Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II stage
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Zeizaga rääkisin Klaperil ja ta ei olnud ültse kindel, et ta Leetu sõitma tuleb.Tal mingi idee Karpaatidesse minna sõitma.Ütles ,et sõidab neid sõite mis talle meeldib.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Üleeelmine aasta juhtus ka selliseid lugusid:
HM Racing Team
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Siis oli see sõit kevadel,ja hommikul sadas veel lund,arvake ise kui soe see vesi on
Pool ööd tööd ja kolmas koht ikkagi.
Pool ööd tööd ja kolmas koht ikkagi.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Peaaegu sama seis mis Zeizal.Seekord oli Mudarakett ametis veealuste uurimistöödega
HM Racing Team
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
TULEMUSED
Kui kedagi huvitab siis kirjutaks ka väheke võistlusest,ehk on väheke julgustuseks neile kes pelgavad piiri taha ka mõnikord minna.
Alustaks halvast,kohapeal polnud mingit söögi-joogi ostmis võimalust,aga olime arvestanud sellega,stardi aega venis veitsa esimene päev,alguses häiris,et puude peale oli number maalitud sprayga,sest seda sai ainult ühte moodi võtta,aga samas oli sellel ka see pluss,et kõik pidid seda ühte moodi tegema. Rajad olid minusugusele algajale paras jagu lihtsad ja mulle meeldisid,meeldis ka see et kõikidele katsetele minemine oli ette antud trassi pidi ja ringidega,ning ei puutunud siiberdavate pealtvaatajate autodega kokku.
Üldiselt oli korraldus hea
Nüüd sõidust endast ka väheke kui kedagi peaks huvitama.
Loosiga võtsime endale number nelja,see määras ära esimese katse stardi koha.
Kõigepealt startisid vabad ja neljaminutiliste vahedega kolmed,ees läksid Vansovics,Zeisa,nr300 ja siis meie,oli natuke turvast,natuke muda,üks järsem kraav ja teisel pool kraavi kaldatipus punkt,mida pidi vintsiga võtma ning siis natuke kihutamist ja oligi läbi esimene katse,see õnnestus meil ka võitta.
Teine katse oli meie jaoks taktikaliselt natuke vale käik,kuna keegi ei olnud nõus esimesena minema siis natuke aega passisime,siis läksime ikkagi esimesena,aga punkte polnud nii lihtne leida ja sinna ka korralik kaotus koht kuues sealt.
Kolmas katse läks lihtsalt raske auto nahka,meie vintsisime oma 10 korda ühes raba punktis ,Vansovics oma 1600kg autoga 1 korra ja jõudis järgi meile seal,koos hardoga, Hardo sai seal samas punktis ka korralikult vintsida sellelt katselt siis 5-s koht. Päeva lõpuks oli järjekord selline: Zeiza,Vansovics,Hardo ja meie,ehk kõik oli veel võimalik,et poodiumile tõusta.
Pühapäeva hommikul käisime raja läbi ja silm säras mul,sest oli tunda et see on täpselt meie rada ja on vabalt võimalik poodimile sõitta,ainuke asi mis muret tekitas oli see,et porgand on sigalahja ja ees otsas stardisirge lõpus võimatu olla. Head starti oli selle jaoks vaja sest ma juba teadsin kus kohast sõidan jne...teised rada läbi ei käinud ja oli oodata ummikut kitsastes kohtades.
