boob kirjutas:Kui autod suudavad ühisstardis külgi kokku kõksida, siis mis saab kui ühisstardi paugu järel mõne auto ja ATV vahel selline kõks juhtub? Sõidetakse ATVst ja juhist lihtsalt üle?
ATV läheb rajale 15 min peale autosid.
Kell 10.00 algavad stardid ja 14.30 esialgsed tulemused. Selle sisse ei mahu kuidagi ära 4+4 tundi. ATVd stardivad 15 min.peale autosi, mitte 15 min. kui autod on lõpetanud. Sain õieti aru?
boob kirjutas:Kui autod suudavad ühisstardis külgi kokku kõksida, siis mis saab kui ühisstardi paugu järel mõne auto ja ATV vahel selline kõks juhtub? Sõidetakse ATVst ja juhist lihtsalt üle?
ATV läheb rajale 15 min peale autosid.
Kell 10.00 algavad stardid ja 14.30 esialgsed tulemused. Selle sisse ei mahu kuidagi ära 4+4 tundi. ATVd stardivad 15 min.peale autosi, mitte 15 min. kui autod on lõpetanud. Sain õieti aru?
Tõpselt nii, Nipper sai õigesti aru.
ATV start 15 min peale auto starti.
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Tee nüüd vähe reklaami oma sõidule.
Milline on rada? Kui pikk on rada? Milline on rajamaastik ?
Pilte rajast/rajategemisest jne...
Tahaks näha mis see endast kujutab.Selle järgi teaks otsustada kas tekib motivatsioon istuda iga päev 9.00-23.00 garaaziz selle nimel,et 21.01 saaks rajal sõitmas olla.
PS: kas kuskil registreerunute nimekirja ka näeb või ei ole veel keegi registreerunud?
Mina ei ole küll päris rajameister, aga natuke asjast tean... Rada on suhteliselt kiire sõidu jaoks. Start põllu pealt, sirget ca 400 meetrit, siis keeratakse metsa alla, kus mõned kergemad mülkad ja oksavaalud (äkki isegi paar kändu ), sealt jälle põllu peale, kus mõned kiired kurvid ja tagasipööre, siis jälle metsavahele, kus jälle mõned mülkad ja kraaviületused, siis jälle põllupeale, siis jälle metsa alla ja siis jälle põllu peale. Ring tehtud. Laias laastus on pool rada põllul ja pool metsas. Tugevamatel läheb vintsi vaja üks kord, nõrgematel kolm korda ringi kohta. Või siis kuidagi teisiti... Peaaegu kogu rada on kogu aeg nähtav ja meestel peaksid silmad ikka üsna ruudulised olema. Hakake regama, tuleb tore päev!
ormti kirjutas:Mina ei ole küll päris rajameister, aga natuke asjast tean... Rada on suhteliselt kiire sõidu jaoks. Start põllu pealt, sirget ca 400 meetrit, siis keeratakse metsa alla, kus mõned kergemad mülkad ja oksavaalud (äkki isegi paar kändu ), sealt jälle põllu peale, kus mõned kiired kurvid ja tagasipööre, siis jälle metsavahele, kus jälle mõned mülkad ja kraaviületused, siis jälle põllupeale, siis jälle metsa alla ja siis jälle põllu peale. Ring tehtud. Laias laastus on pool rada põllul ja pool metsas. Tugevamatel läheb vintsi vaja üks kord, nõrgematel kolm korda ringi kohta. Või siis kuidagi teisiti... Peaaegu kogu rada on kogu aeg nähtav ja meestel peaksid silmad ikka üsna ruudulised olema. Hakake regama, tuleb tore päev!
Selge pilt,seega Cheromeeste rada ja Sukimehed tulevad raja äärde jooma ja targutama
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kodutu kirjutas:Ainus normaalne post oli siiski teemal võistlejakaardid, kuna sõit ei ole karikasarjas ja juhendi kohaselt võib igamats sõitma tulla on võistlejakaart tiba ülepingutatud.
Nagu juba eelpool märgiti siis ei pea omama võistlejakaarti!
Tegin päringu oma kindlustusagendile kui palju maksaks elukindlustusele laiendi tegemine kehtivusja 1 kuu siin esitatud nõuetele.
Pakkumine oli et 80€-i mis on 2,5x kallim kui terveks aastaks võistleja kaart ja kallim kui mitte väikese summa peale tehtud aastane elukindlustus.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kodutu kirjutas:Ainus normaalne post oli siiski teemal võistlejakaardid, kuna sõit ei ole karikasarjas ja juhendi kohaselt võib igamats sõitma tulla on võistlejakaart tiba ülepingutatud.
Nagu juba eelpool märgiti siis ei pea omama võistlejakaarti!
Tegin päringu oma kindlustusagendile kui palju maksaks elukindlustusele laiendi tegemine kehtivusja 1 kuu siin esitatud nõuetele.
