Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas eero I »

Movistar kirjutas: Mind motiveeriks oluliselt rohkem avalik hukkamõist ja osavõtukeeld,kui see 190 euri. Muidu on nii,et sõidan kus tahan ja lõhun metsa palju tahan ja karistus on see summa ainult.
Mis tehakse nendega kes plaanivadki ühe korra sõita või kõik see lisaks 190 eurile.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Arto »

Movistar kirjutas: 1.Osavõtutasu on kallis
2.Võistlusi on liiga palju
3.Asi on läinud hulluks spordiks ja paljud ei viitsi enam
4.Loodushoiu deposiit on liiast
5.Paberkandjal tänuavaldusi pole vaja
6.Korraldajate poolt võistlejatelt tasutud summadest auhinnanänni ostmine on raharaiskamine
Vahepeal oli toimetamist ning tänan Hardot kes vahekokkuvõtte ära tegi.
Enim arutust on saanud nüüd loodushoiudeposiit, meie oleme seda pidanud suvesõidul kasutama kolmel korral.
Eesmärk deposiidil on siiski kasvatuslik. Siin välja pakutud variant võistluskeelu osas on muidugi hea, kuid kui meil on sõitjaid niigi vähe...
Avalik hukkamõist - no selle võimekusse ma küll eriti ei panustaks.

Tundub, et teemadering hakkab joont alla saama, kas midagi on meil jäänud veel kahe silma vahele?

Need teemad mis siin välja on käidud võtaks siis selle aasta KV korraldajatega arutamiseks ning vaatame kes mida teha saab.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Heinza »

Arto kirjutas:
Movistar kirjutas: 1.Osavõtutasu on kallis
2.Võistlusi on liiga palju
3.Asi on läinud hulluks spordiks ja paljud ei viitsi enam
4.Loodushoiu deposiit on liiast
5.Paberkandjal tänuavaldusi pole vaja
6.Korraldajate poolt võistlejatelt tasutud summadest auhinnanänni ostmine on raharaiskamine
Vahepeal oli toimetamist ning tänan Hardot kes vahekokkuvõtte ära tegi.
Enim arutust on saanud nüüd loodushoiudeposiit, meie oleme seda pidanud suvesõidul kasutama kolmel korral.
Eesmärk deposiidil on siiski kasvatuslik. Siin välja pakutud variant võistluskeelu osas on muidugi hea, kuid kui meil on sõitjaid niigi vähe...
Avalik hukkamõist - no selle võimekusse ma küll eriti ei panustaks.

Tundub, et teemadering hakkab joont alla saama, kas midagi on meil jäänud veel kahe silma vahele?

Need teemad mis siin välja on käidud võtaks siis selle aasta KV korraldajatega arutamiseks ning vaatame kes mida teha saab.
Juhul kui loodushoiu deposiit jääb siis kindlasti ainult sularaha arveldusega koha peal. ei mingit ette kandmist ja pangast tagasi kandmist, ainult sularaha arveldus. Ma tõesti ei soovi raha sinna alla panna enam ja pärast oodata. Ja me ei oodanud seda mitte väikeselt tegijalt. Raha niigi vähe ja kui see solgub kuu kusagil mujal , nagu tavaliselt see juhendites kirjas , et see on regatute nimistus kui sul on deposiit ja osalustasu makstud !!!!.

Heino
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
ormti
M.Kukk
Postitusi: 155
Liitunud: T Okt 31, 2006 11:19 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas ormti »

Depo sularahas arveldamisega on see probleem, et tavaliselt ilmnevad võimalikud tekitatud kahjud alles mõni päev peale võistlust. Seega ei saa depot kohe peale sõitu tagasi maksta kuni pole kahjud selged. Ja pärast hakata neid kokkusaamisi kokku leppima, et kuidas keegi oma raha kätte saab, on jube tülikas.
Deposiidi võiks tõepoolest kanda hoopis alakomitee arvele, kuskohast siis korraldaja nimekirja alusel see võistlejatele tagastatakse.
porivormel
tormi tamm
5179866
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas eero I »