Stardikoha valisin kohe kõige parema,ühel pool oli mudarakett ja teisel pool oli audi v8-ga kohalik koll, ma ei tea kuidas nad maha magasid, aga esimeses kurvis olime me kolmandad Bergmanis ees ja Hardo järgi,kuni ühe kitsa kohani mille vahelt kuidagi läbi ei mahtunud,proovisin 3-4 korda,aga aru ei saanud kuidas hardo sealt läbi põrkas,Vansovics tegi uue sihi ja sai mööda,siis oli vaja ta kinni püüda,aga meie ebaõnneks oli rööpa ääres kivi mida oli juba kaugelt näha,aga ma ei pidanud seda absoluutselt ohtlikuks kuna pikki rööpast oli sõit ja kindla peale oleks mööda läinud,aga pill veitsa põrkas ühest rööpaservast teise ja riivas velje servaga nii tugevalt,et lõhkus lääba ära,alguses ei saanud arugi,et midagi katki oleks läinud kuna pauk ei tundunud nii tugev. Kõik käisid seal samas kivis, ilmselt neil leevendas see,et veljed kitsamad ja rehvid punnis,ning käisid pehmemalt seal ära,porgandil velg rehviga ühel joonel peaaegu Toyota lääba on paras sitt ja isegi selle tugevdamisega saia ei saa sellest Ühesõnaga teisel päeval ei saanud ühtegi ringi kirja ja tulemus 0
kokkuvõttes V koht.
Mõtlesin et kirjutan väheke pikemalt,ehk kellegile pakub huvi ja inspireerin teisi ka seda tegema,sest mu arust pole siin foorumis viimasel ajal enam midagi lugeda.
Kukepeal on stihl oma endises koosseisus rajal ja ma loodan valgega rajal olla kui valmis saab
Kui kedagi huvitab siis kirjutaks ka väheke võistlusest,ehk on väheke julgustuseks neile kes pelgavad piiri taha ka mõnikord minna.
Alustaks halvast,kohapeal polnud mingit söögi-joogi ostmis võimalust,aga olime arvestanud sellega,stardi aega venis veitsa esimene päev,alguses häiris,et puude peale oli number maalitud sprayga,sest seda sai ainult ühte moodi võtta,aga samas oli sellel ka see pluss,et kõik pidid seda ühte moodi tegema. Rajad olid minusugusele algajale paras jagu lihtsad ja mulle meeldisid,meeldis ka see et kõikidele katsetele minemine oli ette antud trassi pidi ja ringidega,ning ei puutunud siiberdavate pealtvaatajate autodega kokku.
Üldiselt oli korraldus hea
Nüüd sõidust endast ka väheke kui kedagi peaks huvitama.
Loosiga võtsime endale number nelja,see määras ära esimese katse stardi koha.
Kõigepealt startisid vabad ja neljaminutiliste vahedega kolmed,ees läksid Vansovics,Zeisa,nr300 ja siis meie,oli natuke turvast,natuke muda,üks järsem kraav ja teisel pool kraavi kaldatipus punkt,mida pidi vintsiga võtma ning siis natuke kihutamist ja oligi läbi esimene katse,see õnnestus meil ka võitta.
Teine katse oli meie jaoks taktikaliselt natuke vale käik,kuna keegi ei olnud nõus esimesena minema siis natuke aega passisime,siis läksime ikkagi esimesena,aga punkte polnud nii lihtne leida ja sinna ka korralik kaotus koht kuues sealt.
Kolmas katse läks lihtsalt raske auto nahka,meie vintsisime oma 10 korda ühes raba punktis ,Vansovics oma 1600kg autoga 1 korra ja jõudis järgi meile seal,koos hardoga, Hardo sai seal samas punktis ka korralikult vintsida sellelt katselt siis 5-s koht. Päeva lõpuks oli järjekord selline: Zeiza,Vansovics,Hardo ja meie,ehk kõik oli veel võimalik,et poodiumile tõusta.
Pühapäeva hommikul käisime raja läbi ja silm säras mul,sest oli tunda et see on täpselt meie rada ja on vabalt võimalik poodimile sõitta,ainuke asi mis muret tekitas oli see,et porgand on sigalahja ja ees otsas stardisirge lõpus võimatu olla. Head starti oli selle jaoks vaja sest ma juba teadsin kus kohast sõidan jne...teised rada läbi ei käinud ja oli oodata ummikut kitsastes kohtades.
