Võistlustest, klassidest

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Cooper kirjutas:Veokatega on natuke veelgi täbaram asi, mõnedki neist ei ole tänavalegaalsed. See aga seab korraldusele piirangud, ehk siis saame rääkida ainult suletud võistlusalast. Teine väike jama on see, et veokad jätavad tegelikult loodusele natuke suurema jälje kui tavamaasturid. Seega korralduse poole pealt on vaja neile spetsiaalset ala või võistluskeskust, aga enamus meie sõitudest on ju trassisõidud või orienteerumised, nii, et sellele lisaks ühe lisakatse rajamine koos asjakohase turvaga on minu arust päris keerukas ja komplitseeritud.
See kõik ei tähenda muidugi seda, et ei tasuks veokate peale mõelda rohkem kui 1x aastas.
Nagu ma juba ütlesin, kui on olemas sotsiaalne tellimus, tulevad ka korraldajad järele. Kui aasta sarjaüritused on läbi ja arutatakse tuleva aasta sõite, siis võin ise tõstatada selle küsimuse üles.

Vaiko
Saarekoll- veokad karjääri.
Mudakoon- võiks vahele jääda.
Suvesõit- veokad karjääri.
Klaperjaht- veokad juba rajal.
Kukepea- veokad Alansi Parki hullama.
ASM- veokad proloogi rada päeval sõtma (mõni kitsam koht tuleks vast ära jätta).
Justkui on potensiaali?
Väo ja Alansi sõidud peale selle.
Tehtud, mõeldud.
vahemetslane
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas vahemetslane »

totu kirjutas:
Cooper kirjutas:Veokatega on natuke veelgi täbaram asi, mõnedki neist ei ole tänavalegaalsed. See aga seab korraldusele piirangud, ehk siis saame rääkida ainult suletud võistlusalast. Teine väike jama on see, et veokad jätavad tegelikult loodusele natuke suurema jälje kui tavamaasturid. Seega korralduse poole pealt on vaja neile spetsiaalset ala või võistluskeskust, aga enamus meie sõitudest on ju trassisõidud või orienteerumised, nii, et sellele lisaks ühe lisakatse rajamine koos asjakohase turvaga on minu arust päris keerukas ja komplitseeritud.
See kõik ei tähenda muidugi seda, et ei tasuks veokate peale mõelda rohkem kui 1x aastas.
Nagu ma juba ütlesin, kui on olemas sotsiaalne tellimus, tulevad ka korraldajad järele. Kui aasta sarjaüritused on läbi ja arutatakse tuleva aasta sõite, siis võin ise tõstatada selle küsimuse üles.

Vaiko
Saarekoll- veokad karjääri.
Mudakoon- võiks vahele jääda.
Suvesõit- veokad karjääri.
Klaperjaht- veokad juba rajal.
Kukepea- veokad Alansi Parki hullama.
ASM- veokad proloogi rada päeval sõtma (mõni kitsam koht tuleks vast ära jätta).
Justkui on potensiaali?
Väo ja Alansi sõidud peale selle.
Vot see on juba mehejutt :!:
COM 525 1588
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Eag siin pole muud, kui tuleb valida oma esindaja EAL-i alakomitee juurde, kes järgmise aasta võistluskalendri koostamise juures sõna sekka ütleks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Aga kui palju on reaalselt veokaid ka iga võistlus rajale tulemas?
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

eks selle aasta klapperi veokate stardirivi ongi vist hetkel max.reaalne punt, kindlasti keegi lisandub kui ilmneb veokaklassi järjepidevus
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Kui nüüd kõigil eelpool mainitud võistlustel veokad peale lasta, siis võiks ka aasta lõikes mingit arvestust pidada.Kui igalt võistluselt saaks mõne punkti motiveeriks see kindlasti paljusid kõigil sõitudel osalema.
Aasta lõpus selguks vabariigi kiireim krusajuht.
Mina igatahes üritaksin alati kohal olla kui tehnika vähegi kestab.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 539
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Der Sponsor tõotab ka pühalikult, et soetab lähima 300 päeva jooksul viienda veoauto ainult võistlusspordiga tegelemiseks.
vahemetslane
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas vahemetslane »

Enne järjekordset üritust ja otsustamist võiks ju hääled kokku korjata ja siis näha palju meid reaalselt kokku tuleb. Lõpuks 3 meest teevad kõva plaani kokku,aga vist alla nelja-viie veoka pole ju ka suurt mõtet stardipauku anda...


