Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Mõned pildid minu poolt Ida-Viru Fotoprojekti all.
Karel Kravik
http://www.karelkravik.com
http://www.karelkravik.com
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Sõit oli vinge, toit oli hea ja läks nagu läks.
Laenasin eile õhtul kellegilt gaasi põletit, mille pidin tagasi viima ja kasti sisse panema. Asjaga ülelepoole saadud ja tagasi tuues polnud kasti, ega kedagistki. Keegi omaks ka ei tunnistanud. Seega, kui keegi puudust tunneb siis helistage 56740725 ja lepime kokku,kuidas asi omanikuni jõuab.
Terv.
RAMBO
Laenasin eile õhtul kellegilt gaasi põletit, mille pidin tagasi viima ja kasti sisse panema. Asjaga ülelepoole saadud ja tagasi tuues polnud kasti, ega kedagistki. Keegi omaks ka ei tunnistanud. Seega, kui keegi puudust tunneb siis helistage 56740725 ja lepime kokku,kuidas asi omanikuni jõuab.
Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Ka Marurahulikud on võistlusega väga rahul, TR1 rada täpselt selline nagu ootaks.
MARURAHULIK
- Sepp
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 116
- Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
- Asukoht: Võrumaa
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Sõit oma tuntud headuses Rahul
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Kullamäe tänab Oliveri ja kompaniid super võistluse eest! Jätkake samas vaimus ja me oleme järgmine aasta kohal kui 5 kopikat.
Sõidust - esimese umbes kümnendiku rajast kulgesime mõnusas tempos koos Hobujõuga. Mingil pöördel keeras Hobujõud vasakule, aga meie panime rõõmsalt lepikusse, sest rool keeldus koostööst. Kiire pilk ja põhjus käes - labaselt oli roolisilindri banjo liitmik end lahti kruvinud ja õli lahmas minema. Sunnitud paus ja mõttetalgud, kuidas hüdropaagist tavalist hüdroõli kärmelt kätte saada. Peatselt laekus Amitrans ja loovutasid enda liitrise ATF meile. Tänud Kaupo! Mõne tunni pärast kohtusime taas Hobujõuga ja arvasin, et minu tempo on suts kiirem, siis möödusin neist. Vahetult peale möödasõitu otsustas tagumine kardaan irduda. Tore! Miski pool tundi mudimist ja kardaan oli oma õiges asukohas tagasi.
Kuskil poole trassi peal lakkasid kõik neli amorti (ikka need enda tehtud) funkamast. Ilmselt on viga teada ja saab arstitud. Sinnani oli vedrustus, ma ütleks, väga hea. Kokkuvõttes pidas aparaat hästi vastu. Kaardilugemise kogemust on vähe, aga see on õpitav. Algselt üritas minu vintsman , nüüd ka kaardilugeja juhendada mind viisaka inimesena selliselt - "Madis, meil oleks vaja 100m pärast hakata pöörama vasakule, peale mida oleme sunnitud pöörama nõksa paremale". Peal väikest juhendamist tuli info järgmiselt - "100/9, 100/2 jne.
Aga endiselt - kahtlemata vingeim trass ja võistlus üleüldse!
Sõidust - esimese umbes kümnendiku rajast kulgesime mõnusas tempos koos Hobujõuga. Mingil pöördel keeras Hobujõud vasakule, aga meie panime rõõmsalt lepikusse, sest rool keeldus koostööst. Kiire pilk ja põhjus käes - labaselt oli roolisilindri banjo liitmik end lahti kruvinud ja õli lahmas minema. Sunnitud paus ja mõttetalgud, kuidas hüdropaagist tavalist hüdroõli kärmelt kätte saada. Peatselt laekus Amitrans ja loovutasid enda liitrise ATF meile. Tänud Kaupo! Mõne tunni pärast kohtusime taas Hobujõuga ja arvasin, et minu tempo on suts kiirem, siis möödusin neist. Vahetult peale möödasõitu otsustas tagumine kardaan irduda. Tore! Miski pool tundi mudimist ja kardaan oli oma õiges asukohas tagasi.
Kuskil poole trassi peal lakkasid kõik neli amorti (ikka need enda tehtud) funkamast. Ilmselt on viga teada ja saab arstitud. Sinnani oli vedrustus, ma ütleks, väga hea. Kokkuvõttes pidas aparaat hästi vastu. Kaardilugemise kogemust on vähe, aga see on õpitav. Algselt üritas minu vintsman , nüüd ka kaardilugeja juhendada mind viisaka inimesena selliselt - "Madis, meil oleks vaja 100m pärast hakata pöörama vasakule, peale mida oleme sunnitud pöörama nõksa paremale". Peal väikest juhendamist tuli info järgmiselt - "100/9, 100/2 jne.