Sepp kirjutas:Tegin ammu Artole ettepaneku, et korraldajad võiks teha kaks või kolm hinda näiteks(toon näite ATV klassi pealt) esimene regamis nädal
32.- teine 48.-ja peale seda võiks olla see täis hind 64.- Sama võiks siis olla autode 100-145-190 See ei vähendaks oluliselt meie kulusid aga annaks signaali , et korraldaja tahab saada masinaid rajale ja korraldab sõidu sõitjatele mitte selleks, et raha teenida.
Tormi ja teised korraldaja, miks arvate, et see ei toimiks.
Kui selle aastani oli vaja viite autot (saan aru, et korralduskulude piir) e. siis 5x190 euri=950 klassi kohta, siis võiks ju, näiteks, teha 100 eurise regamise ja lõpetada see 30 või 60 või 90 päeva enne võistluste algust. Kui selleks ajaks pole piisavalt reganuid e.10x100 euri, jääb sõit ära. Vanasti kasutati midagi sarnast, ainult põhimõte oli vist tiba teine. Siis ei soodustatud varem maksmist odavama hinnaga, vaid karistati hiljem maksmist kallima hinnaga (lisandus trahv tavapäraselehinnale). Seepärast ei saanud see ka osalejaid juurde tuua vaid töötas ainult korraldaja kasuks. Seejärel kadusid ära varem makstavad ja odavamad hinnad ning oligi meile märkamatult toimunud hinnatõus. Parandage kui eksisin, fakte ei viitsinud kontrollida.
Tagasi alguse juurde, miks mitte proovida kui ka tänase valemi puhul tundub sama teedpidi minema, e. siis nii nagu saarekollil. Siinkohal lükkaks ümber Tormi väite kui argumendi, et sõidavad need kes nagunii sõidavad. Aga ei sõida ju needki. Kukepeal TR3-s oleks olnud 4 võistkonda kui ... . Ja ega see neljaski sinna päris niisama ei tulnud, müts maha, võiks olla eeskujuks teistelegi korraldajatele.
Samuti, minule teadaolevalt, sõitis kukepeal Tr3-s võistkond kes registreerus peale seda kui oli saanud toetust stardimaksu osas, seda siis osalejate poolt. Mitte, et see halb oleks olnud, vaid neid ikka leidub, kellele on stardimaks määrav, samu näiteid on tuua ka Saarekollilt. Kui eksin, siis parandage.
Selge on see, et tänane 190 euri nende jaoks kes täna sõidavad, ja seda võidu nimel, ei muuda väga palju, kuigi 500 euri kokkuhoidu aastas on arvestatav summa ka neile. Usun, et 100 eurine osalustasu tooks pühapäevasõitjaid rajale küll. Mina oleks üks nendest, 190 eest küll ei raatsiks nalja tegema tulla, seda tehakse kostiveres tasuta aga 100 euriga, sõidu kohta, võiks eesti offroad liikumist toetada küll ja sellele lisanduks sootsiaalne külg, niiöelda minu kasu.
Alakomiteele mõtlemiseks:
võin ausalt öelda, et osalesnin 2011 kukepeal ainult tänu sellele, et see oli E4x4KV sõit. Mitte seda, et sõit kehva oleks, vaid puhtalt ajalistel ja majanduslikel kaalutlustel. Mainisin seda selle pärast, et tahan öelda, et sõite ei korraldata võrdsetel konkurentsi tingimustel ja sõitjad ei saagi teada kas hind vastab pakutavale või mitte sest teistel korraldajatel on turule sisenemine suht keeruline. Aktiivne turu osa sõidab sarja, ja teisteks sõitudeks aega ja võhma ei jää. St. sõite ei valita mitte hinna ja kvaliteedi, vaid eelpool mainitu järgi. Või püsibki kogu offroad ainult tänu sellele, et on sari, mille sõitjad on võtnud omale kohustuseks sõita ja pühapäeva sõitjaid pole olemaski.
Ehk tasuks mõneks ajaks loobuda aastaarvestuse pidamisest, loksuksid hinnad paika, kas siis üles või alla aga oleks kõigil selge, mida saab ja kui palju eest saab. Samas paneks võibolla ka korraldajatel pead rohkem tööle ja mõtlema kõigi turul olevate sõitjate peale. Päris korraliku listi saaks ainuüksi nendest kes on loobunud sõitmisest aga omavad siiani autosid ja veri vemmeldab endiselt. Oli selliseid klapperilgi aga miks ainult klapperil. Soe ilm on kindlasti üks argument aga kas ainult? Jõuame tagasi jutu algusesse, äkki on mõistlikum müüa rohkem vorsti aga kasum oleks sama või suurem ja kui elu paremaks läheb hakkaks pakkuma ka sinki.
Kindlasti ei ole sõidukorraldamine meelakkumine sest vastasel juhul teeks seda isegi aga mine tea.

