EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas MM »

eero I kirjutas:
Siiani ei tea, milline oli sinu otsus.
Kes olid need kolm, tegelikult viis (erapooletud ka.), kes ei saanud aru, et tulemused on valed nagu sa isegi kirjutasid. Lisaks veel A4 puudusi, ja nõustusid avalduse miterahuldamisega.
Kas alaliit ammutab ka infot netist.
Eero
Ei ole kunagi häbenenud oma seisukohti avalikult avaldada ja minu kirjutise punktid 6 ja 7 annavad ühese vastuse minu seisukohast mis puudutab TR3 võistlussõitu.

Jään oma seisukoha juurde, kas arvestatakse kõigis klassides (kestvussõidu paremusjärjestus on logide alusel olemas) või ei arvestata kogu võistlust kõigis klassides (Aluseks puudused juhendi täitmisel, segadused eelsõidus).
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

MM kirjutas: 6. Võistkondade paremusjärjestus, minu käsutuses olevate andmete põhjal, on adekvaatne vastavalt võistluse peakohtuniku otsusele (lisatud ringid). Võistlustulemus on väljastatud puuduliku vormistusega (esimene ajavõtu läbimine loetud täisringina) aga see ei muuda paremusjärjestust.

Mait Mumme
Endine korraldaja, sõitja ja aktivist
EAL 4x4 AK liige
Mait, see muudab paremusjärjestus ja mitte ainult TR2-s vaid ka TR3-s. Ilmselt ka teistes klassides aga seda ei viitsinud faktiks teha st. pole kontrollinud.
Muudab see tulemust KV sarjas, mille läbiviiaks on alaliit ja otsustajaks olete teie.
Muudab seetõttu, et tulemuste arvestamine/arvutamine on lihtne matemaatika mitte ilukirjandus.

Oma eelnevates postitustes olen üritanud sopaga mitte loopida, ja kahetsen kui mu postitustest on jäänud mulje "Karjuda siin avalikult, et Eesti maastikusõit on läbinisti mäda st AK istuvad jobud".
See viiks ainult alaliidu laialiminekuni aga see ei viiks kuskile sest asendusliikmeid nagunii ei ole.
Kuna alaliit avaldust ei rahuldanud, tuli juurde hankida nn. fakte ja võimalus nende väljaütlemiseks täna on ainult foorum või EAL. Kui kellegi poolt on väljamõeldud teised võimalused siis need ilmselt ei toimi.
Ainult TR3 klassi tulemuste mittearvestamist sooviti avalduses seetõttu, et avalduses väljatoodud
juhendipunktide eiramised ja rikkumised ei oleks olnud piisavad ja mitte faktilised (see hetk), tulemuste tühistamiseks ka teistes klassides.
Tean, et oled kaalunud tagasiastumist alaliidust. Vaatamata sellele, et vahest oleme eriarvamustel loodan, et antud sündmused ei ole tilgaks täis saanud karikas.
Vähemalt on sul arvamus ja sa julged seda keerutamata väljendada.
Seejuures ei tahtnud ma solvata teisi, kindlasti on ka teistel see omadus.

Eero
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Arxs »

Lähtuda võiksid kõik algselt ikka sellest:
"Militaarses ja tööstuslikus keskkonnas toimuva võistluse korraldab JR Motors. See tähenda ainult ühte - taas toimub rahvusvaheline võistlus, mis on sajaprotsendilise pühendumusega suunatud võistlejatele."


TR-idega on küll jama, aga samas ei tasu kõige pisemaid ka ära unustada, 2 aastat järjest parajat jama tehtud selles klassis. ATV klass ka häält tõstaks...Aga samas sõita tahaks ju(mitte mina).
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas virgo »

Arxs kirjutas:Lähtuda võiksid kõik algselt ikka sellest:
"Militaarses ja tööstuslikus keskkonnas toimuva võistluse korraldab JR Motors. See tähenda ainult ühte - taas toimub rahvusvaheline võistlus, mis on sajaprotsendilise pühendumusega suunatud võistlejatele."


TR-idega on küll jama, aga samas ei tasu kõige pisemaid ka ära unustada, 2 aastat järjest parajat jama tehtud selles klassis. ATV klass ka häält tõstaks...Aga samas sõita tahaks ju(mitte mina).
Kopeerisid kuskil päisest mingi lõigu...ja edasi?tr-ga on jama ,pisikesed on ära unustatud,keegi taha sõita aga see ei ole Sina?
Ei midagi isiklikku aga MIDA KURADIT.