Stardikoha valisin kohe kõige parema,ühel pool oli mudarakett ja teisel pool oli audi v8-ga kohalik koll, ma ei tea kuidas nad maha magasid, aga esimeses kurvis olime me kolmandad Bergmanis ees ja Hardo järgi,kuni ühe kitsa kohani mille vahelt kuidagi läbi ei mahtunud,proovisin 3-4 korda,aga aru ei saanud kuidas hardo sealt läbi põrkas,Vansovics tegi uue sihi ja sai mööda,siis oli vaja ta kinni püüda,aga meie ebaõnneks oli rööpa ääres kivi mida oli juba kaugelt näha,aga ma ei pidanud seda absoluutselt ohtlikuks kuna pikki rööpast oli sõit ja kindla peale oleks mööda läinud,aga pill veitsa põrkas ühest rööpaservast teise ja riivas velje servaga nii tugevalt,et lõhkus lääba ära,alguses ei saanud arugi,et midagi katki oleks läinud kuna pauk ei tundunud nii tugev. Kõik käisid seal samas kivis, ilmselt neil leevendas see,et veljed kitsamad ja rehvid punnis,ning käisid pehmemalt seal ära,porgandil velg rehviga ühel joonel peaaegu Toyota lääba on paras sitt ja isegi selle tugevdamisega saia ei saa sellest Ühesõnaga teisel päeval ei saanud ühtegi ringi kirja ja tulemus 0
kokkuvõttes V koht.
Mõtlesin et kirjutan väheke pikemalt,ehk kellegile pakub huvi ja inspireerin teisi ka seda tegema,sest mu arust pole siin foorumis viimasel ajal enam midagi lugeda.
Kukepeal on stihl oma endises koosseisus rajal ja ma loodan valgega rajal olla kui valmis saab
56157755
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Hea kokkuvõtte. Kas Hardo on nüüd Lõuna-Eesti meister?
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Meil seekord midagi rõõmustavat kirjutada pole.
Esimesel katsel saime sõita 20 minutit, võtta kuuest punktist kolm ja oligi meile võistlus lõppenud.Põhjuseks purunenud rooli õlak esisillas.Murdumise kohast oli näha, et pool sellest hoovast oli juba varem murdunud olnud.Õnneks purunes see ennem laskumist pehmele alale aga ka sealt oli tükk tegemist tagurpidi ilma roolita teele saada.
Positiivse poole peale võib aga kirjutada selle, et meie auto jäi välistest vigastustest puutumata.Nähes TR-1 autosid tulemas ringrajalt ei oleks kuidagi tahtnud seda ise sõita.Kuuldavasti ei näinud TR-3 masinad just paremad välja.
Nüüd tuleb meil Sirgalas Lätlastega tihe rebimine.
Esimesel katsel saime sõita 20 minutit, võtta kuuest punktist kolm ja oligi meile võistlus lõppenud.Põhjuseks purunenud rooli õlak esisillas.Murdumise kohast oli näha, et pool sellest hoovast oli juba varem murdunud olnud.Õnneks purunes see ennem laskumist pehmele alale aga ka sealt oli tükk tegemist tagurpidi ilma roolita teele saada.
Positiivse poole peale võib aga kirjutada selle, et meie auto jäi välistest vigastustest puutumata.Nähes TR-1 autosid tulemas ringrajalt ei oleks kuidagi tahtnud seda ise sõita.Kuuldavasti ei näinud TR-3 masinad just paremad välja.
Nüüd tuleb meil Sirgalas Lätlastega tihe rebimine.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Kahjuks ei saanud Lõuna-Eesti meistriks aga sain Läti karikasarja 2.koha.Väga vähe jäi esimesest puudu aga selgelt määras seekord võidu mitte sõiduoskus vaid auto kaal ja sellega seoses kaotatud minutid mis kuulusid lisavintsimisele.Vancovisega ja Zeizaga on muidugi väga huvitav koos sõita kuna need on konkurendid sõna otseses mõttes.Nendega koos sõites õpib päris kiiresti ja palju.Veiko kirjutas:Hea kokkuvõtte. Kas Hardo on nüüd Lõuna-Eesti meister?
