diff kirjutas:no ma ei saa aru ... meie tydrukute team liikus oma PIKA patroliga seal ju nii kergesti, kahjustused olid vaid veikesed ... põlevad sidurid, katkised poolteljed... mehed, mis te tegite seal ..
Vähemalt seekord oli teil pikem, kui meil.
Samas ei saa meie kuidagi oma pisikeste kõrgpööretel bensumootoritega teie tasakesi tuksuvate hiiglaslike diislite vastu.
Olukord oli seekord RPM vs torque aga vääne jäi seekord peale.
Seal, kus teie oma 33"papuga jaluatasite, pidin mina elu eest oma sajalagsete niidirullidega siblima.
diff kirjutas:no ma ei saa aru ... meie tydrukute team liikus oma PIKA patroliga seal ju nii kergesti, kahjustused olid vaid veikesed ... põlevad sidurid, katkised poolteljed... mehed, mis te tegite seal .. meie nautisime ilusat ilma ja rõõmsat rada ...,
Jah, aga kas teie PIKK patrull ikka oli reeglitele vastav??? Liftid särgid-värgid, toping tagapingil ja lukud ka nagunii panite sõidu ajaks sisse! Ei ole aus...
[quote="Landy]Ka Nival sain seal siduri põlema, sest seal küngastikus oli ainult aegslustist vähe kasu. Liikuda sai vaid "hüpetega" ja kohati veidi siduriga mängides.
Mis sul viga seal küngaste vahel oma pisikese G-ga ja lukustatud sildadega sõita. [/quote]
G-ga sõitsin esimest korda , meenutasin lihtsalt kuidas sai L-ga sõidetud - eelmise aasta suvesõidul kui esimest korda üles astusime siis lasime ka siduri suitsema, hiljem vanemad offroaderid soovitasid aeglustit kasutada. Minu arvates oli väga hea vihje - peale seda on L-i sidur harva suitsenud
Peale võistlust on mitmedki kodanikud seadnud kahtluse alla meie teami võistlsurehvide vastavuse tehnilistele reeglitele.
Selle kinnituseks, et tegu igati tööstliku toodanguga (mitte kodus välja vestetud mustriga) pakun välja lingi ja pildi, kus üks briti firma sama mustriga rahve pakub. http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/cu ... php?cat=13
ei tahaks inguda... aga loen TR1 tehnilistest tingimustest:
"Kasutada tohib ainult Eesti Vabariigi seadusandlusega vastava kategooria sõidukile lubatud õhkrehve, mis omavad vastavat E või DOT ja muud nõutavat märgistust."
Sinu toodud lingil on kummide kohta selgelt kirjas: "Not street legal"
PS! Aga muidu väga tegija muster, mõtlesin omalegi soetada.
rommi kirjutas:ei tahaks inguda... aga loen TR1 tehnilistest tingimustest:
"Kasutada tohib ainult Eesti Vabariigi seadusandlusega vastava kategooria sõidukile lubatud õhkrehve, mis omavad vastavat E või DOT ja muud nõutavat märgistust."
Sinu toodud lingil on kummide kohta selgelt kirjas: "Not street legal"
Viimane kiri kehtib vaid UK kohta
Minu omadel on kõik E-d, M+S-id, eurosrtifikaadi numbrid, jne. peal olemas.
Kas mitte euroliidus pole samad reeglid kõigile?
Seda ma tean jah et sul kõik märgid peal mis vaja... tegelikkuses aga protipõhja kirjad ei loe, sest need pole ju kuidagi seotud uue mustriga. Protikummide tootjad peavad ikka omi märke kasutama
Sul on seal kummi lubatud maksimumkiirus ka ju 180+ vbl
mul ükstakama tegelt, peaasi et muda lendab. Lihtsalt lugesin postitusi aja viiteks ja vaatasin, et su saadetud lingil selgelt kirjas "mitte tänavalegaalne" no siis mõtlesin, et no kurat - siis originaali võib iga kumm sobida, kui ma sinna külje peale kirjutan kõik märgistused mida vaja
Ära muretse Rommi, tootja ongi omad E-d ja MS-id ja muu läbu sisse pressinud! 100% legaalne värk!
Ei mina aru saa, kustkohast kodanik Vaarmann need umbusklikud kodanikud välja on võtnud! Sama firma nupud ju aastaid juba kasutuses ja keegi pole minu mäletamist mööda kobisenud....
"Einojaa, ega need nupulised polegi võistlemiseks kõige paremad, näe Navigatsioonitehnika lõhkus nende pärast poolassi (või mille iganes) ära ja ujuvad kruusal ja undavad asfaldil jubedalt ja ja ja..."
Stupiduser kirjutas:"Einojaa, ega need nupulised polegi võistlemiseks kõige paremad, näe Navigatsioonitehnika lõhkus nende pärast poolassi (või mille iganes) ära ja ujuvad kruusal ja undavad asfaldil jubedalt ja ja ja..."
Täna selgus, et tagasild on tereveks jäänud Hoopis vahekast on ilmselt laiali lennanud
Stupiduseril õigus, ega nendega streetracet ei sõida, asfslti rööbastes tahab rool ikäest rebida ja kurvides liigub pigem külg ees.