MEHED. Aitab jamast. See on vaksali peldiku sein siin juba. Igaüks kellele kunagi keegi kuskil varba peale astus võtab siin nüüd vildika kätte ja kirjutab oma melanhoolilise "Vasja bõl zdes" või "juhan on jobu" stiilis kõrgüllitise krohvi peale.
Kolme kahe ja muude klasside meeste mõõduvõtt ja asjade selgeks rääkimine võib ju olla...aga see võiks seinte vahel olla.
Minge võtke Arto, Vaiko ja kesiganes veel "varukatpidi" kaasa ja minge nagu vanasti Kannu. Mõistvale arutelule vaevalt et keegi vastu on.
On nagu mõned aastad võisteldud ja tahaks kunagi veel mõnusa seltskonnaga rinda pista, vahet pole mis klassis.
Päikest ja ratsionaalset mõtlemist mehed.
Virgo
Mudas alates 2003.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Vahur »

Muudab see tulemust KV sarjas, mille läbiviiaks on alaliit ja otsustajaks olete teie.
Muudab seetõttu, et tulemuste arvestamine/arvutamine on lihtne matemaatika mitte ilukirjandus.
...just matemaatika ongi lihtne ja üheselt arusaadav!
On ju olemas kuskil arvutis kõigi transponderite logi (algne) ja seega saab veel asjad kontrolli alla!
Seega teen ettepaneku korraldajal (või vastutaval ajamõõtjal),AK esindajal/esindajatel kes omavad kogemusi vastavate failide lugemisel (nt Arto,Ermi jt) ja ka võistlejatel(kõigil kellel on soov kontrollida oma aegu ja läbitud ringe) istuda tunniks ümarlaua taha(jättes emotsioonid koju) ning välja arvutada ÕIGED ja LÕPLIKUD TULEMUSED.
Saab ju need valesti lisatud ja ka poolikud ringid maha arvata. :)
Mis puutub eelsõidus juhtunud reglemendi rikkumistesse ,siis nendele oleksime pidanud juba enne põhivõistluse starti protesti(id) esitama - mitte nüüd nädalaid hiljem.Kas keegi käis peale stardijärjekorra väljakuulutamist nurisemas? Või siis vahetult pärast võistluse lõppu ametlikul protestiajal? Kui ei ,siis olime ju ise rahul oma stardipositsioonidega...
Ja kas enne kordusstarti TR3s olid kõik võistlejad teadlikud sellest ,et ühed lätlased saavad vastavalt siis väikese edu ja teised lisaringi?
Kui jah ,siis peaks ju matemaatiliselt olema võimalik saada KV arvestusse minevad tulemused?
Auhinnad on küll jagatud kuid oma õiged kohad ja KV punktid peaksid kõik osalejad (kes mahtusid 30% sisse) ju ikkagi saama... või mis???
Leidke see võimalus parandada lihtsad arvutusvead!
Lihtsalt oleks kurb kui kuulutataks välja järjekordne safari... :(
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Vahur kirjutas: Ja kas enne kordusstarti TR3s olid kõik võistlejad teadlikud sellest ,et ühed lätlased saavad vastavalt siis väikese edu ja teised lisaringi?
(
Mina isiklikult ei teadnud sellistest " preemiatest" midagi.Oleks teadnud,siis teine start oleks olnud pealtvaatajana .Arvatavasti enamusel eestlastest.
Samas ei teadnud me ka kuni 8-nda septembrini,kuidas,millistel alustel,jne tekkisid üldse tulemused.Me ei saanud kuidagi protestida info vastu,mida meile õigel ajal ei avaldatud.Siis kui saime teada,et millistel alustel tekkisid meie paremusjärjestuse kohad ,hakkas asi üle keema ja keeb tänaseni.Temp.on küll veidi langenud :D
HM Racing Team
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Vahur »