Meie igastahes prooviks enamjaolt kohal olla
COM 525 1588
Kasutaja avatar
Jaanus9112
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 05, 2008 11:57 am

Postitus Postitas Jaanus9112 »

Rain sa oled alati oodatud mul langi pääle oma Ifaga. Sul pole kaugele tulla ka. Tule aga Toetaja Talu hoovile ja lepime asjades kokku :) . Enda masinat hakkan allel talvel näppima. Küsingi kohe alustuseks ära, et kas tasub üldse Zili diisliga jändama hakata või targem mõni väljamaalane vahele toppida.
kolekaak
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 153
Liitunud: T Veebr 09, 2010 4:33 pm
Asukoht: EU

Postitus Postitas kolekaak »

Kuskohast saaks Soome klasside tehnilised tingimused välja lugeda?
Olen otsinud Soome foorumitest ,aga need kuidagi ajuvabalt sodi ja OT-d täis.
Kuna kahes riigis elan ,siis oleks huvitav ka Soomes ehk proovida!
Tean autodest nii mõndagi! :)
+358400797557 Priit
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

kolekaak kirjutas:Kuskohast saaks Soome klasside tehnilised tingimused välja lugeda?
Olen otsinud Soome foorumitest ,aga need kuidagi ajuvabalt sodi ja OT-d täis.
Kuna kahes riigis elan ,siis oleks huvitav ka Soomes ehk proovida!
Seal kõik kirjas ja kuna kahes riigis elad ehk oskad ise lugeda http://www.4x4cup.com/tiedostot/saannot ... -12-15.pdf

5.1 Original
Auton tulee olla rekisteröity, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus ja katsastus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 787 mm. Autoa saa korottaa vain jousia muuttamalla tai vaihtamalla korkeintaan 51 mm. Porttaaliakselit eivät ole sallittuja. Ilmajousitus tai korkeudensäätö ovat sallittuja vain jos autossa on alkuperäisenä sellaiset olleet. Rungon lyhentäminen kielletty.

5.2 Standard
Auton tulee olla rekisteröity, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus ja katsastus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 838 mm, porttaaliakselein 787 mm.

5.3 Modified
Auton tulee olla rekisteröity tai siinä pitää olla siirtokilvet, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 915 mm, porttaaliakselein 838 mm.

5.4 Prototype
Auton tulee olla rekisteröity tai siinä pitää olla siirtokilvet, ja siinä tulee olla voimassa oleva liikennevakuutus. Suurin sallittu renkaan halkaisija on 1043 mm (myös porttaaliakseleilla).
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
kolekaak
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 153
Liitunud: T Veebr 09, 2010 4:33 pm
Asukoht: EU

Postitus Postitas kolekaak »

Seal kõik kirjas ja kuna kahes riigis elad ehk oskad ise lugeda http://www.4x4cup.com/tiedostot/saannot ... -12-15.pdf

Suur tänu ,seda just otsisin!
Tean autodest nii mõndagi! :)
+358400797557 Priit
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 129
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas tooland »

Olen aastaid lugenud foorumit.Nüüd tuli tahtmine endalgi sõna sekka öelda. On tekkinud huvi hakata veokate klassis sõitma. Klapperil veokate klass ikka tõeline tõmbenumber. Oleks eestis mõni võistlus veel, oleks kindel osaline. Selle klassi ainukeseks nõudeks võiks olla auto tegelik mass üle 3500kg.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Kuidas seda massi kontrollida,ei hakka ju korraldaja kaalusid võistlusele vedama?
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Sellise kaalu nõudega peaks mina moogiga ja härrad 66 juhid sõitu raja kõrvalt vaatama.Võiks olla registrimassi nõue ikka. Muidu sõidad ifaga kahekesi.
Millega plaanid rajale tulla?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”