Klaperjaht 2010 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas RaidoKol »

Ütleks ka paar sõna. Rada oli super, nii proloog kui ka põhisõidu rada. Ajakava pidas paika ja hoolimata viperustest võib ka enda sõiduga rahule jääda.
Kuigi meile ei räägitud proloogi rajast mitte midagi. Kuulsime teistelt võistlejatelt, et on vaja tagurpidi sõita. Aga seda, et finišis pidi tokkide vahel seisma jääma, kuulsime alles hiljem.
Ei no siis muidugi see särkide asi, sõitsime kolmekesi aga särke kaks :shock: . Söögi hinna kohta ütlesid juba eelkõnelejad kõik. Turvameeskond andis muidugi soovida. Esiteks see, olles ööbinud mujal, tulime varahommikul kohale ca. 7.45 . Ei lastud meid sisse, öeldi, et enne 8.00 sisse ei saa. Kuigi oli autol boggerikleeps ja võistleja paelad olid ju ka. jällegi :shock:. Miks peaks meid takistama, oleks aru saanud, kui oleks tulnud pealtvaatama.
Ja siis see laupäevane käepaelte kontroll võistlejate parklas. Peale Vaba klassi finisit ei olnud seal kedagi. Kõik meie pöidlahoidjad tulid vabalt auto juurde. Aga hiljem oli seal järsku mingi kollane mees, kes võistlejate parkla ''väravas'' seisis ja käepaeltenäitamist nõudis. Aga seda, et 50m eemalt üle lindi keegi astub ei kontrolli ju keegi. Kui on mingi kontroll siis võiks olla korralik, kuigi ma ei saa aru miks seda üldse vaja oli.

Lõunanaabrite vastane vaen on ikka nende endi süü ka. Vaba sõidu ajal olid nad ikka väga nahaalsed. Ei huvitanud neid pinges trossid, ega ka ees olev auto. Nägin ise kuidas nende tross, vintsimise ajal, vastu teist autot oli. Veoautode sõiduajal sõimas üks läti pealtvaatja, kes agaralt rajal kakerdas, eestlasest võistlejat ''idiotas'eks''.

Sai pikk ja negatiivne jutt. Kuid järgmine aasta kindlalt kohal, lootes, et võetakse nende puudustega midagi ette. :wink:

Edu korraldajatele ka järgnevateks aastateks!
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kasutaja avatar
Aldis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 147
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:29 pm
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Pildid klaperjaht 2010

Postitus Postitas Aldis »

Kasutaja avatar
nipper
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Juul 19, 2008 11:20 am
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas nipper »

Korraldajad ja kohtunikud võibolla ATV foorumit ei loe,
aga on suur probleem/arutelu raja ümber tõstmise(tagant poolt tulijate nn. eelistamine) ja selle viimase ringi ning mudaaugu vintsimise ümber.
t:52 08 203
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Sellel aastal siis esimesed negatiivsed kogemused klapperilt :? Esimese asjana sain kohe laupäeva hommikul õiendada, et mis värvi käepael sul on ja kui ütlesin , et kollane, siis käratati, et minema siit siin on tehniline ala, loomulikult uurisin, et miks ja jne, et eelnevalt pole ju nii olnud, öeldi, et reeglid sellised, ok saan aru kui ei tohi autosid vaadata siis ei tohi, uurisin, et miks asjakohast tahvlit siis väljas pole öeldi, et ei tea,

Õhtul simmani ajal jalutasime õllepudelitega simmani lavalt telkimisalase, kui tagasi TURVAVÄRAVATE juurde jõutsime võtsid kaks kollast sõbralt pilsneri käest ja valasid lihtsalt MAHA, uskumatu, laskusin siis vaidlusesse ,et kuidas nii ikka saab ja võib kui just 5 min tagasi samade pudeliga sealt läbi kõndisime. JUtu sees mainiti, et neil läbiotsimis luba pole aga kui näevad võtavad ära, läksin siis paarkümend meetrit tagasi panin pudeli taskusse ja kõndisin siis väravate poole, öeldes, et teil ju pole läbiotsimis luba, siis kargasid kallale, võtsid õlu ära, üritasid käepaela puru tõmmata ja lubasid suisa politsei kutsuda. :lol: , et oleme kõik täis ja ebaadekvaatsed, krt oleks jutt kastist või mingist kogusest, aga 1 lahtikorgitud õlu no krt pähe ei mahu, oleks siis viisakalt räägitud aga no kohe kallale. Vot selline turva teenistus.

