Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II stage

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas srock »

Zeizaga rääkisin Klaperil ja ta ei olnud ültse kindel, et ta Leetu sõitma tuleb.Tal mingi idee Karpaatidesse minna sõitma.Ütles ,et sõidab neid sõite mis talle meeldib.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

Üleeelmine aasta juhtus ka selliseid lugusid:
Pilt
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Praks1 »

Siis oli see sõit kevadel,ja hommikul sadas veel lund,arvake ise kui soe see vesi on :D
Pool ööd tööd ja kolmas koht ikkagi.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

Peaaegu sama seis mis Zeizal.Seekord oli Mudarakett ametis veealuste uurimistöödega :D
Pilt
HM Racing Team
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas kala »

TULEMUSED

Kui kedagi huvitab siis kirjutaks ka väheke võistlusest,ehk on väheke julgustuseks neile kes pelgavad piiri taha ka mõnikord minna.
Alustaks halvast,kohapeal polnud mingit söögi-joogi ostmis võimalust,aga olime arvestanud sellega,stardi aega venis veitsa esimene päev,alguses häiris,et puude peale oli number maalitud sprayga,sest seda sai ainult ühte moodi võtta,aga samas oli sellel ka see pluss,et kõik pidid seda ühte moodi tegema. Rajad olid minusugusele algajale paras jagu lihtsad ja mulle meeldisid,meeldis ka see et kõikidele katsetele minemine oli ette antud trassi pidi ja ringidega,ning ei puutunud siiberdavate pealtvaatajate autodega kokku.
Üldiselt oli korraldus hea :wink:
Nüüd sõidust endast ka väheke kui kedagi peaks huvitama.
Loosiga võtsime endale number nelja,see määras ära esimese katse stardi koha.
Kõigepealt startisid vabad ja neljaminutiliste vahedega kolmed,ees läksid Vansovics,Zeisa,nr300 ja siis meie,oli natuke turvast,natuke muda,üks järsem kraav ja teisel pool kraavi kaldatipus punkt,mida pidi vintsiga võtma ning siis natuke kihutamist ja oligi läbi esimene katse,see õnnestus meil ka võitta.
Teine katse oli meie jaoks taktikaliselt natuke vale käik,kuna keegi ei olnud nõus esimesena minema siis natuke aega passisime,siis läksime ikkagi esimesena,aga punkte polnud nii lihtne leida ja sinna ka korralik kaotus koht kuues sealt.
Kolmas katse läks lihtsalt raske auto nahka,meie vintsisime oma 10 korda ühes raba punktis ,Vansovics oma 1600kg autoga 1 korra :oops: ja jõudis järgi meile seal,koos hardoga, Hardo sai seal samas punktis ka korralikult vintsida :lol: sellelt katselt siis 5-s koht. Päeva lõpuks oli järjekord selline: Zeiza,Vansovics,Hardo ja meie,ehk kõik oli veel võimalik,et poodiumile tõusta.
Pühapäeva hommikul käisime raja läbi ja silm säras mul,sest oli tunda et see on täpselt meie rada ja on vabalt võimalik poodimile sõitta,ainuke asi mis muret tekitas oli see,et porgand on sigalahja ja ees otsas stardisirge lõpus võimatu olla. Head starti oli selle jaoks vaja sest ma juba teadsin kus kohast sõidan jne...teised rada läbi ei käinud ja oli oodata ummikut kitsastes kohtades.
Stardikoha valisin kohe kõige parema,ühel pool oli mudarakett ja teisel pool oli audi v8-ga kohalik koll, ma ei tea kuidas nad maha magasid, aga esimeses kurvis olime me kolmandad Bergmanis ees ja Hardo järgi,kuni ühe kitsa kohani mille vahelt kuidagi läbi ei mahtunud,proovisin 3-4 korda,aga aru ei saanud kuidas hardo sealt läbi põrkas,Vansovics tegi uue sihi ja sai mööda,siis oli vaja ta kinni püüda,aga meie ebaõnneks oli rööpa ääres kivi mida oli juba kaugelt näha,aga ma ei pidanud seda absoluutselt ohtlikuks kuna pikki rööpast oli sõit ja kindla peale oleks mööda läinud,aga pill veitsa põrkas ühest rööpaservast teise ja riivas velje servaga nii tugevalt,et lõhkus lääba ära,alguses ei saanud arugi,et midagi katki oleks läinud kuna pauk ei tundunud nii tugev. Kõik käisid seal samas kivis, ilmselt neil leevendas see,et veljed kitsamad ja rehvid punnis,ning käisid pehmemalt seal ära,porgandil velg rehviga ühel joonel peaaegu Toyota lääba on paras sitt ja isegi selle tugevdamisega saia ei saa sellest :lol: Ühesõnaga teisel päeval ei saanud ühtegi ringi kirja ja tulemus 0
kokkuvõttes V koht.
Mõtlesin et kirjutan väheke pikemalt,ehk kellegile pakub huvi ja inspireerin teisi ka seda tegema,sest mu arust pole siin foorumis viimasel ajal enam midagi lugeda.
Kukepeal on stihl oma endises koosseisus rajal ja ma loodan valgega rajal olla kui valmis saab :)
56157755
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Veiko »

