4. leht 6-st

Postitatud: E Sept 06, 2010 4:06 pm
Postitas totu
Cooper kirjutas:Veokatega on natuke veelgi täbaram asi, mõnedki neist ei ole tänavalegaalsed. See aga seab korraldusele piirangud, ehk siis saame rääkida ainult suletud võistlusalast. Teine väike jama on see, et veokad jätavad tegelikult loodusele natuke suurema jälje kui tavamaasturid. Seega korralduse poole pealt on vaja neile spetsiaalset ala või võistluskeskust, aga enamus meie sõitudest on ju trassisõidud või orienteerumised, nii, et sellele lisaks ühe lisakatse rajamine koos asjakohase turvaga on minu arust päris keerukas ja komplitseeritud.
See kõik ei tähenda muidugi seda, et ei tasuks veokate peale mõelda rohkem kui 1x aastas.
Nagu ma juba ütlesin, kui on olemas sotsiaalne tellimus, tulevad ka korraldajad järele. Kui aasta sarjaüritused on läbi ja arutatakse tuleva aasta sõite, siis võin ise tõstatada selle küsimuse üles.

Vaiko
Saarekoll- veokad karjääri.
Mudakoon- võiks vahele jääda.
Suvesõit- veokad karjääri.
Klaperjaht- veokad juba rajal.
Kukepea- veokad Alansi Parki hullama.
ASM- veokad proloogi rada päeval sõtma (mõni kitsam koht tuleks vast ära jätta).
Justkui on potensiaali?
Väo ja Alansi sõidud peale selle.

Postitatud: E Sept 06, 2010 11:06 pm
Postitas vahemetslane
totu kirjutas:
Cooper kirjutas:Veokatega on natuke veelgi täbaram asi, mõnedki neist ei ole tänavalegaalsed. See aga seab korraldusele piirangud, ehk siis saame rääkida ainult suletud võistlusalast. Teine väike jama on see, et veokad jätavad tegelikult loodusele natuke suurema jälje kui tavamaasturid. Seega korralduse poole pealt on vaja neile spetsiaalset ala või võistluskeskust, aga enamus meie sõitudest on ju trassisõidud või orienteerumised, nii, et sellele lisaks ühe lisakatse rajamine koos asjakohase turvaga on minu arust päris keerukas ja komplitseeritud.
See kõik ei tähenda muidugi seda, et ei tasuks veokate peale mõelda rohkem kui 1x aastas.
Nagu ma juba ütlesin, kui on olemas sotsiaalne tellimus, tulevad ka korraldajad järele. Kui aasta sarjaüritused on läbi ja arutatakse tuleva aasta sõite, siis võin ise tõstatada selle küsimuse üles.

Vaiko
Saarekoll- veokad karjääri.
Mudakoon- võiks vahele jääda.
Suvesõit- veokad karjääri.
Klaperjaht- veokad juba rajal.
Kukepea- veokad Alansi Parki hullama.
ASM- veokad proloogi rada päeval sõtma (mõni kitsam koht tuleks vast ära jätta).
Justkui on potensiaali?
Väo ja Alansi sõidud peale selle.
Vot see on juba mehejutt :!:

Postitatud: E Sept 06, 2010 11:29 pm
Postitas Landy
Eag siin pole muud, kui tuleb valida oma esindaja EAL-i alakomitee juurde, kes järgmise aasta võistluskalendri koostamise juures sõna sekka ütleks.

Postitatud: E Sept 06, 2010 11:30 pm
Postitas Veiko
Aga kui palju on reaalselt veokaid ka iga võistlus rajale tulemas?
Veiko

Postitatud: E Sept 06, 2010 11:59 pm
Postitas STG44
eks selle aasta klapperi veokate stardirivi ongi vist hetkel max.reaalne punt, kindlasti keegi lisandub kui ilmneb veokaklassi järjepidevus

Postitatud: T Sept 07, 2010 12:25 am
Postitas heints
Kui nüüd kõigil eelpool mainitud võistlustel veokad peale lasta, siis võiks ka aasta lõikes mingit arvestust pidada.Kui igalt võistluselt saaks mõne punkti motiveeriks see kindlasti paljusid kõigil sõitudel osalema.
Aasta lõpus selguks vabariigi kiireim krusajuht.
Mina igatahes üritaksin alati kohal olla kui tehnika vähegi kestab.

