all <:)
Be Young,Have Fun,Drink Offroad.
5132620
5132620