Klaperjaht 2010 27-29 Aug.
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tere Kallid Klaperjahihuvilised !
Siinkohal tahaksin teha esimese viite juhendi lõplikkusele: juhend on lõplik siis kui punktis 1. on tekkinud märge EAL´iregistreeringu kohta !
Senikaua on üleval nn. testiversioon. Arvan , et Te kõik tahate pigem näha "justkui juhendit" varakult kui , et igati registreeritud ja kontrollitud lõplikku juhendit nädal enne võistlust... või mis?
Ehk siis on ju Teil praegu võimalik veel tähelepanu juhtida mõnele kitsaskohale või lihtsalt kiun üles võtta, et siis saada igale asjale lihtsalt adekvaatne seletus.
Vaiko
Siinkohal tahaksin teha esimese viite juhendi lõplikkusele: juhend on lõplik siis kui punktis 1. on tekkinud märge EAL´iregistreeringu kohta !
Senikaua on üleval nn. testiversioon. Arvan , et Te kõik tahate pigem näha "justkui juhendit" varakult kui , et igati registreeritud ja kontrollitud lõplikku juhendit nädal enne võistlust... või mis?
Ehk siis on ju Teil praegu võimalik veel tähelepanu juhtida mõnele kitsaskohale või lihtsalt kiun üles võtta, et siis saada igale asjale lihtsalt adekvaatne seletus.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Vihjed raja konfiguratsiooni kohta:
Kallid kaaskannatajad, võin Teile puhtsüdamlikult öelda, et kunagi pole rada tehtud nimelt kiuslik või liialt kännuline. Kuna Korraldaja ei ole raja all oleva maa omanik, siis on tihtilugu raja materjaliks võimalik saadaolev maastiku-detail või metsatukk. Võib tunduda, et miks on kasutusel liiga palju mudaseid lõike või kännustikku või mis iganes, vastuseks on ikka see, et teeme tulemuse saadaolevast materjalist.
Teiseks faktoriks on ilm. Sõltuvalt vee tasemest pinnase sees ja peal sõltub oluliselt raja trass.
Kolmandaks peab trass olema võimeline katma kõigi võistlusklasside teekonnad, see aga seab oma tingimused trassile, kuna sõitude vahel on tarvis umbes poole tunniga luua uus, vüistlusklassikohane ja ohutu trass.
Kui nüüd üritada nende materjali-hulkade vahel leida ühisosa, siis saamegi selle aasta trasside asendi....
Ehk teisitiöeldes ei tea ma isegi, milline on selle aasta trasside täpne trajektoor ja see hakkab looma alles peale 15-ndat augustit, kui ma lähen maaomanikuga trassi läbi jalutama ning selguvad võimalikud elemendid ja on kindel palju tegelikult rajal vett on.
Arvan ise, et alati on püütud teha parim võimalik valik...
Vaiko
Kallid kaaskannatajad, võin Teile puhtsüdamlikult öelda, et kunagi pole rada tehtud nimelt kiuslik või liialt kännuline. Kuna Korraldaja ei ole raja all oleva maa omanik, siis on tihtilugu raja materjaliks võimalik saadaolev maastiku-detail või metsatukk. Võib tunduda, et miks on kasutusel liiga palju mudaseid lõike või kännustikku või mis iganes, vastuseks on ikka see, et teeme tulemuse saadaolevast materjalist.
Teiseks faktoriks on ilm. Sõltuvalt vee tasemest pinnase sees ja peal sõltub oluliselt raja trass.
Kolmandaks peab trass olema võimeline katma kõigi võistlusklasside teekonnad, see aga seab oma tingimused trassile, kuna sõitude vahel on tarvis umbes poole tunniga luua uus, vüistlusklassikohane ja ohutu trass.
Kui nüüd üritada nende materjali-hulkade vahel leida ühisosa, siis saamegi selle aasta trasside asendi....
Ehk teisitiöeldes ei tea ma isegi, milline on selle aasta trasside täpne trajektoor ja see hakkab looma alles peale 15-ndat augustit, kui ma lähen maaomanikuga trassi läbi jalutama ning selguvad võimalikud elemendid ja on kindel palju tegelikult rajal vett on.
Arvan ise, et alati on püütud teha parim võimalik valik...
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
totu kirjutas:11.3 Mille alusel loetakse võistkond katkestanuks?
11.4 Kas sellel punktil on mingi loogiline mõte või - otstarve? Ok, klassid lisatakse aga kellele see 30% head teeb? Iseenesest on see ju parem kui 50 aga milleks üldse peaks mingi osa seltskonnast punktiarvestusest ellimineerima?
