KUKEPEA 2014

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
korstnake
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: T Aug 25, 2009 5:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas korstnake »

LK2 Suur Orienteerumine tulemused klassidele TR-3 ja ATV
Manused
LK2 TR3 ATV.JPG
LK2 TR3 ATV.JPG (102.57 KiB) Vaadatud 6138 korda
Kasutaja avatar
siim76
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: K Juun 11, 2008 10:46 pm
Asukoht: Jõhvi

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas siim76 »

.
Viimati muutis siim76, E Okt 06, 2014 8:56 am, muudetud 1 kord kokku.
In Mud We Believe
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
Kasutaja avatar
korstnake
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: T Aug 25, 2009 5:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas korstnake »

Üldtulemus
Manused
ÜLD.JPG
ÜLD.JPG (68.57 KiB) Vaadatud 6049 korda
Kasutaja avatar
vintsigunn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas vintsigunn »

Tere Kukepead :wink:

Palun siis personaalselt kõikidelt Kukepeal osalenutelt talletada oma emotsioonid, kommentaarid, ettepanekud allolevasse uuringusse ... et korraldajad saaksid aimu mis järgmisel korral sama hästi või veelgi paremini teha. Lisaks on selle uuringu tulemusel oluline roll hooaja kokkuvõtete tegemisel ja aasta parima võistluse väljaselgitamisel.

Küsimustele vastamine võtab vaid mõne minuti. Operatiivsuse eest ettetänud! Uuring sulgub 19.10.14 kell 23:59

Uuringu "EAL Eesti 4x4 Off-road karikavõistlus 2014 osavõistlus: Kukepea 2014" otselink on:

http://www.connect.ee/uuring/326824192/

Peatse kohtumiseni aasta viimasel karikasarja võistlusel: ASMV 2014
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas Ax »

Mis oli team SUUZI disklafi põhjuseks?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas LauriJ »

Esisillal oli kasutatud reeglitega vastuolus olevaid pooltelgi.
MarioB
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Sept 25, 2014 1:14 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas MarioB »

Kas seda tehnilises siis ei nähtud kohe? Pühapäevaks said nad mootori tööle muidu? (Laupäev lõppes nööriotsas ju).
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas LauriJ »

Ei, tehniline ei suuda ka igat sõlme nii põhjalikult kontrollida. Pooltelg on välisel vaatlusel ikka pooltelg.
Eks igaüks tõlgendab reegleid omasoodu
Ükskõik millise võistlussõiduki detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Arvati, et see kehtib ka pooltelgede kohta, kuju on poolteljel ikka sama.

Vastuollu läks vist punktiga:
3.4.7.3. Teljed
Originaalsed. Diferentsiaali lukkude paigaldamine on lubatud.
Ehk teljed peavad olema täitsa originaalsed. Võib paigaldada ainult antud margi mudelile toodetud järelturu detaile. Seekord Suuzil neid polnud. Aga järgmiseks korraks ehk muretsevad juba (kuigi need maksavad €€€€). Auto suutlikus kokkuvõttes jääb samaks aga lihtsalt asi läheb jälle kallimaks.

Põhimõtteliselt on ikka tegu nokk kinni - saba lahti teemaga. Võiks ju sõita väiksemate ratastega ja originaal juppidega. Siis pole konkurentsis (originaal juppidega võid pm aind Toyota ja LandRoveriga tulla kuna neile on kõike saada). Tahad veidi pilti mitmekesisemaks muuta stardirivis, pead maksma.

Võibolla, kui Suuzi oleks aeglasem, poleks disklahvi saand. Aga astus mõnele mehele varba peale.

Samas ei saa protsesti esitajale midagi ette heita kuna protest rahuldati. Reeglid on reeglid.



Mootor saadi kuidagi käima aga mitte päris hästi. Tühikäiku polnud ja LK4 sõideti ainult 1 ring, kuna tühikäigul suri välja ja siis kadusid ka pidurid jms. Järskudel laskumistel on päris kehva ilma piduriteta sõita.


Rääkisin siis oma sõidust ka (äkki keegi viitsib lugeda ja järgmine kord tuleb ka sõitma). Seekord siis võistlesime Izakiga. Klassiks Vaba+. Olime ainukesed selles klassis, seega ei pidanud hulluks minema sõites. Reede õhtul oli meil veel valida, kas minna TR1 rajale (tr1 ja vaba klass pidid samu punkte võtma) või TR3 rajale. Mina tahtsin TR3 punkte võtma minna aga korraldajad arvasid, et äkki on ikka liiga hull - pidi palju väljavedaja rööpaid olema jne. Valisime siis lihtsama raja (oleks võind siis väikese Jimnyga tulla ja teistele konkurentsi pakkuda aga see selleks).
Joonorienteerumine oli siis reede õhtul esimene katse. Kõigil sama rada. Arvasime, et tagant startides on jäljed ilusti näha ja võime legendi pm metsa visata. Tegelikult ei saanud aru, et enne oleks 20 masinat sama rada sõitnud ja jälgi väga näha polnud. Eksisime korra, ühel pöördel sai ca 60m hiljem pööre tehtud ning oligi sassis kõik. Õnneks taipasime suht kiirelt oma viga ning ATV meestega konsulteerides (nemad olid ka eksind) leidsime õige tee. Vahemärkusena võib öelda, et samas kohas avastasime, et vahekastil on üks polt minekut teinud ja käis põhjaall ringi. See probleem sai koormarihmaga lahendatud (aega kulus 10min). Muid probleeme polnud joonega.