Veiko
Lätis on põhirõhk ikkagi kiiretel sõitudel,krossidel ja joonorienteerumistel. Ja kui läheb vintsimiseks,siis ka see on kiire ja isegi väga kiire.
Ma ei kujutaks ette üle 2 tonnist autot ja elektrivintsi (nt.cu 9000) Lätis ja hea koha peal ka veel .....
Tavaorienteerumist (tobedat vineertahvlite pildistamist,eriti öösel ) on oluliselt vähem ja selle eest ei premeerita ka suure koefitsendiga nagu meil. Sellepärast ei võida TR3-s seal ka kunagi aeglased või kolmekohalised autod ühtegi katset,rääkimata kogu võistlusest.
ASMV-l läheb ka meil kolmel (Zeiza ,Vancovis ,mina) omavahel ikka tõsiseks võitluseks,kuna NEZ cupi arvestuses on meil ainult paaripunktine vahe ja võita võivad kõik.Hetkel on tabelis Zeiza esimene,mina teine ja Vancovis kolmas.
Ülejäänud on kõvasti maas.
Järgmine hooaeg ei plaani ma arvatavasti enam sõita ühelegi aastaarvestusele,vaid sõidan ainult neid sõite kus pildistamist on vähe,öist sõitu minimaalselt ja mis lihtsalt meeldivad.
HM Racing Team
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Kuna Tom kõiki katseid ei näinud siis lisan siia kirjelduse ülejäänud TR-1 rajast.
Toodud katse kus Tom ennast ära lõhkus oli tegelikuses kiiruskatse pikki sihti, kus mingil põhjusel pidi tegema kuues punktis fotod.
Järgmine oligi siis ringrada, olime valmis kõige hullemaks kuna veel oli meeles Stiga ringrada kus rasket G-d sai ikka läbi ploki vintsida aga üllatuseks olid leedukad teinud täiesti sõidetava ringraja, kui jätta välja see üks koht kus siis kõik kes tahtsid ikka tulemusele sõita olid sunnitud oma autod ära lõhkuma. Tegemist oli suhteliselt suure külgkaldega lõiguga mis tänu ilmataadi abile oli meeldivalt libe, seega kui soovisid seda nobedalt läbida siis polnud muud kui aga hooga mööda kallakut, küljega vastu puud väike toetus, hüpe edasi küljega vastu järgmist puud ning veel üks kord sama protseduur ning lõik läbitud oligi. Kuna me otsustasime seekord kandilist autot veel mitte ümmarguseks teha siis meelitasime ennast vintsi abil sealt puudevahelt läbi, kahjuks kulus siis selle lõigu läbimiseks umbes 20 minutit.
Järgmine katse oli kogu võistluse ainuke orienteerumine, metsas oli ligikaudu 10 punkti, kuna me olime ringrajalt peale esimest ringi maha tulnud ning startisime orienteerumisele esimestena siis saime punktide otsimisel näha natuke rohkem vaeva ning otsida punktidesse juurdepääsuteid.
Järgmiseks katseks legendisõit liivakarjääris, väga mõnus katse.
Peale legendisõitu oli korraldaja mõelnud välja uue ja huvitava katse. Sama legendikatse tuli enda GPS jälje järgi tagurpidi tagasi sõita. Tempo tõusis veelgi, aeg paranes kusagil 3 minuti jagu.
Peale seda tekkis meile umbes kolme tunnine paus, et siis pimeduses söösta viimasele katsele, milleks siis taas legendsõit, sedakorda polnud korraldaja koonerdanud ning katse kogupikkuseks oli 62 km. Kahjuks oli legendi jäänud üks näpukas, mille selgitamine võttis ikka mõnusalt aega aga kui sellest üle olime saanud siis läks sõit rõõmsalt edasi. Mingi moment hakkas nagu saama küll sellest mööda metsateid kihutamisest ning uurisin Gunnarilt, et palju veel sõita on, vastuseks tuli, et oleme läbinud alles 2/3 trassist. Tallasime siis muidugi edasi aga no see 60 kilomeetrit on ikka hirmus palju küll.
