Vahur kirjutas:
Mis puutub eelsõidus juhtunud reglemendi rikkumistesse ,siis nendele oleksime pidanud juba enne põhivõistluse starti protesti(id) esitama - mitte nüüd nädalaid hiljem.Kas keegi käis peale stardijärjekorra väljakuulutamist nurisemas? Või siis vahetult pärast võistluse lõppu ametlikul protestiajal? Kui ei ,siis olime ju ise rahul oma stardipositsioonidega...
Vahur, reede õhtul ei näinud ma ühtegi stardi järjekorda. Seda ei saanud ega ei pidanudki kuskil olema. Kuna seda ei pidanudki kuskil olema ei läinud seda ka laupäeval kuskilt otsima, teadsin vaid, et stardin tagant otsast. Enne starti tegelesin sõiduks ettevalmistamisega ja selleks, et käia kuskil nurisemas poleks olnud ka aega. St. seista infotahvli juures ja oodata, ehk midagi avaldatakse ja äkki tekib vajadus minna nurisema. Ametlikul protesti ajal olin ma rajal ja tegelesin auto rajalt eemaldamisega ja enda kasimisega 45 min. Olen nõus, et olen ise süüdi sest tegelesin valede asjadega.
Kui minult oodatakse juhendi täitmist siis miks mina ei võiks oodata sama. Saan aru, et kõigel ei saa näpuga järge ajada ja võiks mõnele asjale silma kinni pigistada. Aga kui on kinni juba kaks silma ja tahetakse kotti pähe tõmmata, väites, et TR3 tulemused on õiged. Kuhu edasi.
"2. Lugeda TR-3 klassi võistlejate ettepanek tagasi lükatuks."
NB! Samad jamad eelsõiduga olid ka eelmine aasta.
Vahur kirjutas:
Ja kas enne kordusstarti TR3s olid kõik võistlejad teadlikud sellest ,et ühed lätlased saavad vastavalt siis väikese edu ja teised lisaringi?
Vahur, seal ei küsitud küsimusi, seal öeldi minda tuleb teha edasi. Põhjendusel, et läks nii ja valikuid pole. Mida annab teadmine. Samal põhjusel ei saa ka väita, et keegi oli või ei olnud nõus.
Protesti sõidu korraldajale ei üritanud esitada ega esitanud seetõttu, et sellistel alustel korraldatud sõidu tulemuste arvestamist võib omale lubada sõidu korraldaja, arvestadas seda, et läks nii nagu läks, küll aga mitte alaliit E4x4KV sarja korraldades. Seetõttu esitati protest AL-le.
Saan aru, et klapperil TR3 sõidus tekkis olukord, mida polnud võimalik lahendada kõigi jaoks võrdsetel alustel, küll aga ei saa aru miks alaliit aktsepteerib ebavõrdsetel alustel läbiviidud sõitu TR3 klassis.
Ebavõrdne olukord ei olnud tigitud looduslikel põhjustel vaid ebevõrdsesse olukorda pani võistlejad korraldaja, ühtedele andes saavutatud edu, teistele mitte.
Enne võrreldi meie toimetamisi ralliga ja üritati selgeks teha, et rallit ei saa aluseks võtta sest seal ei ole muutuvaid teeolusid. Kui rallis sõidab katse keskel katsele ette nt. linttraktor, või põder mida pole rajalt võimalik eemaldada siis minuteada tühistatakse katse, ka rahvarallis.
Kui meie E4x4KV ei küündi ralli tasemeni ja EAL-i kuulumine on niisama, siis miks ei lasta neid korraldada kõigil soovijatel.
Lisades siia juurde TR3 valed tulemused, mis ei ole tingitud ainult ringi lisamisest.
Kõik TR3 tulemused mida on avaldatud on olnud vigased ja seda tänaseni.
Meile "Kostivere 3" TR3 läbitud ringide arvuks on pakutud siis vatavalt 4; 5 ja 6, samuti on pakutud distantsi läbimise ajaks kaks varianti, võistkondade numbrid valed, jne.
Kuidas on korrektse sõidulogi olemasolul võimalik niipalju eksida.
Sõidetud ringe ei loetud ju pudelikorke maha keerates ja siis neid lugedes.
Lisades veel juhendi punktide eiramised. Millele on juba ammu silmad kinni pandud, väites, et need ei muuda otseselt sõidu tulemust. Seetõttu olin sunnitud tooma näite eelsõidu kohta, mis tõestas, et muudavad ja vägagi otseselt.
Kas kõige eitamine on konstruktiivne lahendus.
Kuidagi väga kahepalgeline tundub see seis täna või on topelt standardid.
Kui tahad kirjutada protesti, peab see olema väga punktuaalne ja tõestatud aga kui sõitu korraldada siis võivad venida mõisted ja arusaamised väga laiali.
Teema võiks ilmselt lõpetada või lukustada külalistele.
Minu isiklik arvamus.
Rohkem ei jaksa.
Eero