Eelmisel aastal otsustasime rohkem mitte osaleda aga seekordsed arengud tekitasid tõsise soovi sõitma tulla. Paraku hakkab jälle kahtlusi tekkima. Kui piisavalt pappi ja aega, et paar päeva rada hõõruda, saab tulemuse palju paremaks küll. Tundub ebaõiglane? Aga eks sõltub, kummalt poolt vaadata. Esialgu keskendume Stigale.Neuser kirjutas:Kas need nn. treeningud ei muuda offroadi veel ebavõrdsemaks kui ta on ja ei tekita paksu verd võistlejate vahel, sest on ju ilmselge, et välisvõistlejad ja ka enamus põhja Eestist osalejad ei lähe kaks nädalat varem teise Eesti otsa proovisõite tegema.runn kirjutas: Homsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Ps. Kas ka ise võistled, Vello?
Klaperjaht 2012
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Klaperjaht 2012
Tehtud, mõeldud.
Re: Klaperjaht 2012
Loen ma juhendit ja Vaba13 on sellest välja jäetud. Kas ja mis moodi Vaba13 stardis saaks olla. Kui lastakse siis kellega kokku , kuidas täpselt arvestust peetakse, kellega koos seda peetakse. Kui palju peaks olema masinaid stardis et üldse arvestus toimuks ? Kuidagi segaseks jääb see asi tänase päeva seisuga.
Loen juttu , et Vaba13 läheb stari teises sõidus koos TR3 ga ?
Siiani toimunud sõitudes on arvestust peetud Vaba , Vaba13 ja TR2 koos. Kuidas nüüd see asi siis välja näeb? Kus sõidavad portaaliga Vabad kel all 33" ratas ?
Kuidagi keeruline see asi minu jaoks tundub olema.
Loen juttu , et Vaba13 läheb stari teises sõidus koos TR3 ga ?
Siiani toimunud sõitudes on arvestust peetud Vaba , Vaba13 ja TR2 koos. Kuidas nüüd see asi siis välja näeb? Kus sõidavad portaaliga Vabad kel all 33" ratas ?
Kuidagi keeruline see asi minu jaoks tundub olema.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Klaperjaht 2012
Heinzal küsimus, millele ootan ka mina vastust. Tahaks ikka suurema papuga mürada.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Klaperjaht 2012
Teretulemast TR3-e. Seal saad mürada niipalju kui soovid ja ükskõik millise rattaga soovid Peaasi,et üle 1043 mm ei lähe.JaanusLI kirjutas:Tahaks ikka suurema papuga mürada.
HM Racing Team
Re: Klaperjaht 2012
Hakkasin ka mina mõtlema selle arvestuse pidamise üle. Kui vaba sõidab ühel ajal ja vaba13 teisel ajal. Portaal ja 33'' ei puhu ju praegu pilli sest hetkel kehtivate reeglite järgi on see ju lubatud.
Aga see mulle meeldib, et ei pea tr1ga koos "kõva" rada sõitma. Saab ikka mudas mürada ma loodan.
Aga see mulle meeldib, et ei pea tr1ga koos "kõva" rada sõitma. Saab ikka mudas mürada ma loodan.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: Klaperjaht 2012
Härrased
On kaks sõitu kuni 33" rehv ja üle.
EAL jagab punkte nii nagu vaja, oskab
Kui klassis ei ole 5 võistkonda ei jagata auhindu
Arvetus ehk karikad ja arvestatavad auhinnad on hetkel olemas:
TR-1
4x4 Vaba
TR-3
ATV
Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Seega ei oska ma rohkem hetkel aidata. Peate ise mingi lahenduse pakkuma....
Euro trophy sarjas...
Võistlus rada on olemas aga tegelik maha märkimine algab alles 21.08.
Mait jah ma võistlen aga vintsmanina. Ja sellelgi rajal ei ole järgmine ring samasugune nagu eelmine. Rada on juhile hulga raskem. Vintsmanil vaja kiireid ja tugevaid jala lihaseid
On kaks sõitu kuni 33" rehv ja üle.
EAL jagab punkte nii nagu vaja, oskab
Kui klassis ei ole 5 võistkonda ei jagata auhindu
Arvetus ehk karikad ja arvestatavad auhinnad on hetkel olemas:
TR-1
4x4 Vaba
TR-3
ATV
Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Seega ei oska ma rohkem hetkel aidata. Peate ise mingi lahenduse pakkuma....