Mina isiklikult ei teadnud sellistest " preemiatest" midagi.Oleks teadnud,siis teine start oleks olnud pealtvaatajana .Arvatavasti enamusel eestlastest.
Kas enne kordusstarti ei tehtud uut briifingut kus edasise võistluse (nt uus ajaliimit ja "preemiad") infot ei jagatud? Kas see lisaring anti tõesti alles pärast ruudulipu langemist?
Sain ma õigesti aru ja kas see on fakt?
Kolme kahe ja muude klasside meeste mõõduvõtt ja asjade selgeks rääkimine võib ju olla...aga see võiks seinte vahel olla.
Minge võtke Arto, Vaiko ja kesiganes veel "varukatpidi" kaasa ja minge nagu vanasti Kannu. Mõistvale arutelule vaevalt et keegi vastu on.
Jõudsid natuke kiiremini hea mõtte kirja panna :thumb:
Kahe käega poolt :bg
Tunnen tõsiselt puudust nendest neljapäevastest istumistest Kannus... :c
Hea traditsioon mis vajaks taaselustamist - kasvõi paarinädalaste vahedega - väga palju asju sai selgeks(-maks) räägitud/vaieldud. :argue
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Vahur kirjutas:
Mina isiklikult ei teadnud sellistest " preemiatest" midagi.Oleks teadnud,siis teine start oleks olnud pealtvaatajana .Arvatavasti enamusel eestlastest.
Kas enne kordusstarti ei tehtud uut briifingut kus edasise võistluse (nt uus ajaliimit ja "preemiad") infot ei jagatud? Kas see lisaring anti tõesti alles pärast ruudulipu langemist?
Sain ma õigesti aru ja kas see on fakt?
Ei väida,et briifingut kuskil ei toimunud.
Mina ei võtnud sellest osa,juhul kui see ka kuskil toimus.Nagu Priit eelnevalt on maininud,siis segadus oli ikka väga suur.Selles segaduses sain ainult aru,et tuleb uus start ja mingi pika viitega tekkis uus stardijärjekord.
Küll aga mäletan seda,et keegi kohtunikest tuli auto juurde ja ütles,et peale uut starti möödasõite ei tohi teha enne kui oled luubi alt läbi sõitnud.
Kuna aga autos oli kaamera,siis saan salvestusest vaadata,kas on midagi briifingulaadset platsil toimuvas.Olin kaugeim auto platsil ja peaaegu kogu stardiala on peal.

PS:väga kahju,et kaamera aku otsustas teisel ringil tühjaks saada.Vastasel juhul oleks videomaterjal igasugustest möödasõitudest,kohtade vahetumistest jne olemas.

EDIT:vaatasin klipid üle ja selgus,et üle 50 minuti seisis auto ninaga sellises suunas,et terve plats ikka ei jäänud peale.Võimalik,et siiski toimus kuskil midagi.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

MM kirjutas:
Ei ole kunagi häbenenud oma seisukohti avalikult avaldada ja minu kirjutise punktid 6 ja 7 annavad ühese vastuse minu seisukohast mis puudutab TR3 võistlussõitu.

Jään oma seisukoha juurde, kas arvestatakse kõigis klassides (kestvussõidu paremusjärjestus on logide alusel olemas) või ei arvestata kogu võistlust kõigis klassides (Aluseks puudused juhendi täitmisel, segadused eelsõidus).
Tere Mait.

Sinu kommentaari punktid nr.6 ja 7 annavad alust arvata,et olenemata sellest mis juhtus või ei juhtunud on paremusjärjestus õigesti paigas.Kas ma sain õieti aru ?
Hetkel ei saa ma muidugi aru,et miks pannakse TR3 sõitjad AK poolt valiku ette: me kas tühistame kogu võistluse või jääb nii nagu on.
Sellega pannakse meid valiku ette ,kas teenida omale kõigi sõitjate pahameel (kannatavad siis ka need kes ei peaks) või jääb nii nagu on.Kui jääb nii nagu on,siis peaks see tähendama seda,et kõik oli tegelikult korrektne ja me tõstsime kisa tühja koha pealt.

Hardo
HM Racing Team
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Arxs »

virgo kirjutas:
Arxs kirjutas:Lähtuda võiksid kõik algselt ikka sellest:
"Militaarses ja tööstuslikus keskkonnas toimuva võistluse korraldab JR Motors. See tähenda ainult ühte - taas toimub rahvusvaheline võistlus, mis on sajaprotsendilise pühendumusega suunatud võistlejatele."


TR-idega on küll jama, aga samas ei tasu kõige pisemaid ka ära unustada, 2 aastat järjest parajat jama tehtud selles klassis. ATV klass ka häält tõstaks...Aga samas sõita tahaks ju(mitte mina).
Kopeerisid kuskil päisest mingi lõigu...ja edasi?tr-ga on jama ,pisikesed on ära unustatud,keegi taha sõita aga see ei ole Sina?
Ei midagi isiklikku aga MIDA KURADIT.
Virgo
Kõigepealt :floff sest sa oled täiesti lampi siin üle varju tõusnud.

Kopeerisingi lõigu Oliveri kirjutatust, see on see millest peaksid kõik korraldajad lähtuma ehk eesmärk, mille poole püüelda.
Keegi ei taha sõita? Kirjutasin just, et kõik tahavad sõita, sellepärast ka lärmi ei tehta, õpi lugema :floff

Ei midagi isiklikku.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

Vahur kirjutas: Mis puutub eelsõidus juhtunud reglemendi rikkumistesse ,siis nendele oleksime pidanud juba enne põhivõistluse starti protesti(id) esitama - mitte nüüd nädalaid hiljem.Kas keegi käis peale stardijärjekorra väljakuulutamist nurisemas? Või siis vahetult pärast võistluse lõppu ametlikul protestiajal? Kui ei ,siis olime ju ise rahul oma stardipositsioonidega...

