Saarekoll 2014 - järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Suured tänud korraldajatele väga toreda ja hästi korraldatud võistluse eest!
"Rattur" aastast 2004
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Kood: Vali kõik
Tänud korraldajatele võistkond Pleksor poolt. Auto katsetatud ja kaardilugeja oma tuleristsed saanud. Tore nädalavahetus oli! Alguses saatis meid pidev ebaedu mis sujuvalt siiski pöördus teisel päeval sõidu nautimiseks.
Eriline tänu võistkond "põrsamütsidele" kes meile lahkelt oma fotoka laenasid. Ma kahjuks rohkem Teid ei näinud ega tea kuidas Teiega ühendust saab (minu number 5146903 Romet). Jätsime fotoka mandaati, baariproua kätte kes muul ajal elab Kuressaares. Võtke palun ühendust, annan telefoninumbri.
Tänud korraldajatele võistkond Pleksor poolt. Auto katsetatud ja kaardilugeja oma tuleristsed saanud. Tore nädalavahetus oli! Alguses saatis meid pidev ebaedu mis sujuvalt siiski pöördus teisel päeval sõidu nautimiseks.
Eriline tänu võistkond "põrsamütsidele" kes meile lahkelt oma fotoka laenasid. Ma kahjuks rohkem Teid ei näinud ega tea kuidas Teiega ühendust saab (minu number 5146903 Romet). Jätsime fotoka mandaati, baariproua kätte kes muul ajal elab Kuressaares. Võtke palun ühendust, annan telefoninumbri.
Fotokas käes kah juba.
Muidugi korraldajatele kah suured tänud,võistlus oli
Andrus.
55633778 Andrus
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Tänud korraldajatele! Leitud antenn kuulub meie autole 188. Läks kaduma teisel päeval. Kui võimalik võta ühendust 56234582. Tänud ette!
Toyota Hilux 33`vints
Toyota LJ 70 33`Mudzzilla, vints
TR 3
mob:56234582
Toyota LJ 70 33`Mudzzilla, vints
TR 3
mob:56234582
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: K Jaan 28, 2009 8:42 pm
- Asukoht: Saku / Saaremaa
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Suur, suur kummardus ka Unetud meeskonna poolt. Kõik oli suurepärane !
Sai ka lõpuks piloodina võistlustules olla, see ikka midagi muud kui kaardilugejana olla
Pisike kokkuvõte ka meie meeskonnalt. Vahetult enne tehnilisse jõudmist, otsustas meie masin enam mitte tööle minna.. selgus et auto all püherdades ja kaltsuga nühkimise tulemusena oli starteri küljest üks juhe irdunud.. eks see oleks ka aja küsimus olnud.. Siinkohal suured tänud Priidule, et ta leidis kiirelt uue starteri meile . Saime sõitma.
LK-1: Väga hea ja tehniline ring.. Oleks meil tehnika parem ja tihendina mul jalg raskem, oleks võinud ka rohkem ringe läbida. Otsus oli meil, et üks ring ja siis vaatab edasi. Üheks ringiks ka jäi, täiesti piisav
LK-2: Joonorienteerumine.. Asi mida ma põnevusega ootasin.. Nagu ka eelpool kõnelejad mainisid, oli kõik lihtsalt tip-top.. Legend ja meetrid klappisid, paar pisikest eksimust vaid meie poolt. Tahaks ikka ja jälle sõita sellist joonerada ja nii täpse legendiga.. Selle lisakatse koefitsient oleks võinud vaid kõrgem olla.. Umbes 2 tunni eest maksimum 20 punkti tundub vähe, oleks võinud ju stardi ära võtta ja need paar tunnikest hoopiski metsast punkte noppida.. Asi millele edaspidi võiks mõelda .. Aga suure joonorienteerumise fännina, mind sellised asjad ei morjenda
Esimene päev igatahes suurepärane !
