KUKEPEA 2006 27-28.10.2006
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Võistkond Kullamäe poolt tänud korraldajatele, mõnusa, huvitava ja porise raja eest! Ja suured tänud võistkonnale Aurora (nr.116) särtsu eest, tänud võistkonnale Nimi Pole Oluline (nr. 412) kes meid meie juhitamatu autoga metsast finisisse aitas ja SUUR äitähh Tom`ile roolivarda eest! Üritasime metsas oma pooldunud roolivarrast Mäkkaiveri moodi (kirve, keermelati ja koormarihmaga) lappida, aga ei tulnd välja. Ju pole nii osav Muidu auto ühes tükis peale kosmeetilist laadi hävingu ja alles jäänud 5 meetrise vintsi trossi, millega oli väga haige vintsida.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17325
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Seekord sai Samuraiga tehoabi sõidetud, mis arvestades ilmastikuolusid (eriti tugevat tuult) oli üsna ekstremaalne kogemus.
Kuna võistluspalavikku polnud, siis oli ka natuke roohkem aega pilte klõpsida.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2006.htm
P.S. Minu VÄGA isiklik kaastunne Tuuker Jassile napi ajaga lõhki mineku pärast. Proovin järgmine kord rohkem abivalmim ja kiirem olla.
Kuna võistluspalavikku polnud, siis oli ka natuke roohkem aega pilte klõpsida.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2006.htm
P.S. Minu VÄGA isiklik kaastunne Tuuker Jassile napi ajaga lõhki mineku pärast. Proovin järgmine kord rohkem abivalmim ja kiirem olla.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1958
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Mõned read võistlusest.....
Orjenteerumine kulges meil üle "kivide ja kändude" (muidugi ka otseses tähenduses).Purunes radiaator(õnneks oli liim kaasas),purunes esipiduri toru ja mõne tunni pärast ka tagumine ning eelviimases punktis enne finisit ka esimene püsikiirusliigend.Kuid hommikul selgus,et ega ka teised polnud probleemideta sõitnud.Arven,et oma osa oli ka sellel päris karmil rajal,millest annab aimu ka see,et võeti 34p.
Teise sõidu start õnnestus meil igati hästi aga raja pehmemale osale jõudes tundsime suurt puudust sellest teisest vedavast esirattast.
Paraku pidime rajal kogema ka väga ebasportlikku käitumist ühe "VABA"(TR-2) auto poolt
Nimelt ei tee need mehed väljagi kui nende teele jääb ette teise auto pingul vintsitoss nad lihtsalt sõidavad rahumeeli sellest üle.
Tänud aga korraldajatele ja rajameistritele kes olid leidnud huvitavaid radu (eriti teise päeva rada)
Orjenteerumine kulges meil üle "kivide ja kändude" (muidugi ka otseses tähenduses).Purunes radiaator(õnneks oli liim kaasas),purunes esipiduri toru ja mõne tunni pärast ka tagumine ning eelviimases punktis enne finisit ka esimene püsikiirusliigend.Kuid hommikul selgus,et ega ka teised polnud probleemideta sõitnud.Arven,et oma osa oli ka sellel päris karmil rajal,millest annab aimu ka see,et võeti 34p.
Teise sõidu start õnnestus meil igati hästi aga raja pehmemale osale jõudes tundsime suurt puudust sellest teisest vedavast esirattast.
Paraku pidime rajal kogema ka väga ebasportlikku käitumist ühe "VABA"(TR-2) auto poolt
Nimelt ei tee need mehed väljagi kui nende teele jääb ette teise auto pingul vintsitoss nad lihtsalt sõidavad rahumeeli sellest üle.
Tänud aga korraldajatele ja rajameistritele kes olid leidnud huvitavaid radu (eriti teise päeva rada)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Paar sõna ka Porilase teami poolt... Võistlus jäi kahjuks VÄGA lühikeseks. Enne esimesse punkti jõudmist suri mootor lihtsalt välja- põhjuseks bensupump. Saime auto mingi aja pärast uuesti käima ja peale teise punkti võtmist otsustasime käia ja pumba ära vahetada. 1,5 tundi ja rajal tagasi.Järgmine punkt tuli ilusti ja siis jõudsime tiigi äärde... ja sain ka mina esimest korda teada mis tunne on kui istud vees ja sõidad.No ja sealt punktist lahkudes arvas teise pumba elektroonika, et tema on meist targem (sest vanarahvaski ütles et targem annab järele...).Peale pumba korduvat lammutamist, mille vahepeal ka liikusime ~20m korraga selgus et mingi elektrooniline junn on lõplikult õhtal ja nii lõppes ka meie sõit.
Korraldajaid tänab ka Shrek team, kelle sõit jäi kahjuks pooleli esidifri tõttu. Rada oli hea, nalja sai nabani, muda oli munadeni.
Samas vabaklassi 5 koht on päris hea.
Kui meie webmaster LANDY saaks ka pildid meie kodukale üles panna, mis asuvad hetkel aadressil http://www.tigweld.ee/pildid/Kukepea2006.zip, saaksite ka meie väheseid pilte vaadata.
Hannes
Shrek teami kaardilugeja
Samas vabaklassi 5 koht on päris hea.