Teine päev algas siis orienteerumisega. Punktiparv oli ca 50km diameetriga. Ülesõidud olid pikad aga kuna korraldaja kasutab suures enamuses oma kinnistuid võistluse korraldamisel, siis ei tohi nuriseda. Kohe hommikul proovisime kaasvõistlejat aidata aga avastasime, et meil rehv veljelt maas ja vajasime hoopis ise abi. Ratturid aitasid hädast välja ja saime edasi sõita. Punktid olid meie jaoks suht kerged. Vintsimist väga polnud.
Teisel päeval oli ka LK3 mis siis oli Haljalas ringrada. Pidi sõitma 3 ringi aja peale. Rada oli päris huvitav, oli nikerdamist krossirajal, paar tõusu, üks mudaauk (2 korda vintsisime, ükskord pääsesime läbi) ja paar kraaviületust. Vahepeal pidi omale prussidest silla ehitama ka.
Peale LK3 siis uuesti orienteeruma. Vahepeal tanklas paagid täis (autol ja endal). Mingi kella 5 paiku jõudsime Islandi katsele. Teised TR1 pillid sinna ei jõudnud. Õigesti tegid ka, kuna seal läks meil ropult aega. Kuna tegu oli jp-de, ehk pidi punktid õiges järjekorras võtma, siis sai seal tühermaal kokku 2 tundi veedetud, mitukorda risti rästi läbi sõidetud. Maastik on rõvedalt konarlik. Autos sees raputab ogaraks. Ma jooksin rohkem autost väljas, kui sees.
Poole peal saime teada, et Suuzi on jõkke ära uppunud ja pidime neid päästma minema. Mõtlesin, et võtame enne Miila punktid ka ära, kuna need jäid tagasiteele. Aega oleks jätkunud. Miila katse oli minuarust kõige parem. Samamoodi järjestikpunktid aga metsas ja raiesmikul. Miilalt välja tulles sattusime TR3 rajale. Too oli juba tore. Vett ca meeter, väljas täitsa pime ja väljaveo rööpad. Meie oma talasillaga pidime ettevaatlikult teed valima, kui ei tahtnud kännu otsa või rööpasse kinni jääda. Aga see katse oli juba mõnus. Kui lõpuks sealt katselt välja saime, avastasime, et rehv jälle maas. (niipalju siis Suuzi aitamisest, vajasime ise abi). Õnneks Suuzi sai juba baasi ja tõi meile kompressori. Kahjuks jäime 3min hiljaks, et kontrollaega mahtuda ning orienteerumiskatse saime 0-i.

3 päev oli siis Mõedaka krossirada. 2 ringi. Korralik hüplemine toimus meil autos. Kuna vedrustus pole Jimnydel päris nii hea, kui teistel, siis saime korralikult raputada ja ringiaeg ka kannatas selletõttu.
Kokkuvõttes oli ikka vinge. Auto pidas ka vastu.

Siin üks video ka meie jõe ületusest. Meil oli aega pealtvaatajatele telefon anda, et nad filmida saaks. (Miila katsel oli vett rohkem). Enamustele võistlejatele pole see eriline takistus aga me nii vähe veel tegelend asjaga, siis leiame neid elamusi ka väikestest asjadest. Märkuseks veel niipalju, et 2 aastat tagasi, kui esimesele turisti sõidule läksime, siis poleks me eales sellest jõest läbi sõitnud. Nüüd oli aga juba suht murevaba värk.

http://vimeo.com/108148703
Kasutaja avatar
Simsalabim
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: L Juul 24, 2010 6:07 pm
Asukoht: Jõgevamaa

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas Simsalabim »

metsapoole...
Kasutaja avatar
Aldis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 147
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:29 pm
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas Aldis »

Kasutaja avatar
ormti
M.Kukk
Postitusi: 155
Liitunud: T Okt 31, 2006 11:19 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas ormti »

Tänud veelkord kõikidele osavõtjatele! Tänu Teile oli meeldejääv ja tore üritus :cheers
Hakkaksin heameelega deposiite tagastama! Need, kes olid depo ülekandega tasunud, kannan samale kontole tagasi, need, kes tasusid sularahas, võiksid mulle privasse või siis tormi at landeker.ee enda võistkonna nime, enda nime ja konto numbri saata!
porivormel
tormi tamm
5179866
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas eero I »