Hea kokkuvõtte. Kas Hardo on nüüd Lõuna-Eesti meister?

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Maasturid »

Meil seekord midagi rõõmustavat kirjutada pole.
Esimesel katsel saime sõita 20 minutit, võtta kuuest punktist kolm ja oligi meile võistlus lõppenud.Põhjuseks purunenud rooli õlak esisillas.Murdumise kohast oli näha, et pool sellest hoovast oli juba varem murdunud olnud.Õnneks purunes see ennem laskumist pehmele alale aga ka sealt oli tükk tegemist tagurpidi ilma roolita teele saada.
Positiivse poole peale võib aga kirjutada selle, et meie auto jäi välistest vigastustest puutumata.Nähes TR-1 autosid tulemas ringrajalt ei oleks kuidagi tahtnud seda ise sõita.Kuuldavasti ei näinud TR-3 masinad just paremad välja.
Nüüd tuleb meil Sirgalas Lätlastega tihe rebimine.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

Veiko kirjutas:Hea kokkuvõtte. Kas Hardo on nüüd Lõuna-Eesti meister?

Veiko
Kahjuks ei saanud Lõuna-Eesti :D meistriks aga sain Läti karikasarja 2.koha.Väga vähe jäi esimesest puudu aga selgelt määras seekord võidu mitte sõiduoskus vaid auto kaal ja sellega seoses kaotatud minutid mis kuulusid lisavintsimisele.Vancovisega ja Zeizaga on muidugi väga huvitav koos sõita kuna need on konkurendid sõna otseses mõttes.Nendega koos sõites õpib päris kiiresti ja palju.
Lätis on põhirõhk ikkagi kiiretel sõitudel,krossidel ja joonorienteerumistel. Ja kui läheb vintsimiseks,siis ka see on kiire ja isegi väga kiire.
Ma ei kujutaks ette üle 2 tonnist autot ja elektrivintsi (nt.cu 9000) Lätis ja hea koha peal ka veel :lol: .....
Tavaorienteerumist (tobedat vineertahvlite pildistamist,eriti öösel :D) on oluliselt vähem ja selle eest ei premeerita ka suure koefitsendiga nagu meil. Sellepärast ei võida TR3-s seal ka kunagi aeglased või kolmekohalised autod ühtegi katset,rääkimata kogu võistlusest.
ASMV-l läheb ka meil kolmel (Zeiza ,Vancovis ,mina) omavahel ikka tõsiseks võitluseks,kuna NEZ cupi arvestuses on meil ainult paaripunktine vahe ja võita võivad kõik.Hetkel on tabelis Zeiza esimene,mina teine ja Vancovis kolmas.
Ülejäänud on kõvasti maas.
Järgmine hooaeg ei plaani ma arvatavasti enam sõita ühelegi aastaarvestusele,vaid sõidan ainult neid sõite kus pildistamist on vähe,öist sõitu minimaalselt ja mis lihtsalt meeldivad.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Arto »