Ei väida, et olen õigel teel aga mõtted ikkagi ja tundub, et mitte ainult minu. Postitasin (Arto) statistika pärast.

Eero Dulder
Viimati muutis eero I, N Veebr 23, 2012 6:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas eero I »

Sai vist jube segane jutt, kui kedagi huvitab võin üle selgitada.

Eero
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17320
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Landy »

ormti kirjutas: Deposiidi võiks tõepoolest kanda hoopis alakomitee arvele, kuskohast siis korraldaja nimekirja alusel see võistlejatele tagastatakse.
See oleks hea, sest siis tekiks ka alakomiteel ülevaade patustajatest. Pragu vist selle kohta korraldajad infot alakomiteele saatma ei pea.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Heinza »

ormti kirjutas:Depo sularahas arveldamisega on see probleem, et tavaliselt ilmnevad võimalikud tekitatud kahjud alles mõni päev peale võistlust. Seega ei saa depot kohe peale sõitu tagasi maksta kuni pole kahjud selged. Ja pärast hakata neid kokkusaamisi kokku leppima, et kuidas keegi oma raha kätte saab, on jube tülikas.
Deposiidi võiks tõepoolest kanda hoopis alakomitee arvele, kuskohast siis korraldaja nimekirja alusel see võistlejatele tagastatakse.
Siinkohal tekkis aga küsimus. Kuidas korraldaja kahjutekkitaja 3-4 päeva peale võistlust välja kavatseb selgitada ?

Heino
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Arto »

eero I kirjutas:Sai vist jube segane jutt, kui kedagi huvitab võin üle selgitada.
Uhh, see on ikka väga segane! :)
Olen kolm korda läbi lugenud ning juba hakkab midagi koitma.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Arto »

Heinza kirjutas:Siinkohal tekkis aga küsimus. Kuidas korraldaja kahjutekkitaja 3-4 päeva peale võistlust välja kavatseb selgitada ?
Üks hea vahend on see pisike karbike mille Teile oleme viimastel võistlustel kaasa sokutanud!
Ning nagu öeldakse kus tegijaid seal nägijaid.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Movistar »

Arto kirjutas:
eero I kirjutas:Sai vist jube segane jutt, kui kedagi huvitab võin üle selgitada.
Uhh, see on ikka väga segane! :)
Olen kolm korda läbi lugenud ning juba hakkab midagi koitma.
Ma lugesin 1 korra ja sain kohe poindile pihta :D
Eks seda sellepärast,et ise sama meelt.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Sepp
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas Sepp »

Rääkisin eile ühe ATV sõitjaga, tema jätnud vahele mitmeid sõite. Põhjuseks raha, küsisin talt kui osavõtt oleks odavam kas siis saaks sõita. Vastus oli ei, kuna see ei muutvad suurt midagi, osavõtu tasu väike osa kogu väljaminekust.
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas eero I »