Aga endiselt - kahtlemata vingeim trass ja võistlus üleüldse!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Saab neid tulemusi ka juba kuskilt näha?
Sämmy Offroad Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
TR3 tulemused on siin.Muudest klassidest infot pole.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9226_o.jpg
Aga kokkuvõtteks oleme ka meie rahul.
Igaaastane oodatuim võistlus ja hea tulemus motiveerib pingutama ka järgmiseks aastaks.
Tehnika kestis ka hästi .Mingeid probleeme polnud.
Minu jaoks oli ikkagi parim ,et enda ehitatud autod said poodiumil 1. ja 2. koha.
Mis sa muud ikka tahta oskad peale selle,et võistlus Sirgalas peaks toimuma 2 korda aastas millest üks kord võiks olla soojal ajal ja teise formaadiga.Näiteks orienteerumine vmt.
Nii nagu ka eelmine aasta siis võtsime oma sõidu kaamera abil peale alates puhkepausist ka see aasta ja teeme sellest mingi aeg lühendatud versiooni,mille panen Youtube üles.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9226_o.jpg
Aga kokkuvõtteks oleme ka meie rahul.
Igaaastane oodatuim võistlus ja hea tulemus motiveerib pingutama ka järgmiseks aastaks.
Tehnika kestis ka hästi .Mingeid probleeme polnud.
Minu jaoks oli ikkagi parim ,et enda ehitatud autod said poodiumil 1. ja 2. koha.
Mis sa muud ikka tahta oskad peale selle,et võistlus Sirgalas peaks toimuma 2 korda aastas millest üks kord võiks olla soojal ajal ja teise formaadiga.Näiteks orienteerumine vmt.
Nii nagu ka eelmine aasta siis võtsime oma sõidu kaamera abil peale alates puhkepausist ka see aasta ja teeme sellest mingi aeg lühendatud versiooni,mille panen Youtube üles.
HM Racing Team
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Ühinen kiidusõndadega Oliveri ja tema meeskonna suunas.
TR-1 rada oli kindlasti seal sõidetuist parim(kindlasti oma osa selles ka ilmal) ja nauditavam aga mõned "kitsad puud" jäävad kripeldama.
Juba proloogil ei tahtnud meie Ozi ja gps omavahel hästi suhelda ning põhisõiduks sai teine gps ja soft aga stardist mõnisada meetrit sõidetud saime aru, et midagi ei muutunud.Õnneks tekkis neil omavahel side kui seisma jäime ja sedasi saime iga suurema ristmiku peal aimu oma asukohast.Sedasi pidevalt teed otsides oli kuni tankimise punktini meie kiirus suhteliselt aeglane ja kaotasime palju väärtuslikku aega.Tankimise punktis sai autosse vana läpakas tagasi pandud ja kõik töötas nagu õlitatult.Paraku ei olnud Toyota seal savirööpas kõige kiirem liikur ja esimesi masinaid ei õnnestunud kinni püüda.Seal kus meie korralikult kinni istusime sõitsid Suzukid lihtalt kõrvalt mööda.Siiski saime kusagil 1.5-2km. enne lõppu kätte lätlaste rohelise Samurai ja tulemuseks 3 koht.
TR-1 rada oli kindlasti seal sõidetuist parim(kindlasti oma osa selles ka ilmal) ja nauditavam aga mõned "kitsad puud" jäävad kripeldama.
Juba proloogil ei tahtnud meie Ozi ja gps omavahel hästi suhelda ning põhisõiduks sai teine gps ja soft aga stardist mõnisada meetrit sõidetud saime aru, et midagi ei muutunud.Õnneks tekkis neil omavahel side kui seisma jäime ja sedasi saime iga suurema ristmiku peal aimu oma asukohast.Sedasi pidevalt teed otsides oli kuni tankimise punktini meie kiirus suhteliselt aeglane ja kaotasime palju väärtuslikku aega.Tankimise punktis sai autosse vana läpakas tagasi pandud ja kõik töötas nagu õlitatult.Paraku ei olnud Toyota seal savirööpas kõige kiirem liikur ja esimesi masinaid ei õnnestunud kinni püüda.Seal kus meie korralikult kinni istusime sõitsid Suzukid lihtalt kõrvalt mööda.Siiski saime kusagil 1.5-2km. enne lõppu kätte lätlaste rohelise Samurai ja tulemuseks 3 koht.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Team BALTYRE tänab vahva võsitluse eest.
Kahjuks meie Toyota sidur ei pidanud vastu ja katkestasime peale pausi. Kuni selle ajani liikusime küll tasa ja targu kuid rada oli väga nauditav. Leidsime rajalt ka sõbrad RATTURID kellega saime koos sõidetud ja üksteist abistatud, tänud neile.
