Tänaksin omaltki poolt korraldajaid ja osaleijaid! Sain tohutult palju muljeid ja muidugi kogemust juurde. Edaspidi siiski elan Teie tegemistele kaasa
Liisi
ALANSI MudDrag 2010 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
[/url]
Viimati muutis Cruizsub, N Mär 21, 2013 10:49 am, muudetud 1 kord kokku.
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Tänud korraldajatele/kohtunikele kahe sportliku päeva eest.
Võrreldes eelmise korraga sujus kõik kordades paremini - kahju ainult ,et pealtvaatajaid oli kohale tulnud oodatust vähem.Sügav kummardus neile kes ei pidanud paljuks ilmataadi kiuste kaasaelama tulla!
Võistlusrajad olid kah peaaegu võrdsed - kurb ainult ,et finaalsõitude ajaks olid tekkinud sellised roopad ,mis andsid selge eelise +35" rehvide omanikele ning alternatiivseid sõidutrajektoore ei saanud liiga kitsa (4m) raja tõttu valida(paar korda proovisin kuid tulemuseks vaid lõhutud piirdelindid).Endal õnnestus eelviimasel sõidul korra isegi stardikoridori "kõhupeale" kinni jääda.
Ah jaa - lõputseremoonial jäid küll mõned küsimused õhku ,sest tsiteerides reglementi:
4.6.1 .....Finaalisõidu esimes ringi kaotajad jagavad 3 kohta. Eraldi B-finaali ei toimu.
8.2. Autasustamisele kuuluvad kummagi klassi 4 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
Ja kui juba väga norida tahaks siis see:
5.11. Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik....Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
Päikest ja Suvesõidul näeme!
Võrreldes eelmise korraga sujus kõik kordades paremini - kahju ainult ,et pealtvaatajaid oli kohale tulnud oodatust vähem.Sügav kummardus neile kes ei pidanud paljuks ilmataadi kiuste kaasaelama tulla!
Võistlusrajad olid kah peaaegu võrdsed - kurb ainult ,et finaalsõitude ajaks olid tekkinud sellised roopad ,mis andsid selge eelise +35" rehvide omanikele ning alternatiivseid sõidutrajektoore ei saanud liiga kitsa (4m) raja tõttu valida(paar korda proovisin kuid tulemuseks vaid lõhutud piirdelindid).Endal õnnestus eelviimasel sõidul korra isegi stardikoridori "kõhupeale" kinni jääda.
Ah jaa - lõputseremoonial jäid küll mõned küsimused õhku ,sest tsiteerides reglementi:
4.6.1 .....Finaalisõidu esimes ringi kaotajad jagavad 3 kohta. Eraldi B-finaali ei toimu.
8.2. Autasustamisele kuuluvad kummagi klassi 4 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
Ja kui juba väga norida tahaks siis see:
5.11. Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik....Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
Päikest ja Suvesõidul näeme!
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
unimog vs wrangler http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/3/F9lIbN3xWlM
Unimog vs wrangler 2 koos siduri lahkumisega.
http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/2/j0usKZ31sdA
unimog http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/1/YI650sSLT-8
Krokodill gaz 66 http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/0/x0RSWHqFXoQ
Need videod fotokast, varsti peaks ka kaameraga tehtuid näha saama.
Unimog vs wrangler 2 koos siduri lahkumisega.
http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/2/j0usKZ31sdA
unimog http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/1/YI650sSLT-8
Krokodill gaz 66 http://www.youtube.com/user/kattyyx#p/u/0/x0RSWHqFXoQ
Need videod fotokast, varsti peaks ka kaameraga tehtuid näha saama.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944