Olen samal arvamusel. Kui võistkond saab võistlustel tulemuse kirja siis võiks ju ikka vastavalt kohale ka karikasarja punkte saada, vaatamata sellele kui pikalt liider on ees. See annaks stiimulit näiteks väiksema vea kõrvaldamisega edasi sõita, mitte kohe käega lüüa ja rajalt maha astuda, sest 3 tundi on väga lühike aeg. Kindlasti annaks see ka paljudele praegu veel kahtlejatele stiimulit tulla võistlema, et figureerida kasvõi ühegi võistlusega EAL 4x4 KV aastaarvestuse punktitabelis, sest muus osas on ju ahvatlused suured (väike osavõtutasu, kindlasti arvukas publik, meelelahutus, videojäädvustused jne. jne.) Ja kes ütleb, et kusagilt uugametsast ei või tulla "tundmatu hobune" ja pana võistlus kinni nii pika puuga, et ka II koha saanud võistkond ei küüni punktiarvestusse.
.. lihtsalt minu arvamus, sest ise oleme rajal igasugustel tingimustel.
Mait TR1.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Neuser kirjutas:totu kirjutas:11.3 Mille alusel loetakse võistkond katkestanuks?
11.4 Kas sellel punktil on mingi loogiline mõte või - otstarve? Ok, klassid lisatakse aga kellele see 30% head teeb? Iseenesest on see ju parem kui 50 aga milleks üldse peaks mingi osa seltskonnast punktiarvestusest ellimineerima?
Olen samal arvamusel. Kui võistkond saab võistlustel tulemuse kirja siis võiks ju ikka vastavalt kohale ka karikasarja punkte saada, vaatamata sellele kui pikalt liider on ees. See annaks stiimulit näiteks väiksema vea kõrvaldamisega edasi sõita, mitte kohe käega lüüa ja rajalt maha astuda, sest 3 tundi on väga lühike aeg. Kindlasti annaks see ka paljudele praegu veel kahtlejatele stiimulit tulla võistlema, et figureerida kasvõi ühegi võistlusega EAL 4x4 KV aastaarvestuse punktitabelis, sest muus osas on ju ahvatlused suured (väike osavõtutasu, kindlasti arvukas publik, meelelahutus, videojäädvustused jne. jne.) Ja kes ütleb, et kusagilt uugametsast ei või tulla "tundmatu hobune" ja pana võistlus kinni nii pika puuga, et ka II koha saanud võistkond ei küüni punktiarvestusse.
.. lihtsalt minu arvamus, sest ise oleme rajal igasugustel tingimustel.
Mait TR1.
Samuti Maiduga nõus selle punktiarvestuse koha pealt, sest tean ka ise hetkel mitut kahtlejat (ka ise nende hulgas hetkel veel) - eriti TR1 võistkondade hulgast, kes ei tahaks katuseni mudas vintsida, vaid sellist vanakooli klapperile omast "paugutamist". TR2 ja TR3 ilmselt just võimalikult palju vett ja auke ootavadki. Ja punktid võiksid ikka vastavalt kohale kajastuda ka 4x4 KV tabelis. Aga selle raja kohta lubas korraldtustiim peagi infot anda. Jääme ootama ja eks aeg annab arutust.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Juhiksin tähelepanu ühele, minu arvates, kitsaskohale. Nimelt juhendi punktid 9.5 ja 9.8.
Kui ma oma auto kvalifikatsiooni rajal ära lõhun ja 15min. jooksul ära ei jõua parandada, siis pean maksma 1000.- EEKi kui autot korda tahan saada.
Võiks autoparandamiseks ka mingi aeg ikka olla.
Kui ma oma auto kvalifikatsiooni rajal ära lõhun ja 15min. jooksul ära ei jõua parandada, siis pean maksma 1000.- EEKi kui autot korda tahan saada.
Võiks autoparandamiseks ka mingi aeg ikka olla.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kommentaarid mõnele vahepeal tekkinud küsimusele:
1. klaperjaht, kui iseseisev võistlus viiakse läbi nii, et korraldaja tagab lõpuprotokolliga tulemused finisiprotokolli näol. Kus on esindatud kõik lõpetajad ja katkestajad. See kuidas EAL´i 4x4 alaliit nende tulemuste põhjal kohapunkte ja millise mahu pealt hakatakse arvestama võistluse arvesseminekut kalkuleeritakse, seda retsepti küll "Klaperjahi" köögis kokku ei panna...