Prooviks siis konkreetsemalt
1. väide, odavam osalustasu ei tooks juurde sõitjaid
Minu arvamus: tooks küll.
Minu väide: tänu osalustasule on loobunud inimene "X" sõitmisest ja "Kostivere 3" auto ehitamisest otseselt (mitte ehituse rahastamisest). Seeläbi väga otseselt võistleb järgnevatel aastate üks auto vähem, mis on 1/9 kõigist 2011a. TR3-st. Üksi ei ehita ja teenust osta ei jõua. Ehk siis, vähemaks jääb sõitjaid küll.
2. tänu kokkulepetele osavõtutasu osas on aegajalt saadud sõitma sõitjaid üksikutele sõitudele, peamiselt siis selleks, et sõit ühes või teises klassis läheks E4X4KV arvestusse. Järelikult osavõtutasu mõjutab osavõtjate arvu.
3. üritasin selgitada miks võiks korraldaja, näiteks 90 päeva, enne sõitu müüa nn. stardipileteid iks korda odavamalt, ilma, et ta rohkem kaotaks kui tänaseks kujunenud olukorras. Võit ei pruugi kindel olla aga kaotada pole ju ka nagu midagi.
4. olen ürituanud selgitada, et kui inimene ei tegele enam võistlemisega, siis kulud autole vähenevad oluliselt ja seoses sellega muutub stardimaksu osakaal päris suureks.
5. võistlejana olin nõus maksma 190 euri, niisama sõitjana pole see summa aga vastuvõetav. Meelelahutust saab Kostiveres odavamalt. See ei ole etteheide korraldajatele, vaid sõnum, miks olen otsustanud ka niisama sõõitmisest loobuda ja ei solvu kui ülejäänud vanamoodi edasi lähevad.
Aga ka niisama sõitjad aitaksid vedada seda 4x4 vankrit.
6. tahtsin juhtida tähelepanu sellele, et sõidul mis täna on E4x4KV sarjas, ei pruugi hinna ja kvaliteedi suhe paigas olla. Nad või see võivad eksisteerida ainult seetõttu, et neil on tänu E4x4KV-le eelis osalejate arvu osas. Ei mõtle ühtegi konkreetset sõitu. Näiteid Kukepealt tõin seetõttu, et suudan neid väiteid ilmselt ka tõestada.
See, et nendel sõitudel on toetus läbi KV-te, on hea. Kurb on aga see, et seetõttu ei saa turule teised tegijad kellel pole võimalust suureks areneda sest rasvasema osa turuosast on KV-sed tühjaks imenud. Teadaolevalt paneb aga hinna ja kvaliteedi paika vaba turg, mida täna ei eksisteeri. Ei välista, et vaba turg võib hinda ka tõsta.

Eero
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas hulkur »

Hilisõhtune uitmõte peale Eero postituste lugemist: KV punkte antakse aasta jooksul 3 (või 4) enima osalejate arvuga võistluse tulemuste põhjal, tingimusel, et võistlus on korraldatud vastavalt EAL reeglitele ja nõuete kohaselt registreeritud. Kusjuures erinevatele võistlusklassidele võivad arvestuses olla erinevad võistlused. Puuduseks muidugi see, et KV osavõistlused selguvad igale klassile alles peale hooaja viimast võistlust, kuid positiivsena sunniks vbl korraldajaid veidi enam pingutama võistlejate kohalesaamise nimel ja kriitilise pilguga üle vaatama oma kulukohad.

andres
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...

Postitus Postitas walkman »

eero I kirjutas:2. tänu kokkulepetele osavõtutasu osas on aegajalt saadud sõitma sõitjaid üksikutele sõitudele, peamiselt siis selleks, et sõit ühes või teises klassis läheks E4X4KV arvestusse. Järelikult osavõtutasu mõjutab osavõtjate arvu.
Mis kokkulepped ja kes mida kokku lepivadl? :shock: Mingi sahkermahker vä? Kas ma saan õigesti aru, et mingi võistluse korraldaja on palunud x võistkonda osalema n võistlusel odavama osavõtutasuga või üldse ilma rahata, et kriitiline mass, so. 5 võistkonda võistlusklassi kohta, mis vajalik karikasarja punktide saamiseks, ikka kindlasti kokku tuleks? Ja see mees, kes hinnakirjajärgset summat maksab on mingi m*nn mongol? A äkki sain ikkagi valesti aru, palun pisut selgemini mõistetavat kommentaari.

Erik, Aurora
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”