Erna Trophy 2005

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kanuuga pole oma naisega sõitnud.
Minu kogemus piirdub autoorienteerumisega, seal on küll väga OK (saan kah millalgi naist käsutada, irw).
Nii, et kehtivad vist jah teised reeglid :lol:
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Stupiduser :) sul jutt pooleli, ära niferda kõrvale, naiste kasvatamise teemasse...mees lubas mees täidab :P
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Sillaehitajate suveseiklus vol3:

Edasi suundume mööda liivarööpaid 43.-sse. Ründaks oma aruga edasi aga sealt tulevad enne meid punkti võtnud Daihatsumehed ja ütlevad, et sealt ei saa. Seni kuni Robi rööbastes autot ümber keerata ukerdab nosin marju. Suure tee peale tagasi. Otsustame võimalikult vähese vaeva (st lühima sihi) kasuks. Lühim siht osutub mõtteliseks. Valida on kahe punkti vahel, otsustame minna sinna kuhu eessõitev Daihatsu ei sõida (et ei peaks pildistamissabas passima). Selle asemel teeme Valge Hiirega 27.-s grupikat. Valge Hiir stardib kiiremini aga veab meile kohe ebaviisakalt vintsitrossi ette. Sõidame ebaviisakalt sellest üle :f . 25. võtame enne Hiirt aga siis püüan otsteed pidi 28.sse rammida, siht näib läbimatu ja Hiirekari pääseb jälle mööda. Lohutan ennast ja Robit sellega, et nüüd ei pea me Aavojast kaks korda läbi sõitma. 25. ja edasi! Suure tee peal hakkab painama mõte, et kuidas 32. sõita. Sinnapoole viival sihil paitab päris tihe trafic olevat. Otsustan, et käime tagasiteel, sutsti, vaatamas, kui rajameister polegi tillitanud siis ei löö meid see kildine ring kah maha. Õnneks kohtame Porilast, kes väidab, et nemad olla selle isepäiselt esimesena võtnud ja punkt täpselt seal kus koordinaadid.
35. tuleb lennult ja ongi ojast ülaltpoolt kõik punktid võetud. Suure tee pealt maha 21-22-30-24 punkti poole maha keerates tagurdame rööbastes G-d nähes tagasi ja teeme väikse ringi. Seal G risti üle tee ja mingi pealtvaataja passib keset teed. Veename pealtvaatajat paarkümmend meetrit tagurdama. Mõlkis uksega G (tundub, et polnud parema käe reeglit arvestanud aga teisalt polnud pealtvaataja arvestanud, et võistlusmasinal on ALATI eesõigus) blokeerib otsetee, seega võtame 30., vintsime pisut ja jõuame kraavini.
Lätlased vintsivad mõnikümmend meetrit vasakul. Robile vana jälg ei sobi, vahet pole- ikka vintsime puu otsa. 24. kuivanud puutoki sõidame peaaegu pikali (sorry!), ehitame okstest megakenad tugevdused ümber. Tagasiteel valib piloot trajektoori, mis lõpeb vintsi peitumisega kraavikaldas oma õiget aega oodanud pehkinud kännu alla. Lahked RR mehed on lahkelt nõus meid tagasi vintsima, sõidavad ennast kenasti tugevalt kraavi kinni, veame trossi läbi ploki välja ja..... vints ei vintsi! Me kõik saame muidugi aru, et see on puhtakujuline ehteestlaslik kadedus, mis ei luba oma aku elektromotoorjõudu elektronide (ja meie masina) liigutamiseks kulutada ja jutt einult ühe relee klõpsimisest on lihtsalt kehv vabandus! :twisted: Kaevame, kaevame veel, lõhume labidaga kändu, kisume küüntega sammalt, kaevame, kaevame, lõhume, kisume, kaevame ja , jeeeeeee, tross käes!!!!!!
Tõmbame auto kraavist puu otsa (tõesõna esirattad olid õhus) ja üllameelsete ja abipakkumise eest tänulikena pakume ennast Roverit kaldale tõmbama. Nende tross oli ju juba välja veetud ja piinlik oleks ju olnud vaikselt plokk vahelt võtta ja uttu tõmmata, irw! Seome ennast sabapidi puusse ja lupsti! Aega kulus 45 minutit!
Moraal: enne kui kraavi sõita tuleb tross piisavalt välja kerida!

Vahepeal on kohale jõudnud Autoleht, punkti "lätlasterada" pidi ära võtnud ja ennast tagasi vintimas. Nende käest kuuleme, et kraavikallas läbitav. Ootame vintsitrossi taga ja oleme tunnistajaks kuidas ühel vennal seekord vedas, et ploki vahele keris ennast kinnas ilma näppudeta. Kraavikallas on mõnus, ilmselt oleme teised, kes seda mööda sõidavad. 20. ja 21. tulevad lõdvalt.
Teel 41. tuleb möödaminnes, 33. tagasi tulles arvab piloot aknast kuulvat ebatsensuurseid väljendeid, mis tulevad peaaegu keset teed mingit pakku lõhkuva jorsi suust. Leidub imelikke inimesi! :bang:
29. võtame altpoolt.
Järveringis kahtlustame, et korraldajate poolt väheke rajut offroadi kah organiseeritud (konkreetsemalt loodame vähemalt 4 tunnist vintsimist :bg ) ja otsustame need viimaseks jätta.
10 kildine ülesõit 32. punkti. Suurelt teelt ärapöörates ootavad meid LEHMAD. Püüan neid saatvate näkkidega jutule saada, et äkki saab nad teelt vähe kõrvale või kiiremini kappama või saame karjast läbi sõita. Neiud arvavad, et viimane varjant sobib kui me vaikselt läheme ja lehmasid ei ehmata. Kahjuks on kaks väänkaelast lehma saatjatega totaalselt eriarvamusel. Kui meie pöörame tee kõrvale siis pööravad nad samuti tee kõrvale, kui meie pöörame teele tagasi siis pööravad ka nemad teele tagasi ja nii tüütavalt korduvalt. Vastu tuleb lätlane, kellele lehmad miskipärast teed annavad (nojah, kaks väänkaela on ju meie blokeerimisega hõivatud). Lisaks näeme karjamaal tee poole kappamas üksikut veist. PULL tuleb oma haaremit üle vaatama, arvame! Mõtiskleme selle üle, et kas me näeme ikka piisavalt sedamoodi välja, et me seksuaalsuhetest lehmadega eriti ei hooli ja, et ei tea kas pulli elektrikarjuse traat ikka peab kui ta auto tagaküljel olevat kirja ("Märjad Härjad") näeb! Pulli lugemisoskust õnneks kontrollima ei peagi kuna ta osutub lihtsalt üksinduse käes vaevlevaks uudishimulikuks lehmmullikaks. Karjast saame mööda selleks ajaks kui esimesed karjamaa värava taha jõuavad.
Enne 32. punkti näeme esmalt teisepool kraavi olevaid väga solvunud näoga Daihatsu mehi, siis kraavis vintsivat lätlast, teispool kraavi Valget Hiirt, Snaipreid ja tagasiteel kraavis vintsivat Kulgurit (lätlane oli vist kraavist tagasi välja tõmmatud).

Ümber järve ring valmistab totaalse pettumuse. Kõik punktid lõdvalt võetavad. Mõtleme, et kui ring siis ring ja tagasi ei lähe. Turbaaugu serval peesitab Carservice tiim, kes on väga pettunud, et meil tilkagi külma õlut kaasas pole. Õpetavad nad meid, mis nad õpetavad, aga kui me keset turvast vintsima hakkame siis teatavad nad rõõmsalt, et kõiki (peale Porilase vist) ongi keset turvast lõpuks visanud! :-) Meist jäävad nad kellegile selgitustööd tegema (kas mitte jällegi Mudahingele?), et tegelikult on see ringtee ja ringi tehakse tegelikult teistpidi! :-)

Ja ongi originaali rada läbi! Aeg 8 h, seega 7 tundi enne kontrollaja lõppu!

Kokkuvõte: vaadates aega oli liiga lihtne (ei noh kui Sillaehitajad juba kõik punktid aja sees ära võtavad on ju liiga lihtne). Mõned 42- taolised pähklid oleks võinud veel olla!!!!!

to Tarmo: nii kompaktset ja lühikeste ülesõitudega võistlust pole enne olnudki! Viimase paari aasta jooksul kindlasti! :P

Muidu oli mega fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



to Thea:
Mis Sa arvad, et ma mingi unetu olen vä?
Remondikohad tulevad paraku homme :-)
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Piketeerib...jätku..jätku...
Muuseas mehed, teie tekstid nii head, et kui saata nad avalikusele, te oigleksite fännide sülelusest ja noorte offroaderite aknast-uksest tungist :) Väga ausalt, teie kirjeldused on tapvalt-ahvatlevad-erutavad, himu tekitavad...et kas tohin, sõpradele ajakirjanikele need anda?..ei tee midagi teie loata! ausalt ei tee..
Stupiduser, mõtle haigele ja anna naer..nagu olid lehmad, dziizuz kuidas naersin,meeletuseni naersin :) Küsin, mis kana teie tiimil Mudakatega on ja kes põrgut seal on?? :)
Seega paluks meeskondade nimed ja siinsed foorumi nimed minus kokku viia ..olge nii mõnusad ja tehke seda:) Naudiks rohkemat kui teaks kes kus :) palun mehed :)
Pealegi vaadake lugejate arvu, ma pole ainuke fänn...neid tagasihoidlikke ja vaikivaid mehi/naisi..aga muiglevaid-naerjaid-nautlevaid on hunnikus..poisid andke meile see rõõm :) Stupiuser jätku, jätku... :P...ja sõbrad teisedki toetage teda :) ..ärge nüüd häbenege..elu on elamiseks :)
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Mudahingega pole mingit kana. Kui nad meile metsas umbes 30.-ndat korda vastu sõitsid, leidis piloot, et "krt, sellest rohelisest villisest on juba täiega siiber ees, kas teisi autosid peale selle kah metsas on".
Tegemist väga mõnusate vanade sägadega, kes alati valmis möla ajama (ma loodan, et nad ennast nüüd puudutatuna ei tunne). Lisaks tean Eerot veel kui tunnustatud autoorienteerujat-korraldajat-rajameistrit.

Teine sagedasti mainitud tiim -navigatsioonitehnika.ee- koosneb kahe kolmandiku ulatuses kahest kolmandikust algupärasest "Sillaehitajatest" (loe: ma olen nendega korduvalt öid koos veetnud, irw). Lisaks olid osa meie kuivadest riietest (mida ilusa ilma ja suht mudavaba raja tõttu vaja ei läinud ja mis siiani küla peal on) ning pool kütusevarudest nende tehnitska peal. Tnx, E'Lucas!!!! :cheers
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Stupiduser kirjutas:Mudahingega pole mingit kana. Kui nad meile metsas umbes 30.-ndat korda vastu sõitsid, leidis piloot, et "krt, sellest rohelisest villisest on juba täiega siiber ees, kas teisi autosid peale selle kah metsas on".
Nuu kle sellest seksuaalsest tõmbest, sain isegi mina aru :P aga jorisen nurgast...kus on tänase päeva positiivne emotsioon haigele...hommikune ei loe, see läks öö arvele :P
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Sillaehitajate suveseiklus vol4:

Koperdame (kummikud on jala verele hõõrunud) kohtunike juurde ja püüame neile selgeks teha, et nad meie originaali raja pildid ära tõmbaks ja üle kontrolliks. Ei taheta meie pilte, tõmmatakse meie aeg kontroll-lehel maha ja kästakse metsa tagasi kasida (soovivad, et me neil tööd laseks teha st esimese katse pilte vaadata).

Kuna toitlustajaid pole miskipärast jälle näha siis närime säriseva grillliha asemel oma suitsukanakoibi ja banaane.

Keerame otsa metsa poole. Läheme järjekordselt kergema vastupanu teed ja alustame standardi rada finishile lähimast 29. punktist (praktiliselt originaali kõrval). Mõnus järsk ja sügav kraav on ees. Vintsime võidu lühikese Patroliga (nüüd juba Suure ja Targa offroaderina venitan vintsitrossi enne kraavi sõitmist puuni), nemad võidavad, aga noh andsime neile väikese edu sisse kah :-) Mõnus!!!! Vintsime tagasi, ikka mõnus!!!!

Järgmisena jäävad tee peale originaali 41. punkti taga olevad 40. ja 41.
Kiidan piloodile, et kuigi talle raiesmikud ei meeldi, on lähikonnas ainult raiesmikupunktid. Piloot ohib...

Sisenemisteel olev mudaauk on mõnus aga raiesmikul kändude vahel ukerdades läheb sidur kärssama. Esimeses punktis puhkame sidurit, lobiseme tagapool sidurit puhkavate Porilastega ja luuran rada.
Taga on veel hullem. Sidur kipub kändude vahel manööverdades kärssama minema (nõks edasi, nõks tagasi, auto ei keera kah eriti, roolivarras nagu korgitser kord rohkem, kord vähem kõver). Sõidame kännu pantseri alla kinni. Kaalume varjante:
1. Liftime üles, paneme prussid alla ja sõidame kännult maha (ahh, ei viitsi prusse katuselt lahti siduda)
2. Liftime üles ja lükkame masina tungi pealt maha (ahh, ei viitsi tungi tagant välja kiskuda, krdi korralikult on kah teine pandud)
3. Vintsime üle (OK, proovime aint hoolsad olla). Vintsime osavalt, kännu esiratta ja kere vahelt läbi.

Mõni minut hiljem kordame varjanti nummer 3 järgmise kännuga. Sama osavalt! :-)

Võtame punkti ja ukerdame tagasi. Julgustame soojade sõnadega raiesmikule sisenejaid. Robi deklareerib, et ühelegi standardi raiesmikule tema enam ei lähe. Et autost on kahju. Mul on kah kahju aga ümberringi on ainult raiesmikud :-( Leian väga mõnusalt kõlava kraavipunkti lisaga "sõida edasi". Mmmmmm, nämmu, kõrvus viirastub juba vintsisirin!

Kohtume jälle Navigatsioonitehnikaga. Veikol ei ole enam käed tavotised. Veikol on käed bensiinised. Veiko vahetab bensiinipumpa!
Tangime ja jagame samal ajal õpetussõnu auto võistluseelse ettevalmistuse tähtsusest vabariigi rahvamajandusele.

Veereme 42. poole. Sealt, kus kraav teele suubub pole ühtegi jälge. Jõuame marjakorjamispunkti taha, kust Daihatsumeeste sõnul kuhugu ei pääsenud. VÄGA sügavad rööpad ja turbaauk. Saame lõdvalt läbi (Robi: "küll siin oleks hea remontida, oled nagu kanali peal"). Punkt valmistab totaalse pettumuse! Kergem kui originaal peaks olema, isegi tagaluuki ei pea pildistamiseks lahti tegema. Edasi pole keegi sõitnud, keegi on kraavis ennast ainult ümber pööranud, ise ei hakka kah mööda kraavi pressima, kardame, et kraavis kasvav võsa võib kuskil puude mõõdu välja anda ja meil ikkagi TR-1 masin, mis pole mõeldud puude murdmiseks.

Kohtume hilisemate standardklassi võitjatega ja avaldame imestust, mis krdi moodi nad viitsivad niivõrd igavat klassi sõita: aina raiesmikud ja raiesmikud... Härmo juhatab meid 33. punkti (asub originaali 40. taga, mäletate, mudarööpad ja kaks kraavi). Pidavat lahe olema, vesi ja kõva põhi ja kui väheks jääb siis paar spetsipunkti kah külje all.

Paneme sinnapoole ajama ja suures eufoorias vajume rööpaharjalt keset mudaauku. Masin on nii viltu, et rääkimata sellest, et uks ei avane, ei ole eriti kuhugi ka aknast ronida ( http://www.zone.ee/4x4/xxx/IMG_4420.JPG ,loomulikult paistab masin pildi peal vähem viltu kui looduses, irw). Väljun piloodi uksest. Vintsimise ajal ripun raua peal, kui esiratas üle juurika läheb on tagaratas õhus :-).

Ülesõidul raiesmikepunktide vahelt läbi sõites vaatan veel mõned mõnusad punktid välja (oja kaldad ja luhad, mmmm, mõnus). Võistlus on juba jumala pohhui, peaasi, et nalja saab! :-)

Millalgi hakkab Robi kurtma "paha kolina" üle. On küll paha kolin! Kütame läbi mudarööbaste ja kahe kraavi. Mina lähen punkti luurama, Robi ronib auto alla. Mina kirun, et vesi kipub üle kalamehekummikute serva tulema ja punkti on mitu meetrit maad, Robi ohib ja kirub ja aietab ja vannub auto all (korralik pereisa ei tohiks ültse selliseid sõnu teada aga ega korralikkus polegi tegelikult Robi tugevam külg kah). Asja otsustab see, et lombis on kivivallid, mille otsa meie pisike kindlasti enne punktini jõudmist kinni jääks. Robi on raporteerinud, et mõlemate esivedrude pealehed on ribadeks. Masendav!!!

Liinialuse poolt lähenenud soomlased on sellise olekuga, et võtavad soojenduseks spetsipunktid ära. Selleks ajaks kui kraave järjekordselt forseerima hakkame, ulatub vesi neil juba üle kapoti. Teisest kraavist vintsime sama puu külge kui originaalirajalgi. Kodune tunne! Soomlaste poolt kostab mingit kolinat ja väga ärevat ning kõvahäälset keskutelu! Sõimavad üksteist vist?

Sõidame 20 km/h finishi poole. Kimame mööda veel aeglasemalt liikuvast ja lisaks veel ühest teeservast teise tuterdavast Amservi masinast.

Jess, jõuamegi finishisse!!!

Aega jäi veel 4-5 tundi...



PS ausõna, nüüd tuleb remondikoht
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Niihh.. painutan sõrmi(ennem sukeldumist vihma), vintsimise kiirlühikursuse salvestamiseks :) Lohutava mõttega, et kui väga külm, väga märg siis saan unistada pühapäeva õhtust, soojast toast suure kofitassiga, lugedes õpetliku lugu remondist :)
WhiteLion
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: N Aug 18, 2005 12:11 am
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas WhiteLion »

Vahva... nagu järjejutt kohe :D Lugeda on maru vahava, üldiselt ei istu mulle pikkade lugude lugemine aga selle storyga on tunne nagu oleks ise kohal olnud :P
Thea on saanud maasturite sõltuvushaiguse ja see haigus on teatud grupi inimeste hulgas nakkav, oi kui nakkav.

Tervitustega garaazinarkomaan
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

ERNA TROPHI 2005

Postitus Postitas LR90 »

Vanasti oli mu lemmik raamatusari "Seiklusjutte maalt ja merelt", Stupiduser võiks avaldada raamatu sarjast " Seiklusjutte maalt ja mudast". Jõudu ja jaksu Sulle edaspidiseks. Terv ants.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Põrgut Stupid kuhu jäi remondi osa... ?? Lubasid, täida põrgut :)
Viimati muutis Thea, N Sept 01, 2005 11:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Poisid, eksole vahel on rasked ajad kui naer hirmvajalik ja mul tööl see aeg...Teie oma mehelikkuseses seda ei tunnista, mina tunnistan ja siis :) tahan naeru, väga tahan...muidu ei püsi jalgadel nuu :)
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Väga hea järjejutt.
Luige teami poolt nii palju ,et sõit oli kindlasti huvitav ja suuri kadusid ei olnud.Krossis läks veel nii hästi ,et 3 veoline Luik sai paremuselt teise aja kirja.Ilusa Moogi jätsime seljataha aga Sebrast jagu ei saanud.Tänud veel kord Pinnile ja teistele korraldajatele torda sõidu eest.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

kurjam, mina kohe mitte ei suuda uskuda, et samsung xplop oli luigest aeglasem... :?:
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”