2010 Kukepea järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Kui teil raske oli siis mida vaesed TR1 tegema pidid?
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kukepea 2010 tagasiside
Tore, et mõned on leidnud juba mahti siin Kukepead kommenteerida. Selleks, et 2010 Eesti 4x4 karikavõistluste etappide korraldust nö. ühe puuga mõõta, palun täita traditsioonilne tagasiside ankeet
Osalejate tagasiside on suureks abiks korraldajatele ja selle alusel valitakse ka 2010a parim EAL Eesti 4x4 sarivõistlus.
NB! Ankeet on aktiivne 2 nädalat peale võistluse lõppu ja suletakse 14.11 kell 23:59
otselink uuringusse: www.connect.ee/uuring/219388072/
Osalejate tagasiside on suureks abiks korraldajatele ja selle alusel valitakse ka 2010a parim EAL Eesti 4x4 sarivõistlus.
NB! Ankeet on aktiivne 2 nädalat peale võistluse lõppu ja suletakse 14.11 kell 23:59
otselink uuringusse: www.connect.ee/uuring/219388072/
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Jäi kah ennist tänamata - seega tänud korraldajatele, oli hea rada!
Mis puutub raiesmikku, siis see oli just kõige parem osa
Mis puutub raiesmikku, siis see oli just kõige parem osa
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Mis vanasti? 57h tudumata, millest ilmselt 14 kettas.K.Kotkas kirjutas:Vanasti olid ikka 36h sõidud. 14 on lapsemäng (mitte, et ma ise just 16h maganud jutti ei oleks.Ojala kirjutas:aga kuradi väsitav 14h järjest sõitmist..
Tänud korraldajatele kes võimaldasid vaatamata meie hilinemisele meie rajale pääsemise.
Üle pika aja sõit kus ei pidanud kasutama tuukri varustust, enne olgu kännud. Kuiv taguots on väärt kändude vahel manööverdamist ja polnud neid kände ka palju. Meil jäi muidugi osa punkte võtmata, ehk pole õige inimene kommenteerima.
Edu kõigile
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Täitsin ära Gunnari poolt poolt jäetud lüngad (www.connect.ee/uuring/219388072/) aga lisan ka siia arvamuse.
Nii laisalt pole meil esisild veel võistlustel olnud, no ei taht tema oma eksistentsi õigustada, remont-remont, siis ei saa kommenteerida orienteerumisekatseid. Aga kross oli vägev omamoodi "Mõedaka hillclimb" kindlasti turniks veel
Mõned vidjud:
http://www.youtube.com/watch?v=gcUr7PZS3Xo
http://www.youtube.com/watch?v=Jj8Wiwl9 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ejfF6aWz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zEQVbgVk ... re=related
Aitähh
Nii laisalt pole meil esisild veel võistlustel olnud, no ei taht tema oma eksistentsi õigustada, remont-remont, siis ei saa kommenteerida orienteerumisekatseid. Aga kross oli vägev omamoodi "Mõedaka hillclimb" kindlasti turniks veel
Mõned vidjud:
http://www.youtube.com/watch?v=gcUr7PZS3Xo
http://www.youtube.com/watch?v=Jj8Wiwl9 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ejfF6aWz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zEQVbgVk ... re=related
Aitähh
Viimati muutis weix2, E Nov 01, 2010 11:03 am, muudetud 1 kord kokku.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Noh, päris karm rada oli ikka. Eriti vastu hommikut oli pidevalt vajadus käia ümber auto ja vaadata, kas ikka kõik rehvid on terved ja kas üldse on kõik jupid auto küljes. Sest kinni sai istutud igas võimalikus ja võimatus augus, poonuseks kännud, millest tavaliselt reduktor üle ei läinud. Hea, et vintsman roolitagant mind minema ei peksnud. Ühesõnaga hommikuks oli täielik kopp ees Aga kross päästis päeva. Kui esimesel krossietapil reedel, oli igal ringil keegi väga ees ja mööda ka nagu ei saanud, siis laupäeva hommikune kross oli juba teine tubakas. Sai väga mõnusa tundega lasta, ning ka korralik aeg välja sõidetud. Kokkuvõttes oli väga hea võistlus, hea korraldus ja kõik väga bro. Kuulsin kõlakaid, et kross võiks tulevikus pikem olla, kui 2 ringi, palun mitte . Ilmselt ei peaks kellegi amordid nii kaua vastu, ilma, et need keema läheksid.
Jagatahes, ja Avol näeme raisk.
Jagatahes, ja Avol näeme raisk.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vanasti nagu ikka küsija suu pihta ei löödud. Milleks see foorum siis muuks on kui informatsiooni vahetamiseks. Oleks heameelega tulnud kui töö ei oleks mult seda võimalust ära röövinud.K.Kotkas kirjutas:A sa tule vahel vaatama, mitte ära pihele foorumis.Myrgel kirjutas:Kui teil raske oli siis mida vaesed TR1 tegema pidid?