Kokkuvõtteks võib ütelda, et trass oli tehtud just TR-1 klassile aga minu arvates võiks ikka orienteerumist rohkem olla.
Täname veel Hardot kes meile majutuse bronnis, ikka hirmus mõnus on kui ööbid võistluskeskuses.
Toodud katse kus Tom ennast ära lõhkus oli tegelikuses kiiruskatse pikki sihti, kus mingil põhjusel pidi tegema kuues punktis fotod.
Järgmine oligi siis ringrada, olime valmis kõige hullemaks kuna veel oli meeles Stiga ringrada kus rasket G-d sai ikka läbi ploki vintsida aga üllatuseks olid leedukad teinud täiesti sõidetava ringraja, kui jätta välja see üks koht kus siis kõik kes tahtsid ikka tulemusele sõita olid sunnitud oma autod ära lõhkuma. Tegemist oli suhteliselt suure külgkaldega lõiguga mis tänu ilmataadi abile oli meeldivalt libe, seega kui soovisid seda nobedalt läbida siis polnud muud kui aga hooga mööda kallakut, küljega vastu puud väike toetus, hüpe edasi küljega vastu järgmist puud ning veel üks kord sama protseduur ning lõik läbitud oligi. Kuna me otsustasime seekord kandilist autot veel mitte ümmarguseks teha siis meelitasime ennast vintsi abil sealt puudevahelt läbi, kahjuks kulus siis selle lõigu läbimiseks umbes 20 minutit.
Järgmine katse oli kogu võistluse ainuke orienteerumine, metsas oli ligikaudu 10 punkti, kuna me olime ringrajalt peale esimest ringi maha tulnud ning startisime orienteerumisele esimestena siis saime punktide otsimisel näha natuke rohkem vaeva ning otsida punktidesse juurdepääsuteid.
Järgmiseks katseks legendisõit liivakarjääris, väga mõnus katse.
Peale legendisõitu oli korraldaja mõelnud välja uue ja huvitava katse. Sama legendikatse tuli enda GPS jälje järgi tagurpidi tagasi sõita. Tempo tõusis veelgi, aeg paranes kusagil 3 minuti jagu.
Peale seda tekkis meile umbes kolme tunnine paus, et siis pimeduses söösta viimasele katsele, milleks siis taas legendsõit, sedakorda polnud korraldaja koonerdanud ning katse kogupikkuseks oli 62 km. Kahjuks oli legendi jäänud üks näpukas, mille selgitamine võttis ikka mõnusalt aega aga kui sellest üle olime saanud siis läks sõit rõõmsalt edasi. Mingi moment hakkas nagu saama küll sellest mööda metsateid kihutamisest ning uurisin Gunnarilt, et palju veel sõita on, vastuseks tuli, et oleme läbinud alles 2/3 trassist. Tallasime siis muidugi edasi aga no see 60 kilomeetrit on ikka hirmus palju küll.
Kokkuvõtteks võib ütelda, et trass oli tehtud just TR-1 klassile aga minu arvates võiks ikka orienteerumist rohkem olla.
Täname veel Hardot kes meile majutuse bronnis, ikka hirmus mõnus on kui ööbid võistluskeskuses.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
TR- kolmede start krossile.Ma kõige parempoolsema autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=nB_lfdnU ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=nB_lfdnU ... ure=relmfu
HM Racing Team
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
Päris hää minek sulMovistar kirjutas:TR- kolmede start krossile.Ma kõige parempoolsema autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=nB_lfdnU ... ure=relmfu
Sämmy Offroad Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Švencioni, Gladiatoriai 4×4 NEZ Championship 2012 II st
http://www.youtube.com/watch?v=qpmiRe5j ... re=related
Väike ülevaade TR3 de ja Open masinate krossist Leedus.
Minutil 2.39 on vintsi kiiruse test turba sees.
Väike ülevaade TR3 de ja Open masinate krossist Leedus.
Minutil 2.39 on vintsi kiiruse test turba sees.
HM Racing Team