2. Arvan , et kõik mäletavad veel piisavalt hästi viimase kolme aasta suviseid keskmiste sademete koguseid... nendel aastatel lihtsalt ei olnud võimalik kiiret ja kuiva rada teha. Sellel aastal kasvab "Seksi" talu varemete tiigis roheline hein, ja pori on vaevalt põlvini, ennustan, et rada tuleb kuivem ja kiirem. Ainuke probleem on siis see, et kõik liiguvad kiiresti, mitte ainult Sina, kes Sa mõtled , et küll ma alles kuivema rajaga teile näitan ja siis hakkab tekkima korraldajapoolne väike ohutuseprobleem, sest kiire raja ümber on publikut raske ohutult paigutada.
3. selle remondiajaga on see asi , et kui kõik saaksid ilma sanktsioonidete oma sõidukit korrastada, siis peaks võistlus olema nädalane. See ülevaatus on vajalik selleks et ikkagi kontrollida, kas remondi käigus jäi auto tehniliselt korda ja kas keegi mitte ei vahetanud rehve vm. Igasugune tegevus, mis viib võistluse ajagraafikut umbe tuleb sanktsioneerida, arvan et olete sellega nõus, kui ei, siis võin selle kohta soovijatele väikese seminari-presentatsiooni korraldada, selleks helista tel. 5035039.
Aga lohutuseks võin öelda, et teil ei maksa seda rajal lagunemist karta, kes ennast ära lõhub, on ise midagi väga valestiteinud või põhjendamata rapsinud. Vihje on pigem see, et seda rada läbides säilita kaine meel ja mõtle hoolega kõik läbi. Teiseks on Sul võimalik proovida kvalifikatsiooniaega lausa kolm korda, võta asja rahulikult !
Vaiko
1. klaperjaht, kui iseseisev võistlus viiakse läbi nii, et korraldaja tagab lõpuprotokolliga tulemused finisiprotokolli näol. Kus on esindatud kõik lõpetajad ja katkestajad. See kuidas EAL´i 4x4 alaliit nende tulemuste põhjal kohapunkte ja millise mahu pealt hakatakse arvestama võistluse arvesseminekut kalkuleeritakse, seda retsepti küll "Klaperjahi" köögis kokku ei panna...
2. Arvan , et kõik mäletavad veel piisavalt hästi viimase kolme aasta suviseid keskmiste sademete koguseid... nendel aastatel lihtsalt ei olnud võimalik kiiret ja kuiva rada teha. Sellel aastal kasvab "Seksi" talu varemete tiigis roheline hein, ja pori on vaevalt põlvini, ennustan, et rada tuleb kuivem ja kiirem. Ainuke probleem on siis see, et kõik liiguvad kiiresti, mitte ainult Sina, kes Sa mõtled , et küll ma alles kuivema rajaga teile näitan ja siis hakkab tekkima korraldajapoolne väike ohutuseprobleem, sest kiire raja ümber on publikut raske ohutult paigutada.
3. selle remondiajaga on see asi , et kui kõik saaksid ilma sanktsioonidete oma sõidukit korrastada, siis peaks võistlus olema nädalane. See ülevaatus on vajalik selleks et ikkagi kontrollida, kas remondi käigus jäi auto tehniliselt korda ja kas keegi mitte ei vahetanud rehve vm. Igasugune tegevus, mis viib võistluse ajagraafikut umbe tuleb sanktsioneerida, arvan et olete sellega nõus, kui ei, siis võin selle kohta soovijatele väikese seminari-presentatsiooni korraldada, selleks helista tel. 5035039.
Aga lohutuseks võin öelda, et teil ei maksa seda rajal lagunemist karta, kes ennast ära lõhub, on ise midagi väga valestiteinud või põhjendamata rapsinud. Vihje on pigem see, et seda rada läbides säilita kaine meel ja mõtle hoolega kõik läbi. Teiseks on Sul võimalik proovida kvalifikatsiooniaega lausa kolm korda, võta asja rahulikult !
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Veoautode registreerimiseelne info järgmine:
Lätist tuleb 2 ekipaazi, 63 baasil ja 66 baasil
eesti veokaid on hetkel potentsiaalseid 4.
Kuna eelmise aasta veokate ou oli publiku jaoks üsna meeliköitev, siis arvan, et samad kodanikud on kõik jälle rajal.
Väike arvutus näitab , et 6 autot on endast praegu märku andnud.
Vaiko
Lätist tuleb 2 ekipaazi, 63 baasil ja 66 baasil
eesti veokaid on hetkel potentsiaalseid 4.
Kuna eelmise aasta veokate ou oli publiku jaoks üsna meeliköitev, siis arvan, et samad kodanikud on kõik jälle rajal.
Väike arvutus näitab , et 6 autot on endast praegu märku andnud.
Vaiko
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Algus on tehtud : REGISTREERUNUDnipper kirjutas:Teisipäeval 10ndal, kell 17.10 pole veel EAL-i lehel ühtegi Klapperile märgitud osavõtjat?
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti