2. leht 6-st

Postitatud: T Apr 06, 2010 11:30 pm
Postitas pilgrems
Ja üks kord keeratakse ka Turismis vint üle.

Postitatud: K Apr 07, 2010 8:11 am
Postitas Mell
Kui vaadata Turisti sõitvaid masinaid,siis on need juba praegu väga erinevad(ja las nii võib jäädagi,sest tegemist ikkagi nn.lõbutsemisega).Ja ilmselt on siin foorumis õige mitu võitlejat,kes kannatavad MASU all (aga ei virise)ja ei saa võistlustest osa võtta.Olen ka korra Turisti sõitnud ja arvan,et kulutused samad mis võisteldes,ainult võimalus auto sirgeks jätta vähe suurem.

Postitatud: N Apr 08, 2010 12:50 pm
Postitas Landy
Mell kirjutas:Kui vaadata Turisti sõitvaid masinaid,siis on need juba praegu väga erinevad(ja las nii võib jäädagi,sest tegemist ikkagi nn.lõbutsemisega).Ja ilmselt on siin foorumis õige mitu võitlejat,kes kannatavad MASU all (aga ei virise)ja ei saa võistlustest osa võtta.Olen ka korra Turisti sõitnud ja arvan,et kulutused samad mis võisteldes,ainult võimalus auto sirgeks jätta vähe suurem.
Kulud turismus vs. TR-klass on olulilselt erinevad:
1)Osalustasu 50-60% võistluskalssidest.
2)Kui hullu panema ei hakka, siis remondikulud peale võistlust suht olematud.
3)Ei pea tehnichakat ja kogu varustuse santlaagriut endaga kaas vedama
Seega majnduslik kokkuhoid on märikisväärõnbe.
Muud kulud on susht samad (kütus, söök-jook, majutus, jooksvad kulud)
Lisks alati head emostioonid ja rõõm terveks jäänud autost.

Loomulikult MASU mõjutab. Kui võistlustel osalemiseks vajaliku raha kraabiks veel kokku, siis seda raha mille eest peal võistlust autot taastada naljalt enam oma rahakotist ei leia. See teebki murelikuks. Mitte, et ma mõni paadundu auto lõhkuja või kontrollimatult raske jalaga inimene oleks. Eks kaasvõistelejad etavad, ert ma pigem tasa ja targu tegutseja olen olnud.

Postitatud: E Apr 19, 2010 2:47 pm
Postitas Stupiduser
Küll saab ka masu otsa ja võistlejad radadele tagasi!

Postitatud: K Apr 21, 2010 8:58 am
Postitas walkman
Tehtaks näiteks TR1-te inimlikud rajad, oleks mitmed tiimid olenemata masust rajal.

Postitatud: K Apr 21, 2010 9:40 am
Postitas Stupiduser
Maitseid on mitmeid.

Minu meelest on TR1 rajad enamasti inimlikud. Enamasti.
Mis selles ebainimlikku on kui muda kubemeni?
Peaasi, et korraldajad ära ei unusta, et TR1 on ainult üks vints ja seega peaks punktidest alati olema edasi vintsimise võimalus.

Liiga lihtsa raja korral on oht muutuda igavaks rahvaralliks, milleks on olemas teised võistlused.
Ei väsi promomast autoorienteerumist :D


PS tavaliselt ei ole kõigi punktide võtmine kohustuslik

Postitatud: K Apr 21, 2010 10:36 am
Postitas Landy
Ermo, mudast on meil savi! :D Muda vastu pole ju kellegi midagi olnud.
Peamine, et VEETASE salongis mõistuse piiresse jääks .(Rinnataskus olev telefon võiks ikkagi kuivas jääda). Eriti popp, kui tagumik ja kindalaekas olev telefon kuivaks jääksid.
Suured ja läbivate teedeta raielangid, mis TR3-edele nuusata on ei ole 820mm rehviga kuigivõrd mõnusad ukerdada.

Lõpetan siinkohal ära, muidu läheb virisemiseks kätte.

Postitatud: K Apr 21, 2010 10:50 am
Postitas Stupiduser
Jah, see ei kõla küll inimlikult.

Kus see oli?

PS see on elementaarne, et võistlusauto kuni süvisejooneni (akendeni) enam-vähem veekindel peaks olema

Postitatud: K Apr 21, 2010 1:57 pm
Postitas srock
:bang: Pole neil TR-1 radadel häda midagi,ainult üks nutmine ja halamine lahti läind.Kui ei meeldi ,siis on teised võistlusklassid või Pika promotud AO(auto orienteerumine)seal võid paugutada niipalju kui jaksad ,tolmu ja kive lendab,orienteerumist jagub ka piisavalt.Järgmine etapp 5 Juuni Lõuna-Eestis päevane valik.

Postitatud: K Apr 21, 2010 2:04 pm
Postitas pilgrems
:bang: Aru ma ei saa miks peab alati hakkama peaga telliseid purustama, selle jaoks on teine aeg ja koht. :bang:

Tegelikult mõeldes tulevikule, rauast maastureid tulevikus enam vist ei toodeta, on ju enam uusi plastikust. Ning nendega pole metsa asja.

Lisaks sellele on nad nii elektroonikat täis kui akendeni vette uputada mis siis saab.

Postitatud: K Apr 21, 2010 5:14 pm
Postitas Landy
TR1 reeglid ei luba paljusid ümberehitusi. Näiteks:
6.9 Elektrisüsteem
Elektrisüsteem peab olema originaalne.

Näiteks Defender Td5 mootoriga autol on aju istme all ja sellele ei meeldi liiga pikalt vee all viibida. Eks ole teisigi autosid, mille elektsisüteem pikema vee all oleku peale solvub.

Mis raja üldist iseloomu arvestades ei peks TR1 rada sama raske olema,kui TR3 autodele.

P.S.
Soovitus stiilis: " kui ei meeldi, koli teise klassi" peaks olema ikka vastupidises suunas. Kui TR2, TR3 või Vaba liiga rasked, koli TR1 autosse ja MITTE vastupidi!!!

Postitatud: K Apr 21, 2010 7:22 pm
Postitas walkman
Ümberehitusi ei tohiks TR1-s tegelikult ju üldse olla, teeks asja oluliselt võrdsemaks (usun, et ka odavamaks). Algne idee ju oli, et vints ninale, karvasem rehv ja tuld. Põhja alla kaitsmed ja rajale. Minu auto on justnimelt selline TR1 (originaal). Kui srocki jaoks TR1 rajad liiga lihtsad on võiks ta ju kuskile karmide meeste klassi edasi suunduda - liiati on ju üldteada tõde, et srocki auto on originaalist väga kaugel - aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja. Omavolilised difrite kokkukeevitamised jne jne. Milleks sellist asja TR1-s vaja on ? Tuunimine jäägu ikka muudesse võistlusklassidesse.

Postitatud: K Apr 21, 2010 7:38 pm
Postitas MahviaDeTyrk
walkman kirjutas:Ümberehitusi ei tohiks TR1-s tegelikult ju üldse olla, teeks asja oluliselt võrdsemaks (usun, et ka odavamaks).

Minu auto on justnimelt selline TR1 (originaal).

aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja.
Ei saa nüüd aru täpselt milles teema - nt. G võib sõita lukkudega TR1 aga teistele ei tohi lukkusid panna - misviisi see kui osad võivad sõita lukkudega ja osad mitte, muudab klassi oluliselt võrdsemaks ?? :roll:

Postitatud: K Apr 21, 2010 7:59 pm
Postitas walkman
Jah võib, sest minu G-l on nad tehasepoolt näiteks, ise ma seal midagi aretanud külge ei ole. Samurail on tehase poolt näiteks märgatavalt väiksem mass, mõnel muul margil ehk jälle odavamad varuosad, Jeebil jälle võimsam mootor, kui Toyotal. Selliseid seoseid võib otsima jäädagi. Originaal peaks olema ikkagi näppimata originaal. Aretamise jaoks on meil ju näiteks vabaklass - miks mitte ka TR2 ja TR3. On ju nii.

Postitatud: N Apr 22, 2010 12:14 am
Postitas srock
walkman kirjutas: Kui srocki jaoks TR1 rajad liiga lihtsad on võiks ta ju kuskile karmide meeste klassi edasi suunduda - liiati on ju üldteada tõde, et srocki auto on originaalist väga kaugel - aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja.
Millal ma seda väitnud olen ,et TR-1 rajad kerged on?Auto vastab TR-1 tehnilistele reeglitele.Ah jaa,viimati lisasime kuulikindlad klaasid ka(veits tugevamad)