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Suured tänud korraldajatele ja teistele vaeva nägijatele. Väga vinge krossirada oli ja eriti lahedad raiesmikud mida öösel valgustas kuu Pole veel oma elus kohanud nii sügavaid harvesteri kraatreid aga kes oskas ja suutis, oli võimalik sõita TR-1 autoga vabalt sellisel maastikul.
PS. Naised saunas rääkisid ,et TR-3 oli ka hullupööra vintsida saand,et kas vastab see jutt tõele?
PS. Naised saunas rääkisid ,et TR-3 oli ka hullupööra vintsida saand,et kas vastab see jutt tõele?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Kullamäe team tänab korraldajaid laheda võistluse eest. Päris "huvitav" oli harvesteri jäljes autoga külili käia.
Paraku lõpetas meie autol paljupiinatud mootor koostöö ca 500m enne teise katse finishit. Sellest tulenevalt lubame edaspidi kaasvõistlejaid ja metsarahvast mitte lämmatada õlipõlemise vinguga. Ausalt öeldes oli juba endalgi piinlik...
Sirgalas näeme...
Paraku lõpetas meie autol paljupiinatud mootor koostöö ca 500m enne teise katse finishit. Sellest tulenevalt lubame edaspidi kaasvõistlejaid ja metsarahvast mitte lämmatada õlipõlemise vinguga. Ausalt öeldes oli juba endalgi piinlik...
Sirgalas näeme...
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Artisti poolt tänusõnad korraldajatele.
Kross oli lahe täpselt 1,5 ringi, niikaua kui tuli tropp ette ja võttis meilt 1 katse võidu. Teise katse punktid olid vist suisa legendaarse puuraidur Ivan Sussanini pandud. Pärast 1,5 tunnist kahe vintsi ja kahe plokiga vintsimist, tänud Blendmanile, ei leidnud ma enam kuidagi "koduteed" ja ei jõudnud aega, ning tuli välja, et me ei olnud need ainukesed topograafilised idioodid, aga katse ise oli lahe, absoluutselt ei hala mingite TR1 raskusastmete jms pärast.
Kolmandaks katseks meil palju aega ei olnud, sai kohustuslik miinimum võetud, et tulemus kirja saada.
Neljandaks katseks oli autol neljast vedavast rattast jäänud vedama vasak esimene ja õhkõrn lootus , et ragisev tagadiffer suudab ragiseda veel 5 km, tühjad akud ja kesin jahutus, muidu oli auto täitsa korras. Viimasel tõusul aga käisid kellaosutid kiiremini kui vints ja diffri tigu keeldus jätkamast vahekorda taldrikuga ja aeg sai täis. Aga vaatamata kõigele jäime rahule.
Täname veel Sookonna elektri eest.
Mait@õnnitleb veelkord Fionat ja paneb häbenedes pea liiva alla tagasi.
PS. To Srock. Sirgalas on sul, Rene, täiesti legaalne võimalus 23h+1 sõita
Kross oli lahe täpselt 1,5 ringi, niikaua kui tuli tropp ette ja võttis meilt 1 katse võidu. Teise katse punktid olid vist suisa legendaarse puuraidur Ivan Sussanini pandud. Pärast 1,5 tunnist kahe vintsi ja kahe plokiga vintsimist, tänud Blendmanile, ei leidnud ma enam kuidagi "koduteed" ja ei jõudnud aega, ning tuli välja, et me ei olnud need ainukesed topograafilised idioodid, aga katse ise oli lahe, absoluutselt ei hala mingite TR1 raskusastmete jms pärast.
Kolmandaks katseks meil palju aega ei olnud, sai kohustuslik miinimum võetud, et tulemus kirja saada.
Neljandaks katseks oli autol neljast vedavast rattast jäänud vedama vasak esimene ja õhkõrn lootus , et ragisev tagadiffer suudab ragiseda veel 5 km, tühjad akud ja kesin jahutus, muidu oli auto täitsa korras. Viimasel tõusul aga käisid kellaosutid kiiremini kui vints ja diffri tigu keeldus jätkamast vahekorda taldrikuga ja aeg sai täis. Aga vaatamata kõigele jäime rahule.
Täname veel Sookonna elektri eest.
Mait@õnnitleb veelkord Fionat ja paneb häbenedes pea liiva alla tagasi.
PS. To Srock. Sirgalas on sul, Rene, täiesti legaalne võimalus 23h+1 sõita
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Egas jah,vaadates aega tagasi,siis oleme kahel aastal seda võistlust võtnud ikka täie raha eest esimesel mingi 17 tundi ja eelmisel aastal mingi 23 tundi.Räägitakse ,et 3 on kohtu seadus Seega üritan ennast parandada ja vanasõna murda, Sirgalas näeme RAISKNeuser kirjutas:
PS. To Srock. Sirgalas on sul, Rene, täiesti legaalne võimalus 23h+1 sõita
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008