Vahur, reede õhtul ei näinud ma ühtegi stardi järjekorda. Seda ei saanud ega ei pidanudki kuskil olema. Kuna seda ei pidanudki kuskil olema ei läinud seda ka laupäeval kuskilt otsima, teadsin vaid, et stardin tagant otsast. Enne starti tegelesin sõiduks ettevalmistamisega ja selleks, et käia kuskil nurisemas poleks olnud ka aega. St. seista infotahvli juures ja oodata, ehk midagi avaldatakse ja äkki tekib vajadus minna nurisema. Ametlikul protesti ajal olin ma rajal ja tegelesin auto rajalt eemaldamisega ja enda kasimisega 45 min. Olen nõus, et olen ise süüdi sest tegelesin valede asjadega.
Kui minult oodatakse juhendi täitmist siis miks mina ei võiks oodata sama. Saan aru, et kõigel ei saa näpuga järge ajada ja võiks mõnele asjale silma kinni pigistada. Aga kui on kinni juba kaks silma ja tahetakse kotti pähe tõmmata, väites, et TR3 tulemused on õiged. Kuhu edasi.
"2. Lugeda TR-3 klassi võistlejate ettepanek tagasi lükatuks."

NB! Samad jamad eelsõiduga olid ka eelmine aasta.
Vahur kirjutas:

Ja kas enne kordusstarti TR3s olid kõik võistlejad teadlikud sellest ,et ühed lätlased saavad vastavalt siis väikese edu ja teised lisaringi?
Vahur, seal ei küsitud küsimusi, seal öeldi minda tuleb teha edasi. Põhjendusel, et läks nii ja valikuid pole. Mida annab teadmine. Samal põhjusel ei saa ka väita, et keegi oli või ei olnud nõus.
Protesti sõidu korraldajale ei üritanud esitada ega esitanud seetõttu, et sellistel alustel korraldatud sõidu tulemuste arvestamist võib omale lubada sõidu korraldaja, arvestadas seda, et läks nii nagu läks, küll aga mitte alaliit E4x4KV sarja korraldades. Seetõttu esitati protest AL-le.
Saan aru, et klapperil TR3 sõidus tekkis olukord, mida polnud võimalik lahendada kõigi jaoks võrdsetel alustel, küll aga ei saa aru miks alaliit aktsepteerib ebavõrdsetel alustel läbiviidud sõitu TR3 klassis.
Ebavõrdne olukord ei olnud tigitud looduslikel põhjustel vaid ebevõrdsesse olukorda pani võistlejad korraldaja, ühtedele andes saavutatud edu, teistele mitte.
Enne võrreldi meie toimetamisi ralliga ja üritati selgeks teha, et rallit ei saa aluseks võtta sest seal ei ole muutuvaid teeolusid. Kui rallis sõidab katse keskel katsele ette nt. linttraktor, või põder mida pole rajalt võimalik eemaldada siis minuteada tühistatakse katse, ka rahvarallis.
Kui meie E4x4KV ei küündi ralli tasemeni ja EAL-i kuulumine on niisama, siis miks ei lasta neid korraldada kõigil soovijatel.

Lisades siia juurde TR3 valed tulemused, mis ei ole tingitud ainult ringi lisamisest.
Kõik TR3 tulemused mida on avaldatud on olnud vigased ja seda tänaseni.
Meile "Kostivere 3" TR3 läbitud ringide arvuks on pakutud siis vatavalt 4; 5 ja 6, samuti on pakutud distantsi läbimise ajaks kaks varianti, võistkondade numbrid valed, jne.
Kuidas on korrektse sõidulogi olemasolul võimalik niipalju eksida.
Sõidetud ringe ei loetud ju pudelikorke maha keerates ja siis neid lugedes.
Lisades veel juhendi punktide eiramised. Millele on juba ammu silmad kinni pandud, väites, et need ei muuda otseselt sõidu tulemust. Seetõttu olin sunnitud tooma näite eelsõidu kohta, mis tõestas, et muudavad ja vägagi otseselt.
Kas kõige eitamine on konstruktiivne lahendus.
Kuidagi väga kahepalgeline tundub see seis täna või on topelt standardid.
Kui tahad kirjutada protesti, peab see olema väga punktuaalne ja tõestatud aga kui sõitu korraldada siis võivad venida mõisted ja arusaamised väga laiali.

Teema võiks ilmselt lõpetada või lukustada külalistele.


Minu isiklik arvamus.
Rohkem ei jaksa.


Eero
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas hulkur »

Panen selle teema nüüd lukku. Kui kellelgi asjaosalistest on midagi veel lisada, saadab mulle PS-i ja ma teen uuesti ajutiselt lahti.
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”