KUKEPEA 2006 27-28.10.2006

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Tollboy

Postitus Postitas Tollboy »

Väga tore oli esimest korda ;;Paris;,offroadi sõita vintsiana.
Teeksin seda veel iga ilmaga :lol:
Huvitav kas pilte on veel tulekul (aitähh)
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Võistkond Kullamäe poolt tänud korraldajatele, mõnusa, huvitava ja porise raja eest! Ja suured tänud võistkonnale Aurora (nr.116) särtsu eest, tänud võistkonnale Nimi Pole Oluline (nr. 412) kes meid meie juhitamatu autoga metsast finisisse aitas ja SUUR äitähh Tom`ile roolivarda eest! Üritasime metsas oma pooldunud roolivarrast Mäkkaiveri moodi (kirve, keermelati ja koormarihmaga) lappida, aga ei tulnd välja. Ju pole nii osav :? Muidu auto ühes tükis peale kosmeetilist laadi hävingu ja alles jäänud 5 meetrise vintsi trossi, millega oli väga haige vintsida.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17325
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Seekord sai Samuraiga tehoabi sõidetud, mis arvestades ilmastikuolusid (eriti tugevat tuult) oli üsna ekstremaalne kogemus. 8)
Kuna võistluspalavikku polnud, siis oli ka natuke roohkem aega pilte klõpsida.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2006.htm

P.S. Minu VÄGA isiklik kaastunne Tuuker Jassile napi ajaga lõhki mineku pärast. :cry: Proovin järgmine kord rohkem abivalmim ja kiirem olla. :oops:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tango
Lendab Madalalt
Postitusi: 627
Liitunud: N Dets 15, 2005 11:22 am
Kontakt:

Postitus Postitas tango »

Tänud ka Tango poolt korraldajatele,kuid 108 punktis hakkas vee sugavus meie tr5-le üle katuse ulatuma.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1958
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Mõned read võistlusest.....
Orjenteerumine kulges meil üle "kivide ja kändude" (muidugi ka otseses tähenduses).Purunes radiaator(õnneks oli liim kaasas),purunes esipiduri toru ja mõne tunni pärast ka tagumine ning eelviimases punktis enne finisit ka esimene püsikiirusliigend.Kuid hommikul selgus,et ega ka teised polnud probleemideta sõitnud.Arven,et oma osa oli ka sellel päris karmil rajal,millest annab aimu ka see,et võeti 34p.
Teise sõidu start õnnestus meil igati hästi aga raja pehmemale osale jõudes tundsime suurt puudust sellest teisest vedavast esirattast.
Paraku pidime rajal kogema ka väga ebasportlikku käitumist ühe "VABA"(TR-2) auto poolt :!:
Nimelt ei tee need mehed väljagi kui nende teele jääb ette teise auto pingul vintsitoss nad lihtsalt sõidavad rahumeeli sellest üle. :floff

Tänud aga korraldajatele ja rajameistritele kes olid leidnud huvitavaid radu (eriti teise päeva rada)
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Nii.

Tänu avaldab korraldajatele ka mudapart.Rada oli põnev ja piisavalt keerukas.Kuludesse tuli kanda kaks küljeklaasi ja esimene püsikiirus liigend (see vist oli selle võistluse ajal toyota haigus)ning mõni ukseplekk.
porilane
tegi autoga allveelaeva
Postitusi: 113
Liitunud: R Juul 15, 2005 4:01 pm

Postitus Postitas porilane »

Paar sõna ka Porilase teami poolt... Võistlus jäi kahjuks VÄGA lühikeseks. Enne esimesse punkti jõudmist suri mootor lihtsalt välja- põhjuseks bensupump. Saime auto mingi aja pärast uuesti käima ja peale teise punkti võtmist otsustasime käia ja pumba ära vahetada. 1,5 tundi ja rajal tagasi.Järgmine punkt tuli ilusti ja siis jõudsime tiigi äärde... ja sain ka mina esimest korda teada mis tunne on kui istud vees ja sõidad.No ja sealt punktist lahkudes arvas teise pumba elektroonika, et tema on meist targem (sest vanarahvaski ütles et targem annab järele...).Peale pumba korduvat lammutamist, mille vahepeal ka liikusime ~20m korraga selgus et mingi elektrooniline junn on lõplikult õhtal ja nii lõppes ka meie sõit.
sass66
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: N Juul 28, 2005 3:36 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas sass66 »

Suur tänu Väikse vankri poolt korraldajatele ja eri tänud n402 tiimile et aitasid suurest soost välja, kus meie istusime 6 tundi ja kaotasime seal 2 labidat, siduri ja vintsi ka.
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

Korraldajaid tänab ka Shrek team, kelle sõit jäi kahjuks pooleli esidifri tõttu. Rada oli hea, nalja sai nabani, muda oli munadeni.
Samas vabaklassi 5 koht on päris hea.