Euro trophy sarjas...
Loeme uuestiHomsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Võistlus rada on olemas aga tegelik maha märkimine algab alles 21.08.
Mait jah ma võistlen aga vintsmanina. Ja sellelgi rajal ei ole järgmine ring samasugune nagu eelmine. Rada on juhile hulga raskem. Vintsmanil vaja kiireid ja tugevaid jala lihaseid
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- sportlane50
- Fitting 44"
- Postitusi: 432
- Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald
Re: Klaperjaht 2012
Turistitiim Mitsu on hetkel liikuva autota, seega sel aastal ei õnnestu osaleda kahjuks.
/ edit: Võistlust siiski jälgima tuleme
Bert
/ edit: Võistlust siiski jälgima tuleme
Bert
Viimati muutis sportlane50, E Aug 20, 2012 11:14 am, muudetud 1 kord kokku.
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
+372 56 9I7 955
Re: Klaperjaht 2012
Siit lugedes on selge , et Vaba13 ja TR2 on mängust välja lükatud ja TR 3 ga võidu sõitma minna on natuke palju. Meie sellisel juhul küll ei näe mingit mõtet autot asja eest teist taga sinna lõhkuma minna. Andke andeks aga see on liig mis liig. Järelikult järgmine Vaba13 strat on Kukepea.runn kirjutas:Härrased
On kaks sõitu kuni 33" rehv ja üle.
EAL jagab punkte nii nagu vaja, oskab
Kui klassis ei ole 5 võistkonda ei jagata auhindu
Arvetus ehk karikad ja arvestatavad auhinnad on hetkel olemas:
TR-1
4x4 Vaba
TR-3
ATV
Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Seega ei oska ma rohkem hetkel aidata. Peate ise mingi lahenduse pakkuma....
Euro trophy sarjas...
Loeme uuestiHomsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Võistlus rada on olemas aga tegelik maha märkimine algab alles 21.08.
Mait jah ma võistlen aga vintsmanina. Ja sellelgi rajal ei ole järgmine ring samasugune nagu eelmine. Rada on juhile hulga raskem. Vintsmanil vaja kiireid ja tugevaid jala lihaseid
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Klaperjaht 2012
TR-3 ga koos on julm jah. ootan huviga siis. Näituseks kui vaba13 ja tr 2 omavahel saavad puksida,siis panen suurema ja kui ei,siis kruvin 33" boggeri alla, Isiklikult pooldaks vaba13 plaani... Kiire sutsu,sest regamine ju alanud ja mis ma sinna klassiks lõpuks panen .
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.
Re: Klaperjaht 2012
Et kui tuleb Vaba13 + tr2 kokku vähmalt viis võistkonda tehakse neile eraldi arvestusrunn kirjutas: Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Mingi räige paugutamine tuleb, et portaal miinus või mis?runn kirjutas: Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: Klaperjaht 2012
Väidan vastupidist, Buffi portaal+Suzuki on väga kiire pill, on korduvalt tõestanud kiiretel radadel.Ja egas Porikärbes sitemast puust pole.runn kirjutas:
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Peaks vist nädalase treeningu tegema,ehk osta koht esikolmikusse
Tegelt isiklikult ei poolda sellist varianti,jäägu ikka kõigile võrdsed võimalused.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Klaperjaht 2012
Seda minagi mõtlen. Aga tahaks aru saada mida runn selle all mõtles.srock kirjutas:Väidan vastupidist, Buffi portaal+Suzuki on väga kiire pill, on korduvalt tõestanud kiiretel radadel.Ja egas Porikärbes sitemast puust pole.runn kirjutas:
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: Klaperjaht 2012
Sooviks ka rajameistrilt vastust,et kas tuleb nii nagu eelmine aasta klaasideni mudas vintsimise võistlus? kui on nii siis meie võiskond Buff loobub ja valmistume kukepeaks. vanas vaba klassis 5te autot vist kokku ei meelita.
Buff piloot,
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
Re: Klaperjaht 2012
Tere austatud off-roaderid !
selgituseks Teie poolt arusaamatutele teemadele:
- Rada on avatud treeninguteks seepärast, et Te saaksite valida õige vedrustuse ning rehvi, vastavalt rajale. Viimane jooksev nädal enne sõitu on rada kõigile suletud. Raja trassi täpselt ei tea keegi. Need kes tulevad treeningule saavad vaid piirkonnaga tutvuda ja hetkel olemasolevaid olusid proovida.
