Suur Maasturite Suvesõit 2010
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Suur Maasturite Suvesõit 2010
Siin arutame sportklassidesse puudutavatel teemadel.
Juhendi leiate siit
NB! registreerujatel palun saata oma T-särkide mõõdud e-postile abisysteemid@email.ee
Juhendi leiate siit
NB! registreerujatel palun saata oma T-särkide mõõdud e-postile abisysteemid@email.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Mul on hea meel teatada, et on jälle tekkinud võimalus teile Sõitjatele rada teha. Kuna meile on antud kasutada sood ja uusi kohti kus rada teha, siis julgen öelda, et sõit tuleb põnev. Minu huvi on teha rada sõitjatele, seega arvestatakse rada tehes teid, kuidas teil parem ja huvitavam oleks. Sammuti saab üle pika aja TR3 ja TR2 endale isikliku raja, nii nagu autod seda võimaldavad. Hoiame teid toimuvaga kursis ja kindlasti hakkab ka ilmuma fotosi rajamärkimisest, et saaksite ennast paremini ettevalmistada.
Kui on küsimusi või ettepanekuid, siis kuulame teid heameelega.
Parimat,
Priit (QKulgur) ja Andres (Würth)
Kui on küsimusi või ettepanekuid, siis kuulame teid heameelega.
Parimat,
Priit (QKulgur) ja Andres (Würth)
Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.
Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.
Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?
Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.
Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.
Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?
Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas eelmine registreerimisvorm on jäädavalt lahkunud ja nüüd on täitmiseks see : http://www.autosport.ee/rallyreg/?page=28&race_id=111&
Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema?
Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema?
Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
HM Racing Team
Täitmise juhendis kirjas:Movistar kirjutas:Kui sõidetakse kolmekesi siis millised näod peab kirja panema? Lahtreid ,ainult kahe inimese jaoks.
3. Kaardilugeja alajatusesse võistkonna liikmete andmed komaga eraldatult (juhul kui on rohkem kui kaks võistkonna liiget).
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kindlasti oskab reglemendi kohta täpsustavaid vastuseid anda Arto aga niipalju ma võin öelda, et TR2 ja TR3 katsetel spidomeetrit jälgima ei pea. Ehk jah piirkiirust tuleb jälgida ülesõitudel.K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Mõistan, et korraldaja soov on tagada võistlusel turvalisus, kuid et kehtestada piirkiirust lisakatsel - see on midagi uut. Teadmata, mis lisakatsed on SMS 2010 -l siis kui näiteks on katse karjääris (mis on alati olnud üks SMS -i osa) siis seal on ALATI punktist punkti võistlus tingimustes lennatud kiiremini, kui 70 km/h.
Kuidas jälgib kohtunike kollegium antud nõudsest kinnipidamist lisakatsel ? Ülesõidu tingimustel on see arvestatav ning arusaadav ning lausa tervitatav, et maanteel ei toimuks uisapäisa kimamist.
Kas ntx mäkke tõusul kiirendamisel 70 km/h ületamine on ka juba rikkumine ?
Juhul, kui autodele paigaldatakse dataloggerid, siis kui pikalt võib olla "punases" enne kui rikkumine kirja läheb ?
Eks rajameistrid proovivad anda parima, et katsetel ei tekiks võimalust üle 70 km/h sõita ja olgem ausad ega karjääris polegi vaja ühest servast teise täie lauluga kihutada, võiks liikuda mõtestatumalt.K.Kotkas kirjutas:Mul on küsimus selle 70 km/h piirkiirusega.
Lisaks võin ütelda, et möödudnud aastal me ei arvestanud alla kahe minutilisi piike!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
heavy metal käisin sital!TR Pjätt kirjutas:Oleme tagasi esimeselt raja päevalt. Tundub, et see aasta on oodata liikuvaid punkte. Kerge stiili näide, TR3-le
Stiili näide oleks see siis, kui su Wrangler või Andrese ländkruiser oleks seal kõrval - tagumine katuse serv vee all.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Täna võtsime ette soo. Selgus, et seal on nii lõbus, et heameelega võistleks ka Kuna punktid said nii isuäratavad, siis otsustasime ühte punkti ise ka võtta. Siit väike stiilinäide.
p.s. punktini ei jõudnud ja jätsime punkti ümbruse puutumata.
Tänaseks on vastu võetud otsus, et TR3 ja TR2 tohivad punkte jala võtta.
p.s. punktini ei jõudnud ja jätsime punkti ümbruse puutumata.
Tänaseks on vastu võetud otsus, et TR3 ja TR2 tohivad punkte jala võtta.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
See link parem http://fotoalbum.ee/photos/Lasol/71091295
PS: Need veesilmad meenutavad kangesti laukaid
PS: Need veesilmad meenutavad kangesti laukaid
Asjas sees 2005. Sügissõidust.