Kuna Tom kõiki katseid ei näinud siis lisan siia kirjelduse ülejäänud TR-1 rajast.
Toodud katse kus Tom ennast ära lõhkus oli tegelikuses kiiruskatse pikki sihti, kus mingil põhjusel pidi tegema kuues punktis fotod.
Järgmine oligi siis ringrada, olime valmis kõige hullemaks kuna veel oli meeles Stiga ringrada kus rasket G-d sai ikka läbi ploki vintsida aga üllatuseks olid leedukad teinud täiesti sõidetava ringraja, kui jätta välja see üks koht kus siis kõik kes tahtsid ikka tulemusele sõita olid sunnitud oma autod ära lõhkuma. Tegemist oli suhteliselt suure külgkaldega lõiguga mis tänu ilmataadi abile oli meeldivalt libe, seega kui soovisid seda nobedalt läbida siis polnud muud kui aga hooga mööda kallakut, küljega vastu puud väike toetus, hüpe edasi küljega vastu järgmist puud ning veel üks kord sama protseduur ning lõik läbitud oligi. Kuna me otsustasime seekord kandilist autot veel mitte ümmarguseks teha siis meelitasime ennast vintsi abil sealt puudevahelt läbi, kahjuks kulus siis selle lõigu läbimiseks umbes 20 minutit.
Järgmine katse oli kogu võistluse ainuke orienteerumine, metsas oli ligikaudu 10 punkti, kuna me olime ringrajalt peale esimest ringi maha tulnud ning startisime orienteerumisele esimestena siis saime punktide otsimisel näha natuke rohkem vaeva ning otsida punktidesse juurdepääsuteid.
Järgmiseks katseks legendisõit liivakarjääris, väga mõnus katse.
Peale legendisõitu oli korraldaja mõelnud välja uue ja huvitava katse. Sama legendikatse tuli enda GPS jälje järgi tagurpidi tagasi sõita. Tempo tõusis veelgi, aeg paranes kusagil 3 minuti jagu.
Peale seda tekkis meile umbes kolme tunnine paus, et siis pimeduses söösta viimasele katsele, milleks siis taas legendsõit, sedakorda polnud korraldaja koonerdanud ning katse kogupikkuseks oli 62 km. Kahjuks oli legendi jäänud üks näpukas, mille selgitamine võttis ikka mõnusalt aega aga kui sellest üle olime saanud siis läks sõit rõõmsalt edasi. Mingi moment hakkas nagu saama küll sellest mööda metsateid kihutamisest ning uurisin Gunnarilt, et palju veel sõita on, vastuseks tuli, et oleme läbinud alles 2/3 trassist. Tallasime siis muidugi edasi aga no see 60 kilomeetrit on ikka hirmus palju küll.
Kokkuvõtteks võib ütelda, et trass oli tehtud just TR-1 klassile aga minu arvates võiks ikka orienteerumist rohkem olla.

Täname veel Hardot kes meile majutuse bronnis, ikka hirmus mõnus on kui ööbid võistluskeskuses.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

TR- kolmede start krossile.Ma kõige parempoolsema autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=nB_lfdnU ... ure=relmfu
HM Racing Team
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas enx »

Movistar kirjutas:TR- kolmede start krossile.Ma kõige parempoolsema autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=nB_lfdnU ... ure=relmfu
Päris hää minek sul :D
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

Võiks parem olla.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st

Postitus Postitas Movistar »

http://www.youtube.com/watch?v=qpmiRe5j ... re=related

Väike ülevaade TR3 de ja Open masinate krossist Leedus.
Minutil 2.39 on vintsi kiiruse test turba sees.
HM Racing Team
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”