Kui meie webmaster LANDY saaks ka pildid meie kodukale üles panna, mis asuvad hetkel aadressil http://www.tigweld.ee/pildid/Kukepea2006.zip, saaksite ka meie väheseid pilte vaadata.

Hannes
Shrek teami kaardilugeja
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Aitäh korraldajatele hea raja eest. Korras autoga oleks täitsa lust olnud. Kahjuks ei olnud võimalik selleks võistluseks kokku lapitud/liimitud ja nätsuga parandatud mootoriga kõike täiel rinnal nautida. Tuukri jaoks oli selle võistluse nimi ebaõnn. Tund aega hiljem starti, kuna polnud laadimist ja siin tänud kohalikule Kose autoteenindusele, kus sain suhtelist kiiresti ümberehitatud mälu järgi T25 geneka selliseks, et ta Pajero mootori külge istuks. Õige kohe selgus, et p...s väntvõlliga pikka pidu ei ole, aga esialgu jaksas veel peaaegu neljanda käiguga liikuda. Mõned punktid võetud, ei suvatsenud aku enam laadimist omistada, tagasi Kosele ja kummardused :thumb: Veikole, kes oma täkuaku meile andis. Tagasi rajale, mootorit alles kolme käigu jaoks, ilmus välja mingi kummaline publik, kes soovis meid järjekindlalt järvepõhja saata (mingi TR2 autoga pealtvaataja), üks võtmata jäänud punkt, kuhu ülesmäge plokiga vintsides auto lihtsalt kohale ei läinud :( , vahepeal lõpetas koostöö GPS, mõned võetud punktid, siis sai paar korda õli mootorist otsa, siis kuumenes üle, siis suri välja, siis hakkas külm ja siis tänud Landyle aku eest (uskumatu kui väike aga tubli aku see oli). Lootusrikkalt finishi poole, aga mootorit ainult kaks esimest käiku ja kurvalt kaks minutit ajaga lõhki :bcry Hiljem arvutades sain aru, et sinna läks 2. koht.
Pärast pikka kõhklemist otsustasime minna ka teisele katsele, mis vähemalt positiivsuse tagasi andis katse 2. koha näol. Vabandan muidugi võistlejate ees, kes minu õlivingu pidid taluma ja loodan siiralt, et ma kiirel osal kellelegi jalgu ei jäänud (püüdsin niipalju mööda lasta, kui märkasin).
P.S. Aitäh Märgadele Härgadele, kes meid ühest koledast kohast tagasi sikutasid :shock:
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

porilane kirjutas:Paar sõna ka Porilase teami poolt... otsustasime käia ja pumba ära vahetada...
Vahetati käi ära? Mingi uus salarelv Porilasel? :D
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
MOB
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: E Sept 26, 2005 10:33 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas MOB »

Mõned kommentaarid ka Visa hulkuri poolt. Orienteerumisetapil veetsime esimesed 5 tundi kaht vannipunkti (132 ja 134) võttes, kuna vints neelas esimese poole tunniga kogu akus olnud energia. Genekas aga ei olnud nõus akut korrapäraselt laadima, sestap kummitas meid käivitamise ja vintsimise probleem kuni võistluse lõpuni. Siinkohal tahakski tänada kõiki kaasvõistlejaid kes lahkesti olid nõus me masina akule lisaenergiat jagama.
LK2 aga sõitsime senikaua kuni rada tundus veel ilma vintsita läbitavana, seejärel peale paaritunnist sõitu otsustasime mitte rohkem riskida ja jäime ootama finisheerimise aega - parem varblane peos kui...
Aga üldiselt oli rada huvitav ja mitmekesine. Tänud korraldajatele.
porilane
tegi autoga allveelaeva
Postitusi: 113
Liitunud: R Juul 15, 2005 4:01 pm

Postitus Postitas porilane »

ennukas kirjutas:
porilane kirjutas:Paar sõna ka Porilase teami poolt... otsustasime käia ja pumba ära vahetada...
Vahetati käi ära? Mingi uus salarelv Porilasel? :D
tegelt jah on meil korralik Gotlandi KÄI kaasas aga nüüd ta läks katki ja kuna oli ilge torm siis läks meil Gotlandile saamisega tiba raskeks.... : :wink:
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Toorik võistkond edastab tänud korraldajatele, kes suutsid tr1 raja kokku panna metsa väljaveo traktoriga. Stardis oleks võinud mainida ka seda, et piloodil läheb akvalangi vaja. Väga lahe kogemus iseenesest. 8)
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

porilane kirjutas:
ennukas kirjutas:
porilane kirjutas:Paar sõna ka Porilase teami poolt... otsustasime käia ja pumba ära vahetada...
Vahetati käi ära? Mingi uus salarelv Porilasel? :D
tegelt jah on meil korralik Gotlandi KÄI kaasas aga nüüd ta läks katki ja kuna oli ilge torm siis läks meil Gotlandile saamisega tiba raskeks.... : :wink:
...ma mötsi et ehk sitakäi...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”