LauriJ kirjutas: Samas ei saa protsesti esitajale midagi ette heita kuna protest rahuldati. Reeglid on reeglid.
Tehnilistele vastavuse kontroll ongi põhiliselt nn. naabrivalvele üles rajatud, eks konkurendid teagi kõige paremini millised jupid on originaalid ja millised mitte. Oleks mõeldamatu tahta, et üks mees tehnilises oleks nagu leksikon.
LauriJ kirjutas:Võibolla, kui Suuzi oleks aeglasem, poleks disklahvi saand. Aga astus mõnele mehele varba peale.
Kuna protesti esitamine on seotud ka riskiga, protestimaksu kaotamine, siis on see ju loomulik, et tagumise otsa sõitjatega pole mõtet ajalist ja rahalist ressurssi raisata. Halvustav alatoon protestide esitamisel võiks edaspidi kaduda, ei puuduta LauriJ. Mainin seetõttu, et suhtlesin ka protesti esitajaga, kelle jaoks polnud protesti esitamine, ilmselt moraalsetel kaalutlustel, kerge otsus. Miks peab ennast halvasti tundma inimene kes esitab protesti, mitte see kes üritab reeglitest mööda hiilida. Reeglid on ju MEIE omavaheline kokkulepe, millede järgi sõidetakse. Tegelikult hakkab väsitama see, et üritatakse saada paremat tulemust tehnilistes reeglites auke otsides, mitte metsas omasugustega (õiges võistlusklassis) mõõtu võttes. Sellise suhtumisega võibki jääda tehnilisi reegleid lappima.
LauriJ kirjutas: Eks igaüks tõlgendab reegleid omasoodu
LauriJ kirjutas:Vastuollu läks vist punktiga:
Tsiteeri:
3.4.7.3. Teljed
Originaalsed. Diferentsiaali lukkude paigaldamine on lubatud.
Tundub, et reeglite tõlgendamisega oli ka kõik korras, va võistkond ise.

Eelnevalt oli juttu järelturul saada olevatest tugevamatest varuosadest. Minu isiklik arvemus on see, et ka tugevamate materjalide kasutamine, rääkimata nende osade mõõtudest, on reeglitega vastuolus ja on piisav alus protesti esitamiseks, kui see on tõestatav. Kuna tugevamate materjalide kasutamine pole tõestatav on sellele läbi sõrmede vaadatud ja kumm venima lastud. See on ilmselt selleni viinud, et on tekkinud arvamus, et kui mõni võll on natuke ka paksem, pole ka hullu. Siinkohal ei maksa unustada, et mõõtude erinevus on juba palju lihtsamini tuvastatav, rääkimata margile mittesobivusest. Leian, et protesti esitamine oli ainuõige otsus, oli viimane aeg see venima lastud kumm läbi lõigata. Kui veniv kumm läbi lõigata, saab keegi ikka vastu näppe, mida pikemaks on see veninud, seda valusam on laks.
Lootsin hakkama saada mõne reaga, aga läks nii nagu alati. Seekord deliit nuppu ei kasuta.
Kogu jutu mõte; miks peab ennast halvasti tundma inimene kes esitab protesti, mitte see kes üritab reeglitest mööda hiilida.
Ilmselt on mu postitus vale pealkirja all ja ei puuduta otseselt ka kasutaja LauriJ poolt öeldut, aga uue teema jaoks, ma loodan, vajadus puudub.

Ilusat päeva kõigile

Eero Dulder
"Kostivere 3"
TR3 esinaja AK-s
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 672
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas TarviR »

Tegelikult kurb et asi hakkab minema sinna suunda, et sõita võib ainult tehasest tulnud A osaga.
Sest seda ju pooltelje või vahekasti sisu tugevama vastu vahetamise keeld sisuliselt tähendab.
Olen isegi mõnda aega TR1 tooriku üle juurelnud ja nüüd tundub, et valikusse jääbki ainult Toyota. Jimni või ka väike chero jääb niiviisi ära, cherole kasvõi grandi püsikatega pooltelgi panna ju ei tohi.
D4D+R6+V6
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas AINIONU »

Kirjutan siis kah pisut siia teemal Kukepea ja Suuzi eemaldamine.
Vastus Eero küsimusele, et me peaks ennast kehvasti tundma on "ei tunne" Ja just sellepärast, et saime pisut elevust tekkitatud k.a. EAL-is. Olime me ju alles oma elu teisel võistlusel, ning tõestasime, et saab küll sõita mõne muu automargiga peale Toyota ja LR.
Me ei teinud kordagi saladust selles, et kasutame teise automargi pooltelgi ja seda teadis ka lugupeetud protesti esitaja. Kuid niipea, kui kuulutati välja tulemused oli see justkui suurim kuridegu üldse mis autospordis korda saadetud.
Protestis iseenesest ei ole mitte midagi ebaloomulikku, kuid kui selle esitab inimene kelle auto samuti ei vasta teh. nõuetele siis tundub see vägisi teistele käru keeramisena, et oma peed kõrgemale upitada.
Teame ju seda kõik, et ei ükski auto nendel võistlustel ei ole 100% reeglitele vastav.

Üldkokkuvõttes oli tore üritus ja suurimad kummardused korraldajatele.
Ain Siitoja:
team SUUZI
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: KUKEPEA 2014

Postitus Postitas uputaja »

A kes siis protesti esitas?
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”