Teine päev algas kehvalt, saime umbes pool tunnikest metsast punkte noppida, kui sumps otsustas masina küljest ära kukkuda, juurika taha jääda ja ennem kui seda tähele olin jõudnud panna, oli see juba tagasilla ja bensupaagi vahel natuke kortsus, lõhkudes ära bensu pealevoolu toru jupikese. Järgnevad pool päeva veetsime ühes kohas ja leidsime võimalusi asja parandamiseks. LK-3 oli juba vaid unistus ja LK-4 ka kahtlane. Lõpuks saime asja pidama ja benssu pole enam masina töötamisel laiali pihustanud.. Andsime kiirelt agu ja otsustasime finishi ära võtta.. Kahju oli vaid sellest, et LK-3 ja LK-4 jäi meil ära.. Kodu rada ikkagi Lähen siis vabast ajast teinekord ronimist harjutama Orienteerumise punktid metsas olid ka täielikult TR-1le sobilikud
Lõpetuseks see, et võistlemis isu kasvas ja soovitan teistelgi cheroga TR-1s alustada. Ise esimest korda roolis, kaardilugeja nägi ka esimest korda kaarti ja sai asja kiirelt selgeks . Oleme alles õpipoisid ja kuhugile püüdlema ei hakanudki, pereauto ka mul ja väga lõhkuma ei tahtnud hakata (loe: pean uue pereauto ostma) järgmine sõit on Suvesõit kuhu plaanime ka kindlasti minna. Rehvid peab vaid uued vaatama, siis liikumine ka kiirem
Kõike parimat,
"Põrsamütsidega" Unetud piloot, Alar
Sai ka lõpuks piloodina võistlustules olla, see ikka midagi muud kui kaardilugejana olla
Pisike kokkuvõte ka meie meeskonnalt. Vahetult enne tehnilisse jõudmist, otsustas meie masin enam mitte tööle minna.. selgus et auto all püherdades ja kaltsuga nühkimise tulemusena oli starteri küljest üks juhe irdunud.. eks see oleks ka aja küsimus olnud.. Siinkohal suured tänud Priidule, et ta leidis kiirelt uue starteri meile . Saime sõitma.
LK-1: Väga hea ja tehniline ring.. Oleks meil tehnika parem ja tihendina mul jalg raskem, oleks võinud ka rohkem ringe läbida. Otsus oli meil, et üks ring ja siis vaatab edasi. Üheks ringiks ka jäi, täiesti piisav
LK-2: Joonorienteerumine.. Asi mida ma põnevusega ootasin.. Nagu ka eelpool kõnelejad mainisid, oli kõik lihtsalt tip-top.. Legend ja meetrid klappisid, paar pisikest eksimust vaid meie poolt. Tahaks ikka ja jälle sõita sellist joonerada ja nii täpse legendiga.. Selle lisakatse koefitsient oleks võinud vaid kõrgem olla.. Umbes 2 tunni eest maksimum 20 punkti tundub vähe, oleks võinud ju stardi ära võtta ja need paar tunnikest hoopiski metsast punkte noppida.. Asi millele edaspidi võiks mõelda .. Aga suure joonorienteerumise fännina, mind sellised asjad ei morjenda
Esimene päev igatahes suurepärane !
Teine päev algas kehvalt, saime umbes pool tunnikest metsast punkte noppida, kui sumps otsustas masina küljest ära kukkuda, juurika taha jääda ja ennem kui seda tähele olin jõudnud panna, oli see juba tagasilla ja bensupaagi vahel natuke kortsus, lõhkudes ära bensu pealevoolu toru jupikese. Järgnevad pool päeva veetsime ühes kohas ja leidsime võimalusi asja parandamiseks. LK-3 oli juba vaid unistus ja LK-4 ka kahtlane. Lõpuks saime asja pidama ja benssu pole enam masina töötamisel laiali pihustanud.. Andsime kiirelt agu ja otsustasime finishi ära võtta.. Kahju oli vaid sellest, et LK-3 ja LK-4 jäi meil ära.. Kodu rada ikkagi Lähen siis vabast ajast teinekord ronimist harjutama Orienteerumise punktid metsas olid ka täielikult TR-1le sobilikud
Lõpetuseks see, et võistlemis isu kasvas ja soovitan teistelgi cheroga TR-1s alustada. Ise esimest korda roolis, kaardilugeja nägi ka esimest korda kaarti ja sai asja kiirelt selgeks . Oleme alles õpipoisid ja kuhugile püüdlema ei hakanudki, pereauto ka mul ja väga lõhkuma ei tahtnud hakata (loe: pean uue pereauto ostma) järgmine sõit on Suvesõit kuhu plaanime ka kindlasti minna. Rehvid peab vaid uued vaatama, siis liikumine ka kiirem
Kõike parimat,
"Põrsamütsidega" Unetud piloot, Alar
3f&n navigaator
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
HM Racing Team
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
215 ToyotaMovistar kirjutas:Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Vaba klassi TLC 73.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2860
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Täname ka korraldajaid, rajameistreid ja kõiki, kel Saarekolli kordaminekuga pistmist. Lahe üritus oli, jätkake samas vaimus. Eks selles ka ilmal oma osa aga vintsimist oli TR-1 le täpselt parasjagu. Oksapesu oleks ju võinud vähem olla ja karjääris oleks, reeglitele vastav, originaalstange katki läinud aga õnneks vist enamuste TR-1 d tugevama esirauaga.
Pool Sookonna (Sookonn 0,5).
Pool Sookonna (Sookonn 0,5).
Tehtud, mõeldud.
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Ma nägin LK1 ajal vähemalt paari väga profivarustusega fotomeest. Kas kusgil tekib ka galerii ja võibolla ka videokokkuvõte?