- võistlusklasse on võimalik genereerida lõputult. Nii võib lisaks olemasolevatele teha veel Suzukide klassi ... või näiteks kollaste autode klassi.... Ilmselgelt on korraldajana raske välja panna korralikke auhindu klassidele TR1, TR2, TR3, TR13, 4X4-VABA ja veel midagi seda enam, kui klassis võistleb umbes 5 autot. Klasside kokkuviimise mõte oli arvan et eeldatavasti tekitada finantsiliselt elujõulised klassid, millistes sõitmine ei ole autole hävitav ning tagab normaalse konkurentsi, mis oleks vähemalt 15 autot (isiklikult arvan, et paigaldades tavalise maasturi talasillale 33" asemel 35" või suurema rehvi, saab lihtsalt tehnikast kiiremini jagu). Raja trassi koostamisel on aluseks kuni 33" rehvimõõduga autod ning suurema rehviga autod. Nendes kahes stardis (sõidus) võib omakorda pidada mitme erineva võistlusklassi arvestust. Seega soovitan neil kes tahavad vähem muda panna alla lihtsalt 33" rehv ja suurematele mudanõudlejatele suurem rehv ning startida teises sõidus. Esialgsete mõõtmiste tulemusena on kohapealsed olud veetaseme osas kõigile alla 50 cm. Tekkiva mudakihi paksust ei tea täpselt keegi. Osaliselt lõikub raja trass ojaäärse luhaga, ning sealne aluspinnas on hetkel tundmatu, kuid seal kasvab hetkel tavaline taimestik ja puud on mõne meetri raadiuses olemas. Kohtades kus puid ei ole saavad olema betoonist ankrud maa sees.
- kuna võistlust filmitakse 6 kaameraga ning toodetakse ajamonitooringuga otsepilti, siis ei ole sel korral ega ka tulevikus reaalne, et sõite saab olema kõikide klasside jaoks rohkem kui 2.
- räägitud reduktorsildade miinuspooleks võib lugeda ohtraid külgkaldeid ja tehnilisi rajalõike, kus massikeskme asetsemine võimalikult allpool annab eeliseid trassi valikul ning kiiruslikes võimetes.
- raja trassi valikul on endiselt peetud silmas võimalust, et korraga peaks kõrvuti mahtuma 3 autot. Kohtades kus toimub aja mõõtmine või on oluline kiirust piirata mitte läbitavuse vaid raja kitsusega, võib 3-e auto kõrvutisõitmine olla taotlulikult häiritud, kui mitte võimalik. Arvestades piirkonna looduslikke võimalusi, on mudasemates kohtades trassi laiuseks kuni 10 auto paralleelse kulgemise võimalikkus.
- tegemist on siiski võidusõiduga, korraldajal on raske ülesanne koostada trass, mis võimalikult õiglaselt selgitaks välja parima omasuguste hulgas. Selle protsessi käigus on rajameistrite töö anda võimalikult palju valikuid samaaegseks ürituseks takistuste ületamisel. Kuivõrd see on motosport ja veel pealegi Teie endi poolt valitud meelis-spordiala, siis olge selle võistluse käigus mehised, vaprad ja hoidke oma kodumaa lippu kõrgel. Kindlasti ei saa selle 3-e tunnise võistluse kohta öelda, et see on kerge. Kui otsite oma hobi ja Klaperjahi vahel ühisosa ning see peaks Teie arvates olema kõike muud kui raske või kaelamurdev, siis on olemas võimalus osaleda Turisti seikluses.
selgituseks Teie poolt arusaamatutele teemadele:
- Rada on avatud treeninguteks seepärast, et Te saaksite valida õige vedrustuse ning rehvi, vastavalt rajale. Viimane jooksev nädal enne sõitu on rada kõigile suletud. Raja trassi täpselt ei tea keegi. Need kes tulevad treeningule saavad vaid piirkonnaga tutvuda ja hetkel olemasolevaid olusid proovida.