Korvtõstuki vahetus läheduses oli TR-1 sõidu ajal üks huvitav härra kes ei lubanud inimesi üle raja ja kui juba olid üle siis kamandas vägivaldselt tagasi kuigi autosid polnnud kuulda ega näha ja nii käis terve võistluse aja, ennem üle ei saa kui võistlus läbi kisendas.

Neid pisiasju ei saanud lihtsalt rääkimata jätta.

Aga kui need pisiasjad välja arvata oli üritus igati ok.
Viimati muutis Allar, E Aug 30, 2010 11:44 pm, muudetud 1 kord kokku.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
gert
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Veebr 13, 2005 10:05 pm
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas gert »

lisan ka ühe klapperi piltide galerii

http://alar.exillery.net/klaperjaht2010/
NISSAN Patrol GR 3.0TD
MITSUBISHI Pajero Wagon 3.2 DID
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

Tänud kaasvõistlejatele hea lahingu eest :wave Rakett lendas nüüd orbiidile 8)
Viimati muutis srock, K Sept 01, 2010 11:16 am, muudetud 1 kord kokku.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

Tiim Artisti poolt sügav kummardus korraldajatele. Oli lõbus sõit. Proloog oli just selline, nagu selliste sõitude puhul olema peaks- kiire ja "puhas", autot säästev. Tr 1 rada oli ka täpselt selline nagu peab, ei andnud eriti eeliseid ühelegi automargile, kõik said sõita ja rada oli piloodile, mitte vintsmanile, oli trajektoori valikuvõimalusi.
Meie sõit algas muidugi täieliku fiaskoga.. Unustasin stardis OMA ajud sisse lülitada ja ei oska siiamaale anda seletust sinna stardi juures olevasse sügavasse auku sõitmise kohta. Tänud Toorikule, kes meid sealt häbist päästsid. Edasi läks kõik väga s...sti. Vastu puud stange rattasse, vintsitross seda sirgeks painutamisel jne. Liidritele vist juba kahe ringiga sees, ühesõnaga tundus , et rong on läinud. Saime kuidagi ühe ringiga maha, lasime rehvid tühjemaks ja saime oma sõitu sõitma hakata ja mitte eriti pommitades isegi seekord lõpuni.
Korralduse poolepealt ei oska ka midagi halba öelda, turvamehed on ju sõdurid, kes täidavad käsku ja kellele on mõtlemine keelatud, pole vaja neid sõimata ja kelleltki vist midagi ära ei varastatud, nii, et neist oli lõppkokkuvõttes ikkagi rohkem kasu kui kahju ja kellelgi ei jäänud vast oma õlu joomata nende pärast. Muidugi võiks saateautod ja tiimi tehnilise personali sellisel võistlusel eraldi regada, et ei peaks publiku hulgas parkima, kolmeliikmelistele võistkondadele kolm nänni jne, aga tegelt tulime ju võidu sõitma ja seda me ka saime, tulemus läks kirja ka neile, kes olid vähemalt ringi sõitnud, auhinnad olid tasemel, kulud väikesed jne.. Isiklikult loodan ja usun, et Klapper elab edasi ja jõudu Vaikole.
Mait @tervete kontidega Klapperi finishis.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