Postitatud: T Sept 07, 2010 8:02 am
Postitas Kjen
Der Sponsor tõotab ka pühalikult, et soetab lähima 300 päeva jooksul viienda veoauto ainult võistlusspordiga tegelemiseks.

Postitatud: T Sept 07, 2010 9:37 pm
Postitas vahemetslane
Enne järjekordset üritust ja otsustamist võiks ju hääled kokku korjata ja siis näha palju meid reaalselt kokku tuleb. Lõpuks 3 meest teevad kõva plaani kokku,aga vist alla nelja-viie veoka pole ju ka suurt mõtet stardipauku anda...


Meie igastahes prooviks enamjaolt kohal olla

Postitatud: K Sept 22, 2010 9:17 pm
Postitas Jaanus9112
Rain sa oled alati oodatud mul langi pääle oma Ifaga. Sul pole kaugele tulla ka. Tule aga Toetaja Talu hoovile ja lepime asjades kokku :) . Enda masinat hakkan allel talvel näppima. Küsingi kohe alustuseks ära, et kas tasub üldse Zili diisliga jändama hakata või targem mõni väljamaalane vahele toppida.

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:13 pm
Postitas kolekaak
Kuskohast saaks Soome klasside tehnilised tingimused välja lugeda?
Olen otsinud Soome foorumitest ,aga need kuidagi ajuvabalt sodi ja OT-d täis.
Kuna kahes riigis elan ,siis oleks huvitav ka Soomes ehk proovida!

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:50 pm
Postitas srock
kolekaak kirjutas:Kuskohast saaks Soome klasside tehnilised tingimused välja lugeda?
Olen otsinud Soome foorumitest ,aga need kuidagi ajuvabalt sodi ja OT-d täis.
Kuna kahes riigis elan ,siis oleks huvitav ka Soomes ehk proovida!
Seal kõik kirjas ja kuna kahes riigis elad ehk oskad ise lugeda http://www.4x4cup.com/tiedostot/saannot ... -12-15.pdf

5.1 Original
Auton tulee olla rekisteröity, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus ja katsastus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 787 mm. Autoa saa korottaa vain jousia muuttamalla tai vaihtamalla korkeintaan 51 mm. Porttaaliakselit eivät ole sallittuja. Ilmajousitus tai korkeudensäätö ovat sallittuja vain jos autossa on alkuperäisenä sellaiset olleet. Rungon lyhentäminen kielletty.

5.2 Standard
Auton tulee olla rekisteröity, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus ja katsastus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 838 mm, porttaaliakselein 787 mm.

5.3 Modified
Auton tulee olla rekisteröity tai siinä pitää olla siirtokilvet, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 915 mm, porttaaliakselein 838 mm.

5.4 Prototype
Auton tulee olla rekisteröity tai siinä pitää olla siirtokilvet, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 1043 mm (myös porttaaliakseleilla).

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:58 pm
Postitas kolekaak
Seal kõik kirjas ja kuna kahes riigis elad ehk oskad ise lugeda http://www.4x4cup.com/tiedostot/saannot ... -12-15.pdf

Suur tänu ,seda just otsisin!

Postitatud: K Nov 24, 2010 8:41 pm
Postitas tooland
Olen aastaid lugenud foorumit.Nüüd tuli tahtmine endalgi sõna sekka öelda. On tekkinud huvi hakata veokate klassis sõitma. Klapperil veokate klass ikka tõeline tõmbenumber. Oleks eestis mõni võistlus veel, oleks kindel osaline. Selle klassi ainukeseks nõudeks võiks olla auto tegelik mass üle 3500kg.

Postitatud: K Nov 24, 2010 10:04 pm
Postitas pikapäkk
Kuidas seda massi kontrollida,ei hakka ju korraldaja kaalusid võistlusele vedama?

Postitatud: K Nov 24, 2010 10:07 pm
Postitas heints
Sellise kaalu nõudega peaks mina moogiga ja härrad 66 juhid sõitu raja kõrvalt vaatama.Võiks olla registrimassi nõue ikka. Muidu sõidad ifaga kahekesi.
Millega plaanid rajale tulla?