Suur Maasturite Suvesõit 2010

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Suur Maasturite Suvesõit 2010

Postitus Postitas Arto »

Siin arutame sportklassidesse puudutavatel teemadel.
Juhendi leiate siit

NB! registreerujatel palun saata oma T-särkide mõõdud e-postile abisysteemid@email.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Mul on hea meel teatada, et on jälle tekkinud võimalus teile Sõitjatele rada teha. Kuna meile on antud kasutada sood ja uusi kohti kus rada teha, siis julgen öelda, et sõit tuleb põnev. Minu huvi on teha rada sõitjatele, seega arvestatakse rada tehes teid, kuidas teil parem ja huvitavam oleks. Sammuti saab üle pika aja TR3 ja TR2 endale isikliku raja, nii nagu autod seda võimaldavad. Hoiame teid toimuvaga kursis ja kindlasti hakkab ka ilmuma fotosi rajamärkimisest, et saaksite ennast paremini ettevalmistada.
Kui on küsimusi või ettepanekuid, siis kuulame teid heameelega.

Parimat,

Priit (QKulgur) ja Andres (Würth)
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.

Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.

Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.

Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?


Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Kas eelmine registreerimisvorm on jäädavalt lahkunud ja nüüd on täitmiseks see : http://www.autosport.ee/rallyreg/?page=28&race_id=111&
Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema?
Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Movistar kirjutas:Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema? Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
Täitmise juhendis kirjas:
3. Kaardilugeja alajatusesse võistkonna liikmete andmed komaga eraldatult (juhul kui on rohkem kui kaks võistkonna liiget).
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.

Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.

Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.

Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?


Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Kindlasti oskab reglemendi kohta täpsustavaid vastuseid anda Arto aga niipalju ma võin öelda, et TR2 ja TR3 katsetel spidomeetrit jälgima ei pea. :) Ehk jah piirkiirust tuleb jälgida ülesõitudel.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Eks rajameistrid proovivad anda parima, et katsetel ei tekiks võimalust üle 70 km/h sõita ja olgem ausad ega karjääris polegi vaja ühest servast teise täie lauluga kihutada, võiks liikuda mõtestatumalt.

Lisaks võin ütelda, et möödudnud aastal me ei arvestanud alla kahe minutilisi piike!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Oleme tagasi esimeselt raja päevalt. Tundub, et see aasta on oodata liikuvaid punkte. Kerge stiili näide, TR3-le :)
Pilt
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

TR Pjätt kirjutas:Oleme tagasi esimeselt raja päevalt. Tundub, et see aasta on oodata liikuvaid punkte. Kerge stiili näide, TR3-le :)
:yupikaye heavy metal käisin sital!

Stiili näide oleks see siis, kui su Wrangler või Andrese ländkruiser oleks seal kõrval - tagumine katuse serv vee all.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Olgu, kaalume võimalust punkte jala võtta. Aa ja auto katuse nurka ei saa seal kuidagi vee alla, isegi mitte sinu autol.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

TR Pjätt kirjutas:ja auto katuse nurka ei saa seal kuidagi vee alla
Ikka saab, ainult rattad jäävad siis veest välja.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

Kas snorklile peab see aasta pikenduse kaasa võtma?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

T**a küll, nii nunnu pilt Tuisust, kes ise ei sõida aga teistele ikka korraliku jama tahab keerata . :lol: Ootame huviga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

Täna võtsime ette soo. Selgus, et seal on nii lõbus, et heameelega võistleks ka :) Kuna punktid said nii isuäratavad, siis otsustasime ühte punkti ise ka võtta. Siit väike stiilinäide.
p.s. punktini ei jõudnud :) ja jätsime punkti ümbruse puutumata.
Tänaseks on vastu võetud otsus, et TR3 ja TR2 tohivad punkte jala võtta.

Pilt
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

See link parem http://fotoalbum.ee/photos/Lasol/71091295


PS: Need veesilmad meenutavad kangesti laukaid :twisted:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”