TR1 - SÖÖRIK
- Rain77
- Fitting 38"
- Postitusi: 361
- Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
- Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
- Kontakt:
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Tegemist oli jah TLC 73 (valge) 36" traktori rattaga. Auto konditsioon on meil Vaba+ , aga hirmus tahtmine oli võistlusel osaleda ja nii pandigi meid kolme arvestusse.Movistar kirjutas:Kuidagi kahe silma vahele on jäänud .
Kes ja mis autoga sõitis TR3-s nime all RANGERS ?
Rain.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3
2015 talvesprint TUR
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
asko4x4 kirjutas:Ma nägin LK1 ajal vähemalt paari väga profivarustusega fotomeest. Kas kusgil tekib ka galerii ja võibolla ka videokokkuvõte?
Video tuleb kindlasti! Võtab aega lihtsalt!
Priit
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Ka siit tänusõnad korraldajaile ettevõtlikuse eest!
Väike ääremärkus - tr3 Tika karjääri katse võis olla lahe õlle taga välja mõelda, aga pimedas ja jäisel pinnasel 5m kõrguste vallide otsas turnida, kus ühele võimalikule juhtimisveale ei saa teha vigade parandust, ei ole just kõige tervem mõte. Ja seda 3 tundi! Ehk et keset 12 tunnist orienteerumist lajatame ühe Klaperjahi. Pimedas. Minu arusaamise kohaselt pooled tr3ed ei viitsinud seda teha. Piirdusid ehk 1-e ringiga. Think about it!
See siis puhtalt minu isiklik objektiivselt subjektiivne arvamus.
Aga muidu rajad lahedad tr1-le parajad.
Meie sõidu lõpetas kahjuks teise päeva alguses üks tummine saaremaa kask, mis muutis rooli hüdrosilindri kuju, mis omakorda tingis roolivõimu õli keemise ehk allumatu rooli.
Aga järgmine aasta jälle!
Väike ääremärkus - tr3 Tika karjääri katse võis olla lahe õlle taga välja mõelda, aga pimedas ja jäisel pinnasel 5m kõrguste vallide otsas turnida, kus ühele võimalikule juhtimisveale ei saa teha vigade parandust, ei ole just kõige tervem mõte. Ja seda 3 tundi! Ehk et keset 12 tunnist orienteerumist lajatame ühe Klaperjahi. Pimedas. Minu arusaamise kohaselt pooled tr3ed ei viitsinud seda teha. Piirdusid ehk 1-e ringiga. Think about it!
See siis puhtalt minu isiklik objektiivselt subjektiivne arvamus.
Aga muidu rajad lahedad tr1-le parajad.
Meie sõidu lõpetas kahjuks teise päeva alguses üks tummine saaremaa kask, mis muutis rooli hüdrosilindri kuju, mis omakorda tingis roolivõimu õli keemise ehk allumatu rooli.
Aga järgmine aasta jälle!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- Sepp
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 116
- Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
- Asukoht: Võrumaa
- Kontakt:
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Tänud, oli mõnus nädalavahetus
Reedene karjääri katse oli jah vähe metsik, tavaliselt on analoogsel rajal olnud vaja sõita 2 ringi. Jäi napilt tegemata 5 m vaba langust aga ju on asjad mida ma pean korda saatma veel tegemata.
Reedene karjääri katse oli jah vähe metsik, tavaliselt on analoogsel rajal olnud vaja sõita 2 ringi. Jäi napilt tegemata 5 m vaba langust aga ju on asjad mida ma pean korda saatma veel tegemata.
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Seoses paljude asjade kokkulangemisega ja väga vägevate sihtidega metsas oli see minujaoks viimane aasta "Saarekolli" rajameistrina! Eks järgmine aasta rajal näeme
Niiet järgmine aasta ei tule teile hullu katset!
Paar päeva nüüd radu mõõda kõndinud ja paneb ikka imestama juhtide erinevust. Mõni keerab väiksest kuusest ka mööda ,et terveks jääks(Suurem enamus) Mõnele aga ei loe ka kasvav mets. Saan aru kui on vaja võsast läbi sõita(ja seda oli palju , kui õiget teeotsa ei leidnud) aga 500m uut sihti teha on ikka natukene palju!
Priit.
Niiet järgmine aasta ei tule teile hullu katset!
Paar päeva nüüd radu mõõda kõndinud ja paneb ikka imestama juhtide erinevust. Mõni keerab väiksest kuusest ka mööda ,et terveks jääks(Suurem enamus) Mõnele aga ei loe ka kasvav mets. Saan aru kui on vaja võsast läbi sõita(ja seda oli palju , kui õiget teeotsa ei leidnud) aga 500m uut sihti teha on ikka natukene palju!
Priit.
Priit
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: P Juun 02, 2013 3:06 am
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Priit Priit- - mis jutt selline on ? ??
Re: Saarekoll 2014 - järelkaja
Paar klõpsatust lisakatsetelt.
https://onedrive.live.com/redir?resid=8 ... D51B%21104
https://onedrive.live.com/redir?resid=8 ... D51B%21104
TR 3