Kui meie webmaster LANDY saaks ka pildid meie kodukale üles panna, mis asuvad hetkel aadressil http://www.tigweld.ee/pildid/Kukepea2006.zip, saaksite ka meie väheseid pilte vaadata.
Hannes
Shrek teami kaardilugeja
Aitäh korraldajatele hea raja eest. Korras autoga oleks täitsa lust olnud. Kahjuks ei olnud võimalik selleks võistluseks kokku lapitud/liimitud ja nätsuga parandatud mootoriga kõike täiel rinnal nautida. Tuukri jaoks oli selle võistluse nimi ebaõnn. Tund aega hiljem starti, kuna polnud laadimist ja siin tänud kohalikule Kose autoteenindusele, kus sain suhtelist kiiresti ümberehitatud mälu järgi T25 geneka selliseks, et ta Pajero mootori külge istuks. Õige kohe selgus, et p...s väntvõlliga pikka pidu ei ole, aga esialgu jaksas veel peaaegu neljanda käiguga liikuda. Mõned punktid võetud, ei suvatsenud aku enam laadimist omistada, tagasi Kosele ja kummardused Veikole, kes oma täkuaku meile andis. Tagasi rajale, mootorit alles kolme käigu jaoks, ilmus välja mingi kummaline publik, kes soovis meid järjekindlalt järvepõhja saata (mingi TR2 autoga pealtvaataja), üks võtmata jäänud punkt, kuhu ülesmäge plokiga vintsides auto lihtsalt kohale ei läinud , vahepeal lõpetas koostöö GPS, mõned võetud punktid, siis sai paar korda õli mootorist otsa, siis kuumenes üle, siis suri välja, siis hakkas külm ja siis tänud Landyle aku eest (uskumatu kui väike aga tubli aku see oli). Lootusrikkalt finishi poole, aga mootorit ainult kaks esimest käiku ja kurvalt kaks minutit ajaga lõhki Hiljem arvutades sain aru, et sinna läks 2. koht.
Pärast pikka kõhklemist otsustasime minna ka teisele katsele, mis vähemalt positiivsuse tagasi andis katse 2. koha näol. Vabandan muidugi võistlejate ees, kes minu õlivingu pidid taluma ja loodan siiralt, et ma kiirel osal kellelegi jalgu ei jäänud (püüdsin niipalju mööda lasta, kui märkasin).
P.S. Aitäh Märgadele Härgadele, kes meid ühest koledast kohast tagasi sikutasid
Pärast pikka kõhklemist otsustasime minna ka teisele katsele, mis vähemalt positiivsuse tagasi andis katse 2. koha näol. Vabandan muidugi võistlejate ees, kes minu õlivingu pidid taluma ja loodan siiralt, et ma kiirel osal kellelegi jalgu ei jäänud (püüdsin niipalju mööda lasta, kui märkasin).
P.S. Aitäh Märgadele Härgadele, kes meid ühest koledast kohast tagasi sikutasid
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Mõned kommentaarid ka Visa hulkuri poolt. Orienteerumisetapil veetsime esimesed 5 tundi kaht vannipunkti (132 ja 134) võttes, kuna vints neelas esimese poole tunniga kogu akus olnud energia. Genekas aga ei olnud nõus akut korrapäraselt laadima, sestap kummitas meid käivitamise ja vintsimise probleem kuni võistluse lõpuni. Siinkohal tahakski tänada kõiki kaasvõistlejaid kes lahkesti olid nõus me masina akule lisaenergiat jagama.
LK2 aga sõitsime senikaua kuni rada tundus veel ilma vintsita läbitavana, seejärel peale paaritunnist sõitu otsustasime mitte rohkem riskida ja jäime ootama finisheerimise aega - parem varblane peos kui...
Aga üldiselt oli rada huvitav ja mitmekesine. Tänud korraldajatele.
LK2 aga sõitsime senikaua kuni rada tundus veel ilma vintsita läbitavana, seejärel peale paaritunnist sõitu otsustasime mitte rohkem riskida ja jäime ootama finisheerimise aega - parem varblane peos kui...
Aga üldiselt oli rada huvitav ja mitmekesine. Tänud korraldajatele.
tegelt jah on meil korralik Gotlandi KÄI kaasas aga nüüd ta läks katki ja kuna oli ilge torm siis läks meil Gotlandile saamisega tiba raskeks.... :ennukas kirjutas:Vahetati käi ära? Mingi uus salarelv Porilasel?porilane kirjutas:Paar sõna ka Porilase teami poolt... otsustasime käia ja pumba ära vahetada...
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Toorik võistkond edastab tänud korraldajatele, kes suutsid tr1 raja kokku panna metsa väljaveo traktoriga. Stardis oleks võinud mainida ka seda, et piloodil läheb akvalangi vaja. Väga lahe kogemus iseenesest.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
- Asukoht: TLN:
- Kontakt:
...ma mötsi et ehk sitakäi...porilane kirjutas:tegelt jah on meil korralik Gotlandi KÄI kaasas aga nüüd ta läks katki ja kuna oli ilge torm siis läks meil Gotlandile saamisega tiba raskeks.... :ennukas kirjutas:Vahetati käi ära? Mingi uus salarelv Porilasel?porilane kirjutas:Paar sõna ka Porilase teami poolt... otsustasime käia ja pumba ära vahetada...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Vastus: Hambavahed on mudased!!