- võistlusklasse on võimalik genereerida lõputult. Nii võib lisaks olemasolevatele teha veel Suzukide klassi ... või näiteks kollaste autode klassi.... Ilmselgelt on korraldajana raske välja panna korralikke auhindu klassidele TR1, TR2, TR3, TR13, 4X4-VABA ja veel midagi seda enam, kui klassis võistleb umbes 5 autot. Klasside kokkuviimise mõte oli arvan et eeldatavasti tekitada finantsiliselt elujõulised klassid, millistes sõitmine ei ole autole hävitav ning tagab normaalse konkurentsi, mis oleks vähemalt 15 autot (isiklikult arvan, et paigaldades tavalise maasturi talasillale 33" asemel 35" või suurema rehvi, saab lihtsalt tehnikast kiiremini jagu). Raja trassi koostamisel on aluseks kuni 33" rehvimõõduga autod ning suurema rehviga autod. Nendes kahes stardis (sõidus) võib omakorda pidada mitme erineva võistlusklassi arvestust. Seega soovitan neil kes tahavad vähem muda panna alla lihtsalt 33" rehv ja suurematele mudanõudlejatele suurem rehv ning startida teises sõidus. Esialgsete mõõtmiste tulemusena on kohapealsed olud veetaseme osas kõigile alla 50 cm. Tekkiva mudakihi paksust ei tea täpselt keegi. Osaliselt lõikub raja trass ojaäärse luhaga, ning sealne aluspinnas on hetkel tundmatu, kuid seal kasvab hetkel tavaline taimestik ja puud on mõne meetri raadiuses olemas. Kohtades kus puid ei ole saavad olema betoonist ankrud maa sees.
- kuna võistlust filmitakse 6 kaameraga ning toodetakse ajamonitooringuga otsepilti, siis ei ole sel korral ega ka tulevikus reaalne, et sõite saab olema kõikide klasside jaoks rohkem kui 2.
- räägitud reduktorsildade miinuspooleks võib lugeda ohtraid külgkaldeid ja tehnilisi rajalõike, kus massikeskme asetsemine võimalikult allpool annab eeliseid trassi valikul ning kiiruslikes võimetes.
- raja trassi valikul on endiselt peetud silmas võimalust, et korraga peaks kõrvuti mahtuma 3 autot. Kohtades kus toimub aja mõõtmine või on oluline kiirust piirata mitte läbitavuse vaid raja kitsusega, võib 3-e auto kõrvutisõitmine olla taotlulikult häiritud, kui mitte võimalik. Arvestades piirkonna looduslikke võimalusi, on mudasemates kohtades trassi laiuseks kuni 10 auto paralleelse kulgemise võimalikkus.
- tegemist on siiski võidusõiduga, korraldajal on raske ülesanne koostada trass, mis võimalikult õiglaselt selgitaks välja parima omasuguste hulgas. Selle protsessi käigus on rajameistrite töö anda võimalikult palju valikuid samaaegseks ürituseks takistuste ületamisel. Kuivõrd see on motosport ja veel pealegi Teie endi poolt valitud meelis-spordiala, siis olge selle võistluse käigus mehised, vaprad ja hoidke oma kodumaa lippu kõrgel. Kindlasti ei saa selle 3-e tunnise võistluse kohta öelda, et see on kerge. Kui otsite oma hobi ja Klaperjahi vahel ühisosa ning see peaks Teie arvates olema kõike muud kui raske või kaelamurdev, siis on olemas võimalus osaleda Turisti seikluses.
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Klaperjaht 2012
...kui Stigale jõuame ja tervena tagasi, tahaks just "vanas vabas" sõita. Lätlaste vintside vastu ei ole meil küll vähimatki võimalust aga ehk läheb seekord rajameistritel paremini.vallo3 kirjutas:Sooviks ka rajameistrilt vastust,et kas tuleb nii nagu eelmine aasta klaasideni mudas vintsimise võistlus? kui on nii siis meie võiskond Buff loobub ja valmistume kukepeaks. vanas vaba klassis 5te autot vist kokku ei meelita.
PS. Unustage ükskord Vaba 13 (vt. vastavat alajaotust reeglite teemas), täna sellist klassi ei ole. Praeguse asjade käiguga võime fantaseerida "vaba 15" st. Kui kõik asjaosalised peaks ennast kohe ja aktiivselt liigutama hakkama, mis ei ole loogiline, saaks ehk unistada "vaba 14"st. Seniks aga....
Tehtud, mõeldud.