Järgmisel aastal kindlasti kohal
Liitun Movistari arvamusega, et selline võistlus võiks 2x aastas olla
Kahjuks meie Toyota sidur ei pidanud vastu ja katkestasime peale pausi. Kuni selle ajani liikusime küll tasa ja targu kuid rada oli väga nauditav. Leidsime rajalt ka sõbrad RATTURID kellega saime koos sõidetud ja üksteist abistatud, tänud neile.
Järgmisel aastal kindlasti kohal
Liitun Movistari arvamusega, et selline võistlus võiks 2x aastas olla
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Kell 8:00 seisuga kuulutustetahvlil.enx kirjutas:Saab neid tulemusi ka juba kuskilt näha?
- Manused
-
- Dscn3067.jpg (155.94 KiB) Vaadatud 5805 korda
-
- Dscn3066.jpg (114.91 KiB) Vaadatud 5805 korda
-
- Dscn3065.jpg (140.41 KiB) Vaadatud 5805 korda
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Kuigi me sellel aastal väga kaugele ei jõudnud meeldis see lühike sõit sellegipoolest.
Peale paari kilomeetrit suutsime hooga panna sügavale vette nii et küljeaknast voolas mõnuga vesi otse Kaido kaenla alt kõrgetesse kummikutesse.Enne valgeks minekut otsestasid irduda auto küljest kardaani poldid ja uute aretamisega kulus kaks tundi. Enne 13 KP suutsime end sättida sügavale maakera sisse, kus oleksime vist praegugi, kui Härrad VALGED ei oleks appi tulnud. SUURED TÄNUD. Siis veel natuke traati ümber ratta, mis röövis pidurid ja jõuetu vints sundisid rajalt maha tulema.
Järmine aasta ehk paremini.
Kaupo.
Peale paari kilomeetrit suutsime hooga panna sügavale vette nii et küljeaknast voolas mõnuga vesi otse Kaido kaenla alt kõrgetesse kummikutesse.Enne valgeks minekut otsestasid irduda auto küljest kardaani poldid ja uute aretamisega kulus kaks tundi. Enne 13 KP suutsime end sättida sügavale maakera sisse, kus oleksime vist praegugi, kui Härrad VALGED ei oleks appi tulnud. SUURED TÄNUD. Siis veel natuke traati ümber ratta, mis röövis pidurid ja jõuetu vints sundisid rajalt maha tulema.
Järmine aasta ehk paremini.
Kaupo.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Destilleeritud vee saite kätte ja radika pidama?Amitrans kirjutas:Kuigi me sellel aastal väga kaugele ei jõudnud meeldis see lühike sõit sellegipoolest.
Peale paari kilomeetrit suutsime hooga panna sügavale vette nii et küljeaknast voolas mõnuga vesi otse Kaido kaenla alt kõrgetesse kummikutesse.Enne valgeks minekut otsestasid irduda auto küljest kardaani poldid ja uute aretamisega kulus kaks tundi. Enne 13 KP suutsime end sättida sügavale maakera sisse, kus oleksime vist praegugi, kui Härrad VALGED ei oleks appi tulnud. SUURED TÄNUD. Siis veel natuke traati ümber ratta, mis röövis pidurid ja jõuetu vints sundisid rajalt maha tulema.
Järmine aasta ehk paremini.
Kaupo.
Arvasin et see sai hoopis saatuslikuks
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Sõit sai kahjuks juba esimese tunniga läbi, kui pisike traat suutis roolivarda koos roolikarbiga ära lõhkuda Sinnani oli rada väga lahe ja kindlasti ka edasi!
Tänudega Luiste Team TR1.
Tänudega Luiste Team TR1.
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2013 järelkajad
Nii uskumatuna kui see ka ei tundu siis oli see Ratturitele esimene kord võistlejana osa saada + täies ulatuses läbida rada/võistlus millest (enamasti) kõik ülivõrdes räägivad. Kahju, et lõviosa sõiduajast kulus pidevalt autost eemalduda püüdva sumbuti tagasi sobitamisele kuid seda enam jäi aega nautida unikaalset/sürri maastikku ja hiigeltransformerist kopa toimetamist sünges pimeduses. See rada/võistlus oli hea läbilõige kõikidest erinevatest pinnastest ja raskusastmetest, mida on tulnud seniste offroad aastate jooksul läbida nii kodu kui välisradadel. Olen 100% Maasturitega päri, et TR-1 sõidufiilingut pärssis ilmselgelt see 500+500+700m põhjatut savirööbast ja kohati vaid Zukidele mõeldud sõidukoridorid ... kuid kokkuvõttes oli rada tervikuna siiski super Tänud kogu Oliveri tiimile suurepäraselt korraldatud võistluse eest (ka. BBQ liha eest )
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005