Pakkumine oli et 80€-i mis on 2,5x kallim kui terveks aastaks võistleja kaart ja kallim kui mitte väikese summa peale tehtud aastane elukindlustus.
Minul on näiteks tehtud kaks elukindlustust, üks IFis ja teine SEBs. Mõlemad kehtivad surma ja invaliidsuse korral, VÄLJA ARVATUD KUI TEGEMIST ON ATV VÕI JETI ÕNNETUSEGA.
ormti kirjutas:Mina ei ole küll päris rajameister, aga natuke asjast tean... Rada on suhteliselt kiire sõidu jaoks. Start põllu pealt, sirget ca 400 meetrit, siis keeratakse metsa alla, kus mõned kergemad mülkad ja oksavaalud (äkki isegi paar kändu ), sealt jälle põllu peale, kus mõned kiired kurvid ja tagasipööre, siis jälle metsavahele, kus jälle mõned mülkad ja kraaviületused, siis jälle põllupeale, siis jälle metsa alla ja siis jälle põllu peale. Ring tehtud. Laias laastus on pool rada põllul ja pool metsas. Tugevamatel läheb vintsi vaja üks kord, nõrgematel kolm korda ringi kohta. Või siis kuidagi teisiti... Peaaegu kogu rada on kogu aeg nähtav ja meestel peaksid silmad ikka üsna ruudulised olema. Hakake regama, tuleb tore päev!
Selge pilt,seega Cheromeeste rada ja Sukimehed tulevad raja äärde jooma ja targutama
Ja miks sa siis iga aasta Klaperjahil sõitmas oled käinud?!
See ka ju cheromeeste rada, ei ole seal zukiga,ei õlipõletajatest länd rõve ega toyotaga ega muude MitteJeepToodanguga masinatega ju midagi teha.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
ormti kirjutas:Mina ei ole küll päris rajameister, aga natuke asjast tean... Rada on suhteliselt kiire sõidu jaoks. Start põllu pealt, sirget ca 400 meetrit, siis keeratakse metsa alla, kus mõned kergemad mülkad ja oksavaalud (äkki isegi paar kändu ), sealt jälle põllu peale, kus mõned kiired kurvid ja tagasipööre, siis jälle metsavahele, kus jälle mõned mülkad ja kraaviületused, siis jälle põllupeale, siis jälle metsa alla ja siis jälle põllu peale. Ring tehtud. Laias laastus on pool rada põllul ja pool metsas. Tugevamatel läheb vintsi vaja üks kord, nõrgematel kolm korda ringi kohta. Või siis kuidagi teisiti... Peaaegu kogu rada on kogu aeg nähtav ja meestel peaksid silmad ikka üsna ruudulised olema. Hakake regama, tuleb tore päev!
Selge pilt,seega Cheromeeste rada ja Sukimehed tulevad raja äärde jooma ja targutama
Ja miks sa siis iga aasta Klaperjahil sõitmas oled käinud?!
See ka ju cheromeeste rada, ei ole seal zukiga,ei õlipõletajatest länd rõve ega toyotaga ega muude MitteJeepToodanguga masinatega ju midagi teha.
Kaspar
Minu poolt viimasel kuuel aastal osaletud klaperil ei tule küll ette, et mõni chero või wranku oleks selle ürituse kinni pannud. Vähemasti TR-1 klassis küll mitte. Pigem ikka Land Rover ja Toyota, ükskord oli suzuki ja...
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
walkman kirjutas:Minu poolt viimasel kuuel aastal osaletud klaperil ei tule küll ette, et mõni chero või wranku oleks selle ürituse kinni pannud. Vähemasti TR-1 klassis küll mitte. Pigem ikka Land Rover ja Toyota, ükskord oli suzuki ja...
Thats what i'm talking about.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Ma ei saa aru miks korraldaja miskit ei räägi
Aga OK.Eeldan,et on tagasihoidlik.
Teeme otsa lahti.Kes on huvitatud sõitma minemast klassi 33+ ? Pakun ka kohe ennast esimeseks.Lähme ja veedame ühe mõnusa laupäevaku.
On tulijaid ?
Movistar kirjutas:Ma ei saa aru miks korraldaja miskit ei räägi
Aga OK.Eeldan,et on tagasihoidlik.
Teeme otsa lahti.Kes on huvitatud sõitma minemast klassi 33+ ? Pakun ka kohe ennast esimeseks.Lähme ja veedame ühe mõnusa laupäevaku.
On tulijaid ?
Küsiks parem, kas hind tuleb alla? 33- sõidaks heameelega aga selle raha eest ei raatsi. Ehk mõtleb veel keegi sarnaselt?
PS. Loodan, et Klaperjahiga on ühine vaid formaat. Kui vintsivõistlus, jätaks kindlasti vahele. Vingun jah ja mis siis?