No kuna kõik kiruvad turvasid siis ma ütlen ka mõne sõna nende kaitseks kellega kokku sai puututud.
Saabudes laupä lõuna paiku lasid mitu turvameest meid nende algsest suunamisest oluliselt lähemale sõita, sest sai viisakalt neile selgitatud, et osa rahvast on autos kingadega, ning ei oma soovi mööda seda porivälja sumbata. Nende suhtumine oli meeldiv, humoorikas ja vastutulelik.
Miski liigse totalitaarse kontrolli tunne tekkis küll kohati - aga samas ei takistanu keski mul lihtsalt sisse jalutada võistlejate alasse Blackout Raitiga oma teemat ajama minnes.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kohtunike poolelt Landy ja Kati tänavad korraldajaid ning hea meel, et korraldajad ja kohtunukud ei aja raadios enam suvalist mula. vaid kasutavad eetrit sihtotstarbe kohaslet. Eriti suur tänu Augusteile, kes nagu lendaorva pidevlt raja ääres tiirles ja operatiivslet abiks oli.

Ka täname seekord üsnagi reeglite kohaselt võistelnud meeskondi. Teiega oli seekord mõnus koos rajal olla.

Kuigi pealtvaatajaid oli vähem kui mullu, leidus siiski seltskondi kes kaelpaidi vitsirossi ja jalgupidi auto alla trügisid. Pilte ja videosid vaadates tõusid hirmust mitmel korral ihu karvad püsti.

Hea meelga oleks mõned flegmaatilised raja turvad üliaktivsete paltsiturvade vastu vahetanud. Seletad küll turvale rahulikult ja 3x ohuolukorrad rajal ära, siis 5 min hiljem seisab käed taskus va vaataba pealt kuidas rahvas ninpidi kännu köljes olevat vintsi trossi poole meetri kuguslet takseerib.
Üldislet oli turvade tase siiki prem kui viimastel aastetel ja paar kiirelt õppivat ja kohanevat isikut oli ka hulgas. Eriti tänaks seda noort kutti kes esimesel päeval alumist Seksi talu platsi valvas ja päeva lõpuks ning teiseks päevaks 8. ja 7. punktii turvamisse õnnestus kaasata.

Kahju, et teisel päeval Seksi talu valjusti pröökajad ei toiminud ja rahvas üsnagi info sulus oli mudauakude ääres. Eks meiegi kõrvu ulatus nurinat selle aastase toitlustuse ja selle hindade osas.
Kohtunike (ja võistlejate)kõhtu oleks kindlasti silitanud "Friikartuli dieedi" vahele möödunud aastal kavas olnud hommikune omlett peekoniga.

Muus osas edu ja kohtume järgmisel korral!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas walkman »

Meie ka rahul seekord rajaga... nii eel- kui põhisõidu omaga. Sai ka raske autoga SÕITA! Paistab, et hakkab asi paremuse poole minema TR1-s. Loodame, et see trend jätkub ka järgmistel võistlustel. Vähemalt meil hakkab nüüd tasapisi vist võistlemise isu tagasi tulema :) Üldiselt jäime võistlusega rahule - auto enamvähem ühes tükis ja ise ka terved 8) Ajakavast peeti hästi kinni ja mõttetut venimist ei olnud. Kiitus korraldajatele.

Kui nüüd veidi kritiseerida, siis ikka nagu eelmisedki on siin juba öelnud - Turvateenistuse organiseerimata töö ajas ikka kohati harja punaseks küll. Näiteks saabudes kästi sissepääsu juures võistlusauto treila pealt maha ajada ning treila sinna pääslasse jätta, sest edasi pidavat saama vaid võistlusauto pluss üks saateauto. Järelkäru ei pidavat saate- ja võistlusautoga nagu komplekti kuuluma vms. Ennekuulmatu - sellist asja pole ma veel kusagil näinud varem. No mille kuradi pärast! Ajasime siis auto maha ja käru põlluserva ja liikusime mandaadi poole, kust saime teada, et treilaga ikka pääseb võistlejate parklasse !!!! :evil: Kuna meie võistkonnal oli veel kaasas ka buss, kus sees olid magamisasjad, tööriistad, keevitus, genekas jne ja sellega võistlejate parklasse ei pääsenud ajasime selle siis nö pealtvaatajate telkimisala parklasse. Suur oli aga üllatus, kui tahtsin siseneda sinna teise parklasse oma võistlusautoga, et seal kleepsud peale panna ja veel viimane lihv anda autole enne tehnilist, sest kõik vajalikud instrumendid olid ju seal bussis - üllatus üllatus jälle seisab turvik ristipõiki jalus ja ei lase mind sinna sisse, kuigi esitasin talle võistleja käepaela, autol oli peal see boggeri kleps, kaelas oli kaart jne. Küsimuse peale, et kuidas kurat siis neid asju siin ajama peab, oli vastus enamvähem sama nagu srock'ile, et mine vea käe otsas asjad mäest üles või otsi aiakäru - ühesõnaga keri jalust ära ennast juba. Lõpuks jäigi asi nii, et osad asjad olid siis võistlejate parklas ja suuremad asjad mida käe otsas vedada ei tahtnud ja mida poleks ka õigupoolest kusagil hoida olnud seal võistlejate parklas, jäidki sinna telklasse. Ka rommi jooksis oma vardaga sinna põlluserva meie juurde keevitama - nii et kui ikka väga vaja, sai hakkama küll. Aga no milleks seda nii ebamugavaks ajada kui võimalik? Huvitav kas turvamehi instrueeriti erineval ajal ja erinevas kohas, et nad igaüks isemoodi juttu ajasid ja erinevaid õigusi tagasi nõudsid või oli asi milleski muus, ei tea. Niinimetatud võistlejate parklas oli samas ruumi jalaga segada ja mina seal küll mingit ülimat kitsikust ei täheldanud kusagil. Mingi põhjendus oli asjale veel see, et sisse- ja väljasõidu sõidetakse väga plägaseks. No krt kas ta on mõni aasta vihmaga rohkem või vähem plägasem olnud kui see aasta ?

Aga muidu oli tore üritus ja jäime rahule :)
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
villy
Mudder
Postitusi: 81
Liitunud: L Nov 14, 2009 7:26 pm
Asukoht: Valgamaa, Tsirguliina

Tänud Korraldajatele

Postitus Postitas villy »

Võistlus oli hea. Nii korraldus kui kõik muu. Kui silmad ei oleks verd täis valgunud siis oleks kindlasti meelde tulnud vahetada ka purunenud etteandepump ära. Välja küte ei lekkinud paraku sisse kah mitte eriti. Aga piisavalt, et ring ikka kirja saada. Ja sinisilmse optimistina arvan, et korras pumbaga oleks isegi esimesest põllukünkast omaljõul üle läinud. Progress on silmaga nähtav. Eelmise aasta poole ringi asemel suutsime seekord ringi lõpetada. Ja üllaülla .. ei peagi väga palju autot remontima, et järgmisel võistlusel osaleda. Järgmiseks aastaks juba suuremad plaanid- vähemalt poolteist ringi.
Turva kohta niipalju, et kõikidel meeskondadel oli võimalus mandaadist punased käepaelad tehnilise tiimi jaoks osta ja sellega ei olnud mittemingisugust probleemi.
Oma adrenaliinilaksu saime meie kätte ja see ongi ainuke oluline asi.
Villar Sikk
Valgamaa
---------------------------
tel: 5078985
villar@estpak.ee
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Tänud, parim Klaperjaht meiearust. Selliste arengutega võib kunagi ka võitlejatele hea võistlus saada. Kriitikaga turva ja söögi osas saab küll vaid nõus olla ja see et kahe autoga tulijad peavad teise auto parkima kuratteabkuhu ja selle eest maksma on jama. Käruparkla tegi tigedaks aga tegelikult päris hea mõte (üle noatera sai tehnitska kuivale maale veetud) kuid peaks olema soovituslik ja veidi laiem. Proloogi raja oleks pidanud peale vihma (TR3 rööpad võpsikus) ümber tegema, vabaga oli kontrollaega jõudmine, hullult paugutamata, võimatu.
... ja kui veel platse ühendava kruusatee saaks... 8)
Rada klaperjahilikult raju ja ei oska nuriseda, rajakohtunike töö ka OK.
Sookonn
Tehtud, mõeldud.
JAN007
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: K Juun 02, 2004 10:25 pm
Asukoht: Nuustaku

Postitus Postitas JAN007 »

Paar arvamust ka pealtvaatajana:

Kogumulje positiivne, asi läheb iga aastaga paremaks kuigi tõrvatilku meepotis jagub ikka. Kahju oli TR1 pühapäeval vaadata kui publikut sisuliselt enam polnud laupäevaga võrreldes aga kas kogu asja ühe päeva peale mahutada saaks, seda ma ei tea. Hea oli, et veokaid seekord valges nägi, pakkusid päris korraliku elamuse!
Negatiivsemast poolest söök ja turvad, ma ei saanudki aru miks ei tohi minna võistlusautosid pildistama enne starti kui nad veel porised pole.. Kindel kord peab olema aga turvad võiks osata inimestega elementaarsel viisakusetasemel suhelda mitte ainult käsutada.
Huvitav seik oli aga laupäeval kui üks vanamees telgis teemat arendas, et see viimane Klaperjaht vähemalt seal kohas kindlasti. Tema elavat 2km kaugusel ja kõik valla teed olla ära lõhutud ning loodus hävitatud. Mingid tedred olla eelmisest aastast alates sealt metsast minema kolinud ja nüüd olla vald asja ära keelanud. Et valla ja korraldajate vaheline kokkulepe oli seekord viimane kord selle ürituse lubamine?? Kusjuures nägin et see tüüp oli raja ääres vaatamas terve päeva kuigi vihkas kogu südamest seda mis toimub. Kui üritasime temaga loogilisemat diskussiooni arendada, siis muutus ägedaks ja hakkas kätega vehkima juba, seega suht mõtetu üritus - tema oli endas kindel.
Grand Vitara
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

JAN007 kirjutas:Paar arvamust ka pealtvaatajana:

.
Huvitav seik oli aga laupäeval kui üks vanamees telgis teemat arendas, et see viimane Klaperjaht vähemalt seal kohas kindlasti. Tema elavat 2km kaugusel ja kõik valla teed olla ära lõhutud ning loodus hävitatud. Mingid tedred olla eelmisest aastast alates sealt metsast minema kolinud ja nüüd olla vald asja ära keelanud. .

Kas mitte se maa seal eramaa pole, Huvitav kust kaudu seda puitu sealt langilt siis minema veeti, ja kuidas see siis vallateid ei lohkunud, uks korralik metsalank koos trantspordiga lohub ikka kordes rohkem kui se kahepaevane uritus.
Ainuke pehme kruusateejupp on ju see mis maanteelt heinamaani kulgeb, see jupp ongi siis kogu helme valla teed.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
JaanusLI
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Postitus Postitas JaanusLI »

Sai see aasta klapperil käidud esimest korda. Võistlust rajaääres vaadata oli väga mõnus.
Jõudsime meiegi reedel siis õhtul ja esimese asjana, mis silma riivas oli turva, kes kakerdas ringi seal ja suust lendas igasuguseid karvaseid vigureid ja kostus kiunu, et õlu putsi nii kallis ja bla bla. ok-jõudsime siis sellele noorele turvamehele lähemale ja no vaata et kõnnib pikali tähtsalt :) .....saime meie juba seal pealtvaatajate linditaga alkokeelu,et nagu wtf :O?????? Õnneks sai noorturva vist kainemaks ja lõpuks lasi sisse. Loodan,et järgmine aasta selliseid turvasi pole,kes kasutavad oma "õigusi" üleolevalt ära. Laupäevast tundus see turvateema justkui juba normaalsem olema. Kui see turvateenistus aastapärast oleks mitukorda parem,siis ma tuleks kindlasti tagasi.......oli tegelt endalgi plaan osavõtma tulla seeaasta oma mummiga, aga ei saand sellist aega, et auto korda seada.
Loodan, et OnuTurva-(d) minupeale pahased ei ole, aga eks kuskil ikka on alati midagi, mis ei lähe nii nagu võiks.....kui see väike viperus kahesilmavahele jätta, siis oli tõesti mega vägev nädalavahetus ;)

Korraldajatele